Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta yksi keskeinen onggelma suomessa on kuilu ikääntyvän väestön ja nuorten välilä?

Vierailija
05.10.2017 |

Niin politiikassa kuin monessa muussakin eri suhteessa. Mitä miieltä sinä olet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.

Vierailija
2/6 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Aina se ns. kuilu on ollut olemassa ja tulee myös olemaan,niin kauan kuin on elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

Miten sinä perustelet väitteesi? Miksi ei perustettaisiin puoluetta joka tukisi ja turvaisi esim kelkasta pudonneiden nuorten oikeuksia enemmmän? Tässä on tosi vaikea keksiä mitään ratkaisua, kun ne on laissa määrätty. ENnmmin minä esim lahjottaisin rahani suomalaiselle työkyvyttömyyseläkeläiselle kuin vaikkapa johon amnestylle.

ap

Vierailija
4/6 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja kuilu vaan syvenee, kun hyväosaiset eläkeläiset kitisevät lisää saadessaan enemmän eläkettä kuin monet nuoret palkkaa kokoaikatyöstä. 

Vierailija
5/6 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

Miten sinä perustelet väitteesi? Miksi ei perustettaisiin puoluetta joka tukisi ja turvaisi esim kelkasta pudonneiden nuorten oikeuksia enemmmän? Tässä on tosi vaikea keksiä mitään ratkaisua, kun ne on laissa määrätty. ENnmmin minä esim lahjottaisin rahani suomalaiselle työkyvyttömyyseläkeläiselle kuin vaikkapa johon amnestylle.

ap

Tämää on mielestä enemmän yhdysvaltojen vastuualuetta (mutta tosin sekin on bisnestä, kaikki käytetään tietysti ahneden sanelemina hyväksi).

ap

Vierailija
6/6 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

ap

Tämää on mielestä enemmän yhdysvaltojen vastuualuetta (mutta tosin sekin on bisnestä, kaikki käytetään tietysti ahneden sanelemina hyväksi).

ap

Elii vaiikkkapa tämä nyt on ihan h"lvetin rumaasti sanotu niin, helikopeterilla vakkaapa lentäisi yli ja pudottaisivat siinne lastin kondemoja, antibiootteja ja länsimaista propagandaa jne ja rakeentaisivat kestävmpää itsenäisempää politiikkaa ja taloutta sinne. esim näin vaikkapa. ENnemmin lahjottaisin rajani sieluntoverilleni, jotta tämä saisii kokata mieluistansa ruokaa ja siasi takaisin elämänsä ja terveet elämänarvot. jos se olisi mahdollista.

ap