Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen härintä - tyttö otti kuukauden aikana yhteiskuvan kaikista häntä häirinneiden miesten kanssa

Vierailija
07.10.2017 |

Kuvia kertyi yhteensä 24 kuukauden aikana. Mikäs siinä, kun sattuu olemaan noin kaunis. Alkaa tässä vituttaa. Minua ei ole häiritty edes koko elämäni aikana noin montaa kertaa ja olen jo 50v.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710072200444854_ul.shtml

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan nerokas idea. Jos lähentelijät ovat valmiita esiintymään törkykommentteineen omilla kasvoilla keskellä katua niin miksei sitten somessakin. Naisen julkisesta nöyryytyksestä miehelle julkinen nöyryytys. Ekstraa jos ovat vieläpä parisuhteessa jonkun kanssa ja jäävät näin kiinni.

Itse kuitenkin ottaisin kuvan sijaan mieluummin videolle, niin todistusaineisto olisi sanavalintoja ja äänensävyä myöten kaikkien nähtävillä. Ei jäisi spekuloinnille ja selittelyille varaa.

Idea kai tuossa oli se itsensä ja naisten voimaannuttaminen, ja ei olisi kovin voimaannuttavaa näyttää videota, jossa äijät naureskellen kehuvat naista kauniiksi ja vislaavat, kun feministinainen itkua pidätelleen kuvaa videota ja yrittää esiintyä vahvana.

Siinä olen samaa mieltä, että noiden kuvien todistusarvo on nolla, kun ei ole mitään muuta kuin naisen kertomus tapahtumista.

Ihan sama uskotko sinä kuvien olevan aitoja kun niillä on kuitenki saavutettu tarkoitus eli saada ihmiset tajuamaan mitä moni nainen joutuu saamaan osakseen. Tajusitko sinä? Ei sille faktalle voi mitään ettei kaikki tajua.

Vierailija
122/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan nerokas idea. Jos lähentelijät ovat valmiita esiintymään törkykommentteineen omilla kasvoilla keskellä katua niin miksei sitten somessakin. Naisen julkisesta nöyryytyksestä miehelle julkinen nöyryytys. Ekstraa jos ovat vieläpä parisuhteessa jonkun kanssa ja jäävät näin kiinni.

Itse kuitenkin ottaisin kuvan sijaan mieluummin videolle, niin todistusaineisto olisi sanavalintoja ja äänensävyä myöten kaikkien nähtävillä. Ei jäisi spekuloinnille ja selittelyille varaa.

Idea kai tuossa oli se itsensä ja naisten voimaannuttaminen, ja ei olisi kovin voimaannuttavaa näyttää videota, jossa äijät naureskellen kehuvat naista kauniiksi ja vislaavat, kun feministinainen itkua pidätelleen kuvaa videota ja yrittää esiintyä vahvana.

Siinä olen samaa mieltä, että noiden kuvien todistusarvo on nolla, kun ei ole mitään muuta kuin naisen kertomus tapahtumista.

Ihan sama uskotko sinä kuvien olevan aitoja kun niillä on kuitenki saavutettu tarkoitus eli saada ihmiset tajuamaan mitä moni nainen joutuu saamaan osakseen. Tajusitko sinä? Ei sille faktalle voi mitään ettei kaikki tajua.

Vähän niin kuin Hollywood-elokuvilla saadaan ihmiset uskomaan asioita, eikö? :) Ei se ole mikään fakta, jos joku yksipuolisesti kertoo tapahtumista, eikä kukaan varmista tuota kertomusta. Se on tarina.

Eli et tajunnut. Sinulta meni pipon yli myös se että tarkoitus on herättää keskutelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunotar. Iloinen, eläväinen, positiivisen näköinen tapaus. Ilmankos miehet ovat lääpällään.

Ottakaapa suomineidot mallia tästä naisesta.

Ihan perusnätti typykkä, tuollaisia on 50 tusinassa :D Moni suomalaisista naisista on niin paljon kauniimpia, mutta he eivät sitä itselleen valinneet. Ulkonäkö on geeniloton tulosta, puhdasta sattumaa.

Sinä olet täydellisen pihalla. Oletan että olet inhottava läski jonka todellisuuden taju on häiriintynyt.

Mikä sun ongelma oikein on? Sä et tiedä kenestäkään yhtään mitään, joten pidä pääsi kiinni T:eri

Vierailija
124/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin Hollywood-elokuvilla saadaan ihmiset uskomaan asioita, eikö? :) Ei se ole mikään fakta, jos joku yksipuolisesti kertoo tapahtumista, eikä kukaan varmista tuota kertomusta. Se on tarina.

Eli et tajunnut. Sinulta meni pipon yli myös se että tarkoitus on herättää keskutelua.

Aika kyseenalainen tapa herättää keskustelua aiheesta, josta jo muutenkin jauhetaan tämän tästä.

Vierailija
125/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se rankkaa, kun miehet kiinnostuvat. Yhtä rankkaa on se, kun miehet eivät kiinnostu. Naisena olo ei ole helppoa.

Entä miehenä, kun naisia ei ollenkaan kiinnosta?

Vierailija
126/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo huutelijat tietävät, etteivät saa naista tuolla keinolla. Ruman miehen tarkoitus (niinkuin jankkaajalla tässä ketjussa) on vain aiheuttaa epämukava olo naisessa. Törkyhuutelijat nauttivat siitä, että saavat naisen esim kiukustumaan, nolostumaan tai ahdistumaan. Se on ainoa keino saada edes jokin reaktio naisilta, kun positiivista huomiota naisilta eivät tule koskaan saamaan.

Vierailija
127/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini oli poistettu, no ei sillä, en muistanut kaikkea kertoa. No ensinnäkään Suomessa tuo ei ole onneksi (vielä) kovin paha ongelma. Ja kyllähän se vaan on niin että melko paljon itse voi olemuksellaan tuohon vaikuttaa. Näytän nyrpeetä naamaa ainakin.

Vierailija
128/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini oli poistettu, no ei sillä, en muistanut kaikkea kertoa. No ensinnäkään Suomessa tuo ei ole onneksi (vielä) kovin paha ongelma. Ja kyllähän se vaan on niin että melko paljon itse voi olemuksellaan tuohon vaikuttaa. Näytän nyrpeetä naamaa ainakin.

Kannattaako moisiin kiinnittää huomiota ollenkaan?

Vierailija
129/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa tämä ahdistelijoiden puolustelu ja ahdistelun vähättely. Jos ei pysty liikkumaan julkisilla paikoilla kommentoimatta kanssaihmisten ulkonäköä, niin sietää jäädä kotiin.

Samaa mieltä! Palstaa on kohdannut seliseli-miesten invaasio.

Vierailija
130/133 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako moisiin kiinnittää huomiota ollenkaan?

Tarkennan siis olevani olemukseltani valmiiksi sen näköinen että turha ehdotella. Välttelen myös tilanteita joissa voisi tulla huutelua.

Vierailija
131/133 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa tämä ahdistelijoiden puolustelu ja ahdistelun vähättely. Jos ei pysty liikkumaan julkisilla paikoilla kommentoimatta kanssaihmisten ulkonäköä, niin sietää jäädä kotiin.

Samaa mieltä! Palstaa on kohdannut seliseli-miesten invaasio.

Mitä sä vingut?

Vierailija
132/133 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulokkeet päässä, kun kuljen kaupungilla, joten huudelkaa mitä haluatte, en kuule. 

Vierailija
133/133 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ulipojalle ihan tutuntuntusta porukkaa noissa kuvissa, roskaväen erottaa joka kansallisuudesta. Tuskinpa poika uskaltaa livenä tytöille huudella, ehkä kurkistaa kännisen poikaystävän selän takaa rumasti virnistäen, kun tämä sönköttää jotain oikein nuorelle ja aralle tyttölapselle. Tuokin tyttö näyttää ikäistään nuoremmalta, joten vetää (pedo)luusereita puoleensa - kerrankin ei tartte pelätä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi