Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen härintä - tyttö otti kuukauden aikana yhteiskuvan kaikista häntä häirinneiden miesten kanssa

Vierailija
07.10.2017 |

Kuvia kertyi yhteensä 24 kuukauden aikana. Mikäs siinä, kun sattuu olemaan noin kaunis. Alkaa tässä vituttaa. Minua ei ole häiritty edes koko elämäni aikana noin montaa kertaa ja olen jo 50v.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710072200444854_ul.shtml

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa tämä ahdistelijoiden puolustelu ja ahdistelun vähättely. Jos ei pysty liikkumaan julkisilla paikoilla kommentoimatta kanssaihmisten ulkonäköä, niin sietää jäädä kotiin.

Vierailija
42/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan täysin usko tähän. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa tämä ahdistelijoiden puolustelu ja ahdistelun vähättely. Jos ei pysty liikkumaan julkisilla paikoilla kommentoimatta kanssaihmisten ulkonäköä, niin sietää jäädä kotiin.

On huolestuttavaa että joku jättää tuollaisen ahdistelun tuomitsematta ja jopa puolustaa sitä. Naisena tämä vain vahvistaa sitä tunnetta etten halua vieraita miehiä lähellekään tai edes puhuvan minulle. Tajuaako nuo ahdistelijat ja sen puolustajat tekevänsä hallaa kaikille miehille?

Vierailija
44/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulispa naisetkin kertomaan meille miehille, että ollaan komeita ja haluttavia. 

No minäpä tulen. Uuh, mieleni tekisi tehdä xxx ja yyy sun kanssa, naminami. Olet tosi hottis *kouraisu haaroista*.

Tuntuiko kivalle?

Panisin

t.Mies

Ai kun kiva :) Olen 54-vuotias ylipainoinen nainen, joka näyttää tasan ikäiseltään. Rinnat on isot ja riippuvat, vatsa roikkuu ja on täynnä raskausarpia ja jaloissa on suonikohjut.

:D Ehkä meidän keski-ikäisten tätien pitääkin alkaa kasvattaa noita pojanjolppeja heidän omilla keinoillaan. Saattaisi oppi ennä nopeastikin perille! :D

Vain keski-ikäisen naisen logiikkaa käyttämällä on nuorten miesten häirintä oikeutettua sillä perusteella, koska keski-ikäiset miehetkin lähentelevät nuoria naisia. 

Vierailija
45/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä ketjussa kaikki puhuu että häiritsijät olisivat suomessa kaikki ulkomaalaisia.. Olen 25v nainen ja bussipysäkillä (yksin) seistessäni ohikulkevista autoista huutelevista/viheltelevistä miehistä suurin osa ei ole "tummia" tai mitenkään ulkomaalaisen näköisiä! Ja tätä siis tapahtuu aina kun olen yksin lähimmällä bussipysäkillä. Eli ainakin joka toinen päivä. Miehet vielä oikein vähättelevät, että eivät muka häiritse, mutta eihän ne ketkä sitä ei tee, koskaan edes kuule sitä, sillä se tapahtuu kun muita ei ole paikalla! En ole tästä kyllä kellekään kehdannut kertoa

Totta kai, totta kai. Ja joka kerta kun mä käyn ulkona, kaikki naiset homottelevat minua tai huutelevat mulle rivouksia. Tämän on pakko olla totta, koska minä sanon niin.

No tämä oli totta. Ehkä vaikea uskoa, jos olet mies? En tietenkään tarkoita että joka autosta huudettaisiin, mutta siis kerran odotusajan aikana. Eikä ne tietenkään huutelisi, jos mut lähempää näkisivät (:D). Mutta sieltä autosta on hyvä huudella. Ehkä asiaan vaikuttaa myös se, että yleensä tapahtuu myöhään illalla.

Voi olla totta, voi olla ettei ole totta. Ei liity mitenkään sukupuoleeni vaan siihen, ettei yksipuolista väittämää voida pitää varmana, oli henkilö sitten mies tai nainen. Jotenkin vain tuntuu niin tarkoitushakuiselta, että kun huomataan astetta tummempien miesten olevan kuvien perusteella yliedustettuja tässä ahdistelussa, niin eiköhän joku ilmesty paikalle kertomaan tarinaa, että "kyllä ne valkoisetkin miehet". Poliittinen ilmapiiri kun on Suomessa mitä on.

En ole se jolle vastasit, mutta totta hemmetissä sukupuolella on väliä. Useimmat naiset ovat kokeneet sukupuolista häirintää ja osaavat ainakin karkeasti arvioida onko se lisääntynyt maahanmuuton myötä vai ei. Useimmilla miehillä ei vastaavia kokemuksia ole, ja jos he sinun tapaasi vielä mitätöivät naisten kertomat kokemukset aiheesta, niin heillä ei ole mielipiteidensä pohjaksi enää mitään muuta kuin oman ideologiansa valmiiksi värittämää mutua. Sanoisit vain suoraan, että inhoat väärän värisiä ihmisiä koska inhoat väärän värisiä ihmisiä. Älä viitsi sotkea tähän jotain kuvitteellista naistensuojeluagendaa mukaan.

Sä heittelet ihan perusteettomia väitteitä seksuaalisen häirinnän esiintyvyydestä jonain faktoina. "Koska sä olet mies, niin sun kertoma asia ei voi olla totta. Jos olisit nainen, niin me uskottaisiin sua automaattisesti" Tuo on se logiikka, jota sovellat.

Tuo minun väittäminen rasistiksi on täysin ala-arvoista keskustelua, jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin leimata minut ja sitä kautta mitätöidä kaikki argumenttini. En ymmärrä mistä edes keksit tuon "naistensuojeluagendan", voitko selventää?

Vierailija
46/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunotar. Iloinen, eläväinen, positiivisen näköinen tapaus. Ilmankos miehet ovat lääpällään.

Ottakaapa suomineidot mallia tästä naisesta.

Ihan perusnätti typykkä, tuollaisia on 50 tusinassa :D Moni suomalaisista naisista on niin paljon kauniimpia, mutta he eivät sitä itselleen valinneet. Ulkonäkö on geeniloton tulosta, puhdasta sattumaa.

Vierailija
47/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enymmärrä mitä seksuaalista ahdistelua on siinä jos joku huutaa kadulla "sweet beautifyl girl!" siis jos ei tule iholle eikä jää roikkumaan, kehuu vaan kauniiksi?

Ovatko nämäkin sinusta ihan viatonta pikku huutelua?

"I know what I would do with you, baby"

*honks at me 3 times with his scooter, approaches from behind and cuts off my way* "God bless, When I see you, all I get is wild thoughts, wild, Wild Thoughts!! Darling" *honks again 3 times*

"weheeee horny girl"

"hmmmm you wanna kiss?"

slowly following me 2 streets shouting "sexy!" and "wanna come in my car?"

...after following me for straight 10 minutes "sexy girl Where you goin'?? Can I come with you ?" 

Ei ihme että seksin määrä vähnee, kun sitä ei enää saa edes ehdottaa leimaantumatta rikolliseksi.

Nyt valoja päälle. Ehdotus ei ole vielä häirintää, se on häirintää vasta sitten jos ei lopeta kiellosta huolimatta.

Sinä voisit ihan itse laittaa ne valot päälle, mutta veikkaan ettei se onnistu alhaisella äo:llasi. Tulee sinulle yllätyksenä, mutta todella harva ihminen (pl. prostituoidut) lähtee harrastamaan seksiä täysin vieraan ihmisen kanssa, joka tulee ahdistelemaan seksuaalisesti. Jos osaisit englantia, ymmärtäisit, että nuo ei edes ole mitään ehdotteluja eikä kyselyjä vaan seksuaalista häirintää.

-ohis

Vierailija
48/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukaunotar. Iloinen, eläväinen, positiivisen näköinen tapaus. Ilmankos miehet ovat lääpällään.

Ottakaapa suomineidot mallia tästä naisesta.

Ihan perusnätti typykkä, tuollaisia on 50 tusinassa :D Moni suomalaisista naisista on niin paljon kauniimpia, mutta he eivät sitä itselleen valinneet. Ulkonäkö on geeniloton tulosta, puhdasta sattumaa.

Joo ihan puhdasta sattumaa että pitää itsensä hoikkana, huolehtii ihosta ja hiuksista sekä valitsee tarkoin vaatteet ja meikit. Ihan sattumaa.

Vierailija
49/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet huutelevat tuollaisia naisille?

Siksi että seassa on aina naisia jotka tuollaisen huutelun johdosta antavat kuin antavatkin persettä.

Monttako kertaa on onnistunut ja paljonko maksoi?

Oikeasti, realiteettisi ovat pahasti hukassa ja kommentistasi huokuu naisviha. Mielenkiinnosta, kuinka vanha olet?

Vierailija
50/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näin kirjoitti:

Nuo ns. ihailijat ovat rumia ja vanhoja ukkoja suurin osa. Olen erittäin tyytyväinen että he eivät häiritse minua millään lailla.

Tyttö on nuori ja kaunis., Tytön pitäisi oppia miten nuo häiritsijät saa hätyytettyä pois kimpustaan.

Hän voisi esimerkiksi vain jatkaa kävelyä ja olla antamatta ukoille mitään huomiota. Mutta jos tarkoitus on yrittää vääntää itsestään uhria ja paisutella ongelmaa, niin se ei tietenkään ole vaihtoehto.

Jos joku heittää sinua kivellä vaikka kerran viikkoon, kun olet ulkona kävelemässä, niin kuinka monta vuotta menee ennen kuin alat saada siitä tarpeeksi? Onko ratkaisu, että jatkat vaan matkaa etkä ole huomaavinasi?

Nyt ei kuitenkaan ollut fyysisestä vahingoittamisesta kyse, eihän? Sitä ei tarvitse sietää ollenkaan.

Vierailija
51/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huolestuttavaa että joku jättää tuollaisen ahdistelun tuomitsematta ja jopa puolustaa sitä. Naisena tämä vain vahvistaa sitä tunnetta etten halua vieraita miehiä lähellekään tai edes puhuvan minulle. Tajuaako nuo ahdistelijat ja sen puolustajat tekevänsä hallaa kaikille miehille?

Ei hyväkäytöksinen mies huutele kaduilla, hän onkin se, joka saa naisen.

Nuo ällöttävät ja junttimaiset miehet eivät voi saada naista ja käyttäytyvät törkeästi jotta muutkaan miehet ei saisi. Samanlaisia ja näköisiä ovat ne miehet tässäkin ketjussa puolustelemassa ahistelijoita.

Vierailija
52/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit haluta ihan mitä vaan. Ei ketään kiinnosta.

Vierailija
53/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia naisia ahdistella, läheskään. Olen huomannut että seksuaalista häirintää kokee suurimmaksi osaksi nuoret, hoikat ja attraktiiviset naiset. Muunlaiset, etenkin jo ikääntyneet ja/tai todella lihavat naiset, saavat kulkea ihan rauhassa. 

Vierailija
54/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia naisia ahdistella, läheskään. Olen huomannut että seksuaalista häirintää kokee suurimmaksi osaksi nuoret, hoikat ja attraktiiviset naiset. Muunlaiset, etenkin jo ikääntyneet ja/tai todella lihavat naiset, saavat kulkea ihan rauhassa. 

Ja pointtisi oli? Että odottakaa vaan, nuoret naiset, kestäkää ensin 20 vuotta törkeyksiä niin kyllä se siitä...?

Vierailija
55/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla huutelu muka olisi okei? Minä en todellakaan halua kenenkään tuntemattoman kertovan mulle, miten kaunis ja haluttava oon. Ja mikä oikeus kenelläkään on kommentoida toisen tuntemattoman ihmisen ulkonäköä millään tavalla. Jos minä haluan jonkun ihmisen mielipiteen ulkonäöstäni, minä kysyn sitä. Ihan sama, vaikka joku kulkisi alusvaatteissaan ulkona, ei hän ole kenenkään arvosteltavana. Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää?

Vierailija
56/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enymmärrä mitä seksuaalista ahdistelua on siinä jos joku huutaa kadulla "sweet beautifyl girl!" siis jos ei tule iholle eikä jää roikkumaan, kehuu vaan kauniiksi?

*honks at me 3 times with his scooter, approaches from behind and cuts off my way* "God bless, When I see you, all I get is wild thoughts, wild, Wild Thoughts!! Darling" *honks again 3 times*

"weheeee horny girl"

"hmmmm you wanna kiss?"

...after following me for straight 10 minutes "sexy girl Where you goin'?? Can I come with you ?" 

Osa niistä 24:stä oli seksuaalista häirintää, osa ei. Kaikki tilanteet olivat kuitenkin ilmeisesti sellaisia, joista olisi päässyt vain kävelemällä pois. Jos asia on noin pieni ongelma nätille, nuorelle ja tilanteita tarkoituksellisesti etsivälle naiselle Damissa, niin kuinka mitättömästä asiasta puhutaan ihan tavan suominaisen kohdalla?

Hän ei etsinyt tällaisia tilanteita mistä sellaista päättelet? Hänhän kävi ulkona niin kuin meistä kukin, töissä, koulussa, kaupassa jne. Aivan sairasta väittää tuollaista hänhän ei varmaankaan olisi kuvia pistänyt nettiin jos asia ei olisi hänelle jo todella rasittava eli tapahtuu yhtenään eikä saa kävellä rauhassa kun sinne ulos on kuitenkin pakko mennä ja senhän pitäisi olla itsestään selvyys että saa kulkea rauhassa.

Eikö sinusta tilanteet jossa miehet kävelevät perässä 10 minuuttia ja sitten tulevat ehdottelemaan suutelua, seksiä jne. ole sellaisia ettei niistä enää pois kävelemällä selviä. Mitä naisen olisi pitänyt tehdä pienempänä ja heikompana turpaanko olisi pitänyt vetää?

Vierailija
57/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla huutelu muka olisi okei? Minä en todellakaan halua kenenkään tuntemattoman kertovan mulle, miten kaunis ja haluttava oon. Ja mikä oikeus kenelläkään on kommentoida toisen tuntemattoman ihmisen ulkonäköä millään tavalla. Jos minä haluan jonkun ihmisen mielipiteen ulkonäöstäni, minä kysyn sitä. Ihan sama, vaikka joku kulkisi alusvaatteissaan ulkona, ei hän ole kenenkään arvosteltavana. Mikä tässä on niin vaikeeta ymmärtää?

Kyllä sellainen oikeus nyt vain sattuu olemaan. Sananvapaus.

Vierailija
58/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kyllä syvältä, että siinä vaiheessa kun oot saanut tarpeeksi itseluottamusta sanoaksesi huutelijoille napakasti takaisin -ei huutelijoita ole enää.

Nuoret naiset, sanokaa niille turpa kiinni! Sanokaa lähellä oleville ihmisille auttakaa, mua ahdistellaan! Ilmaiskaa miten vaan, että teille tuntematon tyyppi ahdistelee, niin tämä topakka täti tulee samantien auttamaan, saatana.

Vierailija
59/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"weheeee horny girl"

"hmmmm you wanna kiss?"

Osa niistä 24:stä oli seksuaalista häirintää, osa ei. Kaikki tilanteet olivat kuitenkin ilmeisesti sellaisia, joista olisi päässyt vain kävelemällä pois. Jos asia on noin pieni ongelma nätille, nuorelle ja tilanteita tarkoituksellisesti etsivälle naiselle Damissa, niin kuinka mitättömästä asiasta puhutaan ihan tavan suominaisen kohdalla?

Hän ei etsinyt tällaisia tilanteita mistä sellaista päättelet? Hänhän kävi ulkona niin kuin meistä kukin, töissä, koulussa, kaupassa jne. Aivan sairasta väittää tuollaista hänhän ei varmaankaan olisi kuvia pistänyt nettiin jos asia ei olisi hänelle jo todella rasittava eli tapahtuu yhtenään eikä saa kävellä rauhassa kun sinne ulos on kuitenkin pakko mennä ja senhän pitäisi olla itsestään selvyys että saa kulkea rauhassa.

Eikö sinusta tilanteet jossa miehet kävelevät perässä 10 minuuttia ja sitten tulevat ehdottelemaan suutelua, seksiä jne. ole sellaisia ettei niistä enää pois kävelemällä selviä. Mitä naisen olisi pitänyt tehdä pienempänä ja heikompana turpaanko olisi pitänyt vetää?

Päättelen sen siitä, että hänellä oli kuukauden ajan projektina kerätä näitä kuvia. Siksi oli tarkoitus saada niitä kuvia aikaiseksi, ettei vain tämä ongelma näyttäisi liian pieneltä. 

En tiedä varmuudella sanoa olisiko noista päässyt pois kävelemällä, mutta uskon niin. Kukaanhan ei ilmeisesti kuitenkaan käynyt häneen kiinni tai ollut muuten aggressiivinen. Eikä nainen tietenkään olisi aggressiivinen saanut olla itsekään. 

Vierailija
60/133 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"weheeee horny girl"

"hmmmm you wanna kiss?"

Päättelen sen siitä, että hänellä oli kuukauden ajan projektina kerätä näitä kuvia. Siksi oli tarkoitus saada ni2itä kuvia aikaiseksi, ettei vain tämä ongelma näyttäisi liian pieneltä. 

En tiedä varmuudella sanoa olisiko noista päässyt pois kävelemällä, mutta uskon niin. Kukaanhan ei ilmeisesti kuitenkaan käynyt häneen kiinni tai ollut muuten aggressiivinen. Eikä nainen tietenkään olisi aggressiivinen saanut olla itsekään. 

Tällä lauseella syyllistät uhria ja kerrot törkeyksien huutajille, että he voivat jatkaa toimintaansa. Oikeinko? Vai olisko niiden huutelijoiden pitänyt alun perin olla huutelematta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi