Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestä ei löydy, teenkö lapsen yksin?

Vierailija
06.10.2017 |

Olen 33-vuotias, ollut sinkkuna jo viitisen vuotta. En vaan löydä miestä, joka oikeasti sytyttäisi ja jonka kanssa haluaisin olla. Yrittänyt olen. Tuntuu nyt vaan näin karusti sanottuna että hyvät miehet on varattu ja jäljellä enää sellaisia jotka ei edes halua sitoutua. Suurin toiveeni ja haaveeni on koko elämäni ollut lapsi, ja tiedän että olisin hyvä äiti. En uskalla kauaa enää odottaa, mitä jos en voikaan sitten enää saada lapsia? Kliseisesti sanottuna tiedän että elämäni tarkoitus on olla äiti.
Olen kymmenisen vuotta jo miettinyt että pakko tehdä lapsi yksin jos ei miestä löydy. Mitä mieltä olette tästä? Tottakai se tulee olemaan rankkaa, mutta en näe muutakaan keinoa enää.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ haluan lapsen. MINÄ haluan olla äiti. Minä minä minä minä MINÄ...

Hyvä tästä tulee :D

Vierailija
22/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32 ja miettinyt ihan samaa vaihtoehtoa. Jos en 35-vuotiaana ole löytänyt miestä, teen lapsen yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista viesteistä! Kyllähän tämä tietenkin on tosi pelottavaa, mutta kiva kuulla että se voi mennä myös tosi hyvin. En vain näe muuta keinoa enää.

-ap

Vierailija
24/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä näin syntyneet lapset ovat onnellisempia, kuin ne joilta ovat syntyneet juuri siihen epätyydyttävään parisuhteeseen tai sellaiseen jossa on esim. Päihde ongelmia tms.

Taitaa olla harhaisten naisten kuvitelmaa.

Esimerkiksi biologisen isän puuttuminen on todettu varhaistavan tyttöjen puberteettiä. 

Lapsen ja vanhempien väliset läheisyysongelmat, oli ne sitten alkoholista tms johtuvia, selittävät korkeintaan 10% masennuskehityksestä. Toverisuhteilla on enemmän merkitystä.

Vierailija
25/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä tutkimusta edelleen?:)

Vierailija
26/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustavista viesteistä! Kyllähän tämä tietenkin on tosi pelottavaa, mutta kiva kuulla että se voi mennä myös tosi hyvin. En vain näe muuta keinoa enää.

-ap

Minusta sinä teet niin kuin itsestäsi tuntuu, raskasta se alkuun varmasti on mutta uskon että pärjäät! Itse olisin tehnyt saman jos en sattumalta 34-vuotiaana olisi törmännyt mieheeni.

Tsemppiä!

Vierailija
27/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun MINÄ olen tehnyt itsekkäästi lapsen MINUN tahtomallani tavalla, MINUN lähtökohdistani, on se YHTEISKUNNAN vika, jos MINUN lapseni on sairas tai jos MINÄ en pääse harrastamaan ja esittämään täydellistä kroppaani muille MINÄ-keskeisille ihmisille, jotka eivät kuitenkaan halua MINUSTA kuitenkaan muuta kuin seksiobkektin, eikä näe MINUA muuta kuin ventovieraan lapsen yh-äitinä.

Vierailija
28/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni eräs yhden illan tuttu vieraassa kaupungissa ehdotti että lasken romut ränniin, oli kuulemma 35v eikä miestä löydy mutta lapsen halusi. Tein työtä käskettyä eikä nimiä tai numeroita vaihdettu. Tiedä vaikka minulla olisi jälkikasvua 500km päässä..

Vierailija
29/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt kahta vaihtoehtoa, joko että isken baarista/tinderistä tms miehen ja harrastan hänen kanssaan seksiä (tarpeen vaatiessa sitten useammankin) tai että pyydän miespuolisia sinkkuystäviäni avuksi. Molemmissa tapauksissa mies saisi osallistua lapsen elämään mikäli haluaisi, pakko ei olisi.

-ap

Älä ainakaan tee kenestäkään isää vastoin tahtoaan, siitä kärsii sekä mies että lapsi. 

Vierailija
30/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäköhän muuta minun tulisi tässä tilanteessa ajatella? Tiedän että lapsella tulee olemaan hyvä elämä kanssani.

Vierailija
31/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun MINÄ olen tehnyt itsekkäästi lapsen MINUN tahtomallani tavalla, MINUN lähtökohdistani, on se YHTEISKUNNAN vika, jos MINUN lapseni on sairas tai jos MINÄ en pääse harrastamaan ja esittämään täydellistä kroppaani muille MINÄ-keskeisille ihmisille, jotka eivät kuitenkaan halua MINUSTA kuitenkaan muuta kuin seksiobkektin, eikä näe MINUA muuta kuin ventovieraan lapsen yh-äitinä.

Hohhoijaa, itselläni on mies ja kaksi lasta, mutta nyt menee jo yli. Eräs ystäväni sai lapsen näin ns ilman miestä ja onnellinen lapsi poika on. Isän mallia saa mm. Ystävän isältä ja sukulaisilta sekä miespuolisilta kavereilta.

Ymmärrä myös se, että kaikki eivät löydä parisuhdetta.

Vierailija
32/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ei. Biologisen isän puuttuminen lapsen kasvuympäristöstä lisää tutkimusten mukaan mielenterveysongelmia ja antisosiaalista käytöstä.

Lähdeviite kyseiseen tutkimuksiin?

Vierailija
33/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen oikeus lapseen suurempi kuin lapsen oikeus isään?

Aikomukseni onkin kertoa myös isälle lapsesta ja hän saa halutessaan osallistua lapsen elämään. -ap

Elatusmaksut joutuu maksamaan halusi tai ei. Mikset vaan avoimesti kerro miehelle etukäteen että yrität tulla raskaaksi ja anna hänen tehdä päätöstä jo tässä vaiheessa?

Vierailija
34/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt kahta vaihtoehtoa, joko että isken baarista/tinderistä tms miehen ja harrastan hänen kanssaan seksiä (tarpeen vaatiessa sitten useammankin) tai että pyydän miespuolisia sinkkuystäviäni avuksi. Molemmissa tapauksissa mies saisi osallistua lapsen elämään mikäli haluaisi, pakko ei olisi.

-ap

Älä ainakaan tee kenestäkään isää vastoin tahtoaan, siitä kärsii sekä mies että lapsi. 

Isän ei ole pakko osallistua millään lailla

Vierailija
35/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, itselläni on mies ja kaksi lasta, mutta nyt menee jo yli. Eräs ystäväni sai lapsen näin ns ilman miestä ja onnellinen lapsi poika on. Isän mallia saa mm. Ystävän isältä ja sukulaisilta sekä miespuolisilta kavereilta.

Eiköhän ensin pitäisi mennä terapeutille, joka korjaa sellaisen ihmisen pään, joka ei löydä parisuhdetta ja vasta sitten pohtia, onko sopiva lapsen äidiksi?

Vierailija
36/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et ole kunnon miestä löytänyt, olet kuitenkin kaunis ja fiksu?

Vierailija
37/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen oikeus lapseen suurempi kuin lapsen oikeus isään?

Aikomukseni onkin kertoa myös isälle lapsesta ja hän saa halutessaan osallistua lapsen elämään. -ap

Elatusmaksut joutuu maksamaan halusi tai ei. Mikset vaan avoimesti kerro miehelle etukäteen että yrität tulla raskaaksi ja anna hänen tehdä päätöstä jo tässä vaiheessa?

No toki tämäkin on mahdollista. Mutta mitä jos ei löydy miestä joka suostuisi?

Vierailija
38/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Isän ei ole pakko osallistua millään lailla

Ehkä jos kyse on jostain maahanmuuttajasta joka palaa kotimaahansa tai käy astuttamansa itsensä jossain ulkomailla, mutta meidän lakien mukaan isäksi ilmoitettu on kyllä monenlaisessa vastuussa ja pahimmillaan tuhoaa miehen elämän.

Vierailija
39/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ensin pitäisi mennä terapeutille, joka korjaa sellaisen ihmisen pään, joka ei löydä parisuhdetta ja vasta sitten pohtia, onko sopiva lapsen äidiksi?

KAIKKI EIVÄT VAIN LÖYDÄ PARISUHDETTA, EIVÄTKÄ KAIKKI HALUA TYYTYÄ

Vierailija
40/85 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse syntyä isättömään perheeseen.