Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Matti Esko oli eilen niin ihana, vaikka puhuikin arvosteluvuorollaan vain muutaman lauseen ja kehui kaikkia. Hänestä tulee hyvä mieli :)
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama tilanne, että jotkut koittavat suu vaahdossa kertoa miksi Elias on huono. Kuinka paljon täällä Eliaksen kannattajat harrastavat sitä esim Andren kohdalla? Niin, sitä ei tapahdu, koska käytämme sen energian mielummin Eliaksen tsemppaamiseen.
Miksi ette mielummin kannusta sitä jota fanitatte? Miksi on niin suuri tarve kritisoida Eliasta?
Elias on mulla ehdoton suosikki. Mutta se ei tarkota että haluan mollata vaikka Andreeta!? En tajua tota logiikkaa.
Eikö noita arvosteluja voi vain jättää omaan arvoonsa ja antaa olla? Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Itse en käyttäisi energiaani muiden haukkumiseen enkä liioin suosikkini puolustamiseen haukuilta. Kummallakan ei saavuta mitään. Nämä musajutut on mielipideasioita eikä niistä kannata riidellä :)
Mun oma suosikki on jo pudonnut. Kannustan tulevissa jaksoissa kaikkia tasapuolisesti ja nautin hyvästä showsta. Tässäkin ketjussa voi hypätä niiden kommenttien yli, jotka ei itseä hetkauta. Älkää ottko liian vakavasti viihdeohjelmaa... :)
Mitä kappaleita haluaisitte kuulla musikaalijaksossa? Itsellä ainakin Cats-musikaalista Memory!
Andre vois vetää jonkun biisin Jeesus Christ Superstarista, joka on rock-musikaali. Ulkonäkö sopis Jeesukseksi ;) Tai sitten Rocky Horrow Showta - Andre stailattuna transvestiitiksi, oh yeah! :)
Mä en edes tiennyt, että Eliaksella on uskistausta. Joku täällä mainitsi siitä eilen kritisoidessaan Veitolaa. Ei kai Elias ole sitä itse ohjelmassa tuonut esille? Tietääkö Mariakaan edes siitä? Mä otin ne Marian kommenit ripari-isosesta ihan vaan sillä, että Eliashän näyttää sellaiselta viattomalta, kiltiltä kuoropojalta. Asia, josta hän itsekin vitsailee. Eli olettaisin, että se Marian kommentti liittyi puhtaasti Ellun lavahabitukseen, tuskin oli mikään loukkaus hänen uskostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kappaleita haluaisitte kuulla musikaalijaksossa? Itsellä ainakin Cats-musikaalista Memory!
Se on muistaakseni jo kuultu jollain aiemmalla kaudella? Mä toivoisin Oopperan kummitusta, mutta siitäkin on muistaakseni jo ollut mukana 1-2 kappaletta. Minusta olisi kiva kuulla jotain tuoreempaa musikaalia, esim. American Idiotia tai Hamiltonia.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama tilanne, että jotkut koittavat suu vaahdossa kertoa miksi Elias on huono. Kuinka paljon täällä Eliaksen kannattajat harrastavat sitä esim Andren kohdalla? Niin, sitä ei tapahdu, koska käytämme sen energian mielummin Eliaksen tsemppaamiseen.
Miksi ette mielummin kannusta sitä jota fanitatte? Miksi on niin suuri tarve kritisoida Eliasta?
Elias on mulla ehdoton suosikki. Mutta se ei tarkota että haluan mollata vaikka Andreeta!? En tajua tota logiikkaa.
Ei kannata provosoitua. Av on trollien mekka ja medina. Jotkut tykkää sohia muurahaispesään, koska siitä syntyy kuhinaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiennyt, että Eliaksella on uskistausta. Joku täällä mainitsi siitä eilen kritisoidessaan Veitolaa. Ei kai Elias ole sitä itse ohjelmassa tuonut esille? Tietääkö Mariakaan edes siitä? Mä otin ne Marian kommenit ripari-isosesta ihan vaan sillä, että Eliashän näyttää sellaiselta viattomalta, kiltiltä kuoropojalta. Asia, josta hän itsekin vitsailee. Eli olettaisin, että se Marian kommentti liittyi puhtaasti Ellun lavahabitukseen, tuskin oli mikään loukkaus hänen uskostaan.
Eliaksen äiti on Anna-Mari Kaskinen ja eno on Jussi Miettinen. Uskovaista sukua. Googleta ellei nimet sano mitään.
Onko totta ettei André puhunu pari vuotta sitten lainkaan (miten tuo nyt sitten määritellään) suomea?
Jos näin, niin aika hyvin on sitten oppinu *peukku*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita arvosteluja voi vain jättää omaan arvoonsa ja antaa olla? Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Itse en käyttäisi energiaani muiden haukkumiseen enkä liioin suosikkini puolustamiseen haukuilta. Kummallakan ei saavuta mitään. Nämä musajutut on mielipideasioita eikä niistä kannata riidellä :)
Mun oma suosikki on jo pudonnut. Kannustan tulevissa jaksoissa kaikkia tasapuolisesti ja nautin hyvästä showsta. Tässäkin ketjussa voi hypätä niiden kommenttien yli, jotka ei itseä hetkauta. Älkää ottko liian vakavasti viihdeohjelmaa... :)
Näinpä se on. Näitä kommentteja kun lukee niin osalla kommentoijista on varmaan aivan sama kummasta päästä kannustettavaa ääni tulee. Tarkoitus on kai arvioida esittäjiä ja esityksiä eikä niinkään sitä kuka sen esittää.
Nämä musikaalikappaleet on kuultu aiemmilla TT-kausilla:
1. kausi:
- Olli Herman: ”Singin' in The Rain” (Laulavat sadepisarat)
- Diandra: ”You're The One That I Want” (Grease),
- Jari Sillanpää: ”Go The Distance” (Herkules)
(Jakson toiset kappaleet oli reggaeta)
2. kausi:
- Jarkko Ahola: ”There’s No Business Like Show Business” (Annie mestariampuja) & ”Don’t Cry For Me Argentina” (Evita)
- Waltteri Torikka: ”Rikas mies jos oisin” (Viulunsoittaja katolla) & ”Stars” (Les Misérables)
- Laura Voutilainen: ”All That Jazz” (Chicago) & ”Memory” (Cats)
3. kausi:
- Arttu Wiskari: ”Ei kaveria parempaa” (Aladdin) & ”Music of the Night” (Phantom of the Opera)
- Johanna Försti: ”On My Own” (Les Misérables) & ”Mein Herr” (Cabaret)
- Pete Parkkonen: ”Greased Lightning” (Grease) & ”Your Song” (Moulin Rouge)
Eli tämän viikon sunnuntaina kuullaan kaikilta 2 esitystä. Jee, enemmän musikaaleja! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliaksen äiti on Anna-Mari Kaskinen ja eno on Jussi Miettinen. Uskovaista sukua. Googleta ellei nimet sano mitään.
Tuskinpa monet tavikset tuntee uskovaissukuja nimien perusteella. Jos nuo on ihan yksityishenkilöitä, en suosittelisi kirjoittemaan tänne heidän nimiä.
Joo, kannattaa jättää perheenjäsenet ulos näistä keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Toi Elias ei ollut mulle tuttu ennen tätä ohjelmaa, niin voisiko joku valaista minua millainen ura hänellä on ollut tähän asti? Ilmeisesti joku hitti ainakin ollut? Viime vuonna Pete Parkkonen oli aivan loistava ja tasoero Eliakseen aivan valtava. Mutta olenkin jo nelikymppinen niin en ymmärrä mikä nuoriin vetoaa. Sääli kun tästä loistavasta ohjelmasta on mainoskanava artisteille, joilla ei lahjojen puolesta olisi mitään asiaa tähdeksi. Tykkäsin tosi paljon Nellistä ja mielestäni hän olisi kuulunut finaalin ennen Eliasta. Meni ihan maku tästä ohjelmasta.
Tuleepa surkea finaali Jannika vastaan Elias.
Elias Kaskinen eli Ellu Koo on tehnyt jo vuosia musaa bändinsä Päivän Sankarit kanssa. Ikää vasta 25v. Äiti Anna-Mari kirjoitellut virsiä virsikirjaan, mm. Herra kädelläsi. Eliaksella ei ole ollut mitään hittejä. Hän nousi julkisuuteen seurusteltuaan v2014-2016 alkukesä laulaja Jenni Vartiaisen kanssa, muuten hänestä ei tiedettäisi mitään eli kyseessä oli levy-yhtiön PR-temppu (Jenni Eliasta 10v vanhempi).
Jennin biisi Turvasana kertoo Eliaksesta ("oon väsynyt pelkkään hiplailuun").
Vierailija kirjoitti:
Millaista musiikkia Jannika laulaa. Mitä hittejä?
Jääkausi ainakin on Jannikan biisi. Ja Pohjanmaan tuulia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta on ok kritisoida ja kertoa miksi Jannika on huono? Tai Erika silloin kun oli kisassa mukana? Eliasta ei saa kritisoida, mutta kaikkien muiden kohdalla se on ilmeisesti ihan ok, koska ne muut ei ole teidän suosikkeja? Ei täällä näy puolustuspuheita Jannikankaan kohdalla, vaikka valtaosa Jannikaa koskevista viesteistä on kaukana rakentavasta kritiikistä.
Päivän Sankarit :) Mua häiritsis olla bändissä, jonka nimi kuulostaa yhdys sana virheeltä (vaikkei sellainen olekaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnenpäivä, Itseni herra, Seuraavaan elämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukuttamista näissä oli? Nämähän on Jannikan biisejä.
Niin? Sehän on jo mainittu tässäkin ketjussa.