Sauli Niinistön ja Jenni Haukion vauva OFFICIAL
Kommentit (712)
Mies-007 kirjoitti:
Olen surullinen lapsen puolesta. Millaista on menettää isänsä mahdollisesti jo reilustikin ennen täysi-ikäisyyttä?
Samaa mietin itsekin. Kukaan ei toki voi tietää päiviensä määrää, mutta kyllä vanhemman isän menehtyminen lapsen lapsuusaikana on todennäköisempää, kuin monta kymmentä vuotta nuoremman isän. Kyllä tuntuu itsekkäältä ajatella vain omaa haluaan saada lapsi eikä lapsen tulevaisuutta. Kokemuksesta tiedän sen miten paljon vanhemman menettäminen lapsena vaikuttaa kasvuun ja koko elämän suuntaan.
Elämästä ei voi koskaan tietää, mutta jos on 69 kun saa lapsen lyhyelläkin matikalla voi laskea, että riskit on suuremmat kuin kolmekymppisenä. Kun lapsi on kolmekymmentä, Sale on 99!
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä vauvafoorumilla aina tolkutetaan kuinka miehen siittiöt huononee.
No näin se vaan todistettiin että 70 vuotias tupakoitsijakin on tarpeeksi hedelmikäs.
Noh onnittelut heille.
Silti pidän presidenttiä vastuuttomana sillä voin lyödä vetoa että keuhkosyöpä kolkuttelee jo ovella. ..
Haluaisitko olla lapsi joka elää ilman isää nuoruuden. Minä en haluaisi.
Eikös Niinistö lopettanut tupakoinnin jo avioliiton alkumetreillä? Saattoi muuten olla tällä lapsitoiveella vaikutusta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
iäkkään isän tytär kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ole ihan reilua ehdoin tahdoin tehdä lasta tilanteeseen, jossa on hyvin todennäköistä että isä kuolee ennen kuin lapsi edes täysi-ikäistyy.
Ei sitä voi tietää. Jos Saulilla olisi ennustajanlahjoja, niin olisko hän jättänyt lapset ensimmäisen vaimon kanssa tekemättä, kun ei se nuorempi poika ehtinyt täysi-ikäiseksi kun menetti äitinsä auto-onnettomuudessa.
Niinpä, elämästä kun ei vaan voi tietää.
Miehen vanhemmat tekivät lapset nuorina. Perheenisä kuitenkin menehtyi yllättävään sairaskohtaukseen kun vanhempi veli eli mieheni oli juuri aloittanut koulun ja nuorempi sisarus oli vielä päiväkoti-ikäinen.
Oma isäni jäi aikoinaan leskeksi kolmen lapsen kanssa. Hän perusti sitten iäkkäänä uuden perheen tavattuaan itseään paljon nuoremman äitimme.
Sain pitää isäni kolmekymppiseksi, kunnes tuli hänen aikansa lähteä.
"Elämästä ei voi tietää" on varmaan surkein argumentti tällaisessa tilanteessa.
Ei muuten ole, jos on sen omakohtaisesti kokenut! On suuri harha kuvitella, että voi hallita elämäänsä, vaikka miten niihin todennäköisyyksiin nojaisikin.
Miten ihmiset voi olla niin typeriä, että kommentoivat "vaalivauva" yms. Johan tuossa jo epäsuoraan ja suoraankin sanotaan, että lasta on toivottu vuosia. Todennäköisesti ainakin vuodesta 2009 ja luultavasti monta keskenmenoa tms takana. Siinä tuskin on ajoitettu vauvaa vaaleihin. Ilmeisesti nämä kouluttamattomat 2-kymppiset äidit, joille niitä vauvoja tupsahtelee siiloinkin kun ei pitäisi, eivät tajua että se ei kaikille enää käy niin helposti. Todennäköisesti Jenni alkanut jo 30-vuotiaana lasta tekemään, eli ei mikään ikäloppu ole itse aloittaessaan edes ollut. No isä on vanha, ei käy kiistäminen. Ovat varmaan tämänkin asian ajatelleet loppuun asti ja Jenni tietää, että vastuu jää hänelle. Tekeehän naiset yksin hedelmöityshoidoillakin, jolloin lapsella ei isää ole missään vaiheessa. Jos hyvä tuuri käy, niin Sale elää siihen asti että lapsi on yli 2-kymppinen. Onnea siis heille!
Vaikka tekisit mitä niin ikää et voi muuttaa . Et voi myöskään muuttua 20 vuotiaaksi 69 vuotiaana ,etkä voi muuttua 40 vuotiaana enää myöskään 20 vuotiaaksi .
Et ole enää myöskään nuori enää. Ikä tulee rasitteena eteen mitä vanhempana hankit lapsia . Onhan niitä vanhoja äitejä ja isiä,mutta niillä yleensä 30 -vuotta nuoremmat ,miehet ja vaimot. Hyvä esimerkki eräs SDP. N kansanedustaja mies ja vanhempinainen olikin 54 vee.
Niin vanhassa varaparempi ja loppuajan elintaso.
Vierailija kirjoitti:
Mies-007 kirjoitti:
Olen surullinen lapsen puolesta. Millaista on menettää isänsä mahdollisesti jo reilustikin ennen täysi-ikäisyyttä?
Samaa mietin itsekin. Kukaan ei toki voi tietää päiviensä määrää, mutta kyllä vanhemman isän menehtyminen lapsen lapsuusaikana on todennäköisempää, kuin monta kymmentä vuotta nuoremman isän. Kyllä tuntuu itsekkäältä ajatella vain omaa haluaan saada lapsi eikä lapsen tulevaisuutta. Kokemuksesta tiedän sen miten paljon vanhemman menettäminen lapsena vaikuttaa kasvuun ja koko elämän suuntaan.
Suomi on täynnä erolapsia. Jos vanhemmat lapsiaan ajattelisivat eivät rikkoisi pergeitään!
Vierailija kirjoitti:
Ai, pitääkö nuorten naisten alkaa tehdä lapsia pappojen kanssa?
Missä todellisuudessa nelikymppinen on nuori nainen? Nelikymppinen nainen voi sen sijaan olla jo mummikin, jos on tehnyt lapsensa nuorena naisena.
Olen kyllä todella iloinen uutisesta. Itsellä on ollut myös suuria vastoinkäymisiä tällä saralla. Antaa jotenkin uskoa tämä uutinen.
Onko Sauli suomen ensimmäinen presidentti, joka saa lapsen ollessaan presidentti, siis jos hänet valitaan toisellekin 6 vuoden kaudelle presidentiksi?
Mä odotan saitä päivää kun Sauli jää kolmeksi kuukaudeksi kotiin hoitamaan vauvaa 800 eurolla/kk. Kai hän sentään oman puolueensa linjaa noudattaa..:)
Sauli pääsee seitsemänkymppisenä vaihtamaan vaippaa... No, mikäs siinä. Jenni saa tuta yh-äidin asemaa, kun mies edustaa kotimaassa ja ulkomailla ja itse imettää ja hoitaa lasta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Samppanjat auki ja tää biisi soimaan!!
MIKSI KLIKKASIN?! MIKSI?!
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä todella iloinen uutisesta. Itsellä on ollut myös suuria vastoinkäymisiä tällä saralla. Antaa jotenkin uskoa tämä uutinen.
Niin jos sulla on tarpeeksi fyffee... Itse ainakin suosittelisin aloittamaan yrityksen mahdollidimman nuorena. Tulee halvemmaksi, jos hoitoja tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset voi olla niin typeriä, että kommentoivat "vaalivauva" yms. Johan tuossa jo epäsuoraan ja suoraankin sanotaan, että lasta on toivottu vuosia. Todennäköisesti ainakin vuodesta 2009 ja luultavasti monta keskenmenoa tms takana. Siinä tuskin on ajoitettu vauvaa vaaleihin. Ilmeisesti nämä kouluttamattomat 2-kymppiset äidit, joille niitä vauvoja tupsahtelee siiloinkin kun ei pitäisi, eivät tajua että se ei kaikille enää käy niin helposti. Todennäköisesti Jenni alkanut jo 30-vuotiaana lasta tekemään, eli ei mikään ikäloppu ole itse aloittaessaan edes ollut. No isä on vanha, ei käy kiistäminen. Ovat varmaan tämänkin asian ajatelleet loppuun asti ja Jenni tietää, että vastuu jää hänelle. Tekeehän naiset yksin hedelmöityshoidoillakin, jolloin lapsella ei isää ole missään vaiheessa. Jos hyvä tuuri käy, niin Sale elää siihen asti että lapsi on yli 2-kymppinen. Onnea siis heille!
Eihän tässä ole kyseessä ainoastaan siitä, että kuka vastaa lapsen hoidosta ja kasvatuksesta, jos puoliso kuolee. Käsittämättömän itsekästä olla ajattelematta asiaa lapsen näkökulmasta. Omat tarpeet menevät näköjään lasten tarpeiden edelle. Sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä, että tuleva lapsi menettää mitä todennäköisemmin ennen aikuistumistaan isänsä. Olkoon äiti miten mahtava tahansa, ei hän voi korvata isää. Toivotaan, että Sauli elää huomattavasti pidempään kuin miesten keskimääräinen elinikä on Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Sauli pääsee seitsemänkymppisenä vaihtamaan vaippaa... No, mikäs siinä. Jenni saa tuta yh-äidin asemaa, kun mies edustaa kotimaassa ja ulkomailla ja itse imettää ja hoitaa lasta kotona.
Älä jaksa... Niillä on niin paljon rahaa et ne palkkaa lastenhoitajan. Ei se Jenni sitä yksin hoitele.
Niin, jos vaikka 41-v nainen, ikisinkku, menee klinikalle ja tekee hoidolla lapsen, niin kaikki ovat haltioissaan ja nainen on vain "itsellinen ja pärjäävä." Tässä kuitenkin on vielä isä kuvioissa. Jos lapsen isä on vanha, niin ehtii kuitenkin edes joskus lasta näkemään ja hoitamaan minkä pystyy. En tiedä onko se huonompi vaihtoehto, täysin ihanteellisia ratkaisuja harvoin on. Onhan vanhoja isiä ollu läpi maailman historian. Jenni varmaan on hyvä äiti ja pystyy keskittymään lapseensa, ei tartte juosta Alepan kassalle duuniin ja viedä lasta päiväkotiin.
Feodaaliajan paluu. Nuoret naiset vanhoilla käytössä ja valta mukana pelissä. Oma suku vallassa taataan näin. Hyvin Jenni pelaa. Näillä on eri pelisäännöt kuin rahvaalla.
Edesvastuutonta!
Jenni on aivan liian vanha synnyttämään, lapsen riski syntyä sairaana on suuri. Lisäksi Saulinkin sperman laatukin on varmasti jo heikohkoa.