Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Matti Esko on ehkä Suomen sympaattisin laulajamiekkonen :)
Tsiisus, tää ketju on ku hiekkalaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta tämän ketjun luettuani, että Jenni Vartiaisen biisi Turvasana hiplailuineen kertoo Eliaksesta, hahaa!
Minä uskon kyllä mitä Jenni siinä kappaleessa kertoo. Ellu taitaa olla vähän ujo poika sillai..
No niin. Mitäs mieltä sunnuntain kappaleista:
Nämä kappaleet kuullaan sunnuntaina:
Elias Kaskinen – Ghost riders in the sky (Johnny Cash)
Jannika B - Jolene (Dolly Parton)
Erja Lyytinen – Stand by your man (Dixie Chicks)
André Linman – Achy breaky heart (Billy Ray Cyrus)
Omien esitystensä lisäksi artistit esittävät myös ensimmäistä kertaa yhdessä dueton ja alla olevista kappaleista kuullaan suomenkieliset versiot:
Elias & Jannika duetto - Kuin yö (alkup. Unchained melody / LeAnn Rimes)
Erja & André duetto – Kaikuluotain (alkup. Annie’s song / John Denver)
Vierailevana tuomarina nähdään iskelmälaulaja ja kantrimusikkin fani Matti Esko, joka näyttää mallia genrestä sunnuntaina avausnumeron voimin.
Andre ja Kaikuluotain...sulan jo nyt!
Vierailija kirjoitti:
Andre ja Kaikuluotain...sulan jo nyt!
Juu mutta Erjan kanssa:( Laulaispa yksin...
Nyt osui Andrelle superhyvät biisit! 🤗
Ihana kappale Topi Sorsakosken laulamana tuo Kuin yö - kappale.
Kristian Meurmankin tehnyt ihanan version:
Rakastan Kaikuluotainta, mutta olisin toivonut siitä esitettävän John Denverin englanninkielinen versio.
Eikä! Mä tajusin että tää koko ohjelmahan on ihan kohta ohi.. Ollut mahtavat viikot tähän asti.
Kun nyt ollaan jo loppusuoralla, niin sitä suuremmalla syyllä olisi kivaa että täällä "kannattajienkin keskuudessa" nautittais tarjonnasta positiivisessa hengessä. Sitten kun tää pian on loppu, ois kviaa että ihmisille ois jäänyt hyvä maku ja vois onnellisella mielellä muistella näitä aikoja.
Jokaikisestä tänne saakka selvinneestä Tähdestä voidaan olla todella ylpeitä. Jokainen heistä on nähnyt paljon vaivaa ja ansaitsee kiitoksen, ei haukkuja :)
Arvasin siis Dolly Partonin Jolenen oikein pari viikkoa sitten.
Uskon, että kyseinen kappale olisi mennyt Erikalle jos olisi pysynyt kisassa Jannikan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kyseinen kappale olisi mennyt Erikalle jos olisi pysynyt kisassa Jannikan sijaan.
Wau, haluatko keksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau, haluatko keksin?
Joku on salty.
Minua ei jostain syystä ole enää viime aikoina jaksanut Tähdet tähdet kiinnostaa.. harmi! Ehkä siksi, että lähes kaikki omat lempparit on jo pudonnut. Erikan olisin halunnut nähdä finaalissa. Onneksi mukana on sentään vielä Andre.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei jostain syystä ole enää viime aikoina jaksanut Tähdet tähdet kiinnostaa.. harmi! Ehkä siksi, että lähes kaikki omat lempparit on jo pudonnut. Erikan olisin halunnut nähdä finaalissa. Onneksi mukana on sentään vielä Andre.
Andren takia minäkin katson❤️Toivottavasti ei putoa huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei putoa! Pelkään, että Elias putoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei putoa! Pelkään, että Elias putoo.
Elias ei saa pudota. Hänen esityksiään odotan aina eniten, vaikka kaikista tykkäänkin. Jos Elias tippuu, minusta ohjelman mielenkiinto laskee enemmän kuin jos putoaja olisi joku toinen. Just my opinion.
Noniin rakkaat ihmiset! Eiköhän nyt ole jo aika haudata sotakirveet ja muuttaa täälläkin ilmapiiri positiiviseen. Siitä tässä koko ohjelmassa on kyse; luoda hyvää mieltä.
Artistit ovat kaikki mahtavia omia persooniaan omine vahvuuksineen ja kaikki hyviä ystäviä keskenään. On siis hölmöä meidän täällä luoda vastakkainasetteluita.
Peace and lööv ;)