Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Saara sekoilee? HIHIHIHI HÄHÄ HIHIIIIHIIHII
Kahdeksas.
Ihan uteliaisuudesta, onks sulla tukkimiehen kirjanpito käytössä? Ps. Mikä kahdeksas? Jos kuvittelit että tuo oli 8. kommentti samalta henkilöltä, erehdyit. Se oli mun eka tänään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elias on huonoista vähiten huono. Tuntee laulamansa kappaleet ja saa ne rullamaan ilman että katsoja tuntee myötähäpeää.
Tuntee kappaleensa? Totta kait tuntee kun saa kaikki tunnetuimmat ja parhaimmat kappaleet.
Ei muuten täysin laulutaidoton olisi näin pitkälle päässyt.
Jokaisen kilpailijan jokainen kappale on tunnettu ja kuuluisa. All I Ask Of You ja I Dreamed A Dream olisivat olleet pahaat, jos Andre ja Jannika olisivat osanneet laulaa ne oikein.
Toivottavasti Jannika tippuu, ois jo nimittäin aikakin.. André ja Elias on paljon parempia, ottaen myös huomioon aikaisemmatkin esitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Saara sekoilee? HIHIHIHI HÄHÄ HIHIIIIHIIHII
Kahdeksas.
Ihan uteliaisuudesta, onks sulla tukkimiehen kirjanpito käytössä? Ps. Mikä kahdeksas? Jos kuvittelit että tuo oli 8. kommentti samalta henkilöltä, erehdyit. Se oli mun eka tänään :)
Niinhän ne kaikki sanoo. Kyllä se on Saara-heitteri jolla on kirjanpito ;)
Andre laulaa ihan järkyttävän epävireisesti ja pieleen. Lisäksi ääni on ruma ja tunkkainen.
Jes, mun suosikit Jannika ja Elias finaaliin 😊.
Niin käsikirjoitettu formaatti taas jälleen.
Jannika ansaitusti jatkossa ❤ Vihaajat vihaa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tää olla sama ohjelma jossa on nähty ja kuultu sairaan taitavia Voutilaista, Sillanpäätä, Diamdraa, Torikka....ei pysty tunnistamaan. Antaisin isohkon summan tietääkseni mitä noi taustamuusikot ajattelee näistä finalisteista😆
Juuri samaa ajattelin. Tämän vuoden taso on ollut uskomattoman huono, ja on suuri vääryys, että Jannika tai Elias on seuraava Tähdet, tähdet -voittaja.
Andre tippui. Oikein meni