Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?
Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.
Kommentit (521)
Ilahduin. Ilmeisesti ei ollut ihan helppo projekti.
Kuulin radiossa ja luulin, että joku vitsi tai pila... ei voi olla totta. Menin iltasanomien sivuille tarkistamaan ja siellä oli heti pääuutisena.
Heti tuli mieleen Niinistön ikä, ja mietin onko se joku 60-vuotias, mutta tarkistin senkin asian ja se onkin jo melkein 70! Kuka oikeasti haluaa isäksi vielä tuossa iässä :(
Vierailija kirjoitti:
Vitutus: vauvoja syntyy vanhuksille, vaan ei mulle.
Ihan sama mulla! Ja itsellä ei ole omasta iästä kiinni.... Liian "vanha" kumppani, joka ei halua lasta. Jollain tosin mies ei näköjään koskaan liian vanha 😂😂
Aivan ihana uutinen.Oon tätä odotellu jo vuosia ja tiesin näin tapahtuvan.
Spontaani reaktio "vaalivauva".
Ja tämä siitä huolimatta että äänestin ja tulen äänestän Salea.
Ihanaa!!!!! Onnea onnea onnea!! ⚘⚘⚘
Suurella osalla siis ensimmäisenä epäusko, ja asia on pitänyt tarkistaa jostain muualta kuin sieltä, mistä sen on alun perin kuullut.
Jenni on aina vaikuttanut äidilliseltä henkilöltä, hienoa hänelle. En usko että Sauli on biologinen isä, jos on jo vuosia yritetty niin kyllä siittiöt on jossain vaiheessa vaihdettu tuoreempiin.
Vierailija kirjoitti:
ITKETTÄÄ. Minulla tuulimuna jonka pitäisi alkaa vuotaa lähiviikkoina pois. En ollut itkenyt oman raskauden epäonnistumista tätä ennen. En ymmärrä miksi juuri tämä sai pahan olon purkautumaan
Joskus se purkautuminenkin on ihan hyvästä. Ehkä näin epätodennäköisen parin odotus nosti ne tunteet pintaan, että miten heillä onnistui, mutta teillä ei.
Halaus <3
Oi miten rohkeaa Presidentiltä, joka on sentään pätkätyöläinen! Sitten muistin, että Saulihan on mies, joten eiköhän hänen määräaikaisuutensa uusita.
Mietin, että onkohan omilla siittiöillä vai lainasiittiöillä tehty. Ei silti, että sillä olisi väliä, toivoittu varmaan on kuitenkin.
Voi ei! Lapsiparka jää isättömäksi varmaan 10-vuotiaana ja sen jokaista tekemistä seurataan mediassa syntymästä asti. Olen pahoillani.
1. Vaalivauva
2. Voi apua
3. Hienoa
4. Mutta sairasta
Joo, muakin lähinnä surettaa omasta ja mieheni puolesta kun vauvaa ei kuulu, ja sitten tuollaisen vanhuksen pitää saada vauva. Vaan onpa noilla rahaakin millä mällätä ja saada mitä kulloinkin haluaa.
Niinistön pitäisi luopua presidenttiehdokkuudesta vauvan vuoksi. Vauva menee edelle.
Ajattelin että tätä vauvauutista ja sen aiheuttamaa hypetystä ja vähäjärkisemmän kansanosan hössötystä saa sietää pari vikkoa joka tuutista.
Että Niinistö isyyslomalle vaippoja vaihtamaan ja Huhtasaari presidentiksi!
Sauli on hyvässä kunnossa, uskon että hyvinkin ehtii nähdä lapsensa aikuistumisen. Toisaalta Jenni varmasti pärjäisi yksinkin. Talous turvattu, on tukiverkot ym.
Kuulin asiasta vasta tästä keskustelusta, mutta eka reaktio oli: Aijaa