Voiko mun kiinnostukseni naisiin aiheutua osin selibaatista?
Olen ollut pian viisi vuotta selibaatissa erilaisten ihmissuhdeperäisten (aluksi seksitön avioliitto syynä) syiden vuoksi. Mitään läheisyyttäkään ei ole ollut moneen vuoteen. Olen 35+, hoikka ja ihan ok-näköinen. Periaatteessa voisin saada helpohkosti seuraa, mutten pysty sellaiseen käytännössä, kun siis käytännössä se toiseen tutustuminen on niin hankalaa ja riskialtista, enkä sitten tositarkoituksella kiinnostu kuin erittäin harvoista ihmisistä kuitenkaan. Fantasioin paljon ja pinnallisesti ihastun todella helposti, mutten kiinnostu kuin ehkä kerran viidessä vuodessa jostain henkilöstä ihan oikeasti.
Olen enenevässä määrin kiinnostunut naisista seksuaalisessa mielessä, mistä tunnen häpeää ja lievää itseinhoa. Lisäksi mietin nykyään s*ksiä varmaaan kymmeniä kertoja päivässä. Voiko tuo kiinnostukseni laajeneminen johtua pelkästä selibaatistani?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se voi. Seksuaalinen vietti on itse suojelu vietin jälkeen vahvin. Joissakin tapauksissa, jopa vahvempi. Kun sitä ei pääse toteuttamaan, niin se alkaa vaivaamaan. Esim miehet ruinaavat joka seuranhaku sivulla seksiä jne. Ja koko ajan on seksi ja naiset mielessä. Sama voi tulla naisellekin, tosin yleensä paljon lievempänä.
Ok, mulla on tosiaan melkein jatkuvasti seksi mielessä ja alan kiinnostua kohta melkein kaikista vastaantulijoista. Kuka ikinä tulisikaan ehdottaneeksi jotain lähempää tuttavuutta, niin todennäköisesti suostuisin. Mutta olen itse tosi passiivinen käytännön syistä (=kiireinen arki). Se seksinhimo kyllä häiritsee jo jokapäiväistä elämääni, kun ajatukset pyörivät sellaisen ympärillä. Oon vieläpä suhteellisen kokematon ja tosi "kiltin" oloinen, mikä pahentaa kontrastia entisestään. T. Ap
Oon siis ihastunut itseäni 20 vuotta vanhempaan varattuun heteronaiseen ja itseäni 35 vuotta vanhempaan miespuoliseen lääkäriini tässä viime aikoina sekä lisäksi naispuoliseen naimisissa olevaan pomooni jne. :) Lisäksi kaupungilla kävellessä ihastun tämän tästä nähdessäni kiinnostavia naisia. t. Ap
Minulla on libido kovimmillaan hyvien panosessioiden jälkeen. Silloin tuntuu, että voisi selättää jokaisen vastaantulijan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on libido kovimmillaan hyvien panosessioiden jälkeen. Silloin tuntuu, että voisi selättää jokaisen vastaantulijan.
Ihan mielenkiinnosta: oletko nainen vai mies? Siis itsehän en ole lainkaan itsevarma, vaan unelmoin ja haaveilen, mutta ajatukset pyörivät seksin ympärillä. Mutta en uskalla livenä ilmaista lainkaan halujani. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: oletko nainen vai mies? Siis itsehän en ole lainkaan itsevarma, vaan unelmoin ja haaveilen, mutta ajatukset pyörivät seksin ympärillä. Mutta en uskalla livenä ilmaista lainkaan halujani. T. Ap
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Sama, vaikka ei nyt ihan jokaista kuitenkaan. Hyvä seksi lisää seksihaluja, huono vähentää ja olemattomuus tekee olemattomaksi. Itse olen nainen, vanha.
Kyllä se voi. Seksuaalinen vietti on itse suojelu vietin jälkeen vahvin. Joissakin tapauksissa, jopa vahvempi. Kun sitä ei pääse toteuttamaan, niin se alkaa vaivaamaan. Esim miehet ruinaavat joka seuranhaku sivulla seksiä jne. Ja koko ajan on seksi ja naiset mielessä. Sama voi tulla naisellekin, tosin yleensä paljon lievempänä.