Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kiinnosta olla yksin vastuussa lapsistani tai ilman lasten isää lasteni seurassa eikä hoitaa heitä

Vierailija
08.10.2017 |

Miksi tämä on joistakin ihmisistä jopa ahdistavaa? Jos omaa äitiäni ei olisi kiinnostanut olla kansani olisin ollut vain tyytyväinen.

Kommentit (420)

Vierailija
21/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä sen jälkeen enää halua olla äiti sille keskenkasvuiselle kakaralle. En halua. Se loukkaa minua äitinä, kun aina pitää olla mielensä pahoittamassa, mitä mä ikinä teenkin tai mitä veljensä ikinä tekeekään!

ap

Vierailija
22/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa miten äitihullu muistelee 40-v takaisia pikuasioita. Ja itse pitää oikeutenaan kohdella lapsiaan näin huonosti

Ei soi kellot???

En oikeutenani, vaan tilanteenani. Minulla on kuitenkin oikeus tilanteisiini, joissa elän.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus tuntea loukkaantumista siitä, että kakarani kuten kaikki lapset oikeastaan, ovat keskenkasvuisia ääliöitä!! Eri asia täysin on, miten valitsen toimia sen asian kanssa.

ap

Vierailija
24/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla EI ole mitään oikeutta olla paha lapsillesi. Sitä ei selitä mikkään vanha pikkuasia. Sinä olet paha. En ole koskaan nähnyt yhtä huonoa äitiä. Eikä sinulla ole edes pienintä empatiaa tai katumusta.

Vierailija
25/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla EI ole mitään oikeutta olla paha lapsillesi. Sitä ei selitä mikkään vanha pikkuasia. Sinä olet paha. En ole koskaan nähnyt yhtä huonoa äitiä. Eikä sinulla ole edes pienintä empatiaa tai katumusta.

No ei ole oikeutta vittu että alat ottaa mua hermoon. Ei sinullakaan ole oikeutta olla virhellinen ihminen, tajuatko???? Sussa ei saa olla yhtään virhettä, tajuatko?

ap

Vierailija
26/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole saatana yhtään empatiaa minua kohtaan, heti vaan oot vittu syyttämässä kaikesta, vaikka et itsekään ole virheetön todellakaan.

ap

Vierailija
27/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat pienet katseet ja moitteet lapsuudestasi. Mutta et osaa asettua lastesi asemaan. Miltä heistä tuntuu, kun äiti vihaa ja hyljeksii. On paha

Vierailija
28/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapselle sanoo, että ensikerralla on sinun vuorosi olla ensimmäinen, niin se keskenkasvuinen ääliö vain kehtaa edelleen parkua mielensäpahoittamisesta! Ei mene jakeluun, että minunki vuoroni tulee joskus. Silloin mä sanon, että pidä tunkkisi ja ole sitten onneton, kun kerran haluat!

ap

Vaikka minun tietenkin pitäisi olla täydellinen äiti ja hymyillä ja ymmärtää, että se voi harmittaa toooodella paljon, kun joku sai ennen minua jäätelön! Voi vittu että otsasuoni pullistuu moisesta itsekeskeisyydestä!!! Lapsella siis. Oikea ahneiden ehne, pikku etuoikeilija, kuvittelee olevansa joku kummempikin ihminen vissiin. Eikä sitä saa nujertaa, sehän on hienoa, kun on mitä lie itsearvostusta pikkuihmisellä.

p

Vierailija
29/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuus on vastenmielistä

Ihminen valitsee olla itsekäs ja paha.

Kammottavaa

Vierailija
30/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistat pienet katseet ja moitteet lapsuudestasi. Mutta et osaa asettua lastesi asemaan. Miltä heistä tuntuu, kun äiti vihaa ja hyljeksii. On paha

Ne ei ole pieniä katseita tai moitteita, vaan totaalisia raivokohtauksia siitä, etten ollut osaava aikuinen ja kypsä, vaan minua pitikin kasvattaa ja ois pitänyt sietää sitä, että on hankkinut lapsen.

ap

Vierailija
31/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahuus on vastenmielistä

Ihminen valitsee olla itsekäs ja paha.

Kammottavaa

No kuule, jos sinä valitset kirjoitella tällaisia paskoja uhkailuja minusta, niin siitä on kauniin valinta elämässäsi todella kaukana.

Vierailija
32/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti melkein katsoi pahasti. Äiti moitti. Äiti käski siivota. Lainasi heppalehdet. Osti nukensängyn. Neuvoi viljelyssä.

Vs. Vihaan, ym saastaa. Lähden, jos... Ja lähdin. En tee mitään. Epäviihdyttävä.

Ym. Lue vaikka tästä ketjusta.

Kumpi äiti on paha?

Vierailija
33/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba ja Kivikissaäiti yhtä aikaa palstalla purkamassa sairauttaan. Voi tätä onnenpäivää.

Vierailija
34/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti melkein katsoi pahasti. Äiti moitti. Äiti käski siivota. Lainasi heppalehdet. Osti nukensängyn. Neuvoi viljelyssä.

Vs. Vihaan, ym saastaa. Lähden, jos... Ja lähdin. En tee mitään. Epäviihdyttävä.

Ym. Lue vaikka tästä ketjusta.

Kumpi äiti on paha?

Minun äitini sai raivokohtauksia, ei mitään katseita ja normaalia moitetta.

ap

Vierailija
35/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Kivikissaäidin tytär tulee jonain päivänä löytämään nämä avaukset. Internet ei kadota mitään.

Vierailija
36/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, onko lääkkeet otettu tänä aamuna?

Vierailija
37/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Melkein katsoi pahasti. Voi sinua. Moitti.

Etkö tosiaan huomaa olevasi 100x pahempi

Vierailija
38/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Kivikissaäidin tytär tulee jonain päivänä löytämään nämä avaukset. Internet ei kadota mitään.

Tulkoot. Rehellisyys on avain itsetuntemukseen.

ap

Vierailija
39/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole edes pientä pistoa sydämessä. Pientä myötätuntoa. Häpeää näistä pahoista teoistasi.

Vierailija
40/420 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, onko lääkkeet otettu tänä aamuna?

Mulla ei ole mitään mielialalääkkeitä, eikä muitakaan. Olen syönyt joskus Cipralexia, mutta en enää. Psykiatri joka teki lausunnon kelaa varten terapiasta ei määrännyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi