Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
2761/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nähnyt Ed Sheeranin Tukholmassa, missä oli riisuttu keikka ja rakastin sitä.

Olen myös nähnyt Beyoncén Jenkeissä käydessäni, ja haukoin henkeä ihastuksesta tämän tanssin la lavashown takia.

No Beyoncella onkin aika mieletön ääni, eli laulaa hyvin livenä eikä laulu kärsi lavashown vauhdikkaista koreografeista. Sitten on niitäkin maailmantähtiä, joilla lauluääni on ohut / keskinkertainen / mitäänsanomaton ja tätä yritetään paikata lavashowlla. Mm. Madonna.

Vierailija
2762/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Andree kirjoitti:

Andree tulee niin voittaan tän skaban.

JEEEEE! Miten voi joku mies olla noin lutunen kuin tuo Andre, aawwww!

On kyllä symppis. :)

Ainoa joka osaa oikeasti laulaa, jopa "epämukavuusalueellaan". Eliaksella on heittäytymiskykyä ja sitä myöten viihdyttävyyttä, mutta laulu kärsii isosti tuosta eilisen kaltaisesta mesoamisesta. Rokkijaksossa hän osoitti osaavansa laulaa, mutta laulaminen ei vakuuttanut eilen eikä siinä Leijonakuningas vedossa, vaikka se muuten ihan hauska esitys olikin. Jannikan ääntäminen aiheuttaa sanoinkuvaamatonta tuskaa, vaikka muuten vaikuttaakin symppikseltä. Varmasti moni myös pitää hänestä ja tämä jakaa mielipiteitä, mutta en vain pysty sytttmään vaikka haluaisinkin. Erjan taso on laskenut todella paljon hyvän alun jälkeen. PMMP-esityksen jälkeen painajaisten määrä on lisääntynyt rutkasti. 

Mistä tiedät kuinka hyvin Andren laulu sujuisi jos hän haastaisi itseään koreografisesti niin kuin Elias?

En tiedä enkä halua tietää. Andre on kilpailun paras laulaja, suutari pysyköön lestissään. Mikään varsinainen laulukilpailuhan tämä ei ole, vaan vahvalla showllakin voi voittaa eikä siinä ole mitään vikaa. Elias on pelkkänä laulajana aika tylsä, joten on ihan järkevää panostaa tuohon showpuoleen enemmän. Andre taas saattaisi vastaavilla tempuilla menettää parasta teräänsä. Jokainen pelatkoon omilla vahvuuksillaan. 

"Elias on pelkkänä laulajana melko tylsä". Jaa, milläköhän perusteella joku muu on "pelkkänä laulajana" jotenkin mielenkiintoisempi? Eliaksen laulu on mun mielestä monipuolisinta, hän kuulosti rap-jaksossa, stadion rockissa ja elokuva-jaksossa kaikissa keskenään hyvältä ja samaan aikaan hyvin erilaiselta, mikä kertoo muuntautumiskyvystä. Muut jäljellä olevat laualat ovat melko saman kaltaisia joka jaksossa, hyviä mutta tasapaksuja. 

Kisa olisi hemmetin paljon tylsempi ilman Eliasta.

Eliaksen rokkivedosta pidin kyllä ihan kokonaisuutena. Leijonakuningas ja eilinen veto olivat shown puolesta ihan viihdyttäviä, mutta jos noista nyt kuulisi pelkät audioversiot ilman kuvaa, en jaksaisi kuunnella niitä edes minuuttia. Kaskisen oma tuotanto on myös unettavaa kuunneltavaa. Sen takia onkin kiva, että hänestä on nähty tällainen heittäytyvä puoli eikä mitään tylsää söpö poika, kitara ja rippileirimeininkiä.

Pelkät audioversiot lähes kenen tahansa vedoista olisivat tylsempiä kuin kuvan kanssa. Se, että Elias heittäytyy enemmän kuin muut, tanssii enemmän kuin muut, panostaa tarinan kaareen enemmän kuin muut, yritetään ilmeisesti sitten kompensoida sillä että hänen laulutaitojaan vähätellään. Se on toki ymmärrettävää, muuten hänet nähtäisiin ylivoimaisena.

Tämä on tosiaan esiintymiskilpailu, ei laulukilpailu. Joten kukakohan ansaitsisi voiton? HMM.

Elias on ihan samanlainen kuin Antti Tuisku. Molemmat yrittää peittää laulutaidottomuuttaan megalomaalisilla showelementeillä.

Maria hyvin sanoi, että Andrella olis hänen risteilyllään paikka laulajana kun taas Eliaksella tanssijana.

Mikä ihme tämä taas on, että täytyy väkisin alkaa vertailemaan kumpi on huonompi kumpi parempi?

Esiintyjiä on monenlaisia, ja show olisi tylsää katsottavaa, jos kaikki vetäisivät samalla tavalla.

Olen itse nähnyt Ed Sheeranin Tukholmassa, missä oli riisuttu keikka ja rakastin sitä.

Olen myös nähnyt Beyoncén Jenkeissä käydessäni, ja haukoin henkeä ihastuksesta tämän tanssin la lavashown takia. Enkä alkaisi näitä laittamaan paremmuusjärjestykseen.

Huippua, jos on mahdollista kokea molemmat. Elias ja Andre ovat ehdottomat lempparini tässä ohjelmassa.

Tämähän on kilpailu, joten kuuluu asiaan laittaa esitykset paremmuusjärjestykseen.

Minusta ohjelma olisi paljon viihdyttävämpi, jos ketään ei tiputettaisi --> kaikki artistit esittäisivät jokaisessa jaksossa genreen sopivan kappaleen ja vasta finaalissa julkistettaisiin kaikkein eniten ääniä saanut, Tähtien tähti. Tai jos halutaan, jokaisen jakson lopussa voitaisiin kertoa kuka yleisön mielestä onnistui kussakin genressä parhaiten. Ohjelma olisi minusta paljon monipuolisempi ja viihdyttävämpi, jos artisteja ei tiputettaisi. Näin kuultaisiin useampia esityksiä per jakso ja genreistä saataisiin enemmän irti.

Tämä voisi olla musiikkikilpailuohjelman sijasta enemmän musiikkiviihdeohjelma. Eihän Vain elämäässäkään tiputeta ketään matkan varrelle. Paljon kivempi kaikille niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Katja ja Virpikään tehnyt muuta siinä euroviisuedustuskappaleessaan kuin vähän heiluivat ees taas ja lauloivat. Heilläkin taustatanssijat hoitivat tanssimisosuuden.

Vierailija
2764/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Andree kirjoitti:

Andree tulee niin voittaan tän skaban.

JEEEEE! Miten voi joku mies olla noin lutunen kuin tuo Andre, aawwww!

On kyllä symppis. :)

Ainoa joka osaa oikeasti laulaa, jopa "epämukavuusalueellaan". Eliaksella on heittäytymiskykyä ja sitä myöten viihdyttävyyttä, mutta laulu kärsii isosti tuosta eilisen kaltaisesta mesoamisesta. Rokkijaksossa hän osoitti osaavansa laulaa, mutta laulaminen ei vakuuttanut eilen eikä siinä Leijonakuningas vedossa, vaikka se muuten ihan hauska esitys olikin. Jannikan ääntäminen aiheuttaa sanoinkuvaamatonta tuskaa, vaikka muuten vaikuttaakin symppikseltä. Varmasti moni myös pitää hänestä ja tämä jakaa mielipiteitä, mutta en vain pysty sytttmään vaikka haluaisinkin. Erjan taso on laskenut todella paljon hyvän alun jälkeen. PMMP-esityksen jälkeen painajaisten määrä on lisääntynyt rutkasti. 

Mistä tiedät kuinka hyvin Andren laulu sujuisi jos hän haastaisi itseään koreografisesti niin kuin Elias?

En tiedä enkä halua tietää. Andre on kilpailun paras laulaja, suutari pysyköön lestissään. Mikään varsinainen laulukilpailuhan tämä ei ole, vaan vahvalla showllakin voi voittaa eikä siinä ole mitään vikaa. Elias on pelkkänä laulajana aika tylsä, joten on ihan järkevää panostaa tuohon showpuoleen enemmän. Andre taas saattaisi vastaavilla tempuilla menettää parasta teräänsä. Jokainen pelatkoon omilla vahvuuksillaan. 

"Elias on pelkkänä laulajana melko tylsä". Jaa, milläköhän perusteella joku muu on "pelkkänä laulajana" jotenkin mielenkiintoisempi? Eliaksen laulu on mun mielestä monipuolisinta, hän kuulosti rap-jaksossa, stadion rockissa ja elokuva-jaksossa kaikissa keskenään hyvältä ja samaan aikaan hyvin erilaiselta, mikä kertoo muuntautumiskyvystä. Muut jäljellä olevat laualat ovat melko saman kaltaisia joka jaksossa, hyviä mutta tasapaksuja. 

Kisa olisi hemmetin paljon tylsempi ilman Eliasta.

Eliaksen rokkivedosta pidin kyllä ihan kokonaisuutena. Leijonakuningas ja eilinen veto olivat shown puolesta ihan viihdyttäviä, mutta jos noista nyt kuulisi pelkät audioversiot ilman kuvaa, en jaksaisi kuunnella niitä edes minuuttia. Kaskisen oma tuotanto on myös unettavaa kuunneltavaa. Sen takia onkin kiva, että hänestä on nähty tällainen heittäytyvä puoli eikä mitään tylsää söpö poika, kitara ja rippileirimeininkiä.

Pelkät audioversiot lähes kenen tahansa vedoista olisivat tylsempiä kuin kuvan kanssa. Se, että Elias heittäytyy enemmän kuin muut, tanssii enemmän kuin muut, panostaa tarinan kaareen enemmän kuin muut, yritetään ilmeisesti sitten kompensoida sillä että hänen laulutaitojaan vähätellään. Se on toki ymmärrettävää, muuten hänet nähtäisiin ylivoimaisena.

Tämä on tosiaan esiintymiskilpailu, ei laulukilpailu. Joten kukakohan ansaitsisi voiton? HMM.

Elias on ihan samanlainen kuin Antti Tuisku. Molemmat yrittää peittää laulutaidottomuuttaan megalomaalisilla showelementeillä.

Maria hyvin sanoi, että Andrella olis hänen risteilyllään paikka laulajana kun taas Eliaksella tanssijana.

Mä jo kerkesin toivomaan, että Mikael Saaren tietyt fanit olisivat olleet niitä poikkeuksia, ja muiden kisaajien kannattajat eivät alentuisi siihen että omaa suosikkiaan koitetaan nostaa ylös haukkumalla sitä kilpailijaa jonka näkee uhkana. Andren faniessa ei tähän asti ole merkittävästi sellaista ollut havaittavissa, mutta näköjään siihen suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
2765/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Saaren fanit monet keskittyivät Mikaelin tsemppaamisen sijaan haukkumaan lähinnä Eliasta (kukin miettiköön miksi). Samaan aikaan Eliaksen fanit ovat jättäneet pilkkaamiset muille ja tsempanneet suosikkiaan. Ja kuinkas kävi.

Haukkuminen ei vie mihinkään.

Vierailija
2766/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen alusta asti kannattanut Eliasta, eikä ole kertaakaan käynyt mielessäkään että minun täytyis hänen pärjäämisensä varmistaa sillä, että alan puhumaan p*skaa muista. Olen tiennyt että jos hänen esityksistään pidetään niin se riittää ja hoitaa homman automaattisesti. Surullista lukea näitä viestäjä täällä.

Vierailija
2767/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen alusta asti kannattanut Eliasta, eikä ole kertaakaan käynyt mielessäkään että minun täytyis hänen pärjäämisensä varmistaa sillä, että alan puhumaan p*skaa muista. Olen tiennyt että jos hänen esityksistään pidetään niin se riittää ja hoitaa homman automaattisesti. Surullista lukea näitä viestäjä täällä.

Antaa niiden kirjotella. Se ei ole meiltä pois vaan heiltä itseltään😊 Keskitytään nauttimaan Eliaksen esityksistä niin kuin tähänkin asti, vie paljon vähemmän energiaa❤️

Vierailija
2768/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoja genrejä, kun taso on tällainen. Missä viipyy esim.ooppera? Ja Andre ON paras noista. Jannikaa ei jaksaisi enää kuunnella tai katsella. Ylipirteys tympii.

Vierailija
2770/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenaamulla julkaistaan countrybiisit!

Vierailija
2771/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenaamulla julkaistaan countrybiisit!

Olispa Andrella nyt vihdoin ja viimein kunnon kappale... Hänen äänensä sopii hyvin countrymusiikkiin.

Vierailija
2772/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matuulatar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matuula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Nelli Matula sukua Kim Matulalle joka näytteli Kauniissa ja rohkeissa Hope Logania?

Olen miettinyt samaa. Jotain samaa näköäkin on...

Enpä olisi uskonut että joku muukin muistaa Hopen saati sitten näyttelijän nimen ja osaisi yhdistää nuo kaksi.

Kaiken kaikkiaan Matula-sukunimi on Amerikassa kohtuullisen yleinen:

https://www.ancestry.com/name-origin?surname=matula

Se on saksalaisen dekkarisarjan yksityisetsivää Josef Matulaa esittävän miehen tytär.

Kuka?

Miksi täällä on alettu ivailla tästä aiheesta, kun ihan asiallisesti kysyy että mahtavatko olla sukua? Ei tuo sukunimi kovin yleinen ole.

On niitä muitakin harvinaisia sukunimiä eikä kaikki välttämättä oo sukulaisia. Entäs sitten vaikka oliski, ei se tee meille kesää eikä talvee. Ei kaikkee kannata kysellä.

En minä tuota edes kysynyt, mutta miksi ihmeessä sukulaisuus on sellainen asia mistä ei missään nimessä kannata kysyä tai muuten lynkataan heti? Mitä ihmettä:D

Vierailija
2773/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Saaren fanit monet keskittyivät Mikaelin tsemppaamisen sijaan haukkumaan lähinnä Eliasta (kukin miettiköön miksi). Samaan aikaan Eliaksen fanit ovat jättäneet pilkkaamiset muille ja tsempanneet suosikkiaan. Ja kuinkas kävi.

Ootkohan sä saanut joskus Mikaelilta tai sen fanilta pakit, kun noin kovasti tuntuu kyseinen herra hiertävän? ;) Antaisit jo olla.

Itse oon #teamElias ja alkaa ärsyttää, että nyt oot pilaamassa myös meidän Eliaksen fanien mainetta tuolla vainoharhaisella syyttelylläs. Ei me olla noin pikkumaisia. Oon ollut TT-studiolla seuraamassa showta, siellä Mikaelin fanit otti yhteiskuvia Ellunkin kanssa. Faneilla ja laulajilla on keskenään tosi hyvä yhteishenki. Turha yrittää mustamaalata ja luoda vastakkainasettelua.

Jättäisit siis jo aiheen. Keskustellaan mielummin itse ohjelmasta ja tulevista esityksistä.

Vierailija
2774/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta tämän ketjun luettuani, että Jenni Vartiaisen biisi Turvasana hiplailuineen kertoo Eliaksesta, hahaa!

Vierailija
2775/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin Erika Vikmanin tippumiseen. No, ei saisi vakittaa, koska en äänestä koskaan. Oli silti arvattavissa, että nainen putoaa, koska tuotanto luultavasti haluaa saman verran miehiä ja naisia jatkoon. Duettoesityksissä on kai toivottavaa, että on kaksi mies-nainen -paria. Samaa sukupuolta olevien duetto olisi kyllä ollut virkistävämpää :)

Vierailija
2776/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä saanut joskus Mikaelilta tai sen fanilta pakit, kun noin kovasti tuntuu kyseinen herra hiertävän? ;) Antaisit jo olla.

Itse oon #teamElias ja alkaa ärsyttää, että nyt oot pilaamassa myös meidän Eliaksen fanien mainetta tuolla vainoharhaisella syyttelylläs. Ei me olla noin pikkumaisia. Oon ollut TT-studiolla seuraamassa showta, siellä Mikaelin fanit otti yhteiskuvia Ellunkin kanssa. Faneilla ja laulajilla on keskenään tosi hyvä yhteishenki. Turha yrittää mustamaalata ja luoda vastakkainasettelua.

Jättäisit siis jo aiheen. Keskustellaan mielummin itse ohjelmasta ja tulevista esityksistä.

Mitä vainoharhaista syyttelyä se on jos toteaa osan Saaren fanien alentuneen Kaskisen toistuvaan haukkumiseen, kun ne viestit on kaikkien nähtävillä tässäkin ketjussa?  Se on fakta että osan kilpailijoiden fanit jättävät haukkumatta, toiset taas harrastavat sitä ahkerastikin. Sori.

Vierailija
2777/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin vasta tämän ketjun luettuani, että Jenni Vartiaisen biisi Turvasana hiplailuineen kertoo Eliaksesta, hahaa!

Oot sitten varmaan ekaa kertas AV:lla :-)

Vierailija
2778/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vainoharhaista syyttelyä se on jos toteaa osan Saaren fanien alentuneen Kaskisen toistuvaan haukkumiseen, kun ne viestit on kaikkien nähtävillä tässäkin ketjussa?  Se on fakta että osan kilpailijoiden fanit jättävät haukkumatta, toiset taas harrastavat sitä ahkerastikin. Sori.

Edellissivulla joku Andre-fani haukkui Jannikaa teennäiseksi. Kyllä sitä mollaamista harrastaa muutkin.

Vierailija
2779/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on minusta vainoharhaista ja väsynyttä, että oletat viime sunnuntain Elias-haukkujen olevan Mikael-fanien kynästä. Veikkaanpa, että jos Elias voita, sekin on sinusta Mikaelin fanien katkeruuden vika.

Vierailija
2780/3857 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on minusta vainoharhaista ja väsynyttä, että oletat viime sunnuntain Elias-haukkujen olevan Mikael-fanien kynästä. Veikkaanpa, että jos Elias voita, sekin on sinusta Mikaelin fanien katkeruuden vika.

Jos vaikka selaisit tätä keskustelua enemmän kuin yhden viestin: Juuri joku sanoi, että nyt sitä samaa taipuvaisuutta haukkumiseen löytyy myös Andren faneista. Johon itse totesin jatkeena, että ei se vienyt Mikaeliakaan pitkälle, vaikka osa hänen kannattajistaan kovasti koittivat heittää lokaa Kaskisen niskaan.

Ketju on lukittu.