Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
1021/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne lukemaan mitä ihmiset pitivät illan musiikkiesityksistä. Itse aiheesta löysin erilaisia ajatuksia, mutta ikäväkyllä ne piti tonkia "Kattokaa ton reisiä!" "Hyi mitkä hampaat!" "Mä tiien miks toi eros sen exästä!" - tekstisaastan väleistä.

Sori mutta ketään ei v*ttu vois vähempää kiinnostaa lukea teiän katkeruudelta löyhkääviä kommenttejanne. :DD Näköjään moni kärsii täällä pahemman asteen reisifetissistä + skitsofreniasta, kun tiedätte kaikkien muiden ihmissuhteiden taustat. Kuinka alas voitte vajota? :D Painukaa avautumaan mielummin pihakoivullenne tai terapeutille. Keksikää jotai teidän kehittymättömälle itsetunnollenne. 

No nyyh nyyh iso kyynel. Tällä palstassa ei kulttuuria ole ei tule, eikä täällä ole määritelty mistä saa puhua ja mistä ei = AIHE VAPAA. Mene itse muualle jos noin ottaa nuppiin.

"Mene itse muualle jos noin ottaa nuppiin". Okei, sit varmaan ohjeistat yhtälailla näitä kommentoijia, jotka eivät voi sietää ks. ohjelman esiintyjiä  "koska vääränlainen ulkonäkö / koska exä" , menemään muualle eli vaihtamaan tv-kanavaa?  Vai onko susta niin että mammat saavat haukkua minkä jaksavat mutta heihin ei saa kukaan kohdistaa kritiikkiä? Salli mun nauraa taas tälle sun ideologialles.

Vierailija
1022/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itsestäsi epävarma Matula-dissaaja, mene nyt jo tyhjänpäiväisine kroppapuheinesi hiiteen. Sait huomiosi. Kuka jaksaa sivutolkulla lukea sinun kroppasi paremmuudesta Matulaan verrattuna. Olet nobody, ketä kiinnostaa?

No niin, jatketaanko me muut otsikon aiheesta.

En kyllä ole itsestäni epävarma. Millä perusteella olen, jos minun vartalotyyppäni haukutaan sivutolkulla, enkö saa puolustautua naurettavia väitteitä vastaan?

Ja jos luulet että joku Matula on sitten jotain ja minä nobody... Juupa juu. Minulla on kyllä paremmat tulot ja ura edessä kuin jollain tähdenlennolla :D

Oot kyllä niin nolo että kannattaisi lopettaa tähän.

Niinhän minä lopetinkin, itse kaivoit monta tuntia vahnan viestin esiin.

Millä tavalla minä olen "kyllä niin nolo" jos minun vartaloani haukutaan täällä roikkuplluksi ja selluprseeksi ja ties miksi? Etenkin kun täällä ei ole edes nähty vartaloani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennetään vähän, kuka osallistujista on esiintynyt suurimmalle yleisölle?

Vierailija
1024/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Erja -on ymmärtääkseni todella suosittu mm. Saksassa : ) Olis ihan tyylikästä jos nainen voittaisi tämän kisan !! Erjalla saumat, jos saa itsestään vielä uusia puolia esiin. Nelliin pätee sama; nyt kaivattais herkkyyttä peliin. Jannika B:ssä viehättävää jotenkin ranskalaistyyppistä tatsia, Erika varsin muuntautumiskykyinen. Janna -jospa sais oikeanlaisen taistelutahdon päälle?

Vierailija
1025/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö tuonne yleisöön muuten kuin voittamalla liput maikkarin arvonnasta? Haluaisin epätoivoisesti tuonne katsomaan esitykset livenä, mutta on varmaan hurja todennäköisyys voittaa ne liput missään vaiheessa :(

Vierailija
1026/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itsestäsi epävarma Matula-dissaaja, mene nyt jo tyhjänpäiväisine kroppapuheinesi hiiteen. Sait huomiosi. Kuka jaksaa sivutolkulla lukea sinun kroppasi paremmuudesta Matulaan verrattuna. Olet nobody, ketä kiinnostaa?

No niin, jatketaanko me muut otsikon aiheesta.

En kyllä ole itsestäni epävarma. Millä perusteella olen, jos minun vartalotyyppäni haukutaan sivutolkulla, enkö saa puolustautua naurettavia väitteitä vastaan?

Ja jos luulet että joku Matula on sitten jotain ja minä nobody... Juupa juu. Minulla on kyllä paremmat tulot ja ura edessä kuin jollain tähdenlennolla :D

Oot kyllä niin nolo että kannattaisi lopettaa tähän.

Niinhän minä lopetinkin, itse kaivoit monta tuntia vahnan viestin esiin.

Millä tavalla minä olen "kyllä niin nolo" jos minun vartaloani haukutaan täällä roikkuplluksi ja selluprseeksi ja ties miksi? Etenkin kun täällä ei ole edes nähty vartaloani.

Monta tuntia vanha viesti :DDD Ymmärtäisin jos puhuttaisi päivistä, mutta että joitakin tunteja sitten kirjoitettu...

Vierailija
1027/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoitti:

Lasketaanko tv-yleisö? Jos lasketaan, niin Mikael on esiintynyt n. 870 000 katsojalle :D

Vierailija
1028/3857 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että te, jotka ette ole aiemmin Mikaelia seurannut, käytte katsomassa hänen aiempia vetojansa. Niissä mielestäni näkyy loistavasti hänen herkkyyttensä ja persoonaansa. Tulkitsee erittäin koskettavasti mm. Jarkko Martikaisen Myrskyn, Hectorin Yhtenä iltana ja Damien Ricen Amien. Mikaelin omia biisejä kannattaa myös kuunnella Youtubesta (esim. We Should Be Through SuomiLOVESSA), tunne todellakin välittyy. Toivottavasti tuota Mikaelia myös nähtäisiin enemmän tässä ohjelmassa, vaikka musta hän nytkin on ollut loistava siinä.

Vierailija
1029/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö tuonne yleisöön muuten kuin voittamalla liput maikkarin arvonnasta? Haluaisin epätoivoisesti tuonne katsomaan esitykset livenä, mutta on varmaan hurja todennäköisyys voittaa ne liput missään vaiheessa :(

Oon käsittänyt, että ei. Vain arvonnalla tai kutsuvieraana. Harmi, sillä itsekin olisin niin mieluusti halunnut päästä kokemaan esityksiä livenä.

Vierailija
1030/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoitti:

Lasketaanko tv-yleisö? Jos lasketaan, niin Mikael on esiintynyt n. 870 000 katsojalle :D

Missä ohjelmassa? Umk-finaalissa? Lahden MM-kisojen avajaisissa? Suomilovessa?

Vierailija
1031/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä lapselle -konsertti tavoitti 1 154 000 katsojaa, keskikatsojamäärä 416 000. Päälle paikalla ollut yleisö. Nelli Matula esiintyi konsertissa pariinkiin otteeseen.

Vierailija
1032/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että te, jotka ette ole aiemmin Mikaelia seurannut, käytte katsomassa hänen aiempia vetojansa. Niissä mielestäni näkyy loistavasti hänen herkkyyttensä ja persoonaansa. Tulkitsee erittäin koskettavasti mm. Jarkko Martikaisen Myrskyn, Hectorin Yhtenä iltana ja Damien Ricen Amien. Mikaelin omia biisejä kannattaa myös kuunnella Youtubesta (esim. We Should Be Through SuomiLOVESSA), tunne todellakin välittyy. Toivottavasti tuota Mikaelia myös nähtäisiin enemmän tässä ohjelmassa, vaikka musta hän nytkin on ollut loistava siinä.

Mikaelin uran aiemmat esityksen ovat varmasti kaikki hienoja, mutta tässä kisassa en aio äänestää ketään aiempien vetojen perusteella. Jokainen kilpailija on samalla viivalla. Tässä ei etsitä ainoastaan parasta laulajaa, vaan parasta _esiintyjää_. Mikael on tähänasti luottanut mielestäni vähän liikaa siihen, että hyvään esitykseen riittää vain hänen äänensä, sekä intensiivinen katse kameraan. Moni muu on pistänyt itsensä enemmän likoon. Kisassa on myös tyyppejä, jotka ovat ottaneet riskejä kappalevalinnoillaan, ,kun taas Mikael on tarttunut, kieltämättä hienoihin, mutta kuitenkin aika kliseisiin valintoihin.

All in all, lahjakasi on hänkin, mutta kuten mainittua, minun ääneni saa paras esiintyjä.

Vierailija
1033/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jannika on jakanut lippuja jokaiseen lähetykseen. Varmaan muillakin artisteilla on sama mahdollisuus. 

Vierailija
1034/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoitti:

Kai se yleisö tarkoittaa tässä yhteydessä paikalla olevia ja katsojat on toimen juttu.

Vierailija
1035/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan voittajaksi Erjaa tai Eliasta. Elias tuntee jo lähes kaikki viihdealan tähdet ja tekijät (kuuluu Roose Salmisen jengiin), joten siitä varmasti hyötyä. Lisäksi molemmat heittäytyviä ja energisiä.

Vierailija
1036/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikaelin uran aiemmat esityksen ovat varmasti kaikki hienoja, mutta tässä kisassa en aio äänestää ketään aiempien vetojen perusteella. Jokainen kilpailija on samalla viivalla. Tässä ei etsitä ainoastaan parasta laulajaa, vaan parasta _esiintyjää_. Mikael on tähänasti luottanut mielestäni vähän liikaa siihen, että hyvään esitykseen riittää vain hänen äänensä, sekä intensiivinen katse kameraan. Moni muu on pistänyt itsensä enemmän likoon. Kisassa on myös tyyppejä, jotka ovat ottaneet riskejä kappalevalinnoillaan, ,kun taas Mikael on tarttunut, kieltämättä hienoihin, mutta kuitenkin aika kliseisiin valintoihin.

All in all, lahjakasi on hänkin, mutta kuten mainittua, minun ääneni saa paras esiintyjä.

Ymmärrän ja ei aiempien vetojen perusteella pidäkään äänestää. Enkä sitä tarkoittanutkaan, vaan että Mikael todella osaa kyllä olla täysin auki ja riisuttuna yleisön edessä, sit ku sitä viel nähtäis enemmän tässäkin ohjelmassa. Ne, jotka häntä ns. suorittajana ja roolin taakse piiloutujana pitää ja joita kiinnostaa, voi käydä katsomassa, että osaa myös olla kaukana siitä. En tiedä sitten, vaikuttaako tässä häneen suuri yleisö, paineet vai mitkä, ettei uskalla ehkä olla ihan sitä, mihin todella pystyy. Samaa mieltä kyllä siinä, että heittäytymistä kyllä olisi kiva nähdä häneltä enemmän.

Vierailija
1037/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näistä artisteista on itsenään tai bändinsä kanssa saavuttanut isoimmat yleisöt? Jos ei oteta huomioon tapahtumia joissa ovat olleet yksi esiintyjä muiden joukossa. Oliko Andre Linnmanin bändillä isoja keikkoja aikoinaan? 

Vierailija
1038/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoitti:

Kai se yleisö tarkoittaa tässä yhteydessä paikalla olevia ja katsojat on toimen juttu.

Joo, paikalla olevia tarkoitin. Luulisin että Antre Wackenissa 2007 Sturm Und Drangin kanssa on suurin.

Vierailija
1039/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näistä artisteista on itsenään tai bändinsä kanssa saavuttanut isoimmat yleisöt? Jos ei oteta huomioon tapahtumia joissa ovat olleet yksi esiintyjä muiden joukossa. Oliko Andre Linnmanin bändillä isoja keikkoja aikoinaan? 

Jaa'a, en osaa sanoa. Artistit ovat myös kovin eri ikäisiä joten osa painanut radalla paljon pidempään. Kisassa he eivät myöskään esitä omaa tuotantoaan, joten omien keikkayleisömäärien vertailu on sinänsä turhaa.

Vierailija
1040/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulee uusintana televisiosta. Kiinnitin huomiota Eliaksen esitykseen. Hän kun hörppäsi vesilasista vettä esityksen alkupuolella, niin hänen laulunsa jatkui silti. Tuleeko nämä heidän laulunsa playbackinä?

Ketju on lukittu.