Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?
Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.
Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).
Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.
Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia.
Olet harhainen.
Ujot naiset ovat todella haluttuja.
Mitä tarkoittaa epäviehättävä nainen? Ketkään naiset eivät kokemukseni mukaan ole niin mulkkuja kuin taikinanaamaiset enemmän tai vähemmän pulleat naiset. Erikoista että kauniitkin naiset ovat suhtautuneet minuun asiallisesti, mutta lihavanainen ei suvaitse edes katsoa *rolling eyes*
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko katsella niitä vähemmän suosittuja naisia eli ujoja, hiljaisia ja epäviehättäviä? Ei tällaisilla naisilla ole minkäänlaista kokemusta miehistä, ja heitä kohdellaan todella huonosti ja nöyryyttävästi miesten toimesta, joten heille ei ole kehittynyt sitä ylimielisyyttä miehiä kohtaan kuten tavisnaisille tai kaunottarille. Rumassa repussa voi olla hyvät eväät, joten älä ole pinnallinen ja tuomitse naisia ulkonäön perusteella. Sinulla on paljon paremmat tsäänssit siihen rumemman puoleiseen naiseen kuin niihin suosittuihin ja seksikkäisiin naisiin, jotka kohtelevat miehiä kuin objekteja, joita voi aina vaihtaa halutessaan. Ihan omasta itsestäsi on kiinni tämä asia.
En ole pinnallinen, enkä ole tuominnut naisia ulkonäön perusteella ainakaan 15 vuoteen. Ainoa ulkonäöllinen odotukseni olisi, ettei nainen ole sairaalloisen lihava. Tämä taas liittyy odotuksena enemmän naisen terveyteen kuin ulkonäköön. En halua odottaa naisen kuolevan sydäntautiin/ diabeteksen/ johonkin vastaavaan parinkymmenen vuoden päästä.
Minua kuvauksessasi haittaa ainoastaan yleistämisesi ja se että haluan kokea olevani upein nainen mieheni mielestä, mutta sinä kelpuuttaisit ilmeisesti kenet tahansa? Voisit muuten olla kelpomies.
-Tienaan itse noin 34 000e vuodessa ja sillä tulee erittäin hyvin toimeen sinkkuna. Mies voisi tienata kutakuinkin saman, jos sille joku raja pitäisi laittaa. Kunhan ansaintakeino on laillinen eikä sodi arvojani vastaan, sillä ei ole merkitystä, mikä hänen ammattinsa on.
-Olen 162cm pitkä. Mies voisi olla pituiseni tai minua pidempi. En osaa sanoa viehättyisinkö lyhytkasvuisesta miehestä. No en sittenkään poissulje lyhyempääkään miestä.
-Harrastuksilla ei niin väliä, kunhan yhteistä aikaa jää niiden jälkeenkin.
N30v, johtaja sosiaalialalla, jatko-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ne naurettavat vaatimukset?
En usko hetkeäkään että vika on naisissa, vaan omassa naismaussasi.
Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.
Tämä paljastaa sinun ennakkoluuloisen ja naisvihamielisen sovinistisen asenteesi. Se on syynä naisenpuutteeseesi. En ole varsinaisesti yllättynyt.
Mitä naisvihaa siinä sitten oli?
Et sitten yhtään huomannut tekeväsi naisista negatiivisia ja asenteellisia yleistyksiä sukupuolen perusteella?
En sanonut, että kaikki naiset vaativat tällaista. Ainakin toivon ettei kaikki naiset vaadi. Sille en kuitenkaan voi mitään, että useimmat vaativat. Ja jos sitten käytännön realiteettien vuoksi joustavat hiukan vaatimuksista (vain hiukan), niin ovatkin jo suhteessa jatkuvasti tyytymättömiä.
Ehkä haen naista, jonka arvomaailma olisi erilainen. Mutta jostain syystä melkein missä tahansa yhteydessä, jos tapaan naisia, niin heidän arvomaailmansa vaikuttaa juuri tältä mitä esittelin. Eli ehkä aloituksen otsikko olisi sitten pitänyt olla, että "Mistä löytäisin naisen, jolla on erilainen arvomaailma kuin useimmilla naisilla?".
Kyn useimmat naiset eivät ole samanlaisia/sellaisia kuin väität. Ongelmasi on naisvihamielinen asenne omassa päässäsi. Käy terapeutilla juttelemassa, niin pysryt ihmissuhteisiin.
Rehellisesti ja ilman sokerikuorrutusta: ikävä kyllä edustat epäsuosittua miestyyppiä.
Sosiaaliset naiset haluavat sosiaalisen miehen (samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä), mutta myös monet introverttinaiset haluavat sosiaalisen miehen (vastakohdat täydentävät toisiaan). Sosiaalisuus liittyy statukseen, siksi naiset arvostavat sitä.
Olet hyväkuntoinen, mutta hyväkuntoisuus nostaa naisen kysyntää enemmän kuin miehen kysyntää. Timmi vartalo on tärkeämpää miehille, naisia kiinnostaa enemmän miehen geneettinen komeus.
Raha ja status on tärkeämpää naisille kuin miehille, ja sinulta puuttuu molempia.
Luonteeltasi vaikutat olevan ahkera mutta tylsä betamies joka alkaa jo tippumaan junasta. Ellei ole jo myöhäistä, panosta huumoriin/jännyyteen/viettelytaitoihin. Muuten olet se mies joka hankkii vaimolle talon ja puitteet, kunnes lapset on kasvatettu ja "uusi elämä uusi minä ihanan kevyttä ei enää kompromisseja"-vaiheen alkaessa päädyt vuokra-asuntoon maksamaan elareita ex-vaimon fuckbuddyillessä pitkätukkaisen Tindermiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.
Tämä paljastaa sinun ennakkoluuloisen ja naisvihamielisen sovinistisen asenteesi. Se on syynä naisenpuutteeseesi. En ole varsinaisesti yllättynyt.
Mitä naisvihaa siinä sitten oli?
Tuollainen yleistys vaan kertoo ap:n tyhmyydestä ja omasta rajoittuneesta ajatusmaailmasta.
Taattua uliuli-ulinaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Naiset eivät viehäty mistään kaljaa kiskovista penkkiurheilijoista vaan ne ovat pikemminkin ominaisuuksia joita siedetään JOS muita yhdistäviä juttuja on muuten tarpeeksi. Ap:n kommentti siis paljasti tämän mistään mitään tietämättömän naisvihaajan trolliksi.
Naiset eivät viehäty kaljaa kiskovista penkkiurheilijoista yleisesti, vaan tuollainen pieni virhe tekee huippumiehestä naisten silmissä vielä paremman. -aloittaja
Miksiköhän ap:lle ei kelpaa saman ikäinen nainen kuin hän?
Tämän ketjun perusteella sinulla on kokemusta alle 25 v naisiata, jotka opiskelevat korkeakoulussa, haaveilevat ”paremmasta” elämästä (ei arjesta), harrastavat kuntosalia, joilla on pullasudit silmissä, ja jotka postaavat selfieitä Somessa.
Jos mikään muu ei pidä paikkaansa tuossa, niin ikä varmaan pitää. Nuorten arvot tuppaavat olemaan tuollaisia.
Sovin kuvaukseesi hakemastasi naisesta. Ja vaikutit kertomasi mukaan hyvältä tyypiltä jonka kanssa varmasti viihtyisin ja keksittäisiin yhteistä tekemistä kun yhteisiä kiinnostuksen aiheita oli paljon. Sitten näin tuon ikävaatimuksen 30-35v. ja totesin 37 vuotiaana olevani sinulle liian vanha, eli joudun toivottamaan onnea etsintään.
Vanhemmat miehet karttaa 30-35v. ikäisiä naisia,koska haluavat lisää lapsia kuitenkin vaikka lapsi jo olisi.Sinulla on mahkuja kyllä tuon ikäisiin,voisit hyvin valita jo lapsen saaneen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Pois sieltä koneen äärestä nyt Mies 29 v + 100 vuotta ja Prisma-testiin, mars!
Juttusi vaikuttavat siltä että et ole enää vuosiin poistunut netin äärestä katselemaan todellista elämää...
En ihan ymmärtänyt tätä. Mies 29 ja Prisma-testi? Mikä se on? - aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että sinä tapaat vain naisia, jollaisia omassa tuttavapiirissäni tai edes sukulaisissani ei ole ensimmäistäkään. Kysyit, miten voisit löytää toivomasi naisen ja mun vastaukseni on, että ihan mistä tahansa muualta kuin mistä nyt etsit naisia, jos kerran kaikki tapaamasi naiset ovat kertomasi kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella sinulla on kokemusta alle 25 v naisiata, jotka opiskelevat korkeakoulussa, haaveilevat ”paremmasta” elämästä (ei arjesta), harrastavat kuntosalia, joilla on pullasudit silmissä, ja jotka postaavat selfieitä Somessa.
Jos mikään muu ei pidä paikkaansa tuossa, niin ikä varmaan pitää. Nuorten arvot tuppaavat olemaan tuollaisia.
En ole seurustellut tai tapaillut kolmeen vuoteen, mutta tätä kolmea vuotta edeltäneet suhteet ja tapailut olivat 25-30v naisten kanssa. Nyttemmin olen arvioinut mielessäni lähinnä päälle kolmekymppisiä (ihastuminen ei jotenkin onnistu enää, kun tulee naisten vaatimukset mieleen). Mielestäni kolmevitosillakin on suunnilleen samat vaatimukset kuin kaksvitosilla. - aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Prisma-testi?
Menet lähimpään Prismaan, istut käytäväpenkille, josta näet mahdollisimman monia kaupassa asioivia ihmisiä ja laskeskelet kuinka moni pariskunta on tasoa komea jääkiekkoilija-missi ja kuinka moni pariskunta niitä ihan tavallisen näköisiä ja oloisia keskivartalolihavia suomalaisia punaniskoja. Sitten menet takaisin kotiin ja mietit uudestaan että onko tosi se nettinörttien väite, etteivät tavalliset miehet saa naista.
Olet 37 v. Etsi siis 37 v naista. Ei 30-35-vuotiasta. Aika yksinkertaista.
Vika on siinä ettet ole ulkomaalainen. Kaverini on 10cm lyhyempi, tukeva (lievästi sanottuna), mulkosilmä, minua rutkasti vanhempi ja puoli latino. Itse olen normaalipainoinen ja käyn punttiksella. Arvatkaa ketä naiset lähestyy?
Aika suuri ero kun sitten latinomaissa tuntemattomat naisetkin moikkaavat minua kadulla (hi honey jne). Suomessa viimeisen 5 vuoden aikana minua on lähestynyt tasan yksi tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Totta. 37-vuotiaan kannattaa hakea ikähaarukalla 35-40.
Sulla on itselläsi epärationaalinen vaatimus, että naisen pitäisi olla tietyn ikäinen ja nuorempi kuin sinä. Siitä syystä tapaat vääränlaisia naisia, joilla on myls yhtä kummallisia vaatimuksia.
Tutkimuksista tiedetään, että pariskuntien osapuolet ovat yleensä saman ikäisiä. Hollywood-leffoissa mies on vanhempi. Sillä asenteella löydät Hollywood-leffoista tuttuja odotuksia omaavia naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. 37-vuotiaan kannattaa hakea ikähaarukalla 35-40.
35-40v nainen kelpaa, jos on oikeasti nuorekas olemukseltaan. Suurin osa sen ikäisistä naisista ei ole, vaan jotkut vaikuttavat jo ihan joltain eläkettä odottavilta akkeleilta. Minusta ei tule varmaan tulemaan setämiestä ennen kuin olen vähintään viiskymppinen. En halua naista, joka on keski-ikäisen jämähtänyt ja paatunut, kuten suurin osa näin neljääkymppiä lähestyessä alkaa olla. Kyse ei ole siitä, etteikö saisi olla muutamaa ikäkiloa, enkä myöskään ole tosiaan etsimässä mitään ikibilettäjää. Se on vaan sillä tavalla, että olen itse joutunut niin paljon joustamaan, tsemppaamaan ja olemaan setäytymättä ja ymmärtämään itseäni nuorempien maailmaa, että siitä on tullut varsin suuri osa minua. En pysty kokemaan juuri mitään yhteistä naisen kanssa, joka on jämähtänyt ja paatunut keski-ikäisesti, kuten suurimmalle osalle naisista viimeistään nelikymppisenä käy. Tässä on kyse minusta ja harvoista naiselle esittämistäni vaatimuksista; en pysty ihastumaan tuollaiseen naiseen.
Miten kauas jäät tuosta ensimmäisestä? Voisin tinkiä vuosituloista paljonkin, hiuksista lähes kaiken paitsi etukaljun(mieluummin ei yhtään kuin seppele), pituudesta vaikka 20 cm saa puuttua, läski ei saa olla.