Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä
Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.
Kommentit (420)
Sinä olet epäluotettava ja ilkeä.
Toivottavasti mies varaa ajan lastenvalvojalle. Ja saatte sopimuksen elatuksesta ja tapaamisista.
Sitten jättää vastaamatta puheluihisi.
Saa hänkin rauhan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, nyt mies ilmoitti, että on jo kotona. En siis menekään tänään hoitamaan lapsia ainakaan yksin. Ehkä menen tekemään yhden ruuan jota on toivottu.
apÄlä nyt herrajumala mene!!
Jätä nyt ne ihmisparat rauhaan.No kun sitä ruokaa on toivottu. Miespaska ei osaa sitäkään tehdä.
apNo kyllä ne pärjää. Ne syö sitten muuta.
Älä nyt mene minnekään kun olet ihan itseksesi ja ostat vaikka itsellesi jäätelön..;D
Niin mutta kun me itse pyysivät että menen tekemään sitä ruokaa. Varsinkin esikoinen pitää siitä. Ja aineksetkin on ostettu jo sinne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petit siis jälleen luottamuksen. Lapset sai olla yksin. Olisihan se ollut liikaa, että äiti hoitaa pari tuntia koululaisia ihan yksin. Liian rankkaa
No ei kun kuulemma olivat sopineet, että soittavat sitten, kun kaipaavat minua. Ja miehen piti olla poissa useampi tunti, mutta kääntyi takaisin, kun mä soitin tossa yhdeksän maissa hiukan epästabiilin puhelun... tai siis hän oli siellä ehkä 1/5 ajasta, jonka ois muuten ollut ja tuli takaisin. Mies parka, mä ehkä oisin jo rauhoittunut nyt...
ap
Juu ei kato älä mene sinne enää, vaikka pyytävät. Sanot vaan olevasi epästabiilissa tilassa. Ootte nyt vaan keskenään sinä ja sun muutama muukin mieli ja nautitte toistenne seurasta.
Älä enää mene niiden lasten lähelle vaikka se typerä mies pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies varaa ajan lastenvalvojalle. Ja saatte sopimuksen elatuksesta ja tapaamisista.
Saa hänkin rauhan
Enkä ole ilkeä. Sinun toivomisesi meidän asioihin on ilkeyttä. Sinun pitäisi kysyä vähintään mieheltäni, mitä hän ajattelee ja haluaa, eikä ilkeästi kuvitella tietäväni miestänikin paremmin. Hyi millainen kusipää sä oot, kamalaa olisi olla tuollaisen toisia huomioonottamattoman sian kanssa.
ap
Äiti suhtautuu lapsiinsa kuten olisi toivonut itseensä suhtauduttavan. Aikuinen voi surra omaa lapsuuttaan. Mutta aikuinen käyttäytyy kuten aikuinen. Kantaa vastuun omista teoistaan
Eikö kukaan tunne tän hullun miestä? Olisi aiheellista vinkata, että pitää ämmän kaukana lapsista... hirveä ihmisperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, nyt mies ilmoitti, että on jo kotona. En siis menekään tänään hoitamaan lapsia ainakaan yksin. Ehkä menen tekemään yhden ruuan jota on toivottu.
Jätä nyt ne ihmisparat rauhaan.No kun sitä ruokaa on toivottu. Miespaska ei osaa sitäkään tehdä.
Älä nyt mene minnekään kun olet ihan itseksesi ja ostat vaikka itsellesi jäätelön..;DNiin mutta kun me itse pyysivät että menen tekemään sitä ruokaa. Varsinkin esikoinen pitää siitä. Ja aineksetkin on ostettu jo sinne.
ap
Joo mut kato ei se ole niin vakavaa. Mä en usko että se ruoka on sen arvoinen että sä pörräät siellä sekoilemassa.
Unohda nyt se ruoka. Älä mene sinne enää.
Ne lapset unohtaa sut kyllä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petit siis jälleen luottamuksen. Lapset sai olla yksin. Olisihan se ollut liikaa, että äiti hoitaa pari tuntia koululaisia ihan yksin. Liian rankkaa
No ei kun kuulemma olivat sopineet, että soittavat sitten, kun kaipaavat minua. Ja miehen piti olla poissa useampi tunti, mutta kääntyi takaisin, kun mä soitin tossa yhdeksän maissa hiukan epästabiilin puhelun... tai siis hän oli siellä ehkä 1/5 ajasta, jonka ois muuten ollut ja tuli takaisin. Mies parka, mä ehkä oisin jo rauhoittunut nyt...
apJuu ei kato älä mene sinne enää, vaikka pyytävät. Sanot vaan olevasi epästabiilissa tilassa. Ootte nyt vaan keskenään sinä ja sun muutama muukin mieli ja nautitte toistenne seurasta.
Älä enää mene niiden lasten lähelle vaikka se typerä mies pyytää.
No oon kyllä, mutta jos menen vain laittamaan ruokaa niin en varmaan hermostu ja suutu ja pahoita mieltäni, vaikka joku pahoittaisikin mielensä eikä lepy, vaan ohjaan miehelle moisen purkauksen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt mene minnekään kun olet ihan itseksesi ja ostat vaikka itsellesi jäätelön..;DNiin mutta kun me itse pyysivät että menen tekemään sitä ruokaa. Varsinkin esikoinen pitää siitä. Ja aineksetkin on ostettu jo sinne.
apJoo mut kato ei se ole niin vakavaa. Mä en usko että se ruoka on sen arvoinen että sä pörräät siellä sekoilemassa.
Ne lapset unohtaa sut kyllä hetkessä.
Nauroin ääneen. Joo, ehkä ne unohtais, mutta meistä se ei ole miehen kanssa tarkoituksenmukaista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla EI ole mitään oikeutta olla paha lapsillesi. Sitä ei selitä mikkään vanha pikkuasia. Sinä olet paha. En ole koskaan nähnyt yhtä huonoa äitiä. Eikä sinulla ole edes pienintä empatiaa tai katumusta.
No ei ole oikeutta vittu että alat ottaa mua hermoon. Ei sinullakaan ole oikeutta olla virhellinen ihminen, tajuatko???? Sussa ei saa olla yhtään virhettä, tajuatko?
ap
Sussa saa olla virheitä, niitä on sussa ihan saatanasti, mutta sinä et saa olla noin sadistinen kusipää muille ihmisille. Se ei ole virhe, se on puhdasta pahuutta. Tee laoaillesi palvelus ja katoa heidän elämästään. He eivät todellakaan tarvitse kaltaisiasi naista elämäänsä. Ei sulla ole oikeutta kutsua itseäsi äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tunne tän hullun miestä? Olisi aiheellista vinkata, että pitää ämmän kaukana lapsista... hirveä ihmisperse.
Vinkata? Eikö ennemmin perustella?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa hänkin rauhanEnkä ole ilkeä. Sinun toivomisesi meidän asioihin on ilkeyttä. Sinun pitäisi kysyä vähintään mieheltäni, mitä hän ajattelee ja haluaa, eikä ilkeästi kuvitella tietäväni miestänikin paremmin. Hyi millainen kusipää sä oot, kamalaa olisi olla tuollaisen toisia huomioonottamattoman sian kanssa.
ap
Kyllä me toivomme täällä todella että mies ja lapset ei joudu olemaan sun kanssa missään tekemisissä ja tajuat nyt itsekin pysyä poissa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla EI ole mitään oikeutta olla paha lapsillesi. Sitä ei selitä mikkään vanha pikkuasia. Sinä olet paha. En ole koskaan nähnyt yhtä huonoa äitiä. Eikä sinulla ole edes pienintä empatiaa tai katumusta.
No ei ole oikeutta vittu että alat ottaa mua hermoon. Ei sinullakaan ole oikeutta olla virhellinen ihminen, tajuatko???? Sussa ei saa olla yhtään virhettä, tajuatko?
apSussa saa olla virheitä, niitä on sussa ihan saatanasti, mutta sinä et saa olla noin sadistinen kusipää muille ihmisille. Se ei ole virhe, se on puhdasta pahuutta. Tee laoaillesi palvelus ja katoa heidän elämästään. He eivät todellakaan tarvitse kaltaisiasi naista elämäänsä. Ei sulla ole oikeutta kutsua itseäsi äidiksi.
No jos mussa saa olla virheitä, niin sitten mä saan olla lasteni kanssa, koska niin sinussakin on virheitä!!!! Eihän mun sitten oikeastaan tartte enää hermostua, jos mussa saa olla virheitä, kato. Se on se ongelma, kun ei saa olla.
ap
"Enkä minä sen jälkeen enää halua olla äiti sille keskenkasvuiselle kakaralle. En halua. Se loukkaa minua äitinä, kun aina pitää olla mielensä pahoittamassa, mitä mä ikinä teenkin tai mitä veljensä ikinä tekeekään!"
Pahuutta? Ilkeyttä?
Vahingollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apJoo mut kato ei se ole niin vakavaa. Mä en usko että se ruoka on sen arvoinen että sä pörräät siellä sekoilemassa.
Ne lapset unohtaa sut kyllä hetkessä.Nauroin ääneen. Joo, ehkä ne unohtais, mutta meistä se ei ole miehen kanssa tarkoituksenmukaista.
ap
Usko pois, se on nyt ihan tarkoituksen mukaista.
Olet nyt vaan siellä kotonasi ihan hiljaa ja rauhassa etkä nyt yhtään mene sinne sekoilemaan. Usko nyt pliis.
Kyllä ne pärjää, ei ne nyt tarvi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Perusteluita löytyy tästä ja sadoista muista ketjuistasi. Lapsille ei ole hyväksi olla mt-ongelmaisten kauhu"äitien" seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa hänkin rauhanEnkä ole ilkeä. Sinun toivomisesi meidän asioihin on ilkeyttä. Sinun pitäisi kysyä vähintään mieheltäni, mitä hän ajattelee ja haluaa, eikä ilkeästi kuvitella tietäväni miestänikin paremmin. Hyi millainen kusipää sä oot, kamalaa olisi olla tuollaisen toisia huomioonottamattoman sian kanssa.
apKyllä me toivomme täällä todella että mies ja lapset ei joudu olemaan sun kanssa missään tekemisissä ja tajuat nyt itsekin pysyä poissa sieltä.
Mä toivon ennemminkin niin, että ne sais olla mun kanssa osaamalla (mies) ottaa huomioon mun tarpeet, ettei se kuvittele vitun idiootti minusta sellaista, jota en osaa koska äitini pistinkaiken vitun paskaksi. Kuten se nyt joutui ymmärtämään ja tuli takaisin. Vielä vois vähän ymmärtää lisää. Tosin enpä osaa sille itsekään kertoa, miten mua ei saa kohdella, koska olen joutunut ottamaan paskaa niskaani sanomatta sanaakaan mutta aika opettaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apPerusteluita löytyy tästä ja sadoista muista ketjuistasi. Lapsille ei ole hyväksi olla mt-ongelmaisten kauhu"äitien" seurassa.
Nuija. Toi ihminen puhui "vinkkaamisesta mun miehelle"!!!! Ei mulle,joka täällä ketjuissa oon, huhuuuu! Mies ei oooo täällä. Capiche?
ap
Vierailija kirjoitti:
"Enkä minä sen jälkeen enää halua olla äiti sille keskenkasvuiselle kakaralle. En halua. Se loukkaa minua äitinä, kun aina pitää olla mielensä pahoittamassa, mitä mä ikinä teenkin tai mitä veljensä ikinä tekeekään!"
Pahuutta? Ilkeyttä?
Vahingollista
Niin siis toi on se mun tunne. Eiks ookin kauhea? En tiedä, mitä sille tekisin.
ap
No sinusta pystyy tekemään analyysin, että olet minua tyhmempi ja myös retardi. Aikuinenkin voi kärsiä samoista asioista mistä lapset, ei se ikää katso. Mutta retardeille se on liian vaikeaa tajuta.
ap