Menin järkyttävän huonoon kuntoon muuton jälkeen
Muutto kesti monta päivää, siinä piti kantaa raskaita huonekaluja. Ensin sitten sairastui mies, kesken muuttamisen. Tein mitä pystyin yksin, kun mies vähän parani, jatkettiin loppuun asti. Oisko noin neljä viisi päivää meni muuttaa.
Viimeisenä päivänä olin jo kans kuumeessa, mut vedin särkylääkettä.
Kun saatiin kaikki valmiiksi, ja lähdettiin toiselle paikkakunnalle lepäämään, nousi itselle korkea kuume, hirveä yskä.
Kuume on nyt lähtenyt, yskä jäi, ja voimat niin poissa, että hyvä kun pystyy vähän kävelemään sisällä ja päästä vaan huippaa.
Miehellä samanlainen olo.
Mitenhän kauan menee että voimat palautuu...Ikinä ei muuttohommista ole näin kipeäksi tullut.
Kommentit (17)
Paha sanoa, mutta tulen itsekin aina kipeäksi, jos pitää kantaa tavaroita.
Ap, mulla sama juttu. Tai olen reissannut muutaman asunnon väliä hoitamassa muidenkin muuttoja, ja nyt olen totaalisen sippi. En tiedä, olenko jotenkin sairas, vai "vain" ylirasittunut. Elämä on aika onnetonta tällä hetkellä, mitään ei jaksa, ei yhtään mitään.
Noista muutoista on reilun kuukauden verran aikaa.
No itsehän nostin pari vk sitten sänkyä kun kiinnitin jalat ja käsivarsi on vieläkin lihaskipuinen, samoin olen uupunut. En pysty tekemään mitään fyysistä ilman, että menetän voimani ihan kokonaan.
Onneksi saitte kuitenkin muuton hoidettua alta pois. Kyllähän se voi viedä useamman viikonkin kunnolla parantua kovasta flunssasta. Onnea uuteen kotiin kuitenkin!
Kuinka hitosti tavaraa teillä on, jos viikko menee muuttoon??
Tein lapseni muuttoa pari kuukautta sitten. Meni pari viikkoa toipua. Kummasti keski-ikä alkaa hidastaa.
Nostelin Tänään painoja 🏋
Suosittelen ap;llekin .
Vierailija kirjoitti:
Tein lapseni muuttoa pari kuukautta sitten. Meni pari viikkoa toipua. Kummasti keski-ikä alkaa hidastaa.
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hitosti tavaraa teillä on, jos viikko menee muuttoon??
Paljon. Olin itekkin yllättynyt, miten hirveästi olimme 5 vuoden aikana saaneet kerättyä. Oli vintillä, kellarissa, asunnossa...
Ja paljon lahjotettiin myös pois.
Mutta meidän perheeseen kuuluu 7 ihmistä. Lapset toki auttoivat minkä pystyivät, mutta kaksin me puolison kanssa pääosin muutto tehtiin.
ap
Älkää valittako. Luin tämän ketjun ja uuvuin totaalisesti.
Mulla oli muuton jälkeen kyynärpäät niin kipeät, etten pystynyt edes maitoa kaatamaan purkista. Kipua kesti melkein puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saitte kuitenkin muuton hoidettua alta pois. Kyllähän se voi viedä useamman viikonkin kunnolla parantua kovasta flunssasta. Onnea uuteen kotiin kuitenkin!
Kiitos! 😊
Nyt on allergia-aika, sekin voi aiheuttaa kurjan olon.
Jos on kuumettakin, niin voi olla koku virustauti. Menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli muuton jälkeen kyynärpäät niin kipeät, etten pystynyt edes maitoa kaatamaan purkista. Kipua kesti melkein puoli vuotta.
Mikä teitä vaivaa?
Mullekin tuli esim. outoja iho-ongelmia mitä ei ikinä ollut aikaisemmin ilmennyt. Mutta muille asukkaille ei tullut, joten ei ehkä liity asuntoon. Toisaalta diagnoositkin niin epämääräisiä, että tuntuu ettei oikein kukaan tiedä mistä kysymys.