Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat, päikyn tädit! Kuinka paljon perheet unohtelevat hoidettavia/muistettavia asioita?

Vierailija
08.10.2017 |

Mietin vaan, kun mulla on täysi työ muistaa kaikki kolmen lapseni asiat, joita tulee joka viikko hoidettavaksi ja muistettavaksi.

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tuollaiset hoitajat ovat kuvottavia, jotka ovat asenteella "tuota vanhempaa ei lapsensa asiat kiinnosta ja vain omaa lomaansa se miettii" liikenteessä. Te ette tiedä perheen tilannetta ja SE EI EDES KUULU TEILLE. Minä kuulun niihin jotka saattavat ilmoittaa lomat aina viime tingassa, joskus olen sen joutunut perumaankin - ihan vain omasta työstäni johtuen, ihan duunari olen ja tehtävä on niinkuin pomo sanelee. Minä en voi sille mitään että saan vuoroni viime tinkaan ja lomatietoja saa aina odotella ja tesin sallimissa rajoissa jopa perua.

Lisäksi ihan riittäisi lapsen hyvä perushoito ilman ylimääräistä härdelliä jota tuntuu nykyään olevan koko ajan. Kun on useampi lapsi, vuorotyö, ikääntyneet vanhemmat, sairaskierteet yms, niin kyllä joskus kalenterimerkinnöistä huolimatta unohtuu ne "tuo päiväkotiin tänään vauvakuva"- jutut. Sori siitä. Me voidaan katsella niitä kotona silloin

Sama pätee opettajiin, jotka saattavat itse unohdella asioita joskus, jopa usein. Siitä ei heille mitään seuraa ja unohtelu nykyajan infotulvassa onkin ymmärrettävää ja normaalia. Mutta auta armias, jos keskeneräinen lapsi tai nuori joskus unohtaa jonkun koulutarvikkeen. Siitä sitten seuraa kauhea haloo pahimmillaan ja vielä Wilma-merkinnät päälle.

En ihan ymmärrä tätä Wilma-merkintöjen demonisointia. Ok, Wilmaan tulee merkintä että lapsi oli unohtanut jotain, mitä sitten. Tuleepahan vanhemmille tiedoksi ja jos alkaa toistumaan niin ehkä osaavat kiinnittää huomiota kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän