Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?
Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.
Kommentit (521)
Tämä asia ei mielestäni ole ollenkaan merkityksellinen.
Luin viime vuonna erään selvänäkijän ennustuksen, että presidenttipari saa vauvan vuonna 2018. Nappiin meni ennustus. Pidin kyllä epätodennäköisenä.
Yök ja mitä hittoa! Kuulin äsken ja oikeasti järkytyin. Aivan liian vanha isäksi, niin käytännöllisesti kuin geneettisestikin. Lapsi menettää isänsä varsin nuorena. Ehkä ehtii nippanappa aikuiseksi.
Mua ellotti pariskunnan ikäero jo alusta lähtien, mutta totuin ajatukseen, kun kuvittelin heidän olevan ns. järkiystävyysliitossa. Se kuva romuttui nyt ja jäljelle jäi edelleen ällötys. Harmi. Vauvathan on ihania, mutta ei niitä kukaan järkevä enää vanhuksena tee.
Vierailija kirjoitti:
Luulin järkevämmiksi ihmisiksi, mitä noilla päässä pyörii kun vauvan väkisin hankkivat miehen ollessa toinen jalka haudassa. Oikeasti!
Idiootti.
Oho. Mikäpä siinä, hienoa heille!
Olin ymmärtänyt, että Jenni Haukio ei ole kokenut äitiyttä omaksi jutukseen, mutta voihan mieli muuttua.
Heillä vaikuttaisi olevan hyvä parisuhde ja rakkautta. Hyvin se menee.
Eka ajatus vaaleissa. Minun ehdokkaallani pitää olla harkintakykyä ja järkeä.
Hävetkää te idiootit haukkujat. Hankkikaa elämä. Eiköhän se ole presidettiparin ihan oma asia päättää hankkia lapsi. Ikä ei ole vielä onneksi este ja heillä on varmasti tarjota rakkautta ja huolenpitoa ehkä enemmänkin kuin parikymppisillä , ehkä ei niin varmoilla vanhemmilla.
Parhaimmat Onnittelut tulevan vauvan johdosta Herra Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.
Kieltämättä ensimmäinen ajatus oli vanhan tupakka-Saulin siittiöt hedelmöittämässä jo nelikymppistä Jenniä. Toivotaan, että kaikki kuitenkin menee niin kuin pitää ja Sauli saa perinnöllisen.
Alkaa harrastaa - rupeaa harrastamaan.
Älä oikaise muita, kun et itsekään osaa.
Tuntui hyvältä ja olen onnellinen heidän puolestaan.
Olin koko sydämestäni iloinen heidän puolestaan.
Jokainen lapsi ansaitsee kokea sen, kun isä nostaa hänet reppuselkään ja juoksee ympäri pihaa. Sen, kun saa painia isän kanssa lumikinoksessa ja rakentaa suuren lumilinnakkeen. Sauliltahan katkeaisi selkä tuossa...
Yöheräämiset, uhmaikäisen rauhoittelut, teini-ikäisen kapinointi... Kaikki ovat erittäin rankkoja nuorillekkin vanhemmille. Sauli on täysi muumio ja aivan liian väsynyt kun lapsi kaipaisi hänen läsnäoloaan, tukeaan ja apuaan.
En pidä tästä tai hyväksy tätä. Tosin mitäpä minun mielipiteelläni on väliä, heidän elämänsä ja asiansa. Mutta lapsi raukka... Hänen täyttäessään 18 ja astuessaan aikuisuuteen isä on jo 87-vuotias! Miettikää tilanne jossa olette juuri astumassa itsenäisyyteen ja isä kiikkuisi hiljaa vanhainkodin kuistilla. Puistattaa.
Miten jotkut voi olla noin ilkeitä ja kateellisia,mieshän pystyy siittämään lapsia koko elämänsä ajan,toisin kuin naisen biologinen kello tikittää,ei se ole keneltäkään pois ja minusta on törkeeä,että ruvetaan spekuloimaan kuka on lapsen isä,onhan se vika voinut rouvallakin olla ettei aiemmin ole tullut raskaaksi ja jos onkin,niin on voinut saada keskenmenon tai montakin,saahan niitä tavalliset ihmisetkin,kummallista arvostelua.Ja se,että joku vinkuu,ettei saa lasta,mutta vanhus saa ihan selvää kateutta,tommosen voisi jo lopettaa,kyllä huomaa kuinka paljon suomessa asuu ilkeitä ja kateellisia ihmisiä,kun toisen onnea kadehditaan.
Oma reaktioni oli että MITÄÄÄÄÄ????!!!!
Ajattelin aprillipilaksi, no nythän on lokakuu, ei ollutkaan pilaa, vaikka salaa olisin toivonut. Vähän vanha isäksi 70-vuotias. Vauvan vaippoja vaihtamassa, ja tuttipulloa antamassa, sekä vauvan pulautuksia siivoamassa. Onkohan adjutantti ollut lapsenteko asialla. Vanha on äitikin ensisynnyttäjäksi, 40-vuotias.