Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSkuun-04 äidit PERJANTAI!

07.04.2006 |

Pinon avaus taas!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin olla mukana kaikissa mahdollisissa syys-pienryhmissä. Onhan hälyyttävää, jos jää vaikka jotain kuulematta ;))

Tämän vain tulin kertomaan ja kohta lähden liikkeelle iltarientoihin :)

Kiitos toivotuksista, mukavaa viikonloppua kaikille!

Saamus

Vierailija
22/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väki nukkuu...

kahdeksalta jo.Esikko ja iskä lähti" sähläämään"

Odottelen heitä ja sauna lämpimänä.

Siskoni kanssa tänään pohdimme ikää ja vanhenemista.

Mulla oli joskus 2 kymppisenä ajatus etten halua elää yli 5 kymppiseksi ja siskoni taas oli ajatellut ettei ole elämää enää 40 vuoden jälkeen.Nyt kun täytti sen ajatteli kauhulla omia ajatuksiaan.Mistä kaikesta jäisi paitsi jos nyt 4 kymppisenä kuolisi...Niin se vaan menee, 30-40 vuotias on nykyään mielestäni nuori,no aikuinen.Silloin 3 kymppinen tuntui vanhukselta.

Mulla oli 3 kympin kriisi kun oli 29v ja nyt kun kolmet kypät ohitettu on olo henkisellä puolella ok!=)

Mikä on raja vanhuudelle?kun sanotaan että vanha ensisynnyttäjä,30v???

onko 30 v vanha?

nykyään kun on niin vaikea tyttöjen ikää arvioida.En osaa sanoa onko ne 15v vai 35.

Alkosta kun hain viiniä ja mies ja kaikki muksut ootti kassan vieressä,kysyi nainen multa paperit.Ja huokaisi rankasti kun katsoi niitä.Mua hymyilytti ja vilkuttelin lapsille.ja syvempi huokaus=)

sanoin että kiva,kiitos,aina piristää...Kassaneiti ei ollut samaa mieltä...

Mulla on kova tyhjänsylinsyndrooma(t@hti varmaan lukenutkin kuume puolelta)Sen enempiä erittelemättä.Mutta pakko purkaa.

Ikä ja kaikki liittyy niihin asioihin ja jäin pohtimaan.

en tiedä miten tänne kuuluu mutta kirjoitin...Sorry!

Pikkupoika on ihastuttava,sanoja alkaa tulla.Muumit in!

Ja arvatkaa,rakastaa juoda vichy sitronelleä!!!????

Nyt poistun takavasemmalle

L+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko syndoomaan mahdollista saada hoitoa? :) Eikö se teidän odotteluaika ala olla ummessa.

Minä menen taas yhtä nopeasti kuin tulinkin:)

T: Ynis

Vierailija
24/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kauhean hikan, kun kiskaisin tuossa kolme lasillista valkoviiniä. Näin minua rankaistaan ;) Otti kaikki asiat niin paljon päähän ja katsoon oikeudekseni vähän rentoutua. Typykkäkin haki tunnin verran unta illalla. Täytyy huomisillaksi valmistaa mummua ja pappaa siihen, ettei tosiaan hetkessä nukahda. Hyväntuulisia juttuja kertoo, mutta kovin kauan kestää nukahtaminen. Nyt Venna on siirtynyt neljän sanan lauseisiin " isi tulee kohta töistä" . Ja untaedeltävät jutut sen kun pidentyvät.

Onpa vaikeaa kirjoittaa noitten viinilasillisten jälkeen :) Taidan mennä nukkumaan. Huomiseen!

- tea -

Vierailija
25/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyllä mä ehtiessäni kattelen " tuttujen" kuulumisia muualtakin, varsinkin odotus- ja suurperhejuttuja.

Mulla on varmaan pieni aavistus siitä, mitä tarkoitat. Nimittäin nyt kun on välillä nämä liitoskivut ja muut vaivat oikein äityny, niin eniten oon miettiny sitä, että tämän jälkeen täytyis olla pitempi tauko. Ja miten sitten muka ehkäistään niin, ettei ois suuremmin muuta haittaa. Ja jos ruetaan taukoa pitämään, niin siihenkö sitten tyssää. Varmaan joudun, menemään sitten töihinkin.... Tuota ikäjuttua en niinkään murehdi, vaikka oon vielä parisen? vuotta sua vanhempi. Kun kyllähän nykyään nelissäkymmenissä hyvinkin vauvoja saadaan ja on toki saatu ennenkin. Mutta toisaalta nuorempana aattelin,että haluan 50+ nauttia jo " omasta elämästä" ja isovanhemmuuteenkin haluaisin panostaa... No, aika näyttää.

Toivottavasti pääset pian taas valoisempiin ajatuksiin ja sitten huomaatkin,että olet raskaana. Mutta odottavan aika on pitkä, odottipa/kaipasipa sitten mitä hyvänsä.

T@hti

Vierailija
26/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan mustis muille ryhmille, joilla saattaa olla silloin kivat jutut, kun pinossa on hiljaista :-)

Katottiin miehen kanssa Batman Begins, surkee leffa, mutta kivaa lököillä pitkästä aikaa sylikkäin monta tuntia.

Poskiontelot jumittaa, niinköhän joudun kuurille? Koko pää on ihan arka, erityisesti poskipäät.

Hyvikset,

Kukkuu

P.s. Kyllä se Merde Merkkarinen voisi yhden moin kirjoittaa. Jooko?

Vierailija
27/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan vatsakivut ovat hieman lievittyneet Cuplatonilla. Tänään sain neuvolasta neuvolasta ne hierontaohjeet kun niitä kysyin. Kiitos Aavis vinkistä! Kerran testuttu niitä. Rosa nukahti ja vatsakrampit katosivat. :-)

Mimmuli, Onnea uuteen työhön! Miltä paikkakunnalta ajattelit verhoja ja mattoja katsella? Sjoelta vai sieltä missä täysihoitopaikka sijaitsee? Nöösän huoneen sisustus kuulostaa aivan ihanalle.

Eilen kavereilla kylässä. Sini jo niiiin iso tyttö, kun riehui ja pomppi poikien kanssa (pojat 4v ja 2v). Niisk!

Olin aina ajtellut että lapset on tehtävä ennen kuin täyttää 30v. Muutama kuukausi meni itsellä yli. Surutyö menossa, tämä on viimeinen vauva mikä meille tuli. ...Kai.. Niisk! Kuvittelin että laitan putket poikki kun Rosa syntyy. En uskallakkaan. Kysymys kuuluu voiko vauvoihin jäädä koukkuun? Että haluaa aina vain uusia ja uusia vauvoja ja lapsia? Järki kun sanoo ettei ole järkeä tehdä meille enää lisää, mutta.. Minä olin se jonka ei koskaan pitänyt tehdä yhtäkään lasta. Niin ne halut, toiveet ja tavoitteet elämässä muuttuu.

Hyvää yötä siskot!

Lila75, Sini 1v 6kk ja Rosa 1kk 1pv

Vierailija
28/28 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin ja huusin Huuto-netistä peräkkäin istuttavat rattaat. Kipii! Eikä maksaneet paljoa!

Ja ostin kahdet imetysliivit Pohjanmaalla käydessäni. (Äiti maksoi) :-) Elämä on ihanaa kun on kunnon liivit! :-))))