Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä

Vierailija
08.10.2017 |

Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.

Kommentit (420)

Vierailija
41/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikka tämä ketju. Häpeätkö yhtään?

Vierailija
42/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole edes pientä pistoa sydämessä. Pientä myötätuntoa. Häpeää näistä pahoista teoistasi.

Luuletko, että mä sitä sulle esittelisin, mitä mä tunnen sillä saralla? Luuletko olevasi sen arvoinen mulle tai niin luotettava ihminen minulle, että kertoisin sinulle mitään siitä, millä voisit lyödä minua, kunnsiltä tuntuu?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää olla lasten kanssa ja miten sun mies antaa sun olla niiden kanssa? Eikö sulle oikeasti löydy jotain suljettua mestaa?

Vierailija
44/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue vaikka tämä ketju. Häpeätkö yhtään?

Mitä sä sillä tiedolla teet? Haluat koittaa kokea olevasi minua parempi ihmisenä? Toi häpeää itseään, mä olenkin parempi, en tee asioita joita häpeän, vai???

Vierailija
45/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat että sanomme sinulle? Kukaan ei ikinä osaa sanoa oikeita sanoja.

Vierailija
46/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, sen jälkeen kun lapset on hankittu, niin vaikka kuinka häpeäisinitseään, niin sitä ei pääse pakoon koittamalla olla joku, kuka ei ole. Kun silloinhan ei ois mitään, mitä hävetä. Koska pystyisi toimimaan toisin, eikä enää mitään syytä hävetä olisi.

ap

Vierailija
47/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, onko lääkkeet otettu tänä aamuna?

Mulla ei ole mitään mielialalääkkeitä, eikä muitakaan. Olen syönyt joskus Cipralexia, mutta en enää. Psykiatri joka teki lausunnon kelaa varten terapiasta ei määrännyt mitään.

Niin, se terapeutti sanoo sun kärsivän jälleen masennuksesta, mutta todellinen syyhän on se, että sulla on niin paha narsismi ja joku syntymässä saatu aivovaurio, ettei sulle voi mitään.. Ei edes lääkkeillä.

Mites otatko viinaa, oletko huomannut että se vaan pahentaa oloa?

Vierailija
48/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää olla lasten kanssa ja miten sun mies antaa sun olla niiden kanssa? Eikö sulle oikeasti löydy jotain suljettua mestaa?

Lapset ei muka pärjää keskenään useampaa tuntia. Mies on opettanut ne niin avuttomiksi surkimuksisksi, joita vanhempien pitää koko ajan hyysätä. En tiedä, miksi kuvittelee, että minusta on siihen, en tiedä. Saatana. Suljetulle ei laiteta jos loukkaantuu lasten mielensäpahoittamisista raivon partaalle.

ap

Vierailija
49/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat itsellesi luvan olla paha. Mitättömät asiat antaa oikeuden olla inhottava. Tehdä pahoja tekoja ilman omaa vastuuta.

Tällainen ihminen on persoonallisuushäiriöinen

Vierailija
50/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä!

Vierailija
51/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketään yhtä itsekästä tavannut. Miten joku äiti voi puhua noin pahasti lapsistaan? Eikä tajua edes hävetä

Vierailija
52/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään mielialalääkkeitä, eikä muitakaan. Olen syönyt joskus Cipralexia, mutta en enää. Psykiatri joka teki lausunnon kelaa varten terapiasta ei määrännyt mitään.

Niin, se terapeutti sanoo sun kärsivän jälleen masennuksesta, mutta todellinen syyhän on se, että sulla on niin paha narsismi ja joku syntymässä saatu aivovaurio, ettei sulle voi mitään.. Ei edes lääkkeillä.

Ei terapeutti sano, se oli psykiatri. Ja ei ole narsismia, eikä aivovauriotakaan, todellakaan, mikäs vittu sä kuvittelet olevasi nimittelemässä mua noin? Alkoholia en käytä kuin joskus tarjottuna, siis itse oot varmaan rapajuoppo, jonka elimistö kestää sitä hyvin ja kuvittelet, että nillä joilla ei estä niin vetävät sitä sitten siksi, kun tulee huono (=ei normaali) olo helposti??! :D

Vierailija
53/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi, sen jälkeen kun lapset on hankittu, niin vaikka kuinka häpeäisinitseään, niin sitä ei pääse pakoon koittamalla olla joku, kuka ei ole. Kun silloinhan ei ois mitään, mitä hävetä. Koska pystyisi toimimaan toisin, eikä enää mitään syytä hävetä olisi.

ap

Ei nää ihmiset ymmärrä mitä se on, että periaatteessa tietää miten lapset, ihmissuhteet ja elämä pitäis hoitaa mutta käytännössä niitä asioita yrittää tehdä ei mikään aikuinen vaan se lapsi jota on niin monet kerrat vahingoitettu.

Vaikka sun äidillä ei ole eikä ole ollut myötätuntoa sua kohtaan, niin yritä olla itsellesi hellä.

Kuulostaa hyvältä että sulle on ilmeisesti terapia järjestynyt: mua ainakin auttoi, olen nykyään enemmän oma itseni ja sitä myötä parempi äiti lapsilleni.

Se hyvä äitiys ei ole sitä mun ominta utseä, vaan tulee siitä että havaitsen oaremmin ne ristiriidat joita on vanhemman velvollisuuksien ja sen omimman itseni välillä, ja toimenpiteissäni pyrin ottamaan huomioon molemmat puolet.

Vierailija
54/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat itsellesi luvan olla paha. Mitättömät asiat antaa oikeuden olla inhottava. Tehdä pahoja tekoja ilman omaa vastuuta.

Totta, on kyllä selvät skirsofreenikon piirteet.

Siksipä, ap rupea sekoilemaan ihan älyttömästi, heittäydy lopullisesti ihan sekopäiseksi, lähde kadulle alasti, riehu, käy jonkun päälle, tee joku ihan hullu temppu, tee useampi niin kauan, että mies tajuaa sun olevan aivan sekopää niin et voi enää saada olla lastesi kanssa!

Tai ota pikakänni aina kun meinaat joutua lasten kanssa tekemisiin!!

Vierailija
55/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska haluan tietää, mitä sen takana on. Eihän sitä voi muuten ratkaista. Peittele sä vain pimeytesi, mä kaivan omani päivänvaloon jotta teen asioille jotain, koska en ole säälittävä ruikuttava uhri kuten sinä.

ap

Vierailija
56/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, on kyllä selvät skirsofreenikon piirteet.

Siksipä, ap rupea sekoilemaan ihan älyttömästi, heittäydy lopullisesti ihan sekopäiseksi, lähde kadulle alasti, riehu, käy jonkun päälle, tee joku ihan hullu temppu, tee useampi niin kauan, että mies tajuaa sun olevan aivan sekopää niin et voi enää saada olla lastesi kanssa!

Tai ota pikakänni aina kun meinaat joutua lasten kanssa tekemisiin!!

???????

Niin, toi on se ratkaisu, joka sun suvussasi tiedetään, mutta mun suvissa, isän puolelta, ratkaistaan asiat, koska me voidaan. Koska on rahaa ja älyä ja kaikkea on.

ap

Vierailija
57/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutit sitten yksiöön. Jaksatko siivota? Kuka pesee pyykkisi? Ruokaa et syömishäiriöisenä tarvi.

Eikö Etävanhemman pitäisi ottaa lapset edes joka toinen viikonloppu, siihen pystyy ne osallistumattomat isätkin. Sinä et. Sinulle päivä kerran kuussa on liikaa. Minä minä maahan ei mahdu muita kuin minä

Vierailija
58/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terapeutti sano, se oli psykiatri. Ja ei ole narsismia, eikä aivovauriotakaan, todellakaan, mikäs vittu sä kuvittelet olevasi nimittelemässä mua noin? Alkoholia en käytä kuin joskus tarjottuna, siis itse oot varmaan rapajuoppo, jonka elimistö kestää sitä hyvin ja kuvittelet, että nillä joilla ei estä niin vetävät sitä sitten siksi, kun tulee huono (=ei normaali) olo helposti??! :D

No karmeen virhe on tehty siinä, että vaikka tuohon sun tilaan ei ole lääkettä, sulle söpötetään jotain masennuksesta, jolloin voit mennä sen taakse ja olla perheellesi noin kamala.

Siis lopettaa sut pitäisi tai jollain lääkkeillä aivotoiminta nolliin. Kunnon paperit niin, ettet oikeasti saisi enää ikinä nähdä lapsiasi.

Lobotomia?? Voi kun niitä tehtäis vielä.

Vierailija
59/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutit sitten yksiöön. Jaksatko siivota? Kuka pesee pyykkisi? Ruokaa et syömishäiriöisenä tarvi.

Eikö Etävanhemman pitäisi ottaa lapset edes joka toinen viikonloppu, siihen pystyy ne osallistumattomat isätkin. Sinä et. Sinulle päivä kerran kuussa on liikaa. Minä minä maahan ei mahdu muita kuin minä

Miksi ihmeessä ton lasten pitäisi joutua katselemaan tota ihmistä???

Eikä mitä, mä en tajua miten se isä antaa niitä tolle hirviölle sekunniksikaan.

Vierailija
60/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä ei nyt tässä kohtaa auta yhtään: oikeasti hyvä vanhempi ei toimi häpeän välttämiseksi, vaan koska oikein toimiminen on lapselle, perheelle ja vanhemmalle itselleen hyväksi.

Mun korvaan kuulostaa siltä että Ap on mahdollisuuksiensa rajoissa tehnyt niin hyvin kuin voi, eli poistunut lastensa kodista koska ei tällä hetkellä voi tarjota hyvää suhdetta itseensä.

Mun mielestä se on vastuullista vanhemmuutta, omalla tavallaan.

Ap: jos susta tuntuu että et voi olla lastesi kanssa nyt, niin muista että muitakin keinoja on. MML:n lastenvahdit, vaikkapa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi