Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tänään helpommat biisit oli Veetillä, Erjalla ja ehkä Eliaksella. Andren räppiosuuksissa oli paljon espanjaa, mikä vaikeutti vähän. Nellin biisissä oli tosi paljon nopeatahtista tykitystä, mikä ainakin minulle olisi vaikea oppia. Ja sanoihan genreguru Palefacekin, että Nellin biisi oli räppiosuuksiltaan vaikein. Uskon hänen tietävän paremmin kuin ko. räppiä helpoimmaksi väittänyt Nelli-vihaaja.
Voisitko jo lopettaa tuosta vihaamisesta jankkaamisen! En vihaa Nelliä.
Palefacen räppi on aika erilaista kuin Minajin, ja usko pois, olen perehtynyt asiaan. En ihan turhasta lätise joten voit lopettaa sinäkin tuon pätemisesi.
Stop the press, meillä on täällä asiantuntija joka lausuu että Palefacen räppi on aika erilaista kuin Minajin! Niinku että ihanko totta Sherlokki, hyvä kun kerroit :D Se, että ovat erilaista ei kyllä muuta sitä tosiasiaa että eilisistä biiseistä Nellillä oli yks vaikeimmista. Eikä myöskään tarkoita etteikö Paleface osaisi arvioida Minajin musiikin vaikeutta, kyllä tuolla vaikutti olevan hyvin asiantuntemusta muistakin tyyleistä kuin siitä omastaan.
Eliaksella, Erjalla, Andrella ja Veetillä oli ainakin tosi helpot biisit eikä juurikaan tekemistä räpin kanssa. Janna oli omassaan huono, biisi kaipasi asennetta jota ei löytynyt. Samoin liikehdintä oli taas sitä ensimmäisen jakson tasoa, kiusallista ja alakoulun diskojen tasoa.
Ja kettuilu jatkuu. Sanoin tuon siksi, että heikohko aivokapasiteettisi ymmärtäisi, että Palefacelle, joka ei englanniksi räppää, tai ylipäätään suomalaisten räppäreiden korviin tuo kuulostaa hyvinkin vaikealta, vaikkei se sitä ole. En siis tosiaan ilmoitusluontoisesti kertonut Nickin räppien olevan erilaisia kuin Palefacen, koittaisit ymmärtää ihmisten tavoista sanoa, mitä niillä tarkoitetaan. Oletko asperger? Itse olin yläasteella kun biisi tuli ulos ja opin sen hetkessä.
Joten lopetapa tuo tosiasioista jauhaminen, kun et mitään mistään tiedä. Sen sijaan minä tiedän, ja voin ihan faktana sanoa että rytmillisesti Hollaback girl on vaikein ja teknisesti Mikaelin Intergalactic. Superbass oli jossain siinä keskellä, mutta englanninkieliseksi rapiksi tuo Superbass ei vaan yksinkertaisesti ole vaikea, vaikka mitä jauhaisit. Etenkin tuo nopeus millä Nelli sen lauloi oli vielä helppo.
Juurihan täällä olet haukkunut Palefacen ulkonäköä ja nimitellyt feikkiräppäriksi sun muuksi, niin yhtäkkiä hänen sanansa onkin sinulle suuri totuus, kun Nellistä puhutaan. Aika ironista.
Sama kuin minä sanoisin sinulle nyt, että Sherlokki, ihanko totta, että Jannan esitys oli tuollaista miksi sitä kuvailit, koska kaikkihan me olemme sitä mieltä! Vieläkin tosin ihmettelen, miksi sinulla on oikeus kritisoida muita mutta muut eivät saa mainitakaan Nelliä negatiivisessa mielessä? Erikoinen tyyppi olet.
Tuo luonnehdintasi muiden artistien suorituksista meni kyllä myös metsään. Väittäisin, että Eliaksen räppiosuudet olivat vaikeampia kuin Nellin, sillä se on todella nopeatahtista ja suomalaisten sanojen nopeasti lausuminen on huomattavasti vaikeampaa kuin englanninkielisten, koska se on sulavampaa. Joten Eliaksella ei todellakaan ollut helppoa.
Erjalla oli rytmillisesti vaikein kappale, ja Mikaelin Rain over me oli ehdottomasti melodisesti haastavin. Ainoastaan Veetissä olit oikeassa, mikä kertonee paljon asiantuntemuksestasi tällä osa-alueella.
No sun väitteet omasta asiantuntemuksesta kaatu siihen kohtaan kun väitit että Paleface ei räppää englanniksi :) Ota hetki henkeä ja tarkista vaikka millä kielellä hän onkaan uransa ensimmäiset menestykset saavuttanut.
Paleface ei ole aikoihin räpännyt englanniksi eikä hänen osaamisalueensa käsitä sitä räppiä, mitä Nicki Minajit ja Kanye Westit sekä Draket ja Migos nykypäivänä tekevät. Jos nyt pilkkus viilataan siis, ei Palefacen ura ole perustunut englanninkieliseen räppiin, sellaiseen, mikä menestyisi kansainvälisillä markkinoilla. Enkä tällä nyt mitenkään yritä väheksyä Palefacea, mutta aika mielenkiintoista miten täällä häntä nimitellään vaikka ja miten ja sitten kun joku kommentoi samassa lauseessa Nellin, niin Palefaceakin aletaan raivokkaasti puolustaa.
Mielenkiintoista on myös se, että kaikki väitteeni sinusta kaatuvat yhden pikkuseikan vuoksi. Usko tai älä, jotkut osaavat myös keskustella rauhallisesti, joten tuo provosoimisyrityksesi "Ota hetki henkeä" meni myös vähän metsään.
Sä voit kummastella mitä haluat mutta en minä ole täällä tai missään Palefacea haukkunut joten se ei liity mun kommenttiin millään lailla :) Enkä nyt puolusta häntä, kerron vain että sun jutuista huolimatta (tai ehkä juuri niiden takia) luotan Karrin asiantuntemukseen hiukan enemmän kuin sinun. Tuo asia ei nyt muutu vaikka kuinka koitat niputtaa useita eri kirjoittajien viestejä jonkun yhden kirjoittajan kontolle.
On myöhäistä tässä kohtaa alkaa selittelemään ettei Paleface ole aikoihin räpännyt englanniksi tai jotain outoa sepitelmää siitä ettei hänen uransa perustu englanninkieliselle räpille koska ei ole tehnyt sellaista räppiä mikä voisi maailmalla menestyä.. Mitä edes tarkoitat? Sun näkemys räpistä on todella kapea ja olit väärässä kun väitit ettei Paleface räppää englanniksi. Kas kun hän edelleen räppää englanniksikin keikoilla. Omia vanhoja biisejään ja kappas vain, versioi tunnettuja räppibiisejä - uusia ja vanhoja, monenlaisia. Että voisiko kuitenkin olla niin että hän tiesi mistä puhui?
Ei minua kiinnosta mikään sinun hyväksyntäsi, vaikka koitatkin itsestäsi tässä asiassa jotain voittajaa vääntää. Ei ole olemassa mitään "liian myöhäistä" aikaa alkaa "sepittämään" asioita, minä sentään pystyn korjaamaan itseäni, jos olen erehtynyt, toisin kuin eräät.
Myönnän, olin väärässä kun väitin ettei Paleface räppää englanniksi ollenkaan. Tämä väitteeni perustui puhtaasti siihen, mikä Palefacen tuotannosta on ollut pinnalla, ja siihen ei englanninkielinen räppi ole kuulunut. Tästä voinee siis päätellä ettei englanninkieliset biisit ole menestyneet hänellä kovin hyvin. Jos kuuntelee Palefacen englanninkielisiä räppejä, pystyt varmaan havaitsemaan että se ei ole lähelläkään nykypäivän räppiskeneä, ja siksi olen tehnyt päätelmän ettei Paleface ole edes kiinnostunut Nicki Minajin ja muiden kaltaisesta räpistä vaan enemmän old school hiphopista.
Ja siksikö näkemykseni räpistä on kapea, koska en tunne Palefacen tuotantoa sen tarkemmin? Selvä, tämä on sinun mielipiteesi mutta sille en paljon painoarvoa annakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelli-hater voisi perustaa oman ketjun, jossa jauhaa spagaattien irrallisuuksista ja muusta turhasta.
Herää jo. Ei ole vain yhtä kirjoittajaa. Kerrotko vielä, miksi et kutsu Jannan ja Veetin päivittäisiä haukkujia heittereiksi ja pyydä heitä perustamaan omaa ketjua? Ai niin, oletkin yksi heistä.
Asiallinen kritisointi ei ole vihaamist, vaikka kaltaisillesi teinin tasolla oleville ei ole muita vaihtoehtoja kuin fanitus ja heittaus, eix nii.
Mitä asiallista kritisoimista on pilkata laulajattaren reisiä tukeiksi ja takapuolta selluliittiseksi? Nelli-haterillä on tarkoitettu häntä, ei siis välttämättä sinua. Ei Veetin ja Jannan tippumista toivoneet ole haukkuneet ulkonäköä vaan pelkästään laulutaitoa ja esityksen tasoa.
Häh. Minä en ole tuollaista täällä sanonut, eli kyseessä on eri kirjoittaja. Minä en ole Nellin ulkonäköä haukkunut, vaan ainoastaan laulua ja esiintymistä. Tästä minua nyt sitten kivitetään. Kyseinen kirjoittaja nimenomaan luuli minun olevan "Nelli-hater", joka myös haukkuu hänen vartaloaan tms. eli ei edes lukenut viestejäni vaan oletti heti vain pienestä kritiikistä, että jaahas, Nelli-hater.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa riitapukarit tuo lapsellinen riitely tai opetelkaa edes tiivistämääm asianne lyhyempiin kommentteihin. Tai tehkää edes kappalejaot. Ei tuollaista yhteen pötköön kirjoitettua romaania jaksa erkkikään lukea.
Minä kyllä teen kappalejaot joka kerta enkä ole noin alkeellinen kuin tuo vastaanväittelijä.
Voi vittu, kazoin eilen ohjelman nauhalta. Kunpa hiphoppia ja räppiä ei olisi koskaan kexittykään. Järkyttäwää sontaa se on, ihan sama räppääkö mies vai nainen.
Ei sitä waan jaxa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tänään helpommat biisit oli Veetillä, Erjalla ja ehkä Eliaksella. Andren räppiosuuksissa oli paljon espanjaa, mikä vaikeutti vähän. Nellin biisissä oli tosi paljon nopeatahtista tykitystä, mikä ainakin minulle olisi vaikea oppia. Ja sanoihan genreguru Palefacekin, että Nellin biisi oli räppiosuuksiltaan vaikein. Uskon hänen tietävän paremmin kuin ko. räppiä helpoimmaksi väittänyt Nelli-vihaaja.
Palefacen räppi on aika erilaista kuin Minajin, ja usko pois, olen perehtynyt asiaan. En ihan turhasta lätise joten voit lopettaa sinäkin tuon pätemisesi.
Stop the press, meillä on täällä asiantuntija joka lausuu että Palefacen räppi on aika erilaista kuin Minajin! Niinku että ihanko totta Sherlokki, hyvä kun kerroit :D Se, että ovat erilaista ei kyllä muuta sitä tosiasiaa että eilisistä biiseistä Nellillä oli yks vaikeimmista. Eikä myöskään tarkoita etteikö Paleface osaisi arvioida Minajin musiikin vaikeutta, kyllä tuolla vaikutti olevan hyvin asiantuntemusta muistakin tyyleistä kuin siitä omastaan.
Eliaksella, Erjalla, Andrella ja Veetillä oli ainakin tosi helpot biisit eikä juurikaan tekemistä räpin kanssa. Janna oli omassaan huono, biisi kaipasi asennetta jota ei löytynyt. Samoin liikehdintä oli taas sitä ensimmäisen jakson tasoa, kiusallista ja alakoulun diskojen tasoa.
Ja kettuilu jatkuu. Sanoin tuon siksi, että heikohko aivokapasiteettisi ymmärtäisi, että Palefacelle, joka ei englanniksi räppää, tai ylipäätään suomalaisten räppäreiden korviin tuo kuulostaa hyvinkin vaikealta, vaikkei se sitä ole. En siis tosiaan ilmoitusluontoisesti kertonut Nickin räppien olevan erilaisia kuin Palefacen, koittaisit ymmärtää ihmisten tavoista sanoa, mitä niillä tarkoitetaan. Oletko asperger? Itse olin yläasteella kun biisi tuli ulos ja opin sen hetkessä.
Joten lopetapa tuo tosiasioista jauhaminen, kun et mitään mistään tiedä. Sen sijaan minä tiedän, ja voin ihan faktana sanoa että rytmillisesti Hollaback girl on vaikein ja teknisesti Mikaelin Intergalactic. Superbass oli jossain siinä keskellä, mutta englanninkieliseksi rapiksi tuo Superbass ei vaan yksinkertaisesti ole vaikea, vaikka mitä jauhaisit. Etenkin tuo nopeus millä Nelli sen lauloi oli vielä helppo.
Juurihan täällä olet haukkunut Palefacen ulkonäköä ja nimitellyt feikkiräppäriksi sun muuksi, niin yhtäkkiä hänen sanansa onkin sinulle suuri totuus, kun Nellistä puhutaan. Aika ironista.
Sama kuin minä sanoisin sinulle nyt, että Sherlokki, ihanko totta, että Jannan esitys oli tuollaista miksi sitä kuvailit, koska kaikkihan me olemme sitä mieltä! Vieläkin tosin ihmettelen, miksi sinulla on oikeus kritisoida muita mutta muut eivät saa mainitakaan Nelliä negatiivisessa mielessä? Erikoinen tyyppi olet.
Tuo luonnehdintasi muiden artistien suorituksista meni kyllä myös metsään. Väittäisin, että Eliaksen räppiosuudet olivat vaikeampia kuin Nellin, sillä se on todella nopeatahtista ja suomalaisten sanojen nopeasti lausuminen on huomattavasti vaikeampaa kuin englanninkielisten, koska se on sulavampaa. Joten Eliaksella ei todellakaan ollut helppoa.
Erjalla oli rytmillisesti vaikein kappale, ja Mikaelin Rain over me oli ehdottomasti melodisesti haastavin. Ainoastaan Veetissä olit oikeassa, mikä kertonee paljon asiantuntemuksestasi tällä osa-alueella.
Menehän lapsi sinne ylilaudalle, siellä sinua ymmärretään luultavasti paremmin. Sinä tuot jatkuvasti esille kuinka et ole ainoa joka Nelliä "kritisoi" mutta samalla luulet että kaikki sinun provoiluusi vastanneet ovat sama henkilö. Minä en muuten henkilökohtaisesti itse ole täällä kritisoinut taikka haukkunut yhtäkään TT kilpailijaa. Elämäsi helpottuisi huomattavasti kun jättäisit katkerat ja kateelliset vuodatuksesi muille idiooteille ja keskittyisit vaikka ihan positiivisiin asioihin.
Ai että kun edelleen jaksat jankata kateudesta ja katkeruudesta. Kerro minulle, mistä hlvetistä olisin kellekään kateellinen tai katkera? Miksi jokainen kritiikki on kateutta ja katkeruutta? Oletko sinä kateellinen kaikille niille, joista et pidä?
Millä tavalla kirjoitukseni viestii että minun pitäisi mennä ylilaudalle? Täällä kyllä näkee paljon pahempaa päivittäin kun nuo minun viestini, jotka ovat ihan asiallisia. Miksi kritisoi oli heittomerkeissä?
Ja opettelisit edes sen, mitä provoaminen ja trollaus tarkoittaa. Kaikki sinun mielipiteestäsi poikkeava on trollausta, niinkö?
En luule että kaikki ovat sama henkilö, mutta kyllä minäkin voin kohdella muita siten kuin minua kohdellaan. Oletetaan, että aina sama henkilö puhuu tietystä asiasta minun kohdallani, niin sitten myös minä oletan niin.
Mikset sano kaikille eri artisteista "vuodattaneille idiooteille" samaa, vaan pelkästään minulle? Siksi, että Nelliä ei saa kritisoida?
Siksi oli ja on edelleenkin lainausmerkeissä koska sinun "kritiikissäsi" ei ollut järjen hiventäkään. Ainoastaan Nelliin kohdistuvaa kateellista ja katkeraa haukkumista lahjattomaksi, joka ei millään tavalla pidä edes paikkaansa. Vetosit siihen että lopun spagaatti oli "irrallinen" esityksestä, jota en osta sitäkään ollenkaan. Ei kaikkien koreografiat ole yksi yhteen ollut alkuperäisten artistien kanssa muutenkaan, joten se oli täysin epäoleellinen ja ainoastaan toisen mustamaalaamiseen tarkoitettu kommentti, josta paistoi ja kyllä, paistaa sinusta edelleenkin kateus kyseistä artistia kohtaan. Ihan naurettavaa on väittää kyseistä artistia lahjattomaksi. Kateuttahan se on kun yritetään mitätöidä jollain aivan käsittämättömillä seikoilla. Sitä samaa mitä esim. Jenni Vartiainenkin on saanut täällä osakseen. Opettele kritisoimaan rakentavasti niin sinun kommentteihisi ei luultavasti tartuta enää.
Kerro tarkemmin, missä ei ollut järjen hiventäkään. Ettei vaan taas olisi kyse siitä, että koska kritiikki kohdistuu Nelliin, niin tuohdut siitä koska idoliasi "haukutaan" ja "heitataan". Jos samaiset kirjoitukset olisikin Jannasta tai Veetistä niin et puuttuisi asiaan millään tavalla. Tämä osoittaa tekopyhyytesi ja kaksoisstandardisi.
Minä en myöskään ole väittänyt Nelliä lahjattomaksi. Tästäkin sanoin jo, että lakkaa olettamasta jokaista idoliisi kohdistuvaa kritiikkiä saman henkilön laatimaksi. Joku toinen kirjoittaja sanoi, ettei ole erityisen lahjakas. Tuossakaan ei siis puhuta lahjattomuudesta mitään. Joten tuo pitkä vuodatuksesi lahjattomuudesta on hyvin, kyllä, IRRALLINEN.
Voit lätistä tuosta kateuden ja katkeruuden paistamisesta kuinka kauan tahansa, se ei muura sitä, että kritiikkini on ollut täysin asiallista, EI ole kohdistunut Nellin ulkonäköön tai hänen persoonaansa, vaan lavaesiintymiseensä jota ON oikeus kommentoida, kun on artistiksi ryhtynyt ja tällaiseen ohjelmaan ottanut osaa. Se, että negatiivissävytteinen kommentointi jostain tietystä artistista ei ole sinun mieleesi, on täysin sinun oma asiasi, ei muiden ongelma tai vika. Et saa tuolla vouhotuksellasi ketään tykkäämään Nellistä ainakaan enempää. Se ei ole kateutta eikä katkeruutta.
Spagaatti oli minusta hassu, koska siinä yritettiin paikkailla puutteellista lavashowta ja esiintymistä muutenkin näyttämällä muita taitoja. Tämä ei ole pelkästään Nellin kohdalla, vaan kenen tahansa muun, joka tuollaista lavoilla tekee (ei pelkästään tässä ohjelmassa) jokseenkin huvittavaa. En kuitenkaan väitä, ettei laulu ja räppi olisi ollut hyvää, vaikka ne jatkuvat korunuotit nyt häiritsikin.
Jenni Vartiaisen antifani on aivan omaa luokkaansa, se tosiaan on pelkkää mustamaalausta ja käsittämätöntä skeidaa. Minä en kuitenkaan ole kertaakaan ketään sillä tavalla täällä haukkunut tai jostain tuolla tavoin puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun maistuukin ihanalle tämän illan tulokset. Useita kymmeniä euroja se maksoi, kun piti seitsemää kilpailijaa äänestää turisteista eroon pääsemiseksi. Tästä eteenpäin on se ja sama kuka tippuu missäkin järjestyksessä :)
Mitä varten sä äänestät? Tai lähinnä kai miksi?
Äänestän tietenkin suosikkejani, joita tällä kaudella ovat Erja Lyytinen, Elias Kaskinen, Nelli Matula, Jannika B, Andre Linman, Mikael Saari ja Erika Vikman. Maaritin ja Samin tytär sekä Veeti laskivat Suomen parhaan viihdeohjelman tasoa, joten mielestäni he ansaitsivat lähteä tässä kohtaa. Muu Suomi on selävsti kanssani samoilla linjoilla, tai sitten olin ainoa äänestänyt henkilö :)
Suloista, että joku uskoo katsojien äänillä olevan merkitystä... <3 Nämä menee levy- ja tuotantoyhtiön käsikirjoituksen mukaan. Voittaja on luultavasti joko Kaskinen, Lyytinen tai Vikman.
Unohdin Matulan, hänkin saattaa olla finaalissa. Levy-yhtiön näkökulmasta on myyvempi artisti kuin Vikman ja Lyytinen.
Eliasta veikkaan kuitenkin vahvimmin voittajaksi, koska hänellä tuntuu olevan suurin tukijajoukko, hyvät verkostot musamaailman tärkeisiin ihmisiin, heittäytyy jokaiseen genreen täysillä ja on nuori mies (sekä teinit että mummot tykkää).
Vastahan Nelli meni Rähinälle, ei hän ole levy-yhtiötä vaihtamassa.
Nessi kirjoitti:
Musta tuntuu et Erika on jo käsikirjoitettu voittajaksi. Ensin Dannyn reittä pitki rakentamaan uraa, nyt maikkarin Tähteet Tähteet sarjassakin. Tyrkky.
Siitä saatte kaikki feministi emakot! Erika luo onneksi uutta ihanne naisen mallia, ymmärtää mitä miehet haluaa. Rinnat suurennettu, kumppanina yli 50 v vanhempi mies, paljon vähäpukeisia kuvia somessa ja ohjelmassakin esiintyy vähissä vaatteissa tissit hytkyen. Ei ihme että on suosittu, on kuin märkä rätti teidän modernien akkojen naamoille.
Eihän Erika ole silikoneja ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Ihan muuten vaan on rinnat kasvaneet kunnon palloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Onko kellään kuvaa? Eilenkin näytti suhteellisen pienirintaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisempää on, että vikman haluaa kuvissa tissit näyttävästi esille ja siksi käyttää muhkeita toppauksia liiveissä. Verrattuna joihinkin aiempiin kuviin rinnat ovat kyllä nykyään paljon isommat, mutta ei se automaattisesti tarkoita silikoneja.
Kyllä ihan jokaisen semmoisen ihmisen näkemys räp-musiikista on todella kapea joka heittelee ääneen että Palefacen tekemä musiikki ei ole "nykypäivän räppiskeneä". Se ihan oikea räppiskene kun on sekä suomessa että maailmalla hyvin laaja ja monimuotoinen, ei rajoitu vain siihen mikä pyörii listoilla.
Mutta jankuttaja on kovin nuori, annetaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan jokaisen semmoisen ihmisen näkemys räp-musiikista on todella kapea joka heittelee ääneen että Palefacen tekemä musiikki ei ole "nykypäivän räppiskeneä". Se ihan oikea räppiskene kun on sekä suomessa että maailmalla hyvin laaja ja monimuotoinen, ei rajoitu vain siihen mikä pyörii listoilla.
Mutta jankuttaja on kovin nuori, annetaan olla.
Tarkoitin Palefacen englanninkielistä musiikkia. Se ei ole nykypäivän kansainvälistä räppiskeneä, mitä Superbass sen sijaan on. Sekin alkaa tosin olla jo useamman vuoden vanha kappale.
Väittäisin, että tiedän räpistä enemmän kuin sinä. Ja ei, se että tiedät Palefacestä enemmän, ei tee sinusta kokonaiskuvassa asiantuntevampaa.
Turhaan nimittelet minua jankuttajaksi,
A) et voi tietää ikääni, ja vain idiootti kuvittelee voivansa anonyyminä keskustellessa.
B) Se, että joka kerta vastaat minulle, tekee sinusta ihan yhtä lailla jankuttajan sinun määritelmässäsi.
C) Luultavasti et voi olla vastaamatta tähänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Mikael laulanut Rain over me vaan se oli Andre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Mikael laulanut Rain over me vaan se oli Andre.
Andreta tarkoitinkin, tuossa aiemmin mainitsinkin Mikaelin laulaneen Intergalactikin. Kiitos kuitenkin korjauksesta.
Gallup: Keitä kiinnostaa noiden kahden henkilön harjoittama jankkaus Palefacesta, heidän omasta räppiasiantuntemuksesta ja Nellin spagaattien irrallisuudesta (vai mistä ikinä jankkaus lähtikin)?
Yläpekku = Kiinnostaa
Alapeukku = Ei kiinnosta
Sä voit kummastella mitä haluat mutta en minä ole täällä tai missään Palefacea haukkunut joten se ei liity mun kommenttiin millään lailla :) Enkä nyt puolusta häntä, kerron vain että sun jutuista huolimatta (tai ehkä juuri niiden takia) luotan Karrin asiantuntemukseen hiukan enemmän kuin sinun. Tuo asia ei nyt muutu vaikka kuinka koitat niputtaa useita eri kirjoittajien viestejä jonkun yhden kirjoittajan kontolle.
On myöhäistä tässä kohtaa alkaa selittelemään ettei Paleface ole aikoihin räpännyt englanniksi tai jotain outoa sepitelmää siitä ettei hänen uransa perustu englanninkieliselle räpille koska ei ole tehnyt sellaista räppiä mikä voisi maailmalla menestyä.. Mitä edes tarkoitat? Sun näkemys räpistä on todella kapea ja olit väärässä kun väitit ettei Paleface räppää englanniksi. Kas kun hän edelleen räppää englanniksikin keikoilla. Omia vanhoja biisejään ja kappas vain, versioi tunnettuja räppibiisejä - uusia ja vanhoja, monenlaisia. Että voisiko kuitenkin olla niin että hän tiesi mistä puhui?