Miestä ei löydy, teenkö lapsen yksin?
Olen 33-vuotias, ollut sinkkuna jo viitisen vuotta. En vaan löydä miestä, joka oikeasti sytyttäisi ja jonka kanssa haluaisin olla. Yrittänyt olen. Tuntuu nyt vaan näin karusti sanottuna että hyvät miehet on varattu ja jäljellä enää sellaisia jotka ei edes halua sitoutua. Suurin toiveeni ja haaveeni on koko elämäni ollut lapsi, ja tiedän että olisin hyvä äiti. En uskalla kauaa enää odottaa, mitä jos en voikaan sitten enää saada lapsia? Kliseisesti sanottuna tiedän että elämäni tarkoitus on olla äiti.
Olen kymmenisen vuotta jo miettinyt että pakko tehdä lapsi yksin jos ei miestä löydy. Mitä mieltä olette tästä? Tottakai se tulee olemaan rankkaa, mutta en näe muutakaan keinoa enää.
Kommentit (85)
Mikä ihmeen pakkomielle on tehdä lapsia? En mäkään löytänyt riittävän ihanaa miestä, joten ei ole lasta. Mutta asia ei ole harmittanut KERTAAKAAN elämäni aikana. Ei edes näin 52-vuotiaana. Eli ei lasta hankita pakkomielteenomaisesti vain lapsen vuoksi.
Et tee lasta, jos et ole kypsä ottamaan kaikkia huonoja puolia asiassa myös. On itsekästä tehdä lapsi ilman kunnollista isää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee vain! Kyllä lapsen kanssa pärjää vaikka yksinkin. Olen kasvanut isättömänä ja eikä minusta mitään rikkinäistä tullut, sitä mitä ei koskaan ole ollut niin sitä ei osaa kaivatakaan.
Jos joku on ajanut autoa kännissä eikä ole koskaan kolaroinut, niin tarkoittaako se sitä, että kännissä ajaminen pitäisi sallia muillekin tai että se olisi ok asia?
Keksitkö useinkin luppoaikanasi näin typeriä vertauksia? Tämä asiahan ei periaatteessa kuulu ulkopuolisille, joten jos ap haluaa lapsen, niin hän myös tekee lapsen. En tajua miten toiset vaaraan saattava toiminta liittyy lapsen yksin tekemiseen? Ei mitenkään,
Koska siinä lapsen yksin tekemisessä poljetaan lapsen oikeuksia. Lapsen oikeus kahteen vanhempaan.
Aika monella lapsella ei ole molempia vanhempia.
Itsekkyys ja kusipäisyys on siis lisääntynyt.
Sinkkumies
Älä tee, ajattele sitä lasta. Sinä pärjäät melko varmasti kun olet aikuinen, lapselta taas puuttuu puolet vanhemmista, eli todella paljon.