Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä

Vierailija
08.10.2017 |

Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.

Kommentit (420)

Vierailija
81/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin kammottavaa kuinka nämä tälläiset ihmiset pystyy pyörittämään jopa ammatti- ihmisiä.

Se on hirveää. Tämä ihminen on tuhonnut niin monta elämää ja jatkaa lastensa parissa edelleen..

Vierailija
82/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, onko lääkkeet otettu tänä aamuna?

Mulla ei ole mitään mielialalääkkeitä, eikä muitakaan. Olen syönyt joskus Cipralexia, mutta en enää. Psykiatri joka teki lausunnon kelaa varten terapiasta ei määrännyt mitään.

Niin, se terapeutti sanoo sun kärsivän jälleen masennuksesta, mutta todellinen syyhän on se, että sulla on niin paha narsismi ja joku syntymässä saatu aivovaurio, ettei sulle voi mitään.. Ei edes lääkkeillä.

Mites otatko viinaa, oletko huomannut että se vaan pahentaa oloa?

Ei terapeutti sano, se oli psykiatri. Ja ei ole narsismia, eikä aivovauriotakaan, todellakaan, mikäs vittu sä kuvittelet olevasi nimittelemässä mua noin? Alkoholia en käytä kuin joskus tarjottuna, siis itse oot varmaan rapajuoppo, jonka elimistö kestää sitä hyvin ja kuvittelet, että nillä joilla ei estä niin vetävät sitä sitten siksi, kun tulee huono (=ei normaali) olo helposti??! :D

No karmeen virhe on tehty siinä, että vaikka tuohon sun tilaan ei ole lääkettä, sulle söpötetään jotain masennuksesta, jolloin voit mennä sen taakse ja olla perheellesi noin kamala.

Siis lopettaa sut pitäisi tai jollain lääkkeillä aivotoiminta nolliin. Kunnon paperit niin, ettet oikeasti saisi enää ikinä nähdä lapsiasi.

Lobotomia?? Voi kun niitä tehtäis vielä.

Ei mulle kukaan selitä mitään masennuksesta, vaan se parhaiten kuvasi tilani pahenemista, millä saatiin kriteerit kelalle myöntää mulle terapiaa.

Et nyt ole ilmeisen lukutaitoinen, kun en missään ole puhunut halustani mennä masennuksen taa, että saan olla ilkeä kun niin hirveästi haluan. Ei. Olen ilkeä siksi, että paljastuisi äitini kauheat virheet. Nehän tulevat minun kauttani. Äiti ne on halunnut tukahduttaa, ettei joutuisi myöntämään niitä itsessään. Ihna inhimillistä, mutta sillä ei (enää) pilata mun elämääni, jos se on itsestäni kiinni.

ap

Ei kato kultaseni, kun sä olet ihan itse paha. Paha ihan luita ja ytimiä myöten. Sinä olet kamala, sairas ihminen. Ei sinulla ole mikään masennus, kukaan ei ole pilannut elämääsi. Sinä itse olet niin sairas ja päästäsi vialla, että elämäsi on tuskaa mutta se ei johdu kenestäkään, vain sinulla on päässä vikaa.

Ja nyt kun lapset ja mies on poissa, huomaat että olo ei helpota vaikka " vaikeuden" aiheuttajat on poissa.. Huomaat sen ja nyt vasta onkin vaikeaa.. Pikkuhiljaa joudut huomaamaan että se piru oletkin sinä.

Sun isä on poissa, sun äiti on poissa, sun perhe on poissa--- ainoa mikä aihettaa tuskaa, katsoo peilistä.

Sinä olet paha ja sinä et voi elää itsesi kanssa.

Ei, pikemminkin minulla oli juuri viimeksikin hyvä istunto terapiassa, jossa sain kuulla, että en ole loukannut äidin ystävätärtä kyläillessä, eikä mun tartte kantaa siitä taakkaa enää koskaan. Se jäi sinne. Huh. Eihän se yksi asia mun elämäni tämän hetkistä "helvettiä" poista, mutta jos et tajua miten se auttaa varmasti minua eteenpäin, tässähän on nyt koko ajan mahdollisuus saada rakentaa ihan uutta elämääni, ja se todellakin on kiinni minusta, niin älä tajua sitten. Et varmaan ole koskan loukkaantunut kenenkään käytöksestä vain sitten. Minä olen, todella pahasti. Äitini.

ap

Ei, sä vaan oot sairas.

Harmi että joku yrittää vielä sua auttaa tietämättä että pahentaa vaan sun tilannetta lyömällä sulle vettä myllyyn.

Se on todella väärin.

Kukaan ei pysty auttaan sua koska olet niin sairas.

Outoa, kun sä tunnut haluavan uskoa enemmän itseäsi, joka olet siellä ties missä.saakka, et tunne minun elämääni kovinkaan hyvin, mistä tulen, mitä olen käynyt läpi jne. niin aika hassua, että kun mä edustan toiveikkuutta, niin sinun on oltava vaatimassa, että mulle käy huonosti ja että pysyn jonain vitun nuijana, idioottina ja hirviönä lopun elämääni! Tiedätkö, että muistutat aivan äitiäni ja että nyt oot liian myöhässä. Mä oon jo saanut liikaa apua jyräytyäkseni sinun paansuopuutesi alle ja haluat minut sinne siksi, ettet itse näyttäisi niin surkealta. Me vähän varakkaammat tiedetään tää vähävaraisista (joistain), ne aina vihaa rikkaita, ettei ne itse näyttäis niin köyhiltä, vaikka niillä oiskin aika lailla kaikkea mitä ne tarttee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule kenenkään kanssa toimeen. Syytät aina toisia. Ajaudut hankaluuksiin. Teet tietoisesti pahaa heikommille. Et tulle empatiaa.

Eli olet.....

Vierailija
84/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi piirre skitson kirjoon.. Tänään se on varakas.. :D

Vierailija
85/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, onko lääkkeet otettu tänä aamuna?

Mulla ei ole mitään mielialalääkkeitä, eikä muitakaan. Olen syönyt joskus Cipralexia, mutta en enää. Psykiatri joka teki lausunnon kelaa varten terapiasta ei määrännyt mitään.

Niin, se terapeutti sanoo sun kärsivän jälleen masennuksesta, mutta todellinen syyhän on se, että sulla on niin paha narsismi ja joku syntymässä saatu aivovaurio, ettei sulle voi mitään.. Ei edes lääkkeillä.

Mites otatko viinaa, oletko huomannut että se vaan pahentaa oloa?

Ei terapeutti sano, se oli psykiatri. Ja ei ole narsismia, eikä aivovauriotakaan, todellakaan, mikäs vittu sä kuvittelet olevasi nimittelemässä mua noin? Alkoholia en käytä kuin joskus tarjottuna, siis itse oot varmaan rapajuoppo, jonka elimistö kestää sitä hyvin ja kuvittelet, että nillä joilla ei estä niin vetävät sitä sitten siksi, kun tulee huono (=ei normaali) olo helposti??! :D

No karmeen virhe on tehty siinä, että vaikka tuohon sun tilaan ei ole lääkettä, sulle söpötetään jotain masennuksesta, jolloin voit mennä sen taakse ja olla perheellesi noin kamala.

Siis lopettaa sut pitäisi tai jollain lääkkeillä aivotoiminta nolliin. Kunnon paperit niin, ettet oikeasti saisi enää ikinä nähdä lapsiasi.

Lobotomia?? Voi kun niitä tehtäis vielä.

Ei mulle kukaan selitä mitään masennuksesta, vaan se parhaiten kuvasi tilani pahenemista, millä saatiin kriteerit kelalle myöntää mulle terapiaa.

Et nyt ole ilmeisen lukutaitoinen, kun en missään ole puhunut halustani mennä masennuksen taa, että saan olla ilkeä kun niin hirveästi haluan. Ei. Olen ilkeä siksi, että paljastuisi äitini kauheat virheet. Nehän tulevat minun kauttani. Äiti ne on halunnut tukahduttaa, ettei joutuisi myöntämään niitä itsessään. Ihna inhimillistä, mutta sillä ei (enää) pilata mun elämääni, jos se on itsestäni kiinni.

ap

Ei kato kultaseni, kun sä olet ihan itse paha. Paha ihan luita ja ytimiä myöten. Sinä olet kamala, sairas ihminen. Ei sinulla ole mikään masennus, kukaan ei ole pilannut elämääsi. Sinä itse olet niin sairas ja päästäsi vialla, että elämäsi on tuskaa mutta se ei johdu kenestäkään, vain sinulla on päässä vikaa.

Ja nyt kun lapset ja mies on poissa, huomaat että olo ei helpota vaikka " vaikeuden" aiheuttajat on poissa.. Huomaat sen ja nyt vasta onkin vaikeaa.. Pikkuhiljaa joudut huomaamaan että se piru oletkin sinä.

Sun isä on poissa, sun äiti on poissa, sun perhe on poissa--- ainoa mikä aihettaa tuskaa, katsoo peilistä.

Sinä olet paha ja sinä et voi elää itsesi kanssa.

Tämä muuten on valtavan hyvä kuvaus Kivikissaäidin tilanteessa. Ei hän parane pahuuttaan katsomalla, koska paha rakastaa pahuutta. Hän tulee jatkossakin vellomaan olotilassaan, kunnes joko särkyy lopullisesti tai napsahtaa ja pääsemme lukemaan jostakin naisesta, joka ajoi päin rekkaa tai puukotti tytärtään.

Se on kyllä todella huono kuvaus minusta, joskin se saattaa jollainlailla vastata sitä käsitystä, jonka keskiverto mamma kykenee hahmottamaan minusta palstailun perusteella ja se teille suotakoon, kun sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä oikeastaan minkään kanssa, niin kun ei kykene näkemään tilannetta kovinkaan oikein, kun ei ymmärrä henkisestä kasvusta hölönpölöä. Tai luo mielikuvia kysymättä tarkentavia kysymyksiä.

ap

Vierailija
86/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä ihmeessä sä olet äitisi ystävättärien kanssa??

Vierailija
87/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin uusi piirre? Ja lasken itseni varakkaasta taustasta tulevaksi, ja sehän luo aivan erilaisen henkisen perinnön, kuin köyhyys tai muu taloudellinen puute.

ap

Vierailija
88/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole elämässäsi enää ketään ja silti sulla on paha olo... Eikö se yhtään herätä???

Vierailija
89/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja missä ihmeessä sä olet äitisi ystävättärien kanssa??

Lapsiudessa se oli. Siellä jo alkoi se aivopesu mun loukkaamisestani ihmisiä.

ap

Vierailija
90/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöt ovat pitkäaikaisia ja joustamattomia ajatus- ja käyttäytymismalleja, jotka aiheuttavat henkilölle haittaa. Niihin liittyy usein henkilökohtaista kärsimystä ja ongelmia ihmissuhteissa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä. Persoonallisuushäiriöihin liittyvät piirteet ovat siinä määrin syvään juurtuneita, että henkilö itse ei useinkaan miellä niitä häiriöksi. Ne saattavat aiheuttaa kuitenkin ihmissuhderistiriitoja, ristiriitaa henkilön ja yhteiskunnan välille tai toistuvaa epätasapainoa henkilön odotusten ja kykyjen välillä mikä taas voi altistaa ahdistus- ja masennusoireille.

Vierailija
91/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin uusi piirre? Ja lasken itseni varakkaasta taustasta tulevaksi, ja sehän luo aivan erilaisen henkisen perinnön, kuin köyhyys tai muu taloudellinen puute.

ap

Voi pientä...

Vierailija
92/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissan viikonloppukitinä vol 4664186

Jatka vaan vastuun välttelyä keksimällä  tekosyitä.Olet malliesimerkki karmeasta mutsista itsekin.

Vierailija
93/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole elämässäsi enää ketään ja silti sulla on paha olo... Eikö se yhtään herätä???

Mulla ei ollut koskaan siinä ketään. Paitsi alle 15-vuotiaana isä. Ja sitten mummi oli aika läheinen, mutta ei hänkään kaikkea ymmärtänyt.

Joten ei. Kunhan ois edes itseni! Sitäkään ei ole ollut, siksi oonkin niin onneton. Se pitää muuttaa. Löytää itseni. Se tulee olemaan helvetin vaikeaa, koska edellytykset sille löytämiselle on alettu tuhota heti kunnisäni muutti meiltä pois janolin 2,5-vuotias. Joudun varmaan tyytymään johonkin semi-syvään itseni tuntemiseen, jos pääsen siihenkään.

ap

Vierailija
94/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi pientä...

Se ei ole ihan pientä, se on sentään jotain.

ap

Vierailija
95/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan kuin oma äitisi, oikeastaan vielä pahempi. Olen lukenut näitä sun jankutuksia monen vuoden ajan, ja vain pahasti vinksahtanut ihminen on kykeneväinen näin pitkäaikaiseen ja häiriintyneeseen tekstiin.

Lapsesi eivät tarvitse tuollaista kiviriippaa elämäänsä. Etkö voisi jo viisastua sen verran? Parempi ilman äitiä kuin hirviön kanssa.

Vierailija
96/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jotenkin kammottavaa kuinka nämä tälläiset ihmiset pystyy pyörittämään jopa ammatti- ihmisiä.

Se on hirveää. Tämä ihminen on tuhonnut niin monta elämää ja jatkaa lastensa parissa edelleen..

En todella pyöritä ketään. Itse olen sinne hakeutunut, minulle jopa jatkuvasti sanotaan, ettei mulla oo miään ongelmia. Saan aina itse vaatia, että saan apua.

Ja itselleni lähdin apua hakemaan. Siinä ei olisi mitään mieltä yksinkertaisesti mennä pyörittelemään ketään. Ja maksaa siitä lisäksi. En ole tuhonnut kenenkään elämää, miten kehtaat väittää tuollaista???? Keiden mukamas!!!!? Saat itse jotain ihmeellistä perverssiä tyydytystä minusta.

ap

Vierailija
97/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan kuin oma äitisi, oikeastaan vielä pahempi. Olen lukenut näitä sun jankutuksia monen vuoden ajan, ja vain pahasti vinksahtanut ihminen on kykeneväinen näin pitkäaikaiseen ja häiriintyneeseen tekstiin.

Lapsesi eivät tarvitse tuollaista kiviriippaa elämäänsä. Etkö voisi jo viisastua sen verran? Parempi ilman äitiä kuin hirviön kanssa.

No etpä ole äidistäsi pitkälle päässyt, jos mun tekstit kiinnostaa. Koita itse selvittää äitisi päässäsi, ettei tartte mulle paskaa laukoa päin naamaa.

ap

Vierailija
98/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen ilkeä siksi, että paljastuisi äitini kauheat virheet. Nehän tulevat minun kauttani. Äiti ne on halunnut tukahduttaa, ettei joutuisi myöntämään niitä itsessään."

Ei! Sinä ilmaiset vain oman pahuutesi. Sinä näytät vain omat vieheesi

Eikä yhtä pahaa äitiä ole toista

Ei, minä en ole paha, ilmaisen äitini kautta tulevaa pahaa. Sen olen tiennyt aina.

ap

Kyllä sinä olet ihan omilla meriiteilläsi paha. Ei äitisi sinussa asu, eikä ole vastuussa siitä mitä sinä ihan itse päätät tehdä.

Vierailija
99/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mä luulen että itse ei ole mikään kokonaan tunnettavissa oleva asia, vaan se on prosessi joka on riippuvainen ympäristöstään.

Ei voi tietää mitä se prosessi tekee tietyssä ympäristössä, mutta jos sitä tuomitsematta seurailee, niin tulee paremmaksi arvaajaksi.

Itsetuntemus ei koskaan tule valmiiksi. Jossain välissä luulin että itse tulin, enkä enää seurannut itseäni niin kuin ennen, ja sitten kävikin hupsusti. Nyt menee paremmin kun muistan välillä tarkistaa että miltä mikäkin tuntuu minusta :)

Toivon sulle hyvää, ja uskon että nää foorumiavautumiset vie sua ja muutamia muitakin eteenpäin tässä hommassa.

Vierailija
100/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun et kykene näkemään pahaa ja virheitä itsessäsi, et voi olla vapaa. Meissä on kaikissa myös pahuutta ja kaikki teemme virheitä, mutta aikuinen ei syytä toisia teoistaan. Niin tekevät keskenkasvuiset lapset. Sinä oikeutat huonon käytöksesi sillä, mitä äitisi on joskus sinulle tehnyt. On traagista, ettet näe, että siten vain annat äidillesi vallan tuhota taas uuden sukupolven elämä, ja riistät itseltäsi vallan valita oikein ja olla omassa elämässäsi hyvää aikaansaava voima. Vapauttaaksesi itsesi sinun pitää kyetä lakata piiloutumasta äitisi selän taakse ja ottaa vastuu omista valinnoistasi. Pystytkö tähän? On niin paljon helpompaa vain jakaa samaa sairautta, johon on itse kasvanut kuin valita tekevänsä paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä