Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen härintä - tyttö otti kuukauden aikana yhteiskuvan kaikista häntä häirinneiden miesten kanssa

Vierailija
07.10.2017 |

Kuvia kertyi yhteensä 24 kuukauden aikana. Mikäs siinä, kun sattuu olemaan noin kaunis. Alkaa tässä vituttaa. Minua ei ole häiritty edes koko elämäni aikana noin montaa kertaa ja olen jo 50v.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710072200444854_ul.shtml

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti likka mut ei mikään erikoinen. En siis ymmärrä

Ei se mitään. Naiset eivät ymmärräkään, minkälainen nainen on oikeasti kaunis. Ei uutta maanpäällä. Sitten ihmetellään, kun ne "tavikset", jotka todellisuudessa on miesten mielestä täysiä kymppejä, vievät parhaat miehet.

Vierailija
82/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla huutelu muka olisi okei? Minä en todellakaan halua kenenkään tuntemattoman kertovan mulle, miten kaunis ja haluttava oon. Ja mikä oikeus kenelläkään on kommentoida toisen tuntemattoman ihmisen ulkonäköä millään tavalla. Jos minä haluan jonkun ihmisen mielipiteen ulkonäöstäni, minä kysyn sitä. Ihan sama, vaikka joku kulkisi alusvaatteissaan ulkona, ei hän ole kenenkään arvosteltavana. Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää?

Kyllä sellainen oikeus nyt vain sattuu olemaan. Sananvapaus.

On siis hyväksyttyä seurata hitaasti autolla toista ja huutaa ikkunasta seksikästä ja tule kyytiin ja mitä nyt ikinä tulee mieleen koska sananvapaus?

Saako siis kuka vain toimia näin? Saa minä siis mennä vaikka joka päivä seuraamaan sitä joka raiskasi minut kun hän kävelee töihin ja huutaa ikkunasta "MARKKU ON RAISKAAJA! "

koska sananvapaus?

Alkuperäinen henkilö väitti, että ei olisi oikeutta sanoa kauniiksi tai kommentoida muutenkaan ulkonäköä millään tavalla. Miksi se on sinusta kiellettyä?

Jos vaihdan huudon viettelevään "MARKKUUUU TULE KYYTIIN HALUAN KYTPÄÄSI!" onko se sitten parempi?

Oho siis KYRPÄÄSI. Ja tässä Markku itse tietää mitä teki minulle ja etten ikinä halua koskea häneen ja tarjous on vain häpeästä Markku. Mutta koska minulla on sananvapaus saan tehdä tämän hänelle joka päivä. Kiva tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarina totta, vai oletettavasti totta, koska kaikki naiset kokevat seksuaalista häirintää?

Vierailija
84/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla huutelu muka olisi okei? Minä en todellakaan halua kenenkään tuntemattoman kertovan mulle, miten kaunis ja haluttava oon. Ja mikä oikeus kenelläkään on kommentoida toisen tuntemattoman ihmisen ulkonäköä millään tavalla. Jos minä haluan jonkun ihmisen mielipiteen ulkonäöstäni, minä kysyn sitä. Ihan sama, vaikka joku kulkisi alusvaatteissaan ulkona, ei hän ole kenenkään arvosteltavana. Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää?

Ja siksikö sä koet, että sä voit huudella muille ihmisille mitä haluat? Sä voit arvostella ihan ketä haluat, miten haluat, vaikka kyseiset ihmiset eivät haluais kuulla sitä?   "Sananvapaus ei tarkoita sitä, että mitä tahansa saa sanoa. Sananvapauteen kuuluu vastuu. Jokaisen kunnia ja yksityiselämä on turvattu myös perustuslaissa. "

Ninenomaan sananvapauteen kuuluu saada arvostella ihmisiä, asioita tai muuta vastaavaa myös loukkaavasti vaikka se jotain satuttaisikin.

Sananvapauden kriminalisoinnilla pyritään kieltämään totuus ja totuuden julki tuleminen, koska nykyinen ”korekti poliittinen ilmapiiri” kaikkine lienneilmiöineen eivät kestä totuutta.

Sananvapaus ei tarkoita oikeutta sanoa mitä tahansa, missä tahansa ja kenelle tahansa. Sä olet taas yksi niistä jolla ei ole hajuakaan siitä mitä sananvapaus tarkoittaa. Otapa selvää, niin et nolaa itseäsi.

Vierailija
85/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulispa naisetkin kertomaan meille miehille, että ollaan komeita ja haluttavia. 

No minäpä tulen. Uuh, mieleni tekisi tehdä xxx ja yyy sun kanssa, naminami. Olet tosi hottis *kouraisu haaroista*.

Tuntuiko kivalle?

Panisin

t.Mies

Ai kun kiva :) Olen 54-vuotias ylipainoinen nainen, joka näyttää tasan ikäiseltään. Rinnat on isot ja riippuvat, vatsa roikkuu ja on täynnä raskausarpia ja jaloissa on suonikohjut.

:D Ehkä meidän keski-ikäisten tätien pitääkin alkaa kasvattaa noita pojanjolppeja heidän omilla keinoillaan. Saattaisi oppi ennä nopeastikin perille! :D

Vain keski-ikäisen naisen logiikkaa käyttämällä on nuorten miesten häirintä oikeutettua sillä perusteella, koska keski-ikäiset miehetkin lähentelevät nuoria naisia. 

Mutta eihän se ole mitään häirintää. Johan se on tässäkin ketjussa monen miehen sanomana ollut vain viatonta seksiehdottelua tai kehumista. Miksi ihmeessa sama toiminta olisi muka keski-ikäisen naisen tekemänä häirintää? Vai eikö miehet muka kestäkään tätä ehdottelua? Siitähän selviää sillä että kävelee vaan pois, näinhän te itse naisia neuvotte. Eli kestätte nyt vaan sen puumien huutelun ja/tai kävelette pois. Ei ole ongelmaa, ei ollenkaan. Ja muutenkin sehän olis ihan pienen joukon ongelma eli ei ongelma ollenkaan. Marginaalinen ilmiö josta ei tarvi kantaa mitään huolta.

Mulle käy hyvin, että molempia sukupuolia saa jatkossa ahdistella. :)

T. Markku 56 v. joka huutelee aina 16-vuotiaille tytöille Toyotansa ikkunasta. Oma naispuolisilta lähtenyt ahdistelukokemus liittyi siihen, kun hirviemä uhkasi liian lähellä vasojaan sienestänyttä Markkua.

Vierailija
86/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näin kirjoitti:

Nuo ns. ihailijat ovat rumia ja vanhoja ukkoja suurin osa. Olen erittäin tyytyväinen että he eivät häiritse minua millään lailla.

Tyttö on nuori ja kaunis., Tytön pitäisi oppia miten nuo häiritsijät saa hätyytettyä pois kimpustaan.

Hän voisi esimerkiksi vain jatkaa kävelyä ja olla antamatta ukoille mitään huomiota. Mutta jos tarkoitus on yrittää vääntää itsestään uhria ja paisutella ongelmaa, niin se ei tietenkään ole vaihtoehto.

Jos joku heittää sinua kivellä vaikka kerran viikkoon, kun olet ulkona kävelemässä, niin kuinka monta vuotta menee ennen kuin alat saada siitä tarpeeksi? Onko ratkaisu, että jatkat vaan matkaa etkä ole huomaavinasi?

Nyt ei kuitenkaan ollut fyysisestä vahingoittamisesta kyse, eihän? Sitä ei tarvitse sietää ollenkaan.

Juuri tästä koko Suomen "oikeusvaltiossa" on kyse. Millään henkisellä ei ole väliä koska sitä ei voi mitata rahassa eli sitä ei ole.

Saat ajaa toisen ihmisen tappamaan itsensä, sillä ei väliä koska fyysistä vahinkoa.

Ei tässä nyt ollut siitä kyse, että "millään henkisellä ei ole väliä", vaan että se ei ole sama asia sanoa jotakuta kauniiksi kuin heittää häntä kivellä. Vai oletko eri mieltä?

"Heittää joka päivä kivellä" oli vertaus ihmiselle joka ei kykene käsittämään henkistäväkivaltaa tai sen seurauksia. Joita tässä ketjussa on. Mieti hetki pikkupäässäsi miltä tuntuisi sitten se että joka kertoo sinulle uudesta ja uudetkin ettei sinulla ole samaa ihmisarvoa kuin muilla. Mitkä se alkaa sinusta tuntua kun kuuntelet sitä vuodesta toiseen tuntemattomilta ihmisiltä?

Ei jonkun kehuminen kauniiksi ole mitään henkistä väkivaltaa. Ja vertaus oli typerä. Laita korkki kiinni ja mene nukkumaan, tuossa lihavidussa kohdassa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
87/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Naiset eivät ymmärräkään, minkälainen nainen on oikeasti kaunis. Ei uutta maanpäällä. Sitten ihmetellään, kun ne "tavikset", jotka todellisuudessa on miesten mielestä täysiä kymppejä, vievät parhaat miehet.

Ihan sama sun kaltaisesi kanssa yrittää puhua mistään. Miehet huutelevat kaikenlaisille naisille. Taidat olla yksi heistä.

Vierailija
88/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne huutelijat haluaisivat tehdä tuttavuutta, niin he hoitaisivat asian toisella tavalla. Kyllä he vain haluavat huudella ja sillä osoittaa jotain. Esim. Alistamista, ylimielisyyttä ja itse koin sen useimmin halventavana.

Vierailija
89/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis hyväksyttyä seurata hitaasti autolla toista ja huutaa ikkunasta seksikästä ja tule kyytiin ja mitä nyt ikinä tulee mieleen koska sananvapaus?

Saako siis kuka vain toimia näin? Saa minä siis mennä vaikka joka päivä seuraamaan sitä joka raiskasi minut kun hän kävelee töihin ja huutaa ikkunasta "MARKKU ON RAISKAAJA! "

koska sananvapaus?

Alkuperäinen henkilö väitti, että ei olisi oikeutta sanoa kauniiksi tai kommentoida muutenkaan ulkonäköä millään tavalla. Miksi se on sinusta kiellettyä?

Jos vaihdan huudon viettelevään "MARKKUUUU TULE KYYTIIN HALUAN KYTPÄÄSI!" onko se sitten parempi?

Oho siis KYRPÄÄSI. Ja tässä Markku itse tietää mitä teki minulle ja etten ikinä halua koskea häneen ja tarjous on vain häpeästä Markku. Mutta koska minulla on sananvapaus saan tehdä tämän hänelle joka päivä. Kiva tietää.

Tuo on seksuaalista häirintää. Jos kehuisit Markkua komeaksi, se ei olisi seksuaalista häirintää. 

Vierailija
90/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulispa naisetkin kertomaan meille miehille, että ollaan komeita ja haluttavia. 

No minäpä tulen. Uuh, mieleni tekisi tehdä xxx ja yyy sun kanssa, naminami. Olet tosi hottis *kouraisu haaroista*.

Tuntuiko kivalle?

Panisin

t.Mies

Ai kun kiva :) Olen 54-vuotias ylipainoinen nainen, joka näyttää tasan ikäiseltään. Rinnat on isot ja riippuvat, vatsa roikkuu ja on täynnä raskausarpia ja jaloissa on suonikohjut.

:D Ehkä meidän keski-ikäisten tätien pitääkin alkaa kasvattaa noita pojanjolppeja heidän omilla keinoillaan. Saattaisi oppi ennä nopeastikin perille! :D

Vain keski-ikäisen naisen logiikkaa käyttämällä on nuorten miesten häirintä oikeutettua sillä perusteella, koska keski-ikäiset miehetkin lähentelevät nuoria naisia. 

Mutta eihän se ole mitään häirintää. Johan se on tässäkin ketjussa monen miehen sanomana ollut vain viatonta seksiehdottelua tai kehumista. Miksi ihmeessa sama toiminta olisi muka keski-ikäisen naisen tekemänä häirintää? Vai eikö miehet muka kestäkään tätä ehdottelua? Siitähän selviää sillä että kävelee vaan pois, näinhän te itse naisia neuvotte. Eli kestätte nyt vaan sen puumien huutelun ja/tai kävelette pois. Ei ole ongelmaa, ei ollenkaan. Ja muutenkin sehän olis ihan pienen joukon ongelma eli ei ongelma ollenkaan. Marginaalinen ilmiö josta ei tarvi kantaa mitään huolta.

Mulle käy hyvin, että molempia sukupuolia saa jatkossa ahdistella. :)

T. Markku 56 v. joka huutelee aina 16-vuotiaille tytöille Toyotansa ikkunasta. Oma naispuolisilta lähtenyt ahdistelukokemus liittyi siihen, kun hirviemä uhkasi liian lähellä vasojaan sienestänyttä Markkua.

Eli haluaisit sittenkin, että naiset saavat ahdistella miehiä, mutta miehet eivät naisia? Ylläri! ;D

Vierailija
91/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa tämä ahdistelijoiden puolustelu ja ahdistelun vähättely. Jos ei pysty liikkumaan julkisilla paikoilla kommentoimatta kanssaihmisten ulkonäköä, niin sietää jäädä kotiin.

On huolestuttavaa että joku jättää tuollaisen ahdistelun tuomitsematta ja jopa puolustaa sitä. Naisena tämä vain vahvistaa sitä tunnetta etten halua vieraita miehiä lähellekään tai edes puhuvan minulle. Tajuaako nuo ahdistelijat ja sen puolustajat tekevänsä hallaa kaikille miehille?

Ihme kitinää. Huomaa, että nykyajan naiset ovat kasvaneet pumpulissa. Pitäisi saada vain kehuja kehujen jälkeen ja kun niitä saadaankin niin sitten nyrpistellään, kun kehuja tulee niin maan mahdottomasti.

Vierailija
92/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunotar. Iloinen, eläväinen, positiivisen näköinen tapaus. Ilmankos miehet ovat lääpällään.

Ottakaapa suomineidot mallia tästä naisesta.

Ihan perusnätti typykkä, tuollaisia on 50 tusinassa :D Moni suomalaisista naisista on niin paljon kauniimpia, mutta he eivät sitä itselleen valinneet. Ulkonäkö on geeniloton tulosta, puhdasta sattumaa.

Sinä olet täydellisen pihalla. Oletan että olet inhottava läski jonka todellisuuden taju on häiriintynyt.

Vierailija
93/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille huutelijoille tekisi hyvää jos joku huutelun sattumalta kuuleva keski-ikäinen mies huutelisi samalla mitalla takaisin. Tyyliin näin:

"Hei tyttö hyvä perse lähe meidän kanssa mestoille!"

"Hei toi likka ei ny vaikuta siltä että se haluais lähtee teirän mukkaan mut mää voisin kyllä tulla. Hyvät perseet teillä klopeilla muuten, ihan ku minuulla sillon nuarena nyösipoikana"

Vierailija
94/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan käydä yksin lenkillä erityisesti iltaisin ja viikonloppuisin. Lähes joka kerta joku auto hiljentää ja ikkunasta huudellaan kommenttia, joskus pysähdytään pitkältä antamaan tietä suojatiellä ja kohdalla vislataan. Yleensä autossa on pieno porukka nuoria miehiä (ihan suomalaisia).

Inhoan myös yksin kulkea rautatientorilla tai muutenkin metro/juna-asemilla. Tummahipiäiset ja juopot on kimpussa heti törkeine ehdotuksineen ja kommentteineen.

Tää kaikki oli kuitenkin pientä verrattuna Italiaan, jossa olin lomalla ystävieni kanssa. Sitä huutelua oli joka askeleella, ihan sairasta.

Vierailija
95/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä oikeasta elämästä, arvatkaa kumpi on ahdistelua ja kumpi ei.

1. Mua on mm. puristeltu perseestä, tisseistä, seurattu kotiovelle, seurattu kaupassa, seurattu juosten kadulla, pussattu väkisin, otettu vyötäisiltä kiinni ja siirretty lähemmäs. Lisäksi on huudeltu "tuus tyttö tänne!" ja "hyvä perse!"- tyylisiä juttuja ja näytetty erinäisiä käsieleitä. Jos olen sanonut "mene pois" tai "ei", ei ole kuunneltu. Osan tapausten aikana olen ollu reippaastikin alaikäinen.

2. Mulle on tulleet miehet juttelemaan. Kysyneet mitä kuuluu, kuka olen, mitä teen. Jos en jostain syystä halua/ehdi jutella, ovat olleet ymmärtäväisiä. Olen joko kiinnostunut heistä siinä mielessä tai en, mutta olemme viettäneet mukavia hetkiä jutellen ja ehkä tanssien baarissa. Ovat kohteliaita ja suhtautuvat minuun kunnioitten sanomisiani. Osan kanssa ehkä jatkanut johonkin omasta tahdostani. Erään kanssa seurustelen parhaillaan.

Kinkkistähän nämä on erottaa.

Vierailija
96/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kirjoittamassa siihen toiseen ketjuun joka meni kiinni. Tässä tiivistelmä.

Olen mielestäni täysin tavallinen nainen, olen hieman lyhyempi ja isorintainen kuin useampi suomalainen. Sanallista ahdistelua olen saanut osakseni ylä-asteen alusta asti eli kun olin 13. Se on vaikuttanut siihen mitä minä ajattelen että miehet ajattelee minusta eli olen seksuaalisesti viehättävä eikä muulla väliä.

*Tähän väliin pitkä juttu jota en jaksa uudelleen kirjoittaa kaikista miehitä joita on tullut vastaan*

Päästään siihen että tapasin mieheni joka yhä ihmettelee kuinka sai minut. Hän ei koe etenkään ulkonäöllisesti olevansa sellainen että minä kiinnostun ja pitkään piti vitsinä sitä kun vastasin "sä kohtelit mua ihmisenä".

Pikkuhiljaa hänelle on alkanut aueta se mitä kaikkea edes keskivertonainen joutuu saamaan osakseen muilta miehitä.

Jos nyt jokainen joka huutelee naisille tai yllättäen puristaa jostain, seuraavalla kerralla ennen kuin tekee sen miettii miten paljon se mahdollinen kohde sitä saa osakseen? Ja jos haluat sen kohteen huomion niin voitko tehdä sen muulla tavalla?

Vierailija
97/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama sun kaltaisesi kanssa yrittää puhua mistään. Miehet huutelevat kaikenlaisille naisille. Taidat olla yksi heistä.

No ei varmasti huutele sinunkaltaisille ylipainoisille rivo-Riitoille. Seksikäs nainen saa arvatenkin 10 kertaa enemmän huutelua kuin tavis ja ruma nainen ei kuule huutelua koskaan.

Vierailija
98/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan käydä yksin lenkillä erityisesti iltaisin ja viikonloppuisin. Lähes joka kerta joku auto hiljentää ja ikkunasta huudellaan kommenttia, joskus pysähdytään pitkältä antamaan tietä suojatiellä ja kohdalla vislataan. Yleensä autossa on pieno porukka nuoria miehiä (ihan suomalaisia).

Inhoan myös yksin kulkea rautatientorilla tai muutenkin metro/juna-asemilla. Tummahipiäiset ja juopot on kimpussa heti törkeine ehdotuksineen ja kommentteineen.

Tää kaikki oli kuitenkin pientä verrattuna Italiaan, jossa olin lomalla ystävieni kanssa. Sitä huutelua oli joka askeleella, ihan sairasta.

Piano autossa?! No nyt kyllä veistelet omiasi.

Vierailija
99/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näin kirjoitti:

Nuo ns. ihailijat ovat rumia ja vanhoja ukkoja suurin osa. Olen erittäin tyytyväinen että he eivät häiritse minua millään lailla.

Tyttö on nuori ja kaunis., Tytön pitäisi oppia miten nuo häiritsijät saa hätyytettyä pois kimpustaan.

Hän voisi esimerkiksi vain jatkaa kävelyä ja olla antamatta ukoille mitään huomiota. Mutta jos tarkoitus on yrittää vääntää itsestään uhria ja paisutella ongelmaa, niin se ei tietenkään ole vaihtoehto.

Jos joku heittää sinua kivellä vaikka kerran viikkoon, kun olet ulkona kävelemässä, niin kuinka monta vuotta menee ennen kuin alat saada siitä tarpeeksi? Onko ratkaisu, että jatkat vaan matkaa etkä ole huomaavinasi?

Nyt ei kuitenkaan ollut fyysisestä vahingoittamisesta kyse, eihän? Sitä ei tarvitse sietää ollenkaan.

Juuri tästä koko Suomen "oikeusvaltiossa" on kyse. Millään henkisellä ei ole väliä koska sitä ei voi mitata rahassa eli sitä ei ole.

Saat ajaa toisen ihmisen tappamaan itsensä, sillä ei väliä koska fyysistä vahinkoa.

Ei tässä nyt ollut siitä kyse, että "millään henkisellä ei ole väliä", vaan että se ei ole sama asia sanoa jotakuta kauniiksi kuin heittää häntä kivellä. Vai oletko eri mieltä?

"Heittää joka päivä kivellä" oli vertaus ihmiselle joka ei kykene käsittämään henkistäväkivaltaa tai sen seurauksia. Joita tässä ketjussa on. Mieti hetki pikkupäässäsi miltä tuntuisi sitten se että joka kertoo sinulle uudesta ja uudetkin ettei sinulla ole samaa ihmisarvoa kuin muilla. Mitkä se alkaa sinusta tuntua kun kuuntelet sitä vuodesta toiseen tuntemattomilta ihmisiltä?

Ei jonkun kehuminen kauniiksi ole mitään henkistä väkivaltaa. Ja vertaus oli typerä. Laita korkki kiinni ja mene nukkumaan, tuossa lihavidussa kohdassa ei ole mitään järkeä.

Olen useiden miespuolisten kavereiden kanssa puhunut seksuaalisesta häirinnästä ja juuri siitä sanallisesta ja pystyvät ymmärtämään mitä se tekee. Ehkä olet jotenkin rajoittunut tai et ole ikinä puhut aiheesta miksi se on sinulle nyt nykyisin niin vaikea käsitellä. Koska et tiedä jolloin et voi ymmärtää.

Vierailija
100/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä oikeasta elämästä, arvatkaa kumpi on ahdistelua ja kumpi ei.

1. Mua on mm. puristeltu perseestä, tisseistä, seurattu kotiovelle, seurattu kaupassa, seurattu juosten kadulla, pussattu väkisin, otettu vyötäisiltä kiinni ja siirretty lähemmäs. Lisäksi on huudeltu "tuus tyttö tänne!" ja "hyvä perse!"- tyylisiä juttuja ja näytetty erinäisiä käsieleitä. Jos olen sanonut "mene pois" tai "ei", ei ole kuunneltu. Osan tapausten aikana olen ollu reippaastikin alaikäinen.

2. Mulle on tulleet miehet juttelemaan. Kysyneet mitä kuuluu, kuka olen, mitä teen. Jos en jostain syystä halua/ehdi jutella, ovat olleet ymmärtäväisiä. Olen joko kiinnostunut heistä siinä mielessä tai en, mutta olemme viettäneet mukavia hetkiä jutellen ja ehkä tanssien baarissa. Ovat kohteliaita ja suhtautuvat minuun kunnioitten sanomisiani. Osan kanssa ehkä jatkanut johonkin omasta tahdostani. Erään kanssa seurustelen parhaillaan.

Kinkkistähän nämä on erottaa.

Minäpä arvaan, että olet kiinnostunut ja antanut pill*** enemmän 1-kohdan alfamiehille. 2-kohdan kilttimiehet ovat päässeet parhaimmillaan kavereiksesi ja olet vuodattanut heille ummet lammet, miten alfamiehet käyttivät sinua hyväkseen. Silti jo seuraavana viikonloppuna 1-kohdan mies sai sinut jälleen kiinnostumaan.

Naiset sanoo yhtä, tekee toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän