Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset/parilliset; muistatteko ikinä sinkkuystäviänne viikonloppuisin?

Vierailija
08.10.2017 |

Koko viikonlopun taas olen viettänyt yksin; puhuen vain kaupan kassalle. Ärsyttää, miten ystävät, joiden seurassa ennen vietin viikonloppuja ovat nykyään viikonloppuisin kuin maan nielemiä. Vietetään koko viikonloppu tiiviisti sen miehen tai perheen kanssa. Ymmärrän sen kyllä, mutta olisiko liikaa vaadittu pyytää sitä yksinäistä ystävää esim kyläilemään, kahville edes kerran kuussa viikonloppuna? Tai yksi viesti jossa kyselisit kuulumisia ilahduttaisi sekin. Olen vaan pettynyt ns. ystäviini. Silloin jos mies on jossain poikien kanssa menossa niin epätoivoisesti pyydellään johonkin "kun Pertti on nyt siellä poikien kanssa mökillä" kun ei kestetä yksinoloa hetkeäkään. Rivien välistä on luettavissa että olet kakkosvaihtoehto koska tietenkin mieluummin olisi Pertin kainalossa mutta kun ei pysty niin sinunkin seurasi kelpaisi....

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies ja perhe itsellesi. Sitten ymmärrät.

Vierailija
2/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki mies ja perhe itsellesi. Sitten ymmärrät.

Sulla tuskin on ikinä ystäviä ollutkaan. Toivo, ettei se mies joskus jätä sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinä kyselet ystäväsi ja tämän perheen kuulumisia?

Vierailija
4/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sinä kyselet ystäväsi ja tämän perheen kuulumisia?

Soittelen välillä viikonloppuisin, mutta harvoin edes vastaavat, palaavat sitten viikolla töistä esim. Tai jos vastaavat niin eipä ole aikaa puhua kun ovat aina juuri johonkin lasten pomppulaan menossa.

Vierailija
5/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä vaiheessa kun tulee ero niin nämä ystäväsi heräävät siihen että eivät ole hoitaneet muita ihmissuhteitaan eivätkä pitäneet yhteyttä ystäviinsä. Silloin kelpaisit, mutta jos olet fiksu niin olet jo deletoinut koko tyypin elämästäsi. Pärjätköön yksin vuorostaan.

Vierailija
6/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka usein tarjoudut lasten pomppulaan seuraksi mukaan?

Itse olen tänään viemässä lapsia hoploppiin, tervetuloa vaan mukaan. Ei siellä mitään lystiä ole istuskella tuntikaupalla yksikseen.

Vierailija
7/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tänään viemässä lapsia hoploppiin, tervetuloa vaan mukaan. Ei siellä mitään lystiä ole istuskella tuntikaupalla yksikseen.

Lähtisin tosi mielelläni, mutta luuletko että ystäväni minua kysyvät tai menevät sinne yksin lasten kanssa? Kyllä se on heille koko perheen juttu jonne menevät viikonloppuisin porukalla. Uskotko että kaipaavat jotain sinkkukaveria perhemenoihinsa?

Vierailija
8/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sinä pyydät näitä parillisia/perheellisiä viikonloppuisin mihinkään? Itse olen perheellinen ja pyrin kyllä tapaamaan kaikkia ystäviäni, mutta menot ilman lapsia vaati etukäteen suunnittelua, ex tempore en pääse lähtemään, kun puolisokin tekee töitä viikonloppuisin joskus, samoin itse. Vaikea lähteä yksin liikenteeseen kun lapsille on sovittava hoito, etukäteen. Joskus voi olla että menee viikkoja saada aikataulut sopimaan niin että onnistuu, tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei ne sinkkuystävät olisi tärkeitä. Olen vain huomannut ettei niitä kiinnosta tulla käymään lauantaisin kahvilla, kun lapset pyörii jaloissa - niitä kun ei voi vielä yksin kotiinkaan jättää.

Vierailija
9/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin tosi mielelläni, mutta luuletko että ystäväni minua kysyvät tai menevät sinne yksin lasten kanssa? Kyllä se on heille koko perheen juttu jonne menevät viikonloppuisin porukalla. Uskotko että kaipaavat jotain sinkkukaveria perhemenoihinsa?

Kiva asenne se sullakin.

Minulla on yksi sinkkuystävä, joka on viikonloput yksin kotona. Välillä jaksan pyydellä häntä mukaan, mutta kun sieltä tulee kanssa tuota, että "emmä tiiä" ja "olisin vain ulkopuolinen". Niin en minäkään loputtomasti jaksa vakuutella, että olisi tosi kiva, jos tulisi mukaan. Eikä minulla ole sellainen superitsetunto, joka kestää jatkuvia torjuntoja murenematta.

Terveisin,

Perheellinen, joka suree, kun sinkkukaveri ei halua seuraani

Vierailija
10/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva asenne se sullakin.

Minulla on yksi sinkkuystävä, joka on viikonloput yksin kotona. Välillä jaksan pyydellä häntä mukaan, mutta kun sieltä tulee kanssa tuota, että "emmä tiiä" ja "olisin vain ulkopuolinen". Niin en minäkään loputtomasti jaksa vakuutella, että olisi tosi kiva, jos tulisi mukaan. Eikä minulla ole sellainen superitsetunto, joka kestää jatkuvia torjuntoja murenematta.

Terveisin,

Perheellinen, joka suree, kun sinkkukaveri ei halua seuraani

No minua ei koskaan ole pyydetty mukaan. Olen kyllä ehdottanut itse että tulisin mutta vastauksena vaivaantunuttta kiertelyä ja kaartelua. Ystäväni eivät olekaan kuin sinä, he ovat tehneet selväksi että en ole perheidensä menoihin tervetullut. t. Ap

Vierailija
11/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kuin mulla. Vaikka kuinka monta vuotta olisit ollut jonkun ystävä niin odota vaan kun tämä löytää miehen niin menee ystävyys saman tien viemäristä. Miehet ei tee tätä mutta naiset rakentavat koko elämänsä sen vtun miehen ympärille.

Vierailija
12/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia kuin mulla. Vaikka kuinka monta vuotta olisit ollut jonkun ystävä niin odota vaan kun tämä löytää miehen niin menee ystävyys saman tien viemäristä. Miehet ei tee tätä mutta naiset rakentavat koko elämänsä sen vtun miehen ympärille.

Se on naisen tehtävä. Nuff said.

Vierailija
13/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurasin töissä tällaista 40+ sinkkua, jo keskiviikkona alkoi ahdistelemaan sukulaisia ja ystäväperheitä sillä "mitä kivaa voitais tehdä viikonloppuna". Tunki itsensä kylään, mökille, reissuille, golfaamaan, lastenkutsuille yms yms aina mukaan vaikka toisessa päässä ihan selkeästi kuulosti siltä että olisivat mieluummin olleet omalla porukalla. Haki toki perheiden lapsia shoppailemaan tai leffareissuille ja antoi  siten ehkä aikaa vanhemmille olla kahden kesken mutta välillä tuntui että mentiin hänen aikataulujensa mukaan.

Ymmärrän että sinkulle on vaikeaa olla aina se ulkopuolinen mutta sille ei vaan voi mitään. On ihan eri asia mennä mukaan perheen tekemisiin tai juhliin kuin lähteä tyttöporukalla syömään tai viihteelle vaikka osa olisikin varattuja.

Vierailija
14/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät ” hylkäsivät” sinkkuystävät. Pariuduimme opiskeluaikana. Ainoastaan samassa tilanteessa olleet pitivät yhteyttä ja pitävät edelleen, eivät tuolloiset sinkut.

Vierailija
15/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Muuten ei muisteta, mutta sitten kun mies lähtee, niin kyllä sitten ollaan agendalla aika korkealla. Mun ystävä ?? jäi kolmen pienen lapsen kanssa yh:ksi, kun mies lähti toisen kelkkaan. Nyt kyllä puhelin rällättää, tulisitko käymään, voisitko katsoa lasten perään jne. Mutta en mä enää viitsi, voisin kyllä.

Vierailija
16/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät ” hylkäsivät” sinkkuystävät. Pariuduimme opiskeluaikana. Ainoastaan samassa tilanteessa olleet pitivät yhteyttä ja pitävät edelleen, eivät tuolloiset sinkut.

No nyyh. Olettepa yksinäisiä kun puhuttekin itsestänne monikossa.

Vierailija
17/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertit kyllä tekee ylitöitä ja näkee kavereitaan.

Vierailija
18/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyyh. Olettepa yksinäisiä kun puhuttekin itsestänne monikossa.

Me on monikko. Tarkoitin, että myös toisinpäin. Välit hiipuivat monien sinkkuystävien kanssa tuolloin eikä jälkeenpäinkin ole oltu yhteyksissä, kun porukka on hajaantunut tahoilleen. Näihin, jotka olivat samassa tilanteessa perheen perustamisen suhteen tuolloin ja joiden kanssa olimme yhteyksissä, olemme edelleenkin yhteyksissä vuosikymmenien jälkeenkin. Ymmärrän täysin, ettei kovimmassa biletysiässä olevia kiinnosta lapsiperheen arki ja jutut, mutta suurin osa kuitenkin perustaa joskus perheen.

Vierailija
19/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa , mun sinkkuystävät viettävät aikaa muiden sinkkuystäviensä kanssa ja perheelliselle ystävälle ei ole aikaa.

Vierailija
20/47 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin olen alkanut etsiä uusia sinkkuystäviä pariutundeiden menetettyjen tilalle. Surullista luopua ystävistä jotka olen tuntenut vuosikausia, mutta jos en heille enää ole tärkeä niin en sille mitään voi. En sitten aio olla olkapäänä jos heille ero joskus tulee. t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän