Kannanottoja kaivataan! REHELLISYYDESTÄ parisuhteessa..
HEi,
Kaipaan apua jäsentämään tapahtunutta, toivottavasti moni ottaa kantaa.
Tapaus: Mieheni on jäänyt kiinni monen vuoden takaisesta epärehellisyydestä. Hänellä oli pitkähkö läheinen työsuhde joka osin olin epäsovelias ja minulta salassa pitkään (seurustelimme silloin).
Nyt hän paljasti, että on ollut myös tähän naiseen yhteydessä vaikka sovimme yhdessä, että hän on vain minimin. (on esim. tehnyt yhteisen matkan joka ei olisi ollut pakollinen (enempi huvimatka), ja minulta siis salassa, tässä vaiheessa olimme jo naimisissa.
En tiedä mitä ajatella. Olen loukkaantunut, olisin halunnut rehellisyyttä. Itse olen aina kaikessa avoin ja suora. En ymmärrä tätä muuten kuin, että tämä nainen oli tärkeempi tai ainakin suuren riskin arvoinen.
Miten itse ajattelisit?
Olisi kiva kuulla muiden ajatuksia (ja ihan rehellisiä).
Ja tiedoksi epäilijöille en ole mustasukkaista tai omistushalusita sorttia, päinvastoin.
Kiitos avusta!
Kommentit (44)
Autoitte minua tosi paljon! Hyvää viikonloppua teille kaikille!
aion näyttää tämän ketjun miehelleni ja hän saa tätä yksin illalla lukea kun minä olen kaverini kanssa iltaa viettämässä.
Tulen ajoissa kotiin ja on mielenkiintoista nähdä onko hän vielä sitä mieltä, että minä olen hullu ja vainoharhainen ja kohtuuton?
Vai kenties, että parisuhteessa sitä vain odottaa tiettyjä asioita ja rehellisyys on niistä tärkeimpiä..
-ap
Puhun toisinaan kännykässä ihan oman miehen kuullenkin sekä työasioita että ihan muutakin.
Mies tulee kohta kotiin ja " pääsee" lukemaan ketjua ja minä suunnistan ostoksille ja syömään ystäväni kanssa. Jos teillä on vielä hyviä vinkkejä tai kommentteja minulle tai miehelleni niin laittakaahan.
Kiitos teille kaikille!
-ap
ja jos puhuminen ei onnitu niin kirjoittakaa kirje