Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?
Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.
Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).
Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.
Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.
Kommentit (348)
Ap:lle tiedoksi, että mitkään luettelemasi fyysiset asiat (omaisuus/tulot, pituus, jne.) ei ole syitä siihen miksi en pitäisi sua kiinnostavana, mutta vihamielinen ja yksinkertainen suhtautumisesi naisiin on jotain minkä kierrän miehissä kaukaa. Juttu loppuisi mun osalta heti siihen, kun se tulisi ilmi.
Jotain on mennyt pahasti pieleen, jos kuvittelee ja väittää että Kaikki Naiset ovat jonkin liioitellun älyttömän karikatyyrin mukaisia, jota todellisuudessa murto-osa naisista muistuttaa. Kertoo siitä, ettei jostain syystä näe valtaosaa naisista ollenkaan, tai taida muutenkaan nähdä naisia yksilöinä... Naisena tässä tilanteessa kannattaa juosta ja kovaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 37 v. Etsi siis 37 v naista. Ei 30-35-vuotiasta. Aika yksinkertaista.
Totta. 37-vuotiaan kannattaa hakea ikähaarukalla 35-40.
35-40v nainen kelpaa, jos on oikeasti nuorekas olemukseltaan. Suurin osa sen ikäisistä naisista ei ole, vaan jotkut vaikuttavat jo ihan joltain eläkettä odottavilta akkeleilta. Minusta ei tule varmaan tulemaan setämiestä ennen kuin olen vähintään viiskymppinen. En halua naista, joka on keski-ikäisen jämähtänyt ja paatunut, kuten suurin osa näin neljääkymppiä lähestyessä alkaa olla. Kyse ei ole siitä, etteikö saisi olla muutamaa ikäkiloa, enkä myöskään ole tosiaan etsimässä mitään ikibilettäjää. Se on vaan sillä tavalla, että olen itse joutunut niin paljon joustamaan, tsemppaamaan ja olemaan setäytymättä ja ymmärtämään itseäni nuorempien maailmaa, että siitä on tullut varsin suuri osa minua. En pysty kokemaan juuri mitään yhteistä naisen kanssa, joka on jämähtänyt ja paatunut keski-ikäisesti, kuten suurimmalle osalle naisista viimeistään nelikymppisenä käy. Tässä on kyse minusta ja harvoista naiselle esittämistäni vaatimuksista; en pysty ihastumaan tuollaiseen naiseen.
Jos sulla olisi kykyä eläytyä muiden ihmisten asemaan tajusit, että kaiki pitävät itseään tavallista nuorekkaampana ja ne naiset ajattelevat noin samoin oman ikäisistään miehistä. Toisin sanoen olet ihan samanlainen kuin ne naiset, jotka näyttävät silmääsi vanhoilta ja itse kokevat itsensä nuoriksi :)
Tämä kykenemättömyys ajatella muiden näkökulmista on varmaan yksi iso syy sinkkuuteesi.
En pysty asiaa mitenkään tietenkään todistamaan netin välityksellä, mutta usko pois etten jauha tyhjästä.
Etkö ole ikinä huomannut, että osa ihmisistä vaikuttaa ikäistään nuoremmilta, enkä nyt tarkoita mitään teinivaatteita, vaan ihmisen yleistä olemusta?
Suurin osa 35-40v naisista ei ole joutunut käymään sellaista myllytystä läpi elämässään mitä minä. He ovat töissä jossain virastossa tai sairaalassa tms. ja ovat täysin urautuneet. Heidän ei ole tarvinnut ajatella mitään uusiksi yli kymmeneen vuoteen, ja asioiden ajattelu uusiksi on heille todella vieras asia. Paitsi tietenkin, jos heillä on lapsia, jolloin heidän on ollut pakko ajatella jotain uusiksi, mutta useimmista tämä on tehnyt entistäkin jämähtäneempiä, ehkä koska tällaisessa kuviossa se lapsi on dynaaminen osapuoli, ja nainen reaktiivinen. -aloittaja
Huomaa ettet sinä tajua naisista mitään, sinä vaan oletat asioita jotka eivät edes pidä paikkaansa.En jaksa lukea enempää vaan poistun ketjusta. Voin sanoa etteivät kokemuksesi ole näemmä tuoneet viisautta tai ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia.
Olet harhainen.
Ujot naiset ovat todella haluttuja.
Mitä tarkoittaa epäviehättävä nainen? Ketkään naiset eivät kokemukseni mukaan ole niin mulkkuja kuin taikinanaamaiset enemmän tai vähemmän pulleat naiset. Erikoista että kauniitkin naiset ovat suhtautuneet minuun asiallisesti, mutta lihavanainen ei suvaitse edes katsoa *rolling eyes*
Ihanastipa puhut lihavista naisista. Ei sinun heistä tarvitse viehättyä mutta tuollainen on jo ihan helvetin ala-arvoista. Tämänkaltainen asenne yleensä tulee ilmi ihmisestä mm. mikroekspressioina kasvoilla, ja kasvon ilmeistä sekä myös kehonkielestä. Luuletko olevasi niin jumalaisen komea, että sinulla todella on varaa tuomita muita ihmisiä ulkonäön perusteella? Mitä enemmän kirjoitat tänne, sitä enemmän paljastat sen todellisen syyn, että miksi olet vieläkin sinkku ja varmasti tulet olemaan vastaisuudessakin. Se on paskamainen asenteesi ja halveksuva suhtautuminen omasta mielestäsi alempiarvoisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-40v nainen kelpaa, jos on oikeasti nuorekas olemukseltaan. Suurin osa sen ikäisistä naisista ei ole, vaan jotkut vaikuttavat jo ihan joltain eläkettä odottavilta akkeleilta. Minusta ei tule varmaan tulemaan setämiestä ennen kuin olen vähintään viiskymppinen. En halua naista, joka on keski-ikäisen jämähtänyt ja paatunut, kuten suurin osa näin neljääkymppiä lähestyessä alkaa olla. Kyse ei ole siitä, etteikö saisi olla muutamaa ikäkiloa, enkä myöskään ole tosiaan etsimässä mitään ikibilettäjää. Se on vaan sillä tavalla, että olen itse joutunut niin paljon joustamaan, tsemppaamaan ja olemaan setäytymättä ja ymmärtämään itseäni nuorempien maailmaa, että siitä on tullut varsin suuri osa minua. En pysty kokemaan juuri mitään yhteistä naisen kanssa, joka on jämähtänyt ja paatunut keski-ikäisesti, kuten suurimmalle osalle naisista viimeistään nelikymppisenä käy. Tässä on kyse minusta ja harvoista naiselle esittämistäni vaatimuksista; en pysty ihastumaan tuollaiseen naiseen.[/quot
Suurin osa 35-40 vuotiaista naisista keski-ikään jämahtäneitä ja paatuneita? Tsiisus. Ja sun mielestä naisilla on epärealistisia ennakko-odotuksia. Katso peiliin, sieltä löytyy syyllinen siihen ettei sulla ole naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia.
Olet harhainen.
Mitä tarkoittaa epäviehättävä nainen? Ketkään naiset eivät kokemukseni mukaan ole niin mulkkuja kuin taikinanaamaiset enemmän tai vähemmän pulleat naiset. Erikoista että kauniitkin naiset ovat suhtautuneet minuun asiallisesti, mutta lihavanainen ei suvaitse edes katsoa *rolling eyes*Ihanastipa puhut lihavista naisista. Ei sinun heistä tarvitse viehättyä mutta tuollainen on jo ihan helvetin ala-arvoista. Tämänkaltainen asenne yleensä tulee ilmi ihmisestä mm. mikroekspressioina kasvoilla, ja kasvon ilmeistä sekä myös kehonkielestä. Luuletko olevasi niin jumalaisen komea, että sinulla todella on varaa tuomita muita ihmisiä ulkonäön perusteella? Mitä enemmän kirjoitat tänne, sitä enemmän paljastat sen todellisen syyn, että miksi olet vieläkin sinkku ja varmasti tulet olemaan vastaisuudessakin. Se on paskamainen asenteesi ja halveksuva suhtautuminen omasta mielestäsi alempiarvoisiin ihmisiin.
Kai tajusit vastaavasi eri kirjoittajalle kuin minulle? -aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harhainen.
Mitä tarkoittaa epäviehättävä nainen? Ketkään naiset eivät kokemukseni mukaan ole niin mulkkuja kuin taikinanaamaiset enemmän tai vähemmän pulleat naiset. Erikoista että kauniitkin naiset ovat suhtautuneet minuun asiallisesti, mutta lihavanainen ei suvaitse edes katsoa *rolling eyes*Kun sanoin epäviehättävä, en tarkoittanut halveerata ketään. En mene henkilökohtaisuuksiin kuten sinä, vaan olen objektiivinen. Ruma nainen= nainen jota suurin osa ihmisistä ei näe viehättävänä ja joka ei saa huomattavia etuisuuksia ulkonäkönsä takia. Heitä syrjitään sen vuoksi, ja ovat siksi yleensä ujoja ja omiin oloihinsa vetätyviä. Olen itse tällainen nainen. Jos lähestyt vain kauniita ja yltiösosiaalisia naisia, mahdollisuutesi päästä suhteeseen ovat olemattomat. Annoin sinulle vilpittömästi hyvän neuvon, mutta torjuit sen ja vieläpä noin törkeällä tavalla. Ehkäpä negatiivinen asenteesi huokuu sinusta kauas, ja siksi naiset välttelevät sinua? Minä en totisesti haluaisi miestä, joka on vihamielinen ja aggressiivinen.
Ja missäs näihin rumiin, syrjittyihin naisiin sitten voi tutustua?
Siellä ne paistattelee nettideiteissä kymmenien miesten pommitusten kohteena.
Naisille "rumana ja syrjittynä" oleminen tarkoittaa sitä ettei heille tosiaan tule tarjouksia lähteä hu*raksi öljysheikeille dubaihin tai kukaan F1-miljonääri ei ole vonkaamassa. Hiukan kärjistäen. Miehiä näillä kyllä riittää.
Kielenkäyttösi on sitä luokkaa, että dialogi kanssasi ei ole edes mahdollinen. Tuo paasauksesi naisista on todella paikkansa pitämätön ja irrallaan todellisuudesta. Luetko Return of Kings-sivustoa vai mistä ammennat noinkin yksipuolisia ja oksettavan vihamielisiä ajatuksia naisista? Rumat naiset kokevat syrjintää siinä missä rumat miehetkin, yleensä olen tällaisena tavan pulliaisena havainnut sen, kuinka ne epäviehättävät miehet kohtelevat samankaltaisia naisia todella törkeästi ja ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harhainen.
Mitä tarkoittaa epäviehättävä nainen? Ketkään naiset eivät kokemukseni mukaan ole niin mulkkuja kuin taikinanaamaiset enemmän tai vähemmän pulleat naiset. Erikoista että kauniitkin naiset ovat suhtautuneet minuun asiallisesti, mutta lihavanainen ei suvaitse edes katsoa *rolling eyes*Ihanastipa puhut lihavista naisista. Ei sinun heistä tarvitse viehättyä mutta tuollainen on jo ihan helvetin ala-arvoista. Tämänkaltainen asenne yleensä tulee ilmi ihmisestä mm. mikroekspressioina kasvoilla, ja kasvon ilmeistä sekä myös kehonkielestä. Luuletko olevasi niin jumalaisen komea, että sinulla todella on varaa tuomita muita ihmisiä ulkonäön perusteella? Mitä enemmän kirjoitat tänne, sitä enemmän paljastat sen todellisen syyn, että miksi olet vieläkin sinkku ja varmasti tulet olemaan vastaisuudessakin. Se on paskamainen asenteesi ja halveksuva suhtautuminen omasta mielestäsi alempiarvoisiin ihmisiin.
???
Miksi toivoisin lihavien naisten suhtautuvan minuun mukavasti jos en haluaisi heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ne naurettavat vaatimukset?
En usko hetkeäkään että vika on naisissa, vaan omassa naismaussasi.
Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.
Suurin osa naimisissa olevista miehistä omassa tuttavapiirissäni ei ole lakimiehiä. Itse en tuosta esimerkistäsi kiinnostuisi, mutta hyvähän se on katkeruus johonkin purkaa. Vaikka mielikuvitusmieheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-40v nainen kelpaa, jos on oikeasti nuorekas olemukseltaan. Suurin osa sen ikäisistä naisista ei ole, vaan jotkut vaikuttavat jo ihan joltain eläkettä odottavilta akkeleilta. Minusta ei tule varmaan tulemaan setämiestä ennen kuin olen vähintään viiskymppinen. En halua naista, joka on keski-ikäisen jämähtänyt ja paatunut, kuten suurin osa näin neljääkymppiä lähestyessä alkaa olla. Kyse ei ole siitä, etteikö saisi olla muutamaa ikäkiloa, enkä myöskään ole tosiaan etsimässä mitään ikibilettäjää. Se on vaan sillä tavalla, että olen itse joutunut niin paljon joustamaan, tsemppaamaan ja olemaan setäytymättä ja ymmärtämään itseäni nuorempien maailmaa, että siitä on tullut varsin suuri osa minua. En pysty kokemaan juuri mitään yhteistä naisen kanssa, joka on jämähtänyt ja paatunut keski-ikäisesti, kuten suurimmalle osalle naisista viimeistään nelikymppisenä käy. Tässä on kyse minusta ja harvoista naiselle esittämistäni vaatimuksista; en pysty ihastumaan tuollaiseen naiseen.[/quot
Suurin osa 35-40 vuotiaista naisista keski-ikään jämahtäneitä ja paatuneita? Tsiisus. Ja sun mielestä naisilla on epärealistisia ennakko-odotuksia. Katso peiliin, sieltä löytyy syyllinen siihen ettei sulla ole naista.
Miksi te haluatte kieltää tosiasioita? Suurin osa tämän ikäisistä naisista on tätiytyneitä, urautuneita, jämähtäneitä ja paatuneita. Paljon helpompaa minulla olisi oikeastaan itsellänikin, jos kuuluisin itsekin tuohon kyseisenlaiseen enemmistöön. Mutta kun en kuulu. - aloittaja
Jäin miettimään, mitä tarkoitat jämähtäneellä ja reaktiivisella naisella? Antaisitko esimerkkejä miten tällainen ihminen käyttäytyy, siis ihan konkreettisesti. Ja miten tavoittelemasi nainen käyttäytyy vastaavassa tilanteessa.
Ongelmana on jo tuo, että itse olet 37, mutta naisen pitää olla 30-35v. Miksi ei pari vuotta itseäsi vanhempi käy? Tuo kertoo jo kaiken olennaisen sinusta, joten ei ihme ettei löydy kumppania.
Jos nyt, 37-vuotiaana, jäisin yh:ksi, niin toki kelpuuttaisin ikäiseni nuoren oloisen tai ihan ikäisensä näköisenkin miehen. Itse olen aika siloposki (kiitos geenien). Saa olla alanvaihtaja, saa olla köyhäkin, saa olla elämäntilanteet heittäneet kuperkeikkaa, tällainen ihminen ymmärtäisi ehkä paremmin minunkin elämääni. Ei tarvitse olla ihmeellisen näköinen, ei todellakaan tarvitse olla pitkä! Mutta punapilleri-ideologia ei kyllä saisi tulla miehen mukana. Ja itsehän en taitaisi iän ja lasten vuoksi kelvata, joten se siitä.
Tulin tänne aikeissa luetella omat vaatimukseni, koska koen etten vaadi liikoja. Mutta tekstisi perusteella vaikuttaa, että sinulla ei ole lainkaan vaatimuksia naiselle, vaan olet valmis muuttamaan persoonallisuuttasi ja elämääsi täysin naisen mukaiseksi, jopa niinkin isoissa asioissa kuin lasten saamisessa. Sellainen on erittäin suuri turnoff, uskon että useimmille naisille. Haluan jonkun joka pitää minusta minun itseni vuoksi, en jotakuta jolle kelpaa kuka tahansa ja siten voisi jättää minut milloin tahansa ja todennäköisesti minussa ei ole muuta arvokasta kuin reikä.
AP:lla on sentään jotain toiveita naisen suhteen.
Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.
Just siks. Me naiset kun tykkäämme siitä, että mies kokee juuri minussa löytäneen sen, mitä on koko elämänsä etsinyt. Se ei ole ylevää, että huomaa toiselle kaiken kelpaavan.
Mitä pidemmälle ketju etenee, sitä naisvihamielisempiä ja todellisuudesta vieraantuneempia kommentteja putoilee tältä 'aloittaja':lta (ei muuten eka kerta kuin yksi ja sama tuttu palstahäirikkö yrittää käyttää tuota hölmöä, jo ysäriltä tuttua hämäystä :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.Just siks. Me naiset kun tykkäämme siitä, että mies kokee juuri minussa löytäneen sen, mitä on koko elämänsä etsinyt. Se ei ole ylevää, että huomaa toiselle kaiken kelpaavan.
Sellaista on todellisuuden ja fantasian ero. Ei se mieskään ole naiselle se ainut ja oikea, vaan se paras, jonka nainen pystyi saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harhainen.
Kai tajusit vastaavasi eri kirjoittajalle kuin minulle? -aloittaja
Puhuin tuolle toiselle kirjoittajalle, mutta etpä sinäkään puhu kivasti naisista.
Mieheni on
- 174 cm pitkä eli alle keskipituinen
- 10 kiloa ylipainoinen
- ollut noin vuoden työtön.
Minulla ei ole ulkonäköön, statukseen tai tulotasoon liittyviä vaatimuksia. Sen sijaan edellytän suhteessa mieheltä emotionaalista panostamista. Sitä, että minua kuunnellaan ja tuetaan, syntymä- ja hääpäivät muistetaan, kehutaan silloin tällöin kauniiksi, kohdellaan arvostavasti muiden seurassa. Olenko ap:n mielestä vaativa?
Minun mieheni ei vaadi. Mut ikää on jo 50 v. Eli vastaus: vanhemmista miehistä?