Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Mä tykkäsin Jannikan esityksestä paljonkin. Siitä välittyi tuska ja epätoivo.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun hän ei osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuska ja epätoivo välittyi vain ja ainoastaan sen takia, että Jannika tajusi ettei hän edes osaa laulaa mitä hän täällä tekee.
Voi ei! Ei riitä Eliaksenkaan ääni, astui liian isoihin saappaisiin.
Kauhea kiire Eliaksella koko ajan, vei kaiken fiiliksen esityksestä, tämä oli Eliaksen huonoin esitys koko kisassa. Häviää Dannyn versiollekin 100-0. Ja varsinkin tälle Johnny Cashin versiolle:
Jannika on kaikissa esityksissään aivan tuskissaan ja romahtamisen partaalla, saa tällä luotua illuusion, että olisi jotenkin kovinkin tunteiden tulkki noilla olemattomilla laulutaidoillaan.
Äh, hänen otsassaan lukee "olen Toni Wirtasen waimo ja siksi täällä". Siinäpä ne,meriitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei jostain syystä ole enää viime aikoina jaksanut Tähdet tähdet kiinnostaa.. harmi! Ehkä siksi, että lähes kaikki omat lempparit on jo pudonnut. Erikan olisin halunnut nähdä finaalissa. Onneksi mukana on sentään vielä Andre.
Andren takia minäkin katson❤️Toivottavasti ei putoa huomenna.
Ei putoa! Pelkään, että Elias putoo.
Elias ei saa pudota. Hänen esityksiään odotan aina eniten, vaikka kaikista tykkäänkin. Jos Elias tippuu, minusta ohjelman mielenkiinto laskee enemmän kuin jos putoaja olisi joku toinen. Just my opinion.
Erika oli ohjelman suola, nyt se on poissa
Vierailija kirjoitti:
Juhani Merimaa on äärettömän seksikäs mies! Tykkään kovasti.
Minkä ikäinen mies olet?
Eliaksen esityksestä tykkäsin kontrabassosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, Jannika esiintyy ekana, eli pudotusuhka suuri.
Älä viitsi. Se, että kerran ensimmäisenä esiintynyt putosi, ei tarkoita että niin käy aina.
Jannikan sanoista ei saa selvää yhtään, kun laulaa. Ja lauloiko se väärin yhdessä kohtaan vai meinasiko aloittaa väärässä kohtaa, kun tuli sellainne suunavaus...
Noniin, nyt Erjallakin instrumentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut kuunnella Matti Eskon laulamista koko illan.
Niin minäkin. Se on niin aitoa ja niin suomalaista.
Suomalaiset naisethan vihaavat suomalaisia miehiä.
Hyvin rakennettu kuvaelma Erjalta, lahjakas nainen, ja tuo viulusoolo oli ihana. Laulu oli kuitenkin pääosassa. Olipa hieno esitys Erjalta taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuska ja epätoivo välittyi vain ja ainoastaan sen takia, että Jannika tajusi ettei hän edes osaa laulaa mitä hän täällä tekee.
Ei osaa laulaa mitä tekee? Täh?
Plääh! Erja kotiin jo. Ei iskenyt yhtään. Kolmas huono veto peräkkäin.
Matti Eskolla aika mahtava puheääni :)