Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
1061/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta heräsin siihen, että Mikael Saaren superfanit haukkuivat  rankasti Krista Siegfriedsiä ensimmäisen UMK osallistumiskerran aikaan. Nelli Matula on siis samantyyppinen artistina ja ilmeinen uhka Mikaelin varmalle voitolle.

Vierailija
1062/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta heräsin siihen, että Mikael Saaren superfanit haukkuivat  rankasti Krista Siegfriedsiä ensimmäisen UMK osallistumiskerran aikaan. Nelli Matula on siis samantyyppinen artistina ja ilmeinen uhka Mikaelin varmalle voitolle.

En ole varma uskoisinko. Se oli käsittääkseni Mikko Silvennoisen omaa propagandaa, hän ei koskaan ole ollut kovin puolueellinen noissa umk-pesteissään. Mutta jos joukossa on todella ollut joitain huonosti käyttäytyviä, niin heidän tekemisillään tuskin on Mikaelin siunausta. Mikaelhan on kehunut mm. Nelliä ja Erjaa, joten tuntuisi tyhmältä herjata tyyppejä, joiden laulutaitoa M itse arvostaa.

Kannustaa saa, mutta muiden lyttäys ei ole mielestäni lainkaan ok. Sillä vain aiheutetaan harmia omalle suosikille.

Ja myös ylihehkutuksella on tapana vaikuttaa negatiivisesti äänestyskäyttäytymiseen. Olen jo nyt huomaavinani pientä ärtymystä Mikaelille annetuista kehuista, joten itse pyrin jättämään ylisanat väliin, ettei tule vastareaktiota. T. Mikaelin fani itsekin, ei kuitenkaaan "superfani" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän ei koskaan ole ollut kovin puolueellinen noissa umk-pesteissään.

Korjaus: puolueeton piti kirjoittaa. T. edellinen

Vierailija
1064/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Saaren laulutyylistä

Vierailija
1065/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hephep kirjoitti:

Paikalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoitti:

Kevennetään vähän, kuka osallistujista on esiintynyt suurimmalle yleisölle?

Lasketaanko tv-yleisö? Jos lasketaan, niin Mikael on esiintynyt n. 870 000 katsojalle :D

Kai se yleisö tarkoittaa tässä yhteydessä paikalla olevia ja katsojat on toimen juttu.

Joo, paikalla olevia tarkoitin. Luulisin että Antre Wackenissa 2007 Sturm Und Drangin kanssa on suurin.

*and ei und

Ei, se on und. Sturm und Drang.

Ei ole saksalainen bändi

Ei ole ei, muttei ole englantilainenkaan. Tyhmää inttää kun on ihan väärässä. 

1. Bändin nimi ON Sturm UND Drang

2. Sturm on saksaa ja Drang on saksaa, miksi sinne väliin laitettaisiin englanninkielinen "and"?

3. Nimi tulee taidehistorian tyylilajikäsitteestä "Sturm und Drang", "Myrsky ja kiihko", 1700-1800-luvun taite, uusgoottinen romanttinen musiikki- ja kirjallisuusliike, jolle ominaista voimakas, kiihkeä ilmaisu. Sopii hyvin hevibändille.

Juu, ei tarvitse minulle alkaa pitää luentoja saksan kielestä, enköhän siellä asuneena ja kieltä jo 12 vuotta eli yli puolet elämästäni opiskelleena sinua paremmin tiedä, mitä Sturm ja Drang tarkoittavat.

Vierailija
1066/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hephep kirjoitti:

Paikalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoitti:

Lasketaanko tv-yleisö? Jos lasketaan, niin Mikael on esiintynyt n. 870 000 katsojalle :D

Kai se yleisö tarkoittaa tässä yhteydessä paikalla olevia ja katsojat on toimen juttu.

Joo, paikalla olevia tarkoitin. Luulisin että Antre Wackenissa 2007 Sturm Und Drangin kanssa on suurin.

*and ei und

Ei ole saksalainen bändi

2. Sturm on saksaa ja Drang on saksaa, miksi sinne väliin laitettaisiin englanninkielinen "and"?

3. Nimi tulee taidehistorian tyylilajikäsitteestä "Sturm und Drang", "Myrsky ja kiihko", 1700-1800-luvun taite, uusgoottinen romanttinen musiikki- ja kirjallisuusliike, jolle ominaista voimakas, kiihkeä ilmaisu. Sopii hyvin hevibändille.

Juu, ei tarvitse minulle alkaa pitää luentoja saksan kielestä, enköhän siellä asuneena ja kieltä jo 12 vuotta eli yli puolet elämästäni opiskelleena sinua paremmin tiedä, mitä Sturm ja Drang tarkoittavat.

No et kyllä näyttänyt ymmärtävän kun siihen väliin "and" sanaa yritit tunkea. Järjetön ajatus nimittäin.

Vierailija
1067/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia keiden räppäreiden kappaleita kuullaan su? Tässä pari veikkausta mitä vois tulla: Cheek, Snoop Dogg, Eminem, Missy Elliott, Fugees, Mikael Gabriel, Run DMC, Drake, Kanye West, Jay-Z, Macklemore, Paperi-T, JVG, Raptori, Beastie Boys, Puff Daddy, Tupac, Don Johnson Big Band, Notorius B.I.G, Fintelligens, Dr. Dre, Outkast, 50 Cent, Nicky Minaj, Public Enemy, Coolio...? Sori en tunne montaa nykyräppäriä..

Vierailija
1068/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Saaren laulutyylistä

Ei tarvitsekaan. Toiset pitää, toiset ei. Jokaiselle varmaan löytyy omat suosikit.

Vierailija
1069/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin teininä kuinka fanitin Sturm und Drangia ja nykyään ihmettelen miten Andren ääni on jotenkin huono? Bändin biiseissä se kuulostaa edelleen uskomattoman upealta!

Vierailija
1070/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia keiden räppäreiden kappaleita kuullaan su? Tässä pari veikkausta mitä vois tulla: Cheek, Snoop Dogg, Eminem, Missy Elliott, Fugees, Mikael Gabriel, Run DMC, Drake, Kanye West, Jay-Z, Macklemore, Paperi-T, JVG, Raptori, Beastie Boys, Puff Daddy, Tupac, Don Johnson Big Band, Notorius B.I.G, Fintelligens, Dr. Dre, Outkast, 50 Cent, Nicky Minaj, Public Enemy, Coolio...? Sori en tunne montaa nykyräppäriä..

Mielenkiintoinen käsitys termistä "pari".

Vierailija
1071/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että Maria Veitolalle ohjelmassa tärkeintä on se, että hän pääsee joka viikko pukeutumaan mahdollisimman kohahduttavaan ja yliampuvaan, hänelle teetettyyn asukokonaisuuteen, mikä kasvattaa hänen "Suomen suurin fashionista" -mainetta.

Vierailija
1072/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti välitä Hanna Sumarista, mutta tällä kertaa tykkäsin sen blogikirjoituksesta Tähdet tähdet -ohjelmasta. Oikein sellainen hyvänmielen kirjoitus =)

Vierailija
1073/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen käsitys termistä "pari".

Sori, 'muutama' olis ehkä ollut sopivampi termi. Tai 'kaikki räppärit jotka tällä hetkellä muistan' :'D

Vierailija
1074/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistin teininä kuinka fanitin Sturm und Drangia ja nykyään ihmettelen miten Andren ääni on jotenkin huono? Bändin biiseissä se kuulostaa edelleen uskomattoman upealta!

Ihan samat fiilikset. Ennen ääni oli kuulaampi, melodisempi ja kulki vaivattomammin.

Vähän samantyyppistä tapahtunut Petralla. Tik Takin aikoina tykkäsin äänestä, mutta nyt vanhempana Vain elämäässä ääni olikin kireä/tunkkainen ja laulaminen vaikutti työläältä.

Vierailija
1075/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hephep kirjoitti:

Paikalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kirjoitti:

*and ei und

Ei ole saksalainen bändi

No et kyllä näyttänyt ymmärtävän kun siihen väliin "and" sanaa yritit tunkea. Järjetön ajatus nimittäin.

Tuli vain mieleen se tv-sarja, siksi.

Vierailija
1076/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon itse lisäisin ainakin:

Fatman Scoop

Rob Base & DJ EZ Rock

Ice Cube

Busta Rhymes

Wiz Khalifa

Lil Wayne

MC Hammer

Mike will made it

The black eyed peas

JVG

Kris Kross

R. Kelly

Right said Fred

Migos

Will Smith

Will.i.am

Vierailija
1077/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Uniikilla biisiä "Jari Kurri" ? Jos ei niin ois kova!

Vierailija
1078/3857 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itsestäsi epävarma Matula-dissaaja, mene nyt jo tyhjänpäiväisine kroppapuheinesi hiiteen. Sait huomiosi. Kuka jaksaa sivutolkulla lukea sinun kroppasi paremmuudesta Matulaan verrattuna. Olet nobody, ketä kiinnostaa?

No niin, jatketaanko me muut otsikon aiheesta.

En kyllä ole itsestäni epävarma. Millä perusteella olen, jos minun vartalotyyppäni haukutaan sivutolkulla, enkö saa puolustautua naurettavia väitteitä vastaan?

Ja jos luulet että joku Matula on sitten jotain ja minä nobody... Juupa juu. Minulla on kyllä paremmat tulot ja ura edessä kuin jollain tähdenlennolla :D

Oot kyllä niin nolo että kannattaisi lopettaa tähän.

Niinhän minä lopetinkin, itse kaivoit monta tuntia vahnan viestin esiin.

Millä tavalla minä olen "kyllä niin nolo" jos minun vartaloani haukutaan täällä roikkuplluksi ja selluprseeksi ja ties miksi? Etenkin kun täällä ei ole edes nähty vartaloani.

Monta tuntia vanha viesti :DDD Ymmärtäisin jos puhuttaisi päivistä, mutta että joitakin tunteja sitten kirjoitettu...

Tuon viestin kirjoitin kuitenkin päivällä, jolloin viestistä oli noin 7 tuntia aikaa kun sinä siihen tartuit illalla. Joten en ihan tajua tuota "lopeta tähän" kun niin jo tapahtui.

Minä en kirjoittanut tuota "lopeta tähän" -viestiä, mutta jatkakaa toki ihmeessä.

Vierailija
1079/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä olisi sunnuntain kappaleet:

André Linman – Rain over me (Pitbull feat Marc Anthony)

Mikael Saari – Intergalactic (Beastie Boys)

Nelli Matula – Super bass (Nicky Minaj)

Erja Lyytinen – Hollaback girl (Gwen Stefani)

Jannika B – Jippikayjei (Cheek)

Erika Vikman – In da club (50 cent)

Veeti Kallio – Hehkuu (JVG)

Janna – Jump around (House of pain)

Elias Kaskinen – Pauhaava sydän (Mikael Gabriel)

Vierailija
1080/3857 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat antaneet Palefacen valita biisit, olis ehkä tullut vähän kiinnostavampia kappaleita. No on tuossa sentään House of Painia ja Beastie Boysia, mutta noin yleisesti ottaen oon kyllä vähän pettynyt tuotannon valintoihin.. Kolme suomiräppibiisiä, Pitbull, jne...jaiks.

Ketju on lukittu.