Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?

Vierailija
08.10.2017 |

Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?

Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!

Itselläni tuli mieleen tällainen:

Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.

Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?

Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.

Kommentit (1173)

Vierailija
81/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni sanottiin yli 30 vuotta sitten aloittaessamme seurustelun, että miten hänen näköinen komea mies seurustelee tuon näköisen ja noin tyhmän naisen kanssa. Hän ei ole koskaan ollut kiinnostunut ei omasta eikä muidenkaan ulkonäöstä tai muista ulkoisista avuista. Lähes 30 vuotta onnellisessa liitossa ollaan oltu ja ollaan edelleen ja rakkaat lapset kasvatettu ja maailmalle lähetetty.

Vierailija
82/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin henkkareita Alkossa kun olin ostamassa Lonkeroa. Olen kohta 44-vuotias saatana soikoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun työvoimatoimiston pitkä tumma nainen kysyi astuessani hissistä yläkerran aulaan: ”Onko sulla muka ammatti?”!!! Olin todella typertynyt!

Vierailija
84/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, nyt jo edesmennyt, kysyi minulta ootko nä paksuna? Kun en ehtinyt kuunnella hänen jaarittelujaan yrittäessäni selvitä pienen koululaisen, eskarilaisen ja taaperoikäisen kanssa syksyn flunssa-aikana. Hänen kanssaan minulla oli aina todella huono suhde, minusta riippumattomista syistä tosin, hän oli vain niin katkera ja vihainen ihminen.

Vierailija
85/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin tälläistä röyhkeiden kysymysten kysyjää lähipiirissä. Toinen on tätini jota olen vältellyt jo lapsesta saakka tämän ominaisuuden johdosta. Kaikista pahin kysymys, jota tuskin ikinä unohdan tuli isoisäni hautajaisissa kun olin noin 11-vuotias. Kysyi miten olen jo niin aikuisen naisen näköinen ja noin lihava?! Murrosiän kynnyksellä olevallle tytölle tuo oli ihan kauhea kommentti ja loukkasi. On myös mm. kysynyt äidiltäni kun itse olin siinä vieressä että miksi minulla on noin paljon finnejä kun olin n. 14-vuotias ja oli muutama näppylä.

Toinen tällainen henkilö on eräs kaverini joka on muuten ihan mukava ihminen mutta päästelee suustaan todella henkilökohtaisia kysymyksiä melkein joka kerta kun näämme. On mm. kysellyt useamman kerran mieheni tuloista ja hänen ammatistaan (pienipalkkainen) todella kummastelemaan sävyyn että miten te oikein elättte kun sinä olet opiskelija ja miehesi ei tienaa paljoa... Miten maksamme laskut, kuka maksaa mitäkin ja paljonko itse maksan kuukausittain meidän menoista, paljonko meidän vuokra on jne. Koen nuo utelut todellakin liian henkilökohtaisina koska emme ole mitään bestiksiä. Tuntuu että hän on jotenkin ottanut nokkiinsa siitä että olen yhdessä pienituloisen miehen kanssa ja silti olemme onnellisessa liitossa jo 8 vuotta. Itse hän on taas sinkku. En ole kuitenkaan ikinä sanonut mitään ilkeää takaisin. Ehkä ensi kerralla pitäisi.

Vierailija
86/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi? Mitä helkkaria se kenellekään kuuluu, yleensä tällaiset ihmiset haluavat lokeroida ja arvottaa ihmisen ammatin mukaan. Mua ei taas minkään vertaa kiinnosta ammatit eikä koulutustaustat, ihmisen muut ominaisuudet kertovat paljon enemmän, ovatko arvot kunnossa. Sitä kun voi olla vaikka minkä alan asiantuntija, mutta jos olemus huokuu ylimielisyyttä, niin aasintuntijaksi voi korkeintaan luokitella ihmisen kuin ihmisen.

Vierailija
87/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa puolituttu kimuli tuli kysymään: "Panisitko pahaksesi jos panisin sua tänään?" "Annatko rahaa että saan rakin narikkaan?" Nakkasin 100mk kouraan ja hävisin baarista vähin äänin.

Vierailija
88/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis takin

Vierailija
89/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tämä röyhkeää, mutta nauratti. Tuli 24-vuotiaana suunnitellusti raskaaksi. Neuvolan täti oli vahvasti sitä mieltä, että tarvitsin tukea ja ehdotti että alkaisin käydä Tyttöjen talossa saamassa vertaistukea - mihin, sitä en oikein tajunnut. Ehkä vaikutin jotenkin syrjääntyneeltä hänen mielestään :D

Seuraavalla neuvolakerralla mieheni tuli mukaan. Oli menossa sen jälkeen töihin (juristi) joten pukukin oli päällä. Kysyin siitä Tyttöjen talosta niin täti alkoi vaikeana kiertelemään ja vaihtoi nopeasti puheenaihetta. Koskaan aiheeseen ei palattu.

Miten sitten ilman miestäsi onnistuit vaikuttamaan siltä, että olet jotenkin reppana? Kiva tietysti, että sinulla on mies tukenasi. Mutta se, että tarvitset (juristi)pukumiehesi mukaan ollaksesi uskottava, eikö tämä huolestuta sinua enemmän kuin ilo siitä, että tulipa lyötyä neuvolatädille luu kurkkuun?

Ei tullut sellaista oloa, että olisin lyönyt kellekään luun kurkkuun. Sehän tässä minua naurattikin, että uskottava olin neuvolantädin mielestä vain pukumiehen puolisona. En omana asiallisena itsenäni, tavallisissa arkivaatteissa. Veikkaan, että ikäni oli tuossa iso juttu. En ole samanlaiseen kohteluun muualla törmännyt.

Vierailija
90/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs röyhkeetä tossa on?

Ihan rehellisesti voi vastata, että ei ole aika, tai ei halua. Mutta tollanen viisastelu tekee ap.tä tyhmän muiden silmissä.

Taifat ap olla näitä kaikesta mielensäpahoittajia

Vierailija
91/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä harjottelupaikassa oli vähän erikoinen nainen töissä. Se höpisi mulle kaikenlaista ja vastailin jotain, yhtäkkiä se käänty mun puoleen ja kysyi hämmästynyt ilme kasvoillaan että "kiusataanko sua koulussa". Naurahdin hämilläni että ei :D Miksi se luuli että kiusattaisiin, en tiedä. Olen miettinyt että näytinkö sellaiselta että luulisi kiusaavan.

Ainiin ja toisessa harjoittelupaikassa olin lähdössä kotiin ja törmäsin yhteen työkaveriin ulko-ovilla. Tämä totesi nähtyään tukkani värin että piti minua blondina. Edelleen, olinko jotenkin idiootin maineessa vai miksi ihmeessä :D

Ei nyt kauhen röyhkeitä juttuja mutta vähän hassuja ja sellaisia kysymyksiä/toteamuksia, joihin ei tiedä miten reagoisi.

Vierailija
92/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa yks äijä totesi,  että jaa taas täällä on noita Ludmiloita ja katsoi minua. Tarkoitti minun olevan venäläinen prostituoitu. Sen jälkeen tuli kysymään, että paljonko maksaa. Pamautin, että ilmaiseksi oon tähän saakka antanut. Äijä meni punaiseksi ja sanoi, että kylläpä puhut hyvää suomea, vaikka olet venäläinen.  Onneksi äijä häipyi; olisin taatusti tintannut kuonoon.

Vierailija
93/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun nykyään liikkumaan pyörätuolilla, jonka myötä ihan tuiki tuntemattomatkin miehet monesti kyselevät, onko p*ll*ssani tuntoa, pystynkö harrastamaan seksiä. Aivan uskomattoman röyhkeää! Vieläpä todella moni tuntematon mies on kysynyt noita minulta!

Vierailija
94/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin epämiellyttäväksi, kun työkaveri kysyi yllättäen "Onko sulla joku diagnoosi?" Epäili siis aspergeria tai jotain vastaavaa, kun olin vaivaantunut hänen seurassaan( kertoili siis itse ensin henkilökohtaisia asioita ja sai oloni kiusaantuneeksi.). Ei ole diagnoosia, mutta jos olisikin, sellainen voi olla arka paikka, ei mielestäni asia jota voi kysyä noin vain puolitutulta. 

Vierailija
95/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näitä röyhkeitä tilanteita itselle on tullut vastaan, mutta yksi oli, että eräs puolituttu vanhempi mies harrastuksessa alkoi neuvomaan, että nyt kun saitte lapsen, niin kannattaa heti laittaa sisarus tulemaan kun menee tohon samaan syssyyn helpommalla yms. Ei olla edes kavereita, silloin tällöin nähdään, mutta silti päätti perhesuunnittelussa opastaa tietämättä mitään edes perheestä, että jäi mieleen.

Vierailija
96/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut työkaverit onnittelivat minua naimisiinmenon johdosta, mutta eräs katkera hapan akka kysyi että tuon timanttisormuksenko takia menit naimisiin? :(

Vierailija
97/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kysyi minulta ja poikaystävältäni milloin hankimme lapsia. Olin silloin 18v ja seurustelua takana muutama kuukausi. Tuo oli vasta ensimmäinen kerta, jaksoi monesti kysyä samaa.

Sama ihminen kysyi harrastinko seksiä... Olin ollut poikaystävälläni yötä. Pian koko perheeni keskusteli keittiössä asiasta vitsaillen. 

Tyhmänä en ole osannut vastata nasevasti takaisin vaan olen kertonut totuuden.

Vierailija
98/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty, että olenko nainen kun ei ole tissejä.. Nyt masentuneena mietin, kuinka moni onkaan mua haukkunut milloin mitenkin ja vielä ihan aikuisena. Kaikki kehut on unohtuneet.. Mulla on D-kupin rintsikat, tosin ympärys on pieni, mutta sama koko kuin 75B eli eikö pitäis olla melkein normaali.. :(

Vierailija
99/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskuksessa tuntematon nuorimies kysyi kohteliaisuutta tavoitellen: Kenen operaattorin liittymä minulla on? Mitä ihmettä se hänelle kuuluu?

Vierailija
100/1173 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla silikonit? Useampi ventovieras kysynyt.

Ei ole. Ja jos olisi, tuskin siitä haluaisin avautua ventovieraalle.

Älä valita. Sittenhän sulla on hyvät pystärit.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi