Pakastimessa jäljellä jäätelöä puoli purkkia ja vaimo ..
Vaimo meni jumppaan ja sillä välin löysin pakastinesta jäätelöä. Vaimo söi jo oman jäätelönsä, mutta tivasi, että haluaa syödä puolet minun omastani. En kuitenkaan anna tähän mahdollisuutta, koska jäätelö on minun ja söin siitä vain puolet eilen. Vaimo myös vetosi siihen , että koska hän on tehnyt kovan treenin, niin ansaitsee sen.
Kommentit (21)
Onko tämä jäätelö pakastimessa Porvoossa?
Pakastimessa on jäätelöä ja vaimo? Ota nyt ainakin se vaimo pois sieltä.
Valmista vaimolle iltapalaksi herkullinen maksamakkarakeitto. Resepti löytyy täältä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Vaimo jäljellä pakastimessa. Ok. Nyt soittamaan poliisit.
Piti kysyä että miksi vaimo on pakastimessa. Jospa otsikoisit juttusi tarkemmin seuraavalla kerralla.
PS. jos vaimo on jo syönyt jäätelönsä, ostakoon hän lisää sen sijaan että koittaa osille sinun jädestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jäljellä pakastimessa. Ok. Nyt soittamaan poliisit.
Tekstissähän lukee, että vaimo on jumpassa. Lue uudelleen.
Lopussa on kolme pistettä, jotka tarkoittavat jatkoa, jos ei kukaan ole ennen tiennyt. Otsikko on lyhennetty. Haloo!
Teillähän menee hyvin, jos tuo on ainoa ongelma parisuhteessa 😄
Nyt vaimo tuli jumpasta ja meni hakemaan pakastimessa jäätelöä.. Riita!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Valmista vaimolle iltapalaksi herkullinen maksamakkarakeitto. Resepti löytyy täältä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Maksamakkarakeitto on hyvää kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaimo tuli jumpasta ja meni hakemaan pakastimessa jäätelöä.. Riita!
Ap
Sano ettei se jumppa laihuta, jos vetää jätskiä päälle. Oikeestaan suojelit sitä
Mee kauppaan ostamaan 5 purkkia häaägen dallzsiä ja ben and jerrysiä pakastimeen. Takuulla se akka syö ne. Oppiipa se läskipyypyy sitten jättämään toisten jädet rauhaan.
Meillä minä tykkään jättää jädepaketista loput seuraavaa kertaa varten. Sitä ei minulle vain koskaan tule, koska mies imuroi aina kaikki herkut kaapeista ja pakkasesta sen jälkeen, kun minä olen mennyt nukkumaan! Varsin sika 😠
Meillä on kyllä syvä ymmärrys, että viimeisiä jäätelöitä ei syödä ilman, että tarkistetaan haluaako joku muu. Samaten on syvä ymmärrys, että minä en mene kyselemättä juomaan miehen oluita. Mies saattaa naukata jotain minun puolelta viinakaappia, mutta koska alkoholi ei ole minulle niin pyhä asia kuin miehelle, siedän tätä pitkin hampain, vaikka toki nuhtelen miestä tällaisesta hävyttömästä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kyllä syvä ymmärrys, että viimeisiä jäätelöitä ei syödä ilman, että tarkistetaan haluaako joku muu. Samaten on syvä ymmärrys, että minä en mene kyselemättä juomaan miehen oluita. Mies saattaa naukata jotain minun puolelta viinakaappia, mutta koska alkoholi ei ole minulle niin pyhä asia kuin miehelle, siedän tätä pitkin hampain, vaikka toki nuhtelen miestä tällaisesta hävyttömästä käytöksestä.
No ei tietenkään vaimon pitäisi ottaa, jos kerran itse syönyt omansa ja mies puolet vain omastaan. Miksi nainen saisi puolitoista purkkia eli kokonaan omansa ja vielä puolet toisen omasta ja mies saisi hädin tuskin edes omaansa syötyä!
Jos vaimo on syönyt omansa, niin älä nyt hyvänen aika anna! Se on sinun. Ihme käytöstä vaimolta.