Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Kommentit (348)

Vierailija
81/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaa "nuorekas" käyttävät yleensä keski-ikäiset, joilla on ongelmia oman ikääntymisensä kanssa. Tällaiset ihmiset harvemmin vetoavat ihmisiin, jotka eivät vielä ole keski-ikäisiä tai joilla ei ole ongelmia oman ikääntymisensä kanssa. Aloittajan pitäisi siis löytää ikäisensä nainen, jolla myöskin on ongelmia ikääntymisensä kanssa ja sen vuoksi nainen kaikin tavoin yrittää vaikuttaa nuoremmalta kuin mitä oikeasti on. 

Vierailija
82/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on sentään jotain toiveita naisen suhteen.

Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.

Just siks. Me naiset kun tykkäämme siitä, että mies kokee juuri minussa löytäneen sen, mitä on koko elämänsä etsinyt. Se ei ole ylevää, että huomaa toiselle kaiken kelpaavan.

Sellaista on todellisuuden ja fantasian ero. Ei se mieskään ole naiselle se ainut ja oikea, vaan se paras, jonka nainen pystyi saamaan.

No, ekan aviomieheni kohdalla näin oli. Mutta toisen kohdalla tiesin miehen olevan juuri se, mitä olisin aina halunnut. Vieläkin tiedän sen, se tunne ei ole hävinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.

Just siks. Me naiset kun tykkäämme siitä, että mies kokee juuri minussa löytäneen sen, mitä on koko elämänsä etsinyt. Se ei ole ylevää, että huomaa toiselle kaiken kelpaavan.

Idea, että minä olisin jollekin naiselle se paras vaihtoehto on täysin narsistisen naurettava. Miten voi edes perustella itselleen jotain tuollaista ainutlaatuisuutta? Varsinkin jos on joku peruspena/tarja 8-16 duunissa eikä joku nobel-palkinnosta taisteleva astronauttipankkiiri jolle on vielä ulkonäköäkin siunaantunut.

Vierailija
84/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanaa "nuorekas" käyttävät yleensä keski-ikäiset, joilla on ongelmia oman ikääntymisensä kanssa. Tällaiset ihmiset harvemmin vetoavat ihmisiin, jotka eivät vielä ole keski-ikäisiä tai joilla ei ole ongelmia oman ikääntymisensä kanssa. Aloittajan pitäisi siis löytää ikäisensä nainen, jolla myöskin on ongelmia ikääntymisensä kanssa ja sen vuoksi nainen kaikin tavoin yrittää vaikuttaa nuoremmalta kuin mitä oikeasti on. 

En yritä vaikuttaa ikäistäni nuoremmalta. Vaikutan ihan faktuaalisesti ikäistäni nuoremmalta, ja kyse on osittain uudesta ammatinvalinnasta ja ammatillisista piireistä, jotka vaikuttavat nuorentavasti, ja osittain varmaan ihan geeneistä ja luonteesta. Selitin asiaa jo aiemmin ketjussa. Nyt menee kyllä melkoiseksi jankkaamiseksi koko keskustelu. -aloittaja

Vierailija
85/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sehän on ihan mahdotonta, että nuorekkaaksi itseään sanova olisi oikeasti nuorekas. 

Vierailija
86/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista on todellisuuden ja fantasian ero. Ei se mieskään ole naiselle se ainut ja oikea, vaan se paras, jonka nainen pystyi saamaan.

Ja siinähän ei ole välissä mitään keskitietä. Eli joko miehelle kelpaa reikä kuin reikä tai sitten sitten nainen, jonka kohtalo on hänelle määrännyt jo ennen syntymää. Nainen on ehkä paras kenet mies pystyi saamaan, mutta on vastemielistä ajatella, että mies tyytyy siihen naiseen.

Omassa miehessäni on vikoja, mutta samalla hän on minulle se unelmieni prinssi. En olisi yhdessä hänen kanssaan, jos kokisin, että hän on vain kelvannut minulle, koska en voi saada parempaakaan.

Vierailija
87/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on naiselle se, johon nainen rakastui. Sä unohdat nyt yhden pienen mutta erittäin oleellisen asian: tunteet. Ja usko huviksesi, on olemassa miehiä, jotka rakastuvat. Rakastuvat siitä huolimatta, että nainen ei ole ollenkaan niin kaunis ja tasokas kuin miehen aiemmat naisystävät. Ja rakastuvat paljon enemmän kuin aiempiin elämänsä kaunottariin. Rakastunut nuori mies on tällaisen vanhan tädin silmissä paljon onnellisempi kuin mies, joka etsii aina vain mahdollisimman kaunista ja tasokasta, jonka ikinä pystyy saamaan. 

Vierailija
88/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia. 

Olet harhainen.

Ujot naiset ovat todella haluttuja.

Mitä tarkoittaa epäviehättävä nainen? Ketkään naiset eivät kokemukseni mukaan ole niin mulkkuja kuin taikinanaamaiset enemmän tai vähemmän pulleat naiset. Erikoista että kauniitkin naiset ovat suhtautuneet minuun asiallisesti, mutta lihavanainen ei suvaitse edes katsoa *rolling eyes*

Kun sanoin epäviehättävä, en tarkoittanut halveerata ketään. En mene henkilökohtaisuuksiin kuten sinä, vaan olen objektiivinen. Ruma nainen= nainen jota suurin osa ihmisistä ei näe viehättävänä ja joka ei saa huomattavia etuisuuksia ulkonäkönsä takia. Heitä syrjitään sen vuoksi, ja ovat siksi yleensä ujoja ja omiin oloihinsa vetätyviä. Olen itse tällainen nainen. Jos lähestyt vain kauniita ja yltiösosiaalisia naisia, mahdollisuutesi päästä suhteeseen ovat olemattomat. Annoin sinulle vilpittömästi hyvän neuvon, mutta torjuit sen ja vieläpä noin törkeällä tavalla. Ehkäpä negatiivinen asenteesi huokuu sinusta kauas, ja siksi naiset välttelevät sinua? Minä en totisesti haluaisi miestä, joka on vihamielinen ja aggressiivinen.

Kaikki syrjityt naiset eivät ole rumia. Tai siis minä oletan, etten ole kovin ruma, sillä saan miehiltä paljon katseita yms. Minua syrjitään jostain syystä ja sen takia minulla ei ole itsevarmuutta enää ollenkaan. Minusta on tullut myös hyvin ujo saamani kohtelun vuoksi. En enää liiku kodistani juuri muualle kuin kauppaan ja töihin. Miehet eivät ole koskaan syrjineet minua, ja ovat mukavia minua kohtaa, mutta siltikin pelkään ja ujostelen miehiäkin. 

Vierailija
89/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä vaikuttaa ikäistäni nuoremmalta. Vaikutan ihan faktuaalisesti ikäistäni nuoremmalta, ja kyse on osittain uudesta ammatinvalinnasta ja ammatillisista piireistä, jotka vaikuttavat nuorentavasti, ja osittain varmaan ihan geeneistä ja luonteesta. Selitin asiaa jo aiemmin ketjussa. Nyt menee kyllä melkoiseksi jankkaamiseksi koko keskustelu. -aloittaja

Sinä itse et kykene arvioimaan vaikutatko ikäistäsi nuoremmalta vai et, koska et ole asian suhteen objektiivinen. Minäkin voin jankata olevani Angelina Jolien kaksoisolento, mutta minä en ole se kuka päättää asian. Joku voi pitää sinua ikäistäsi nuoremmalta ja joku toinen ei. Se on subjektiivinen kokemus.

Ja kukaan ei voi sanoa, että vaikutat faktuaalisesti nuoremmalta kuin olet. Mitä ihmettä se edes tarkoittaa? Että joidenkin objektiivisten standardien mukaan, olet nuoremman näköinen kuin muut ikäisesi. Missä sellainen tutkimus on tehty?

Vinkkinä mainittakoon, että yleensä ne, jotka väittävät olevansa nuorekkaita, eivät ole. Jos kaikki tuttusi kehuvat nuorekkuuttasi, niin ehkä sillä on jotain pohjaa, mutta itse et kyllä asiaa voi todeta.

Vierailija
90/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin näin naisena kysyä mistä löytyy mies joka ei vaadi persepanoa? Itse en ole sellaista vielä löytänyt. N28

Minä olen löytänyt kaksi, joita ei ole kiinnostanut asia yhtään ja yhden, joka olisi voinut haluta kokeilla, muttei ollut mikään pakkomielle. Olen kieltämättä ollut tyytyväinen, taitaa varsinkin omassa ikäluokassani (24) olla harvinaisempaa että ei toivo tuota.

Vierailija
91/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin 37-vuotias eikä ammattisi tai elämäntapasi muuta asiaa yhtään mihinkään. Keski-ikäinen mies, joka alkaa olla jo elinaikaennusteensa puolivälissä. Mua on piirittänyt yksi ihan kiva itseäni 15 vuotta vanhempi mies, mutta hän on 15 vuotta mua vanhempi. Ihan sama, vaikka näyttäisi tai käyttäytyisi kuin minun ikäiseni. 

Vierailija
92/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 37 v. Etsi siis 37 v naista. Ei 30-35-vuotiasta. Aika yksinkertaista.

Totta. 37-vuotiaan kannattaa hakea ikähaarukalla 35-40. 

35-40v nainen kelpaa, jos on oikeasti nuorekas olemukseltaan. Suurin osa sen ikäisistä naisista ei ole, vaan jotkut vaikuttavat jo ihan joltain eläkettä odottavilta akkeleilta. Minusta ei tule varmaan tulemaan setämiestä ennen kuin olen vähintään viiskymppinen. En halua naista, joka on keski-ikäisen jämähtänyt ja paatunut, kuten suurin osa näin neljääkymppiä lähestyessä alkaa olla. Kyse ei ole siitä, etteikö saisi olla muutamaa ikäkiloa, enkä myöskään ole tosiaan etsimässä mitään ikibilettäjää. Se on vaan sillä tavalla, että olen itse joutunut niin paljon joustamaan, tsemppaamaan ja olemaan setäytymättä ja ymmärtämään itseäni nuorempien maailmaa, että siitä on tullut varsin suuri osa minua. En pysty kokemaan juuri mitään yhteistä naisen kanssa, joka on jämähtänyt ja paatunut keski-ikäisesti, kuten suurimmalle osalle naisista viimeistään nelikymppisenä käy. Tässä on kyse minusta ja harvoista naiselle esittämistäni vaatimuksista; en pysty ihastumaan tuollaiseen naiseen.[/quot

Suurin osa 35-40 vuotiaista naisista keski-ikään jämahtäneitä ja paatuneita? Tsiisus. Ja sun mielestä naisilla on epärealistisia ennakko-odotuksia. Katso peiliin, sieltä löytyy syyllinen siihen ettei sulla ole naista.

Miksi te haluatte kieltää tosiasioita? Suurin osa tämän ikäisistä naisista on tätiytyneitä, urautuneita, jämähtäneitä ja paatuneita. Paljon helpompaa minulla olisi oikeastaan itsellänikin, jos kuuluisin itsekin tuohon kyseisenlaiseen enemmistöön. Mutta kun en kuulu. - aloittaja

Se ettet muka kuulu, on vain sinun täysin subjektiivinen mielipiteesi.

Naiset saattavat olla ihan toista mieltä.

Mutta jos 35 v nainen on pääsääntöisesti vielä nuori/ nuorekas mutta 37v ei mielestäsi enää ole, niin en kyllä sinkkuuttasi ihmettele.

Vaatimuksesi ovat järjettömiä.

Vierailija
93/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullasudit silmissä... en saa tätä hekotusta loppumaan 😂😂

Vierailija
94/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kykenevät rakastumaan niihin vähemmän haluttaviin miehiin, ja tuntemaan autenttisia tunteita heitä kohtaan, miehet taas ottavat ensimmäisen vastaantulijan, koska heille ihan ok-suhde on parempi vaihtoehto kuin yksinolo. Miehet tyytyvät vähään ja sitten valittavat kun suhde ei vastaa heidän odotuksiaan. 

Vierailija
95/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, ap, olisit niin nuorekas ja miellyttävä kuin sanot olevasi, sinulla ei olisi vaikeuksia löytää toivomasi kaltaista kumppania. Ongelma on, että käsityksesi itsestäsi on harhainen. Lisäksi vaikutat todella raskaalta persoonalta. Jankutat sitä, kuinka nuorekas olet ja kuinka tämä antaa sinulle "oikeuden" tavoitella itseäsi nuorempia naisia, ja teet naisista perusteettomia yleistyksiä. Se, että "suurimmalla osalla" naisista olisi epärealistisia odotuksia, ei kerta kaikkiaan pidä paikkaansa, minkä voi helposti todeta tarkastelemalla sinkkujen ja parisuhteessa elävien välistä suhdelukua. Ikäryhmässä 30-35 valtaosa naisista (samoin kuin tietysti miehistäkin) elää parisuhteessa eli on onnistunut löytämään kumppanin. Kaltaisesi miehet, eli ne, jotka ovat omastaan mielestään hyviä tyyppejä ja ihmettelevät, miksi naiset ihastuvat ikäviin tyyppeihin, ovat kokemukseni mukaan useimmiten itse niitä ikäviä tyyppejä mutta eivät vain itse tajua sitä.

Vierailija
96/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea, että minä olisin jollekin naiselle se paras vaihtoehto on täysin narsistisen naurettava. Miten voi edes perustella itselleen jotain tuollaista ainutlaatuisuutta? Varsinkin jos on joku peruspena/tarja 8-16 duunissa eikä joku nobel-palkinnosta taisteleva astronauttipankkiiri jolle on vielä ulkonäköäkin siunaantunut.

Kyse onkin tunteesta. Minulla on hyvin vahva intuitio. On vain asioita, mitkä ”tiedän”. Sillä ei ole mitään tekemistä ammatin tai muun vastaavan kanssa.

Vierailija
97/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänä päivänä on erittäin harvinaista että löytää naisen.

Itse panostan ensi kesänä Japanin matkaan ja tuon sieltä seksirobotin.

Vierailija
98/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään, mitä tarkoitat jämähtäneellä ja reaktiivisella naisella? Antaisitko esimerkkejä miten tällainen ihminen käyttäytyy, siis ihan konkreettisesti. Ja miten tavoittelemasi nainen käyttäytyy vastaavassa tilanteessa.

Ap, vastaatko tähän esittämääni kysymykseen. Anna käytännön esimerkkitilanteita konkreettisesta toiminnasta tai puheista.

Olen käyttäytymistieteilijä, ja minulla on teoria. Tarvitsen ensin konkretiaa.

Vierailija
99/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta mikä teitä vaivaa? Olen 20-vuotias, mulla ei todellakaan ole tollasia "kriteerejä" miehestä kuin teillä vanhemmilla. Haukutte jotain "ukkoutumista/akkautumista" jos tykkää viettää aikaa ulkohommissa esimerkiksi. Miten ihmeessä voitte olla onnellisia, kun vietätte elämäänne selvästikin "muiden ehdoilla"? Näistä viesteistä huomaa, miten paljon oikeasti häpeätte itseänne. Uskallatteko edes hoitaa omakotitalonne puutarhaa tai ostaa kerrostaloasuntonne parvekkeelle kasvin, ettei nyt joku vain näe, että olette ulkohommissa, eli toisin sanoen, olette nyt niin akkautuneita että huhhuh, elämä on ohi

Vierailija
100/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sehän on ihan mahdotonta, että nuorekkaaksi itseään sanova olisi oikeasti nuorekas. 

Ei mahdotonta. Mutta kuten joku aikaisemmin jo sanoi niin todella monet pitävät itseään nuorekkaina.

Olen ammatissa jossa näen asiakkaan iän. Arvaan iän lähes aina oikein noin parin- kolmen vuoden tarkkuudella etukäteen.

On hyvännäköisiä ihmisiä ja ns rupsahtaneita.

Silti ikä näkyy.

Joillekin nuorekkuus on sama kuin kypsymättömyys ja aikuisuus sama kuin jämähtyneisyys.

Näin ei mielestäni oikeasti ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä