Sauli Niinistön ja Jenni Haukion vauva OFFICIAL
Kommentit (712)
Ennen oli ihan normaalia, että pappaikäiset miehet saivat lapsia. Aina otettiin uusi vaimo edellisen kuoltua ja ehkäisyä ei ollut. Mikäs siinä. Ei mua haittaisi syntyä Sauli Niinistön lapseksi.
Onko presidenttipari Suomessa ennen saanut vauvaa (presidenttiyden aikana)?
Vierailija kirjoitti:
Siis onks ne ollu sillai?
Ja monta kertaa.
Olin ilahtunut uutisesta.
Jenni tuskin osallistuu itsenäisyyspäivän vastaanottoon, kun on tuolloin 7. kuulla raskaana. Vaikka 100-vuotiasta Suomea juhlitaankin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni tuskin osallistuu itsenäisyyspäivän vastaanottoon, kun on tuolloin 7. kuulla raskaana. Vaikka 100-vuotiasta Suomea juhlitaankin.
IS:n mukaan osallustuu.
Mulla on potilaana 85-vuotias mies, jolla on kolme teini-ikäistä poikaa ja nuorempi vaimo. Kovasti nuorekas tämä isä, ja tuntui olevan varsin tietoinen nuorten elämään kuuluvista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti osallistuu, jos on ihan hyvässä kunnossa.
Kaksoset. Keinohedelmöityksellä. Varma tieto.
Onhan tätä jo pitkään salaa odotettu. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Onko presidenttipari Suomessa ennen saanut vauvaa (presidenttiyden aikana)?
Ei ole. Jännittäviä aikoja elämme!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Sauli on kun lapsi on 16v
Varmasti vanha, mutta vaikka saisi lapsensa kuinka nuorena, voi silti menehtyä koska tahansa vaikka sairauteen tai tapaturmaisesti.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut.
Mä arvasin, kun Jenni ei lähtenyt Jenkkeihin tapaamaan Trumppia. Jos ihmisellä on tiedottajatausta, eihän se tollasesta ihan hevillä olisi jäänyt paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Haha huvittavaa kun täällä säälitään vauvaa! Kyllä mä lasten kanssa työskentelevänä voin sanoa, että eniten säälittää teinivanhempien lapset, nyt mistää narkkari/alkohilistivanhemmista puhumattakaan. Vanhojen vanhempien ainokaiset saattavat olla hemmoteltuja ja pikkuvanhoja, mutta heistä huolehditaan ja heitä rakastetaan.
Jos hetkeksi pääsisitte yli Niinistön iästä, niin miettikää niitä positiivisia asioita mitä lapsi saa. Vaikka lapsi menettäisi isänsä mahdollisesti jo melko nuorena, saa hän elää siihen asti hyvin todennäköisesti molempien vanhempiensa kanssa. Hän saa mallin toisiaan kunnioittavasta ja rakastavasta parisuhteesta. Lapsi on toivottu ja varmasti rakastettu. Hän tulee perimään vanhemmiltaa niin henkistä kuin maallistakim pääomaa. Lapsi saa varmasti kannustavan ja rohkaisevan kasvatuksen.
Joku kommentoi että ei tämä ole enää luonnollista.. No mikä tässä maailmassa enää on?
Juuri näin. Itsekin tapaan työssäni paljon lapsia ja tosiaan heikoimmin menee juuri noiden teinivanhempien lapsilla ja narkkarien lapsilla. Ei niinkään vanhojen vanhempien lapsilla. Itsekin olen menettänyt isäni melko nuorena (isä ei tosin ollut kovin vanha) ja silti minusta on tullut aivan normaali aikuinen.
Todennäköisesti presidenttiparin lapsella tulee menemään paljon paremmin kuin monen wt-av-mamman ipanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä vauvafoorumilla aina tolkutetaan kuinka miehen siittiöt huononee.
No näin se vaan todistettiin että 70 vuotias tupakoitsijakin on tarpeeksi hedelmikäs.
Noh onnittelut heille.
Silti pidän presidenttiä vastuuttomana sillä voin lyödä vetoa että keuhkosyöpä kolkuttelee jo ovella. ..
Haluaisitko olla lapsi joka elää ilman isää nuoruuden. Minä en haluaisi.
Eikös Niinistö lopettanut tupakoinnin jo avioliiton alkumetreillä? Saattoi muuten olla tällä lapsitoiveella vaikutusta asiaan.
Eli kun lopettaa 69 vuotiaana polton keuhkosyöpäriski poistettu.
Huhhuh mitä ajatusten juoksua. Sääliksi käy teidän ajatusmaailmaa.
No ei ole mikään ihme että yh äitejä on joka toisessa asunnossa.
Voisiko joku linkata sen osion minne niitä nimiehdotuksia saa laittaa?
Tämä on symbolisesti upea asia, etenkin näin Suomen satavuotisjuhlavuonna. Vuosikymmen on mennyt matalasuhdanteessa, ihmisten usko tulevaan on ollut koetuksella, ja syntyvyysluvut ovat romahtaneet. Nyt on vihdoin orastavaa kasvua ja valoa, ja kansan rakastama presidenttiparikin saa lapsen, joka on suoranainen ihme olosuhteet huomioiden. Odotan jo joulukuisia satavuotisjuhlallisuuksia, Jenni on raskausvatsoineen Linnan juhlien täydellinen kruunu.