Mikä ihmisiä vaivaa? Miksi ei voi ilmoittaa että osallistuuko juhliin vai ei?
Olen järjestämässä ensi viikon viikonloppuna pienimuotoisia juhlia. Ihan sellaiset perus kotibileet/illanistujaiset Facebookissa olen tehnyt tapahtumakutsun jo n. 3kk sitten. Moneen kertaan olen tuonne tapahtuman sivuille kirjoitellut ja kysynyt että voisiko ihmiset ilmoittaa ovatko tulossa vai ei. He lukevat kyllä kysymykseni, mutta eivät vastaa mitään? Miksi ei voi vastata vaikka että "en pääse, kiitos kutsusta", tai "olen tulossa". Siis ihan mitä vaan, kunhan vaan tietäisi että ketkä kaikki ovat tulossa ja ketkä eivät. En ymmärrä? :D
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä on ongelma. Ilmoittautumisilla on aikaraja. Jos ilmoittaa takalautaan mennessä tulevansa, niin lasketaan mukaan. Kaikki muu lasketaan ei:ksi.
En todellakaan alkaisi ilmoittautumisajan jälkeen tenttaamaan jokaiselta erikseen, onko tulossa vai ei. Jotka aikovat tulla, ovat ilmoittautuneet.
Joka tapauksessa on epäkohteliasta olla vastaamatta, ellei kyseessä ole joku koko fb-kansalle lähetetty massakutsu, mutta ihmiset ovat pääsääntöisesti epäkohteliaita ja on energianhukkaa märehtiä sitä.
Juuri näin! Kyselemällä perään annetun ajan jälkeen vain mahdollistetaan tuo, että ihmiset eivät vaivaudu vastaamaan. Ajatellaan, että kyllä se kutsuja soittelee perään. Lopettakaa tuo, niin ihmiset alkavat vastaamaan, jos ovat aikeissa tulla.
Hiljaa, sinä huomionkipeä narsisti.