Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Sillä ei ole mitään merkitystä mitä joku ihminen on saavuttanut tai mitä hän osaa. Jos AV-mamma on päättänyt että "Tosta en tykkää!" niin kaikki saadaan kyllä käännettyä negatiiviseen ja tätä artistia vastaan.
Mut hyvää mainosta te teette kyseiselle artistille kun kokoajan nostatte sen nimeä esiin! Hyvää promoo, jatkakaa jatkakaa!
Aika erikoista, että vaikka olisit ollut paras muissa osioissa, niin yksi epäonnistuminen pudottaa kisasta. Tuolla logiikalla kisan jatkuvasti toiseksi huonoin, säilyttämällä itsensä juuri ja juuri mukana, voi voittaa koko kisan onnistumalla vikassa genressä.
Radiota paljon kuunnelleena voin sanoa, että aika vähän radiohittejä Jannikalla ja Eliaksella on. Jannikalta kappaleet ” Itseni Herra ” ja ” Seuraavan Elämään ” soivat kohtuullisen paljon, etenkin tuo jälkimmäinen. Näistä kyllä on yli 3 vuotta aikaa ja Jannikan uusia julkaisuja en ole ikinä kuullut radiossa.
Eliakselta taas ” Elämä lupaa mulle ” ja ” Irti ” kappaleet ovat soineet paljon radioissa nykyäänkin ja aika iso hitti tuo jälkimmäinen on muutenkin ollut.
Siltikään kumpikaan näistä artisteista ei ole mielestäni suurta suosiota saavuttaneet ja aika tasoissa ovat suosiossa jos vertailemaan aletaan. Eliasta olen kuullut siis enemmän lähiaikoina, Jannikaa taas en ollenkaan enää, vaikka häneltäkin on tullut uutta musiikkia tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Onko totta ettei André puhunu pari vuotta sitten lainkaan (miten tuo nyt sitten määritellään) suomea?
Jos näin, niin aika hyvin on sitten oppinu *peukku*
Luulen että on kuitenkin hyvä alunperin ymmärtämään suomea, joten se vähän avittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä mitä joku ihminen on saavuttanut tai mitä hän osaa. Jos AV-mamma on päättänyt että "Tosta en tykkää!" niin kaikki saadaan kyllä käännettyä negatiiviseen ja tätä artistia vastaan.
Mut hyvää mainosta te teette kyseiselle artistille kun kokoajan nostatte sen nimeä esiin! Hyvää promoo, jatkakaa jatkakaa!
Musta olisi edelleen kiva tietää miksi on väärin sanoa "En tykkää Eliaksesta", kun taas "En tykkää Jannikasta" on ihan ok. Toinen on asiatonta, mutta toinen ilmeisesti ihan asiallista kritiikkiä, koska eihän Jannikasta nyt kukaan tykkäisi ellei sillä olisi kuuluisaa puolisoa. Elias puolestaan tuntuu vauvapalstan mukaan menestyvän ihan puhtaasti omin ansioin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi edelleen kiva tietää miksi on väärin sanoa "En tykkää Eliaksesta", kun taas "En tykkää Jannikasta" on ihan ok. Toinen on asiatonta, mutta toinen ilmeisesti ihan asiallista kritiikkiä, koska eihän Jannikasta nyt kukaan tykkäisi ellei sillä olisi kuuluisaa puolisoa. Elias puolestaan tuntuu vauvapalstan mukaan menestyvän ihan puhtaasti omin ansioin.
Jos joku kommentoi että "miksi kritisoitte niin paljon Eliasta" niin sekö automaattisesti tarkoittaa että tämän mielestä on OK haukkua muita? Ei tietenkään. Sama kun joku kysyisi "miksi haukutte seksuaalivähemmistöjä" ja siihen vastattaisiin "Onko eläinrääkkäys susta sitten Ok vai!?!"
Huokaus.
Tätä palstaa kun lukee niin en yhtään ihmettele miksi Suomessakin tapahtuu niin paljon kiusaamista koulussa ja työpaikalla. Jopa perhe sotketaan mukaan.
Itse sain kaikki kouluvuoteni kärsiä siitä että vanhemmillani oli hyvätuloiset ammatit. Minä olin automaattisesti "kultalusikka suussa syntynyt, mitään osaamaton ja lellitty penikka joka sai kaiken suhteiden kautta".
Täällä on ihan samanlainen ilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kommentoi että "miksi kritisoitte niin paljon Eliasta" niin sekö automaattisesti tarkoittaa että tämän mielestä on OK haukkua muita? Ei tietenkään. Sama kun joku kysyisi "miksi haukutte seksuaalivähemmistöjä" ja siihen vastattaisiin "Onko eläinrääkkäys susta sitten Ok vai!?!"
Huokaus.
Täällä on ollut viime aikoina sivukaupalla pelkkää negatiivista Jannikasta, mutta kukaan ei ole puuttunut siihen sanallakaan, mutta heti kun joku sanoo jotain kritiikkiä Eliaksen esityksestä alkaa tuo "miksi kritisoitte niin paljon Eliasta"-virsi. Jos täällä muitakin ohjelman artisteja saa kritisoida, niin ei kai se Elias ole sen ulkopuolella? Jannika, Nelli, Erika ja Janna on saanut valtavasti asiatonta kritiikkiä, mutta jos joku erehtyy sanomaan mitään negatiivista Eliaksesta, niin heti ollaan sillä linjalla et miks kenenstäkään pitää sanoa mitään negatiivista. Eli kyllä, Eliaksen fanit antaa juuri sen kuvan, että on ihan OK haukkua muita, kunhan Eliasta ei haukuta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä on kyselty hittejä niin kertokaas mitä Erjan ja Andren kovimmat singlet viime vuosien ajalta?
(Oletan ettei kukaan ala tosissaan kirjottamaan tänne mitään toistakymmentä vuotta vanhoja Strum und drangin kappaleita. Eletään kuitenkin jo kohta vuotta 2018.)
Andren uusi yhtye on One desire . Biisejä esim. "Hurt" ja Apologize"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus.
Täällä on ollut viime aikoina sivukaupalla pelkkää negatiivista Jannikasta, mutta kukaan ei ole puuttunut siihen sanallakaan, mutta heti kun joku sanoo jotain kritiikkiä Eliaksen esityksestä alkaa tuo "miksi kritisoitte niin paljon Eliasta"-virsi. Jos täällä muitakin ohjelman artisteja saa kritisoida, niin ei kai se Elias ole sen ulkopuolella? Jannika, Nelli, Erika ja Janna on saanut valtavasti asiatonta kritiikkiä, mutta jos joku erehtyy sanomaan mitään negatiivista Eliaksesta, niin heti ollaan sillä linjalla et miks kenenstäkään pitää sanoa mitään negatiivista. Eli kyllä, Eliaksen fanit antaa juuri sen kuvan, että on ihan OK haukkua muita, kunhan Eliasta ei haukuta.
Jos meet puolustamaan sun kaveria ketä kiusataan, niin siitäkö pitäis vetää johtopäätökset että koska et puolustanut myös jotain toista ihmistä jossain muualla, niin oot "hyväksynyt" heidän kiusaamisensa?
Se on myös totta, että esim Eliasta ja Erikaa on kritisoitu paljon enemmän kun joitain muita. Ehkä heidän kannattajjiensa ihmettelyä on siksi myös esiintynyt enemmän.
Minusta on naurettavaa ja lapsellista haukkua ketään.
Ei minusta Eliaksen fanit nyt mitenkään erityisesti ole profiloituneet tässä keskustelussa haukkumaan Jannikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Elias ei ollut mulle tuttu ennen tätä ohjelmaa, niin voisiko joku valaista minua millainen ura hänellä on ollut tähän asti? Ilmeisesti joku hitti ainakin ollut? Viime vuonna Pete Parkkonen oli aivan loistava ja tasoero Eliakseen aivan valtava. Mutta olenkin jo nelikymppinen niin en ymmärrä mikä nuoriin vetoaa. Sääli kun tästä loistavasta ohjelmasta on mainoskanava artisteille, joilla ei lahjojen puolesta olisi mitään asiaa tähdeksi. Tykkäsin tosi paljon Nellistä ja mielestäni hän olisi kuulunut finaalin ennen Eliasta. Meni ihan maku tästä ohjelmasta.
Tuleepa surkea finaali Jannika vastaan Elias.
Elias Kaskinen eli Ellu Koo on tehnyt jo vuosia musaa bändinsä Päivän Sankarit kanssa. Ikää vasta 25v. Äiti Anna-Mari kirjoitellut virsiä virsikirjaan, mm. Herra kädelläsi. Eliaksella ei ole ollut mitään hittejä. Hän nousi julkisuuteen seurusteltuaan v2014-2016 alkukesä laulaja Jenni Vartiaisen kanssa, muuten hänestä ei tiedettäisi mitään eli kyseessä oli levy-yhtiön PR-temppu (Jenni Eliasta 10v vanhempi).
Jennin biisi Turvasana kertoo Eliaksesta ("oon väsynyt pelkkään hiplailuun").Kertokaa nyt, missä lähteessä on sanottu, että Turvasana kertoo Eliaksesta????? aina tätä samaa jankutusta, joka on vaan mielikuvituksenne tuotetta. Uskokaa nyt, että ei ne artistien biisit nyt mitään päiväkirjoja välttämättä ole. kuulutko oikein lähipiiriin, kun tunnut tietävän toisten suhteistakin näin tarkalla tasolla "faktatietoja", että pelkkä pr-temppu ja seksi kyllästytti, niin meni poikki sen takia ja tuli siitä avauduttua tuossa biisissä. Oh, please.
Rauhoitu ja usko viisaampiasi. Pikku-Ellu nyt vaan on kovin kokematon...
Tässä Eliaksen "hittibiisi" Irti. Säälittävää ruikutusta Jenni Vartiaisen perään kun Jenni oli häipäissyt Ellun luota. Osoittaa miten lapsellinen kyseinen poju on.
"Kun mä lähden tänään, mä lähden viimeistä kertaa. Istun ratin taakse ja käännän musaa lujempaa, käännän musaa lujempaa. Vaikken koskaan pääsis susta irti kokonaan, mun on pakko lähtee, en enää tiedä muutakaan, muutakaan.
Mä pyydän et älä enää muista mua, etten palaisi sun luo. Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta. Jos mä jään pidempään, pian et voi hengittää. Mut helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta.
Huoltoaseman piha, jään autoon nukkumaan. Vielä liimaan yhteen palaset, mut nään vaan tuhat halkeemaa. En niitä saa katoamaan. Vaikken koskaan pääsis susta irti kokonaan... Mun on pakko lähtee, en enää tiedä muutakaan, muutakaan.
Mä pyydän et älä enää muista mua, etten palaisi sun luo. Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta. Jos mä jään pidempään, pian et voi hengittää. Mut helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta.
Nyt on paska olla, mut mites sulla? Muistathan syödä huomennakin. Mä en oo unohtamassa sua milloinkaan. Kannan sut varovasti vaikka hautaan asti.
Mä pyydän et älä enää muista mua, etten palaisi sun luo. Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta. Jos mä jään pidempään, pian et voi hengittää. Mut helpompi ois päästää hengestään, kuin päästää sinusta, kuin päästää sinusta."
Vierailija kirjoitti:
Tässä Eliaksen "hittibiisi" Irti. Säälittävää ruikutusta Jenni Vartiaisen perään kun Jenni oli häipäissyt Ellun luota. Osoittaa miten lapsellinen kyseinen poju on.
"Kun mä lähden tänään, mä lähden viimeistä kertaa. Istun ratin taakse ja käännän musaa lujempaa, käännän musaa lujempaa. Vaikken koskaan pääsis susta irti kokonaan, mun on pakko lähtee, en enää tiedä muutakaan, muutakaan.
Huoltoaseman piha, jään autoon nukkumaan. Vielä liimaan yhteen palaset, mut nään vaan tuhat halkeemaa. En niitä saa katoamaan. Vaikken koskaan pääsis susta irti kokonaan... Mun on pakko lähtee, en enää tiedä muutakaan, muutakaan.
Nyt on paska olla, mut mites sulla? Muistathan syödä huomennakin. Mä en oo unohtamassa sua milloinkaan. Kannan sut varovasti vaikka hautaan asti.
Mä pyydän et älä enää muista mua, etten palaisi sun luo. Helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta. Jos mä jään pidempään, pian et voi hengittää. Mut helpompi ois päästää hengestään, kuin päästää sinusta, kuin päästää sinusta."
Ihana kappale! Huomaa että ero otti poikaa koville...
No joo. Yksikään ei ole tähti, eikä noista kenestäkään tähteä tule. Kovin on vaatimattomat lauluäänet kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt Jannasta, Nellistä, Jannikasta? Heitä tässä ketjussa on parjattu eniten, ei sinun kultapoikaasi.
Katson juuri Katsomosta country-jaksoa uusintana. Voisko tää Matti Eskon Rekkamies jatkua vielä hitusen pidempään, please...:) #teamMattiEsko
Pakko antaa Katsomolle noottia. Mikä idea on tunkea mainoksia kesken esityksen? Juuri kun oon uppoutunut laulun tunnelmiin, ruutuun lävähtää "kotimaisilla kengillä piste fi", minkä vuoksi ajatus katkeaa ja tunnelma lässähtää. Eikö mainoksia voi olla muussa kohtaa kuin keskellä laulua? Katsomo on 👎
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä on kyselty hittejä niin kertokaas mitä Erjan ja Andren kovimmat singlet viime vuosien ajalta?
Mitä väliä hiteillä? Hittimusiikkia soittaa tietyt radiokanavat, mutta pätevä muusikko voi olla muullakin tapaa. Erja on julkaissut kymmenkunta albumia, viimeisen tänä vuonna, ja keikkailee vakituisesti ulkomailla asti. Pätevä tekijä omassa lajityypissään (blues). Ei siihen menestystä hittiradiokanavilla tarvita. Parhaimmillaan Erja on livekeikoilla, ja ainakin pystynyt jo pitkään elättämään itsensä musiikilla.
Ja en tarkoita tällä sitä että olisin fanittanut Erjan kaikkia Tähdet, tähdet -esityksiä. Kommentoin vain tätä ajatusta, että hitit määräävät sen, kuinka hyvä muusikko on kyseessä.
Oikeasti, mikä teitä vaivaa?! :D Vielä pari tuntia sitten täällä viriteltiin keskustelua tulevista musikaalikappaleista, mutta nyt lyhyessä ajassa tänne on ilmestynyt monta sivua pelkkää hittijankkaamista. Perustakaa oma ketju hittihifistelylle.
Ihan kuin olis tullut jonnekin sotatantereelle :D