Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?

Vierailija
09.10.2017 |

Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.

Kommentit (521)

Vierailija
101/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin googlettamaan Saulin iän.

Vierailija
102/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma vaalivoitto ekalla kierroksella. Naiset tykkää vauvoista ja vahvoista isähahmoista.

Just näin! Monilla äänestäjillä merkkaa enemmän joku ehdokkaan perhesiteet tai vaikka ulkonäkö paljon enemmän kuin mielipiteet ja asioiden hallinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on ollut motiivi hankkia lapsia noin vanhana? Kun on jo lapsia ennestään. Viis siitä, miltä lapsesta tuntuu menettää vanhempi ennen aikojaan.

Minäkin menetin isäni ennen aikojaan. Hän oli viisikymppinen. Sairauteen kuoli.

Ei elämää voi laskelmoida ja järkeillä mikä on ns oikein tai todennäköistä.

Olen iloinen heidän puolestaan.

Vierailija
104/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewwwwww...yök!!! Se oli aivan ensimmäinen ajatus, toinen oli jättimäinen epäusko. Sitten ihmetys, miten voivat olla niin itsekkäitä että haluavat elämän ehtoossa pienen vauvan!? Sauli on 90 v. (!!!!!!!) kun muksu pääsee ylioppilaaksi, eikä 41-v. äitikään nyt vauvalle mikään kevätkana varsinaisesti ole. Mielipuolista. En pystynyt edes visualisoimaan jäykkis-Saulia luontevasti lasten lähelle, saati hoitamaan vastasyntynyttä, valvomaan jne. Mutta nämä mielipiteet ovat sellaisia joita ei saisi ääneen sanoa, kuten ei sitäkään aiemmin että 30 vuoden ikäero, se että Jenni nuorempi kuin miehensä lapset, on niljaista. :(

Vierailija
105/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Jennin halun saada vauva. Olin ajatellut, että ehkä hänellä on joku sairaus, joka estää lastensaannin. Sitä ihmettelen, että Sauli asettuu edelleen ehdolle. Eivätkö halua omaa rauhaa ja tilaa olla lapsen kanssa. Rahastahan ei puutetta ole. 

Vierailija
106/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu loksahti auki. Oli pakko huutaa asia ääneen.

Vierailija
107/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin viime vuonna erään selvänäkijän ennustuksen, että presidenttipari saa vauvan vuonna 2018. Nappiin meni ennustus. Pidin kyllä epätodennäköisenä.

M inäkin  muistan lukeneeni tuon ennustajan jutun. Siis  presidenttipari saa vauvan? 

Ajatella jos haavisto olis nyt pressana :)

Vierailija
108/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensireaktio:- Onks tää vedätys?.. Täh? tik, tak, raksuti raks ????  Jeeee!!! oho... että niinku, vai?...  OHHOHH! JeeeeEEEE! Hyvä Sale ja Jenni!     :DD

Vierailija
109/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni Haukiosta muuttui kertaheitolla. Täällä kun on niin varmana tietona tuo vela-asia toitotettu. Luulin oikeasti, että Jenni ei mitään lapsia ole koskaan halunnutkaan. Mutta, että kovasti on yritetty. Olen vilpittömästi onnellinen, ennen kaikkea Jennin puolesta. Yksinhän hän loppupeleissä tulee lapsen kasvattamaan. Jotenkin aloin pohtia omaa äitiäni, joka on Salen ikäinen, että rankkaa tulee olemaan. Sauli rollaattorilla tulee tyttärensä/ poikansa rippijuhliin. Siis uskomaton uutinen, hyvä sellainen toki. Hämmentynyt fiilis.

P.S. Olen varma, että Jenni on (tuleva)AV-mamma

Vierailija
110/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan ensimmäiseksi, että mammat täällä joutuu ihan tolaltaan.  :)

Vierailija
111/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ennemmin tai myöhemmin väistyvälle, vähän valtaa omaavalle, asioihin suht neutraalisti suhtautuvalle poliitikolle syntyy jälkikasvua

Vierailija
112/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen lapsi ansaitsee kokea sen, kun isä nostaa hänet reppuselkään ja juoksee ympäri pihaa. Sen, kun saa painia isän kanssa lumikinoksessa ja rakentaa suuren lumilinnakkeen. Sauliltahan katkeaisi selkä tuossa...

Yöheräämiset, uhmaikäisen rauhoittelut, teini-ikäisen kapinointi... Kaikki ovat erittäin rankkoja nuorillekkin vanhemmille. Sauli on täysi muumio ja aivan liian väsynyt kun lapsi kaipaisi hänen läsnäoloaan, tukeaan ja apuaan.

En pidä tästä tai hyväksy tätä. Tosin mitäpä minun mielipiteelläni on väliä, heidän elämänsä ja asiansa. Mutta lapsi raukka... Hänen täyttäessään 18 ja astuessaan aikuisuuteen isä on jo 87-vuotias! Miettikää tilanne jossa olette juuri astumassa itsenäisyyteen ja isä kiikkuisi hiljaa vanhainkodin kuistilla. Puistattaa.

Mikä vittu tuo lumilinnajuttu on? 😂

Mun isä oli vuosikymmeniä alle 70vee ja kertaakaan ei painittu lumikinoksessa 😂😂 kuollut muuten nykyään, paljon alle 70 vuotiaana sekin.

Vierailija
113/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytys. Nyt kyllä ropisi pisteet alas. Mietin omaa isääni joka on saman ikäinen vanhus. Vaikka sitä rahaa ja valtaa on niin joku asia ei kuitenkaan ole nyt ihan loppuun harkittu. Vai onko tämä tehty ajatuksella että Jennin vauva. Joka tapauksessa, onnea juhlivalle maallemme👏ne joiden pitäisi lisääntyä ja rakentaa tulevaa, on riistetty se mahdollisuus viemällä työt ja tulevaisuus.

Vierailija
114/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin toivoa itsellenikin. Lapseton kohta nelikymppinen, no ehkä mies suostuu kun Sauli näyttää esimerkkiä :). Antaisin kaiken vauvalle, nyt kun omaisuutta on ja menot menty, niin olisi aikaa. Olin nuoruuden yksin sinkkuna, niin lapseeen ei ollut varaa, enkä halunnut vain yksin yrittää jonkun randomin kanssa. Miehelle kyllä aion puhua, että miksei mekin. Tehdään kaikki Sauli vauvat :)

Vierailija
115/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että kyseessä olisi vaalivauva. Johan tässä keskustelussa on tullut ilmi, ettei 70 vuotiaan tulo isäksi herätä pelkkiä positiivisia mielleyhtymiä. Haukio on varmaan toivonut kovasti omaa lasta ja nyt on vuosien yrittämisen jälkeen tärpännyt.

Valtaosa kuitenkin positiivisia ja vaalien kannalta tämän vauvan halutaan välittävän juurikin se viesti, ettei Saulia eläkeikäisenä pidettäisi liian vanhana presidentiksi, kun hän vielä kykenee tulemaan isäksikin.

Vierailija
116/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. 7-kymppinen isä ja 4-kymppinen äiti.

Vierailija
117/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin ihan että mitä ihmettä ja sanoin ääneen että "ei jumalauta" ja samalla minua huvitti. :D

Vierailija
118/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin melkein itkeä onnesta kahvilassa :D En ole mikään Jenni & Sale -fani ollenkaan. En äänestänyt Saulia viimeksi enkä äänestä tälläkään kerralla, mutta jotenkin vaan osui ja upposi, lähinnä Jennin onni, ettei jääkään vasten tahtoaan lapsettomaksi.

Oma lapsi on... No, tietäjät tietää ja muita ei kiinnosta :)

Vierailija
119/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
120/521 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Jenni saa jo vuosia toivomansa lapsen. Sauli nyt vaan on tosi vanha isäksi, mutta toivottavasti pysyy vielä vuosia hyvässä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi