Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*LOKAMASUJEN PERJANTAIPINKKA*

07.04.2006 |

Lähden tänään viikonloppureissuun esikoisen kans, joten minua " näkee" palstalla seuraavan kerran maanantaina.

Täällä flunssa eikun pahenee ja nyt on kuopuskin siinä. Ja just tietty, kun olen reissuun lähdössä. Tekis melkein mieli perua koko matka, mutta se ois tosi väärin esikoista kohtaan. Kaipa se meidän " vauva" (1v 2kk) isin kanssa pärjää vähän sairaanakin. En oo vaan koskaan jättäny sairasta lasta minnekään, joten tuntuu oudolta. Mutta, täytyy vaan luottaa siihen, että pärjää ne tytöt ilman minuakin. Onhan hoitaja sentään oma isä :D

Kävin eilen illalla lukemassa vauva-puolella lokavauvojen pinoa :) Ihan vaan hetken mielijohteesta, ja sitten ajattelin, että " tuommoista meillä on sitten vuoden päästä" . Aatelkaa, ne meidän lokavaavit on vuoden päästä jo puoli vuotiaita!!

Raskaudesta ei mitään uutta. Maha oli eilen kova ja kipeä, kun olin ensin ollut tunnin lumitöissä.

Nyt pakkaamaan..

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Mianni 11+6

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut taas hulina viikko! Viimeyönä mietin kahteen asti jäädäkkö kotiin vai mennäkkö töihin äitiyslomaan asti ja tänään sitten kävin palauttamassa avaimet töihin ja sanoin, että nähdään sitten parinvuoden päästä aikaisintaan! Tiedä sitten oliko hyvä vai huono ratkaisu, mutta molemmissa on puolensa.

Miannille kiitoksia np-ultra mitoista, minä vaikka kans odotan jo neljättä en ole koskaan semmoisessa käynyt, kun täällä tarjotaan vain se keskiraskauden ultra. Ihana kuulla että kaikki hyvin! Ja kyllä se on kumma miten ei raaskisi kipeää lasta edes isälleen jättää, tiedän tunteen!!! Miehet kyllä voi mennä reissuilleen, vaikka lapset kipeinä! Mutta täytyy vaan luottaa noihin ukko kultiin, että kyllä hekin pärjäävät, kun muistetaan vaan tilaisuuksia antaa! Eli iloisin mielin reissuun esikon kanssa!!!!

Jep, mutta nyt minäkin pakkaamaan ja viikonloppureissuun.

Maanantaina taas palstaillaan! Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

neljäs 11+6

Vierailija
22/27 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandisofialle jaksamista surun käsittelyyn ja toisesta pienestä pallerosta iloitsemiseen!!!

neljäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEXU, mä ajattelin niin että pikkunen nukkuisi pari kuukautta äitiyspakkauksen laatikossa ja esikoinen saisi olla omassa pinniksessään... Näille tulee ikäeroa 1v7kk niin luulen, että pitäisi muuten siirtää esikoinen lastensänkyyn jo alle 1,5v, että ehtisi tottua eikä tulis just tuota mustasukkaisuutta. Ajattelin, että vieläpä voisi käydä hassusti niin että silti tulisi mustasukkaisuutta ja esikoinen tahtoisi takaisin pinnikseen " olemaan vauva" .

Mä ajattelin tässä ja myös potattamisessa hyödyntää sellasta " kun sinä olet niiiiin iso tyttö" -mentaliteettia sitten vähän kakkosen synnyttyä :) Siis että kun on niin iso tyttö niin osaa varmasti nukkua omassa sängyssä ja käydä potalla. Vielä ei ole potalle istutettu.

Mutta tietysti tuo ehtii vielä puolessa vuodessa kehittyä fyysisiltä taidoiltaan niin paljon että voi tulla sänkysiirto kyseeseen aiemminkin :) Kävelemään oppi vuoden vanhana.

Coe

24/27 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaksamista MandiSofialle. Ikävä että toinen pikkusista ei jaksanu elää, mutta onneksi toinen on kunnossa!

Täällä päivä on menny suht hyvin..väsyttää kamalasti vaan kun koko viime yön oli niin hirrrrmunen nälkä ettei saanu nukuttua. Muttaku ei ollu mitää syötävää ennenku pääsi tänää kauppaan, niin piti vaan kärsiä :(

No, pahaolo on pysyny kurissa paitsi että mitään ruokaa ei tee mieli ei yhtää, edelleenkää. Saa suurinpiirtein sormilla työntää ruuan kurkusta alas kun ei meinaa mennä muuten. Yäks :/

ihanaa, vkl edessä ja mies kotona. Ei tarvi yksin hoitaa esikoista :) vaikka en kyllä vkollakaa hoitele yksinään, mies on niin ihanasti ollu mukana kaikessa. Kiitokset hänelle ;)

jaahas..mitäs muuta siellä olikaan keskusteltu. Ainaki niistä limaklönteistä ;) Löytyy täältäki- kai se vaan on jotai valkovuotoo. Niin mä oon aatellu.

Maanantaina siis se ultra, ja onpa kyllä kivaa mennä sinne..harmittaa ettei mies pääse mukaan, mutta onneksi saa sieltä niitä kuvia mukaan.

Hauskaa vkl kaikille, koittakaa seljättää pahoinvointi- mehujäätä heti aamulla ekana sängyssä jonka jälkeen porkkanaa- se tepsiny mulla! Kannattaa kokeilla ;)

T.Jääsydän rv 10+3

25/27 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikko nukkunu alusta asti omassa sängyssään meidän huoneessa. Nyt oon suunnitellu että tässä kunhan oma pahoinvointi helpottaa ja jaksan yöllä nousta tuttia laittamaan niin siirrän typyn omaan huoneeseensa, koska on herkkä uninen ja herää kaikkiin pieniin ääniin ja liikkeisiin, valosta puhumattakaan.

Vierailija
26/27 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyistä oli ollut juttua tänään...

meillä kumpikin lapsista on nukkunut ekan vuoden suunnilleen perhepedissä meidän välissä. Esikoinen oli 1,5v kun ostettiin lasten jatkettava sänky ja siinä pikku hiljaa alkoi nukkua (vaikka ensin ei astunut jalallaankaan sinnepäinkään ;D).. ensin siirrettiin sinne kun oli jo nukahtanut meidän sänkyyn ja sitten pikku hiljaa alkoi haluta sinne itse. Siinä vaiheessa kun kakkonen syntyi (esikko oli melkein 1v10kk) esikoinen oli jo jonkun aikaa nukkunut nätisti omassa sängyssään, mutta sitten kun vauva nukkui meidän vieressä, halusi myös vanhempi sinne... sitä kesti pari kuukautta, sitten alkoi taas viihtyä omassa pedissä. Ja esikon sänky tosiaan oli siinä kiinni meidän sängyssä, ihan vieressä.

Kakkonen nukkui vieressä 1v3kk, kun otettiin samalla lailla oma sänky meidän sängyn viereen ja alkoi melkein heti siinä viihtyä. :) Toiselta puolelta on seinässä kiinni joten ei putoa.

Hyvin meillä ainakin on onnistunu siis noin aikaisin " isoon" sänkyyn siirto. En sit tiiä miten jos oisvat olleet ekana pinniksessä.

-jedelede 11+4

Vierailija
27/27 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta ku nytte vasta kerkee pompsahtamaan pinoon, joka oli jo vaikka kuiiiinka pitkä :)

Arvatkaas missä käytiin?? Ostamassa MAMMAVAATTEITA :D Nyt on mammahaalarit päällä ja on niiiiiin mammamainen olo että...heh :) Tosiaan H&M:ltä löysin nää haalarit ja pari paitaa...Sitte VeroModasta ostin ihan " normikokoisten" pellavahousut, joista otin kokoa isommat ku mun vaatteet yleensä ja ovat hyvät ainakin vielä.

Mulla oli eilen aivan järkyttäviä kohdun kasvukipuja/liitoskipuja tai mitä lie....auuuts!! Molemmilta sivuilta, oli sellanen painontunne ihan kun siellä olis ollu joku paine. Olin tietty (KIVAKIVA!!) töissä silloin. Se alkoi ihan yht äkkii ja kesti sitten ihan siihen asti ku menin nukkumaan tosin ei niin pahana ! Käveleminenkin tuntu inhottavalta...Ei se oikeestaan ollut sellasta

kovin KIPEETÄ kipua, mutta tosi inhottavaa :( Ja napaan kun ihan vaan hipasin niin tuntemus oli tosi ällö! Se kipu oli välillä molemmilla puolilla, välillä vaan toisella puolella...Illalla oli vaan toisella puolella, kun menin nukkumaan ja yöllä herätessäni pissille en meinannu uskaltaa liikkua, kun pelotti, jos se kipu vieläki on päällä. Ei onneks ollut. Menin aamuun töihin ja töissä jotain pientä vihoitteli tuolla masun sivulla/kyljessä..nivusissa jne..Mutta ihan ok :)

Mulla on kyllä nuo masu ja kylkilihakset aika kireät, kun on tullut niitä treenattua aika kovastikin, että voisiko siellä jotkut lihakset antaa myöden taikka jotkut kohdun kannakkeet ja mitä niitä nyt on...???

Valkovuotoa mulla aina välillä on ja välillä ei ja tänään taas on ollut se päivä, kun on vähän " kosteata" menoa :/ Työkaveri (se, joka mun kanssa samalla viikolla) sanoi, että hän on joutunut ihan turvautumaan pikkarinsuojiin sen vuodon kanssa. Ja hänellä myöskin liitoskipuja häpyluussa jne...Ja kun nojaa jonnekin/tai istuu., niin tulee sellanen painontunne munasarjoihin tai jonnekkin..ihan sama mulla välillä on.

Että semmosta valivali-juttua tänään :D Masu tuntuu paisuvan päivä päivältä, ihmekään jos on vähän tuntemuksia...

Tukivyön pitäis tulla mulle postissa maanantaina, saa sitte nähdä tuleeko sellasta käytettyä. Selkä ainakin tuntuu väsyvän sen verran, että syytä kait olis ruveta käyttämään.

Ihanaa, mulla on vkloppu vapaata töistä ja huomenna sitte sinne kekkereille puol 4. Tarvii vaan koittaa mahtuuko mun viikko sitte ostamani hame enää päälle-onneks on vielä palautusoikeus voimassa jos sikseen on :)

Jees, mutta nyt meen hetkeks toiselle sohvalle pötkölleni-isäntä on toisella!!

IHANAA VIIKONLOPPUA JA HALAUKSIA KAIKILLE!!!

Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 13+5