Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä

Vierailija
08.10.2017 |

Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.

Kommentit (420)

Vierailija
181/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö sulta mikä puoli jatkamaan niitä hommiaan?

Hienoa olla kosketuksissa oikeaan skitsoon!! Oikeasti, minusta siinä on jotain jännää.

Naurettavaa muutenkin kuvitella, että tämäntasoiset kommentit jotenkin loukkaisivat tai satuttaisivat minua. Noi on sellaisia, joita itsekin lauoin ihmisille joskus sata vuotta sitten, ennen kuin aloin hakea apua.

ap

Miksi mä sinua haluaisin satuttaa tai loukata? Miksi mulla olisi tarvetta sellaiselle? Ei kun oikeasti, sä oot niin pöpi että tää on tosi mielenkiintoista.

Kyllä sun sekoilua mielellään seuraa, kuin jännittävä kirja. Itse ei tarvi onneksi olla oikeasti mukana, saa vaan ihmetellä.

Tosi harmi vaan jos sulla on oikeasti lapsia.

Siis et oikeasti ymmärrä kommenttiasi loukkaavaksi sinänsä? Eli sinuakin saa vaikka pomosi sanoa skitsoksi?

ap

No mä en käyttäydy kuin skitso, siinä se ero.. ;)

Ethän sä todellakaan osaa käyttäytyä, jos menet heti sanomaan jollekulle joka käyttäytyy oudosti, että tämä ON outo tai on skitso tai mitään. Ihmisillä voi olla montakin syytä käytökselleen, joista sinä et tiedä mitään, ja on todellakin loukkaavaa mennä nimittelemään heitä sinun omien kuvitelmiesi mukaan. Pomosihan saattaa kuvitella sinusta, että olet skitso, sehän on hänen tulkintansa, eli sen perusteella hänhän sitten saisi sanoa sinulle, että olet skitso, koska se hänestä sille näytti.

ap

Mikä ihmeen mun pomo??:D .. On se hullu..

Joo mut kyllä, sää olet hullu skitso joka ei olisi ikinä saanut tehdä elämässään noin paljon asioita mitä sinä olet tehnyt.

Etkö sä oo töissä? Eikö sulla ole ikinä ollut pomoa, etkä tiedä, mikä se on? Ja sain ne lapsetkin tehdä, hähhäh ja jos he ovat onnellisia elämässään niin mulla on enemmän kuin monilla. Jota ilmankin olisin toki tullut toimeen, jos olisin nähnyt tulevat ongelmat.

ap

Juu siis sehän on aivan selvä asia ettei sulla pitäisi olla lapsia. Eikä sulla pitäisi olla elämässäsi yhtäkään elävää ihmistä, joka joutuu sinusta kärsimään.

Ja mulla on ihan normaali työpaikka, jossa käyn töissä--- mä en usko että normaaleilla ihmisillä nyt pomon kanssa tulee tilannetta että hän joutuu miettimään onko joku skitso.. Et aika kaukaa haettua, ei muuta.

Kysymys ei ollutkaan siitä, että se tilanne nyt tulisi sulle eteen, vaan että olisiko ok, jos tulisi. Et tietenkään voinut myöntää, että se olisi sinusta ilmeisesti kuitenkin loukkaavaa, ja että et ilmeisesti ajattelisi, että "ei pomo tuolla mitään pahaa voinut tarkoittaa. Se on vaan seurannut mun käytöstä, ja tullut siihen tulokseen, että oon skitso, mutta siis, ei oo mulle ongelma".

Ehkä sä jostain syystä itse asiassa pelkäätkin, että joku näkisi sun käytöksessä jotain skitsoa? Koska et voisi välttyä ajattelemasta, että niinkun sähän ootkin. Vaikka voisin jopa epäillä, että et varmaan ole, mutta tuo on jokin sinun ei vallassasi oleva vanha uskomus lapsuudestasi. Ja sinä loukkaantuisit, jos joku sanoo sinua skitsoksi. Etkä ajattelisi, että no, höh, mikähän tollakin on?

ap

Siis jos mun pomo tulisi epäilemään mun mielenterveyttä niin enköhän mä vähä säikähtäisi että nyt mulla on jotain tosi hullusti ja tarvii varmaan hakea apua...:D

Juu mut sehän on hullussa ja terveessä se ero, hullu ei tajua olevansa hullu.

Jaa? No mä en. Kiusaajahan se usein toimii juuri noin. Et siis usko pomon voivan olla kiusaaja? Tai, mistä ylipäätään erotat, onko tarkoitus vain kiusata sinua, ja etkö sen vertaa perustele jatkuvasti tekemisisäsi itsellesi, että jos joku väittää sinun olevan hullu, niin uskot olevasi?

ap

No tuota... Normaalia, normaalisti käyttäytyvää ihmistä ei nyt yleensä työpaikan esimies tule nimittelemään miksikään. Mut jos sulle on käynyt näin niin ehkä se kertoo jostain?

Ei, ei mulle ole käynyt, vaan koko keskustelu skitsoksi huomauttelusta lähti siitä, kun sinä haukuit minua skitsoksi. Ei kukaan muu.

ap

Eikun sä olet skitso, hullu. En mä nimitellyt, mä totesin.

Et sä voi todeta olematta loukkaava, sä voit sanoa, kun et kerran halunnut olla loukkaava, tai kuvittelit, ettet oo, että mä vaikutan skitsolta, se on ihan okei. Mutta sä et voi sanoa ketään skitsoksi tietämättä että toinen on. Vai sinun termeilläsi raivoava lapsikin on skitso.

ap

Ei ole. Et sinä ole raivoava lapsi. Sinä olet aikuinen. Ja ikävä kyllä, susta pystyy tekemään analyysin että olet skitso.

No sinusta pystyy tekemään analyysin, että olet minua tyhmempi ja myös retardi. Aikuinenkin voi kärsiä samoista asioista mistä lapset, ei se ikää katso. Mutta retardeille se on liian vaikeaa tajuta.

ap

Vierailija
182/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet epäluotettava ja ilkeä.

Toivottavasti mies varaa ajan lastenvalvojalle. Ja saatte sopimuksen elatuksesta ja tapaamisista.

Sitten jättää vastaamatta puheluihisi.

Saa hänkin rauhan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, nyt mies ilmoitti, että on jo kotona. En siis menekään tänään hoitamaan lapsia ainakaan yksin. Ehkä menen tekemään yhden ruuan jota on toivottu.

ap

Älä nyt herrajumala mene!!

Jätä nyt ne ihmisparat rauhaan.

No kun sitä ruokaa on toivottu. Miespaska ei osaa sitäkään tehdä.

ap

No kyllä ne pärjää. Ne syö sitten muuta.

Älä nyt mene minnekään kun olet ihan itseksesi ja ostat vaikka itsellesi jäätelön..;D

Niin mutta kun me itse pyysivät että menen tekemään sitä ruokaa. Varsinkin esikoinen pitää siitä. Ja aineksetkin on ostettu jo sinne.

ap

Vierailija
184/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petit siis jälleen luottamuksen. Lapset sai olla yksin. Olisihan se ollut liikaa, että äiti hoitaa pari tuntia koululaisia ihan yksin. Liian rankkaa

No ei kun kuulemma olivat sopineet, että soittavat sitten, kun kaipaavat minua. Ja miehen piti olla poissa useampi tunti, mutta kääntyi takaisin, kun mä soitin tossa yhdeksän maissa hiukan epästabiilin puhelun... tai siis hän oli siellä ehkä 1/5 ajasta, jonka ois muuten ollut ja tuli takaisin. Mies parka, mä ehkä oisin jo rauhoittunut nyt...

ap

Juu ei kato älä mene sinne enää, vaikka pyytävät. Sanot vaan olevasi epästabiilissa tilassa. Ootte nyt vaan keskenään sinä ja sun muutama muukin mieli ja nautitte toistenne seurasta.

Älä enää mene niiden lasten lähelle vaikka se typerä mies pyytää.

Vierailija
185/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mies varaa ajan lastenvalvojalle. Ja saatte sopimuksen elatuksesta ja tapaamisista.

Saa hänkin rauhan

Enkä ole ilkeä. Sinun toivomisesi meidän asioihin on ilkeyttä. Sinun pitäisi kysyä vähintään mieheltäni, mitä hän ajattelee ja haluaa, eikä ilkeästi kuvitella tietäväni miestänikin paremmin. Hyi millainen kusipää sä oot, kamalaa olisi olla tuollaisen toisia huomioonottamattoman sian kanssa.

ap

Vierailija
186/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti suhtautuu lapsiinsa kuten olisi toivonut itseensä suhtauduttavan. Aikuinen voi surra omaa lapsuuttaan. Mutta aikuinen käyttäytyy kuten aikuinen. Kantaa vastuun omista teoistaan

Vierailija
187/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tunne tän hullun miestä? Olisi aiheellista vinkata, että pitää ämmän kaukana lapsista... hirveä ihmisperse.

Vierailija
188/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, nyt mies ilmoitti, että on jo kotona. En siis menekään tänään hoitamaan lapsia ainakaan yksin. Ehkä menen tekemään yhden ruuan jota on toivottu.

ap

ap

Älä nyt mene minnekään kun olet ihan itseksesi ja ostat vaikka itsellesi jäätelön..;D

Niin mutta kun me itse pyysivät että menen tekemään sitä ruokaa. Varsinkin esikoinen pitää siitä. Ja aineksetkin on ostettu jo sinne.

ap

Joo mut kato ei se ole niin vakavaa. Mä en usko että se ruoka on sen arvoinen että sä pörräät siellä sekoilemassa.

Unohda nyt se ruoka. Älä mene sinne enää.

Ne lapset unohtaa sut kyllä hetkessä.

Vierailija
189/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petit siis jälleen luottamuksen. Lapset sai olla yksin. Olisihan se ollut liikaa, että äiti hoitaa pari tuntia koululaisia ihan yksin. Liian rankkaa

No ei kun kuulemma olivat sopineet, että soittavat sitten, kun kaipaavat minua. Ja miehen piti olla poissa useampi tunti, mutta kääntyi takaisin, kun mä soitin tossa yhdeksän maissa hiukan epästabiilin puhelun... tai siis hän oli siellä ehkä 1/5 ajasta, jonka ois muuten ollut ja tuli takaisin. Mies parka, mä ehkä oisin jo rauhoittunut nyt...

ap

Juu ei kato älä mene sinne enää, vaikka pyytävät. Sanot vaan olevasi epästabiilissa tilassa. Ootte nyt vaan keskenään sinä ja sun muutama muukin mieli ja nautitte toistenne seurasta.

Älä enää mene niiden lasten lähelle vaikka se typerä mies pyytää.

No oon kyllä, mutta jos menen vain laittamaan ruokaa niin en varmaan hermostu ja suutu ja pahoita mieltäni, vaikka joku pahoittaisikin mielensä eikä lepy, vaan ohjaan miehelle moisen purkauksen.

ap

Vierailija
190/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Joo mut kato ei se ole niin vakavaa. Mä en usko että se ruoka on sen arvoinen että sä pörräät siellä sekoilemassa.

Nauroin ääneen. Joo, ehkä ne unohtais, mutta meistä se ei ole miehen kanssa tarkoituksenmukaista.

ap

Vierailija
191/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla EI ole mitään oikeutta olla paha lapsillesi. Sitä ei selitä mikkään vanha pikkuasia. Sinä olet paha. En ole koskaan nähnyt yhtä huonoa äitiä. Eikä sinulla ole edes pienintä empatiaa tai katumusta.

No ei ole oikeutta vittu että alat ottaa mua hermoon. Ei sinullakaan ole oikeutta olla virhellinen ihminen, tajuatko???? Sussa ei saa olla yhtään virhettä, tajuatko?

ap

Sussa saa olla virheitä, niitä on sussa ihan saatanasti, mutta sinä et saa olla noin sadistinen kusipää muille ihmisille. Se ei ole virhe, se on puhdasta pahuutta. Tee laoaillesi palvelus ja katoa heidän elämästään. He eivät todellakaan tarvitse kaltaisiasi naista elämäänsä. Ei sulla ole oikeutta kutsua itseäsi äidiksi.

Vierailija
192/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tunne tän hullun miestä? Olisi aiheellista vinkata, että pitää ämmän kaukana lapsista... hirveä ihmisperse.

Vinkata? Eikö ennemmin perustella?

ap

Vierailija
193/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa hänkin rauhan

Enkä ole ilkeä. Sinun toivomisesi meidän asioihin on ilkeyttä. Sinun pitäisi kysyä vähintään mieheltäni, mitä hän ajattelee ja haluaa, eikä ilkeästi kuvitella tietäväni miestänikin paremmin. Hyi millainen kusipää sä oot, kamalaa olisi olla tuollaisen toisia huomioonottamattoman sian kanssa.

ap

Kyllä me toivomme täällä todella että mies ja lapset ei joudu olemaan sun kanssa missään tekemisissä ja tajuat nyt itsekin pysyä poissa sieltä.

Vierailija
194/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla EI ole mitään oikeutta olla paha lapsillesi. Sitä ei selitä mikkään vanha pikkuasia. Sinä olet paha. En ole koskaan nähnyt yhtä huonoa äitiä. Eikä sinulla ole edes pienintä empatiaa tai katumusta.

No ei ole oikeutta vittu että alat ottaa mua hermoon. Ei sinullakaan ole oikeutta olla virhellinen ihminen, tajuatko???? Sussa ei saa olla yhtään virhettä, tajuatko?

ap

Sussa saa olla virheitä, niitä on sussa ihan saatanasti, mutta sinä et saa olla noin sadistinen kusipää muille ihmisille. Se ei ole virhe, se on puhdasta pahuutta. Tee laoaillesi palvelus ja katoa heidän elämästään. He eivät todellakaan tarvitse kaltaisiasi naista elämäänsä. Ei sulla ole oikeutta kutsua itseäsi äidiksi.

No jos mussa saa olla virheitä, niin sitten mä saan olla lasteni kanssa, koska niin sinussakin on virheitä!!!! Eihän mun sitten oikeastaan tartte enää hermostua, jos mussa saa olla virheitä, kato. Se on se ongelma, kun ei saa olla.

ap

Vierailija
195/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkä minä sen jälkeen enää halua olla äiti sille keskenkasvuiselle kakaralle. En halua. Se loukkaa minua äitinä, kun aina pitää olla mielensä pahoittamassa, mitä mä ikinä teenkin tai mitä veljensä ikinä tekeekään!"

Pahuutta? Ilkeyttä?

Vahingollista

Vierailija
196/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Nauroin ääneen. Joo, ehkä ne unohtais, mutta meistä se ei ole miehen kanssa tarkoituksenmukaista.

ap

Usko pois, se on nyt ihan tarkoituksen mukaista.

Olet nyt vaan siellä kotonasi ihan hiljaa ja rauhassa etkä nyt yhtään mene sinne sekoilemaan. Usko nyt pliis.

Kyllä ne pärjää, ei ne nyt tarvi sua.

Vierailija
197/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Perusteluita löytyy tästä ja sadoista muista ketjuistasi. Lapsille ei ole hyväksi olla mt-ongelmaisten kauhu"äitien" seurassa.

Vierailija
198/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa hänkin rauhan

ap

Kyllä me toivomme täällä todella että mies ja lapset ei joudu olemaan sun kanssa missään tekemisissä ja tajuat nyt itsekin pysyä poissa sieltä.

Mä toivon ennemminkin niin, että ne sais olla mun kanssa osaamalla (mies) ottaa huomioon mun tarpeet, ettei se kuvittele vitun idiootti minusta sellaista, jota en osaa koska äitini pistinkaiken vitun paskaksi. Kuten se nyt joutui ymmärtämään ja tuli takaisin. Vielä vois vähän ymmärtää lisää. Tosin enpä osaa sille itsekään kertoa, miten mua ei saa kohdella, koska olen joutunut ottamaan paskaa niskaani sanomatta sanaakaan mutta aika opettaa.

ap

Vierailija
199/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Perusteluita löytyy tästä ja sadoista muista ketjuistasi. Lapsille ei ole hyväksi olla mt-ongelmaisten kauhu"äitien" seurassa.

Nuija. Toi ihminen puhui "vinkkaamisesta mun miehelle"!!!! Ei mulle,joka täällä ketjuissa oon, huhuuuu! Mies ei oooo täällä. Capiche?

ap

Vierailija
200/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Enkä minä sen jälkeen enää halua olla äiti sille keskenkasvuiselle kakaralle. En halua. Se loukkaa minua äitinä, kun aina pitää olla mielensä pahoittamassa, mitä mä ikinä teenkin tai mitä veljensä ikinä tekeekään!"

Pahuutta? Ilkeyttä?

Vahingollista

Niin siis toi on se mun tunne. Eiks ookin kauhea? En tiedä, mitä sille tekisin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan