Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?
Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.
Kommentit (521)
Olin peltikattoa asentamassa ja joku huikkasi tiedon:(
Tipahdin katolta ja jalka niksahti sen verran että lääkäriin ja 2 viikkoa sairauslomaa nyt alkuun:(
Ensimmäinen ajatus oli, kuka on isä?
Hyi saatana.
Se oli ensireaktio.
Sitä seuraava oli: "Ja jotkut vielä kehtaavat väittää lastentekemisen olevan merkki vastuullisuudesta."
Ensireaktio: sairasta. Tuossa iässä pitää ymmärtää ja etenkin hyväksyä, että lastentekoaika on jo ohi vaikka se kuinka olisi jollain konstilla yhä mahdollista.
Suuri ihmetys ja ihmettelen edelleen. En ymmärrä naista joka haluaa lapsen papan kanssa. Kyllä mä ainakin haluan lapset sellaisen miehen kanssa jonka kanssa voidaan yhdessä seurata lapsen kasvua aikuisuuteen ja helliä myös lapsenlapsia. Enkä haluais ottaa noin isoa riskiä yksinhuoltajuudesta enkä varsinkaan siitä, että lapseni joutuisi kasvamaan ilman isää.
Luulin huonoksi vitsiksi. Nyt sitten on uuden ehdokkaan etsintä edessä, noin vastuuntunnotonta ja itsekästä ihmistä en voi äänestää presidentiksi.
Vastuutonta. Ihanko oikeasti joku tuosta iloitseekin?
Tyrmistys, järkytys ja epäusko. En olis odottanut tätä uutista heiltä. Mielestäni nakertaa sitä kuvaa joka heistä on ollut. Olen pettynyt Jenniin.
Salella on varmaan erektiolääkkeet käytössä ja lasta käy vähän sääliksi, koska isän todella korkea ikä. Olen kuitenkin iloinen heidän puolestaan, kerran lasta ovat kovasti toivoneet. Jenni vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä, josta tulee varmasti hyvä äiti, toivottavasti Saulikin jaksaa hoitaa lasta, vaikka ikää tosiaan löytyykin.
Olin pitänyt heitä vain koiraihmisinä, että se koira on heidän vauvansa. Ei tullut mielen viereenkään, että saisivat lapsen. Pidin suhdetta järkisuhteena, Jenniä edustusvaimona.
Vierailija kirjoitti:
Niinistön pitäisi luopua presidenttiehdokkuudesta vauvan vuoksi. Vauva menee edelle.
Niinistö ei sitä vauvaa hoida. Hoitaja palkataan ja tarhaan heti,kun mahdollista. Jennillähän on väitöskirjan teko kesken.
Hienoa, että yrittäminen palkitaan. Olenkin jo koko vaalikauden veikkaillut vaalivauvaa, vaikkei sitä tuloksen vuoksi olisi tarvinnut tehdä. Onnea presidenttiparille ja tulevalle pallerolle!
Luulin järkevämmiksi ihmisiksi, mitä noilla päässä pyörii kun vauvan väkisin hankkivat miehen ollessa toinen jalka haudassa. Oikeasti!
Ensiksi et Hei ne on ollut silleen. Salen vehkeet pelaa vielä. Toiseksi ilo että saadaan presidentillinen baby Suomeen.
Ihanaa! Ihanaa! IHANAA!!!
(Tätä uutista olen odottanut vähintäänkin siitä asti, kun Niinistöstä tuli presidentti)
Ja piti heti tekstata siskolle ja äidille uutinen, koska heidän kanssaan on tätä puitu, että vain vauva puuttuu.
Tämä "sekoamiseni" kuitenkin yllätti minut täysin ;D Tällaisen järkevän ja ihan asiallisena itseään pitävän nelikymppisen perheenäidin.
Nyt sitten vaan odottelemaan Dannyn ja Erikan vauvauutisia.
Ensimmäinen ajatukseni oli, että kun lapsi on 10, hänen isänsä on 80.
Minä mietin myös, voiko presidentti pitää isyyslomaa.