Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset näyttävät tiptop paremmilta?

Vierailija
04.10.2017 |

Niiden mustat farkut ovat aina mustemmat kuin sinun. Valkoiset kengät pysyvät valkoisina. Mihinkään asusteeseen ei ole tullut naarmun naarmua. Sinun uusi laukkusi sen sijaan on saman tien käytetyn oloinen. Hiukset kiiltävät ja ovat täydellisen sileät. Tuulikaan ei pörrötä niitä. Oma tukka on sen viisi minuuttia kunnossa. Kaikki pipot sopivat heille. Se, mikä näyttää sinulla rupuiselta, on heillä tyylikäs. Vaatteisiin ei tartu roskia. Sinä sen sijaan syljet suustasi lehtiä, puhdistelet vaatteitasi katupölystä ja väistelet putoavaa linnunkakkaa. Ollaanko me jotain eri lajia, vai mitä häh?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, hauska kirjotus! Tiedän mitä tarkotat. Veikkaanpa että yksi vastaus on siisti koti ja hyvin säilytetyt vaatteet ja kengät. Eli tää ihmistyyppi oikeesti esim. harjaa villakangastakkinsa ja kaikki vaatteet on henkareissa väljästi. Noudattavat viileitä pesuohjeita jne. Kenkiä on tarpeeksi monta, jotta mitään paria ei kuluteta linttaan. Kengät kiillotetaan tai pyyhitään ja ne säilytetään siististi ja sesongin ulkopuolella niihin tungetaan paperimytyt tai muut pidikkeet kärkiin, jotta säilyttävät ryhtinsä. 

Vierailija
2/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, hauska kirjotus! Tiedän mitä tarkotat. Veikkaanpa että yksi vastaus on siisti koti ja hyvin säilytetyt vaatteet ja kengät. Eli tää ihmistyyppi oikeesti esim. harjaa villakangastakkinsa ja kaikki vaatteet on henkareissa väljästi. Noudattavat viileitä pesuohjeita jne. Kenkiä on tarpeeksi monta, jotta mitään paria ei kuluteta linttaan. Kengät kiillotetaan tai pyyhitään ja ne säilytetään siististi ja sesongin ulkopuolella niihin tungetaan paperimytyt tai muut pidikkeet kärkiin, jotta säilyttävät ryhtinsä. 

Tuollaiset jutut selittävät osan, mutta ei kaikkea. Jos on esim shoppailemassa, toisen päällä se täsmälleen sama uusi vaate näyttää paremmalta. Meikki ei koskaan suttaannu. Hiukset pysyvät hyvännäköisinä ja valokuvissa ei ole koskaan silmät kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä otsikko tarkoittaa? Kyllähän ihminen näyttää tiptoppina paremmalta kuin ei tiptoppina. Otsikoikaa kunnolla, älkääkä vain sanoja peräkkäin.

Vierailija
4/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä se, että heillä on eri vaatteet eri tilanteisiin. Tyypillinen tavis-suomalainen kun käyttää samoja kuteita ja kenkiä töissä, vapaalla, mökillä, veneellä, juhlissa jne.

Vierailija
5/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset jutut selittävät osan, mutta ei kaikkea. Jos on esim shoppailemassa, toisen päällä se täsmälleen sama uusi vaate näyttää paremmalta. Meikki ei koskaan suttaannu. Hiukset pysyvät hyvännäköisinä ja valokuvissa ei ole koskaan silmät kiinni. 

Älykkyyskin vaikuttaa asiaan. Yliyrittäminen kostautuu.

Vierailija
6/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyyskin vaikuttaa asiaan. Yliyrittäminen kostautuu.

Voitko avata vähän lisää? Jos minä laitan ripisiväriä ja kaveri laittaa ripsiväriä, miten älykkyys vaikuttaa siihen, että toisen ripsiväri on tunnin päästä tuhruinen ja toisella ihan samanlainen kuin laittaessakin? 

Vierailija
7/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen eräät henkilöt jota ovat lisäksi langanlaihoja vaikka joka tilanteessa missä ollaan heillä on tuplasti ainakin enemmän ruokaa lautasella kuin minulla. Heiltä saattaa myös usein kuulla että joo tultiin just pitsalta :D Itse sitä kateellisena kuuntelee kun kituutan taas millä lie dieetillä ja olen ainakin kaksi kertaa isompi.

Vierailija
8/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjutut. Meikki pysyy kun pohjustetaan. Ihoa hoidetaan. Hiustuotteet. Ryhti. Tapa käsitellä tavaroitaan ja asujaan. Esim itsestäni ei ikinä tule jakkupuku naista, koska näytän se päällä hompsulta, en vain osaa kantaa sitä. Yleensäkkin vaate on hyvä päällä kun se tuntuu omalta. Ja on oikean kokonen.

Vaatteiden ja miksei kenkien valkoisuus on se että niitä pestään ja säilyteään erikseen. Olin aikoinaan kurssilla jossa yksi opiskelija kysyi kurssilamme olleelta mustalaisnaiselta miten heidän valkoiset vaatteet pysyy niin valkoisena. Vastaus oli että he pesevät valkoiset aina! erikseen.

Vierailija
9/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua. Olin perjantaina pessyt hiukset, laittanut niihin hoitosuihketta, harjannut ja kiinnittänyt ne hyvin yöksi. Lauantaina harjasin hiukset uudelleen ja ennen kuin astuin ovesta ulos ne näyttivät hyvältä, olivat suorassa eikä ollut takkuja.

Kun pääsin keskustaan edelläni käveli kolme nuorta naista joilla oli samanpituiset pitkät hiukset kuin minulla, kaikilla oli hiukset millilleen kohdillaan, ihan kuin olisi viivoittimella vedetty. Minä menin ensiksi vessaan kun pääsin kahvilaan, mun hiukset näytti siltä että kuin olisin viimeksi harjannut ne toissakesänä. 

Vierailija
10/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa parempia kosmetologipalveluja, parempia kampaajapalveluja, parempia esteettisiä lääkärikeskusten hoitoja, parempia vaatteita, parempia kenkiä, parempia autoja, enempi vaatteita, enempi kenkiä, enempi autoja ei tarvitse pyöräillä tai seisoa pysäkillä tuulessa ja tuiskussa, voi ostaa palveluja, voi käyttää manikyyriä, kampaajaa, kosmetologia joka kuukausi, voi ostaa liikuntapalveluja ym. Laatu ja kunnossa oleva pohja auttavat säilyttämään ulkonäönkin vaikka ulkona vihmoo ja vuosirenkaita kertyy. Tietysti uuttera pystyy tekemään aika paljon itsekin ja nuoresta saa hyvännäköisen helpommin kuin vanhasta.

Vierailija
11/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään tajua. Olin perjantaina pessyt hiukset, laittanut niihin hoitosuihketta, harjannut ja kiinnittänyt ne hyvin yöksi. Lauantaina harjasin hiukset uudelleen ja ennen kuin astuin ovesta ulos ne näyttivät hyvältä, olivat suorassa eikä ollut takkuja.

Kun pääsin keskustaan edelläni käveli kolme nuorta naista joilla oli samanpituiset pitkät hiukset kuin minulla, kaikilla oli hiukset millilleen kohdillaan, ihan kuin olisi viivoittimella vedetty. Minä menin ensiksi vessaan kun pääsin kahvilaan, mun hiukset näytti siltä että kuin olisin viimeksi harjannut ne toissakesänä. 

No juuri tämä! Itse on muka laittanut hiukset hyvin ja meikinkin tehnyt huolella ja näytät lähtiessä hyvältä, mutta perille päästessä näytät pultsarilta. 

Vierailija
12/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku esimerkiksi mitä tököttiä hiuksiin pitää laittaa, että raudalla suoristetut hiukset ovat vielä tunninkin kuluttua sileät ja miten ja millä silmien ympärystät pitää pohjustaa, ettei ripsiväri valu. 

Vierailija
13/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt joku esimerkiksi mitä tököttiä hiuksiin pitää laittaa, että raudalla suoristetut hiukset ovat vielä tunninkin kuluttua sileät ja miten ja millä silmien ympärystät pitää pohjustaa, ettei ripsiväri valu. 

Hyvä shampoo ja hoitoaine, hiusöljy, lämpösuojasuihke, hiuslakka. Osta laadukas juuri sinulle sopiva ripsiväri. Tai jos tuuli saa silmät vuotamaan, käytä ulkona feikkisilmälaseja. Myös jos silmänympärykset ovat hirvittävän rasvaiset, niin pohjusta ne peitevoiteella tai luomivärin pohjustusaineella ja puuteroi, sitten vasta laadukas ripsiväri ripsiin.

Vierailija
14/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu hyvin usein. Vaikka kotona olisin mielestäni oikein kivan näköinen, vaatteet ovat just eikä melkein ja kaikki on kunnossa, niin kohta olen taas kuin puusta pudonnut ja puskasta reväisty. Tutussa lähikaupassa se on ihan ok vielä, mutta kauemmaksi lähtiessä olo on kuin maalaishiirellä kaupungissa. Mutta ei se haittaa kun muuten asiat ovat kunnossa. :)

Vierailija
15/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä shampoo ja hoitoaine, hiusöljy, lämpösuojasuihke, hiuslakka. Osta laadukas juuri sinulle sopiva ripsiväri. Tai jos tuuli saa silmät vuotamaan, käytä ulkona feikkisilmälaseja. Myös jos silmänympärykset ovat hirvittävän rasvaiset, niin pohjusta ne peitevoiteella tai luomivärin pohjustusaineella ja puuteroi, sitten vasta laadukas ripsiväri ripsiin.

Minä ainakin teen kaikkea tätä ja enemmänkin sekä pidän mielestäni huolta vaatteista. Totta kai tajuan että tavaroita täytyy kohdella hyvin. Kuitenkin joillakin vaan kaikki menee nappiin mulla ei. 

Vierailija
16/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä käytössä, en tiedä, mitkä merkit ovat hyviä. Ihan marketista ostan nämä. 

Tarkoitatko pohjustusaineella tuollaista primeria. Se minulla on käytössä. Ei toki aina, kun usein laitan pelkän ripsivärin ilman meikkivoiteita ja puutereita. 

Vierailija
17/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vain ovat luonnostaan siistejä ja perusteellisia ja selkeän- ja hyvännäköisiä. Toki asiaan vaikuttavat myös monet ulkonäölliset seikat, pituus, hoikkuus, hiusten paksuus, hyvä iho, ryhti, siisti, luonnollinen meikki, terveys yleensäkin. Hyvä leikkaus hiuksissa, vaatevalinnat ='yksinkertaiset, laadukkaat perusvaatteet, joiden yhdisteleminen onnistuu aina. Nämä henkilöt eivät käytä halpoja , erikuvioisia vaatteita ja tuntevat oman tyylinsä. Hyvälaatuiset ja hoidetut kengät, oikeanlaiset joka tilanteeseen. Osaavat kantaa vaatteensa.

Olisko "vähemmän on enemmän" yksi tällaisten tyyppien peruspilari.

Vierailija
18/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä käytössä, en tiedä, mitkä merkit ovat hyviä. Ihan marketista ostan nämä. 

Tarkoitatko pohjustusaineella tuollaista primeria. Se minulla on käytössä. Ei toki aina, kun usein laitan pelkän ripsivärin ilman meikkivoiteita ja puutereita. 

Kannattaa selvittää mikä on sun hiusten laatu ja erityistarve, vaikka kampaajalta kysäistä että minkä tyyppistä ainetta suosittelisi.

Vierailija
19/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, joilla on pienihuokosinen atooppinen rasvoittumaton iho ja vastustuskykyiset lasimaiset hiukset, joissa mikään pehmis ei pysy, eikä volyymia tule edes suolasuihkeella, saavat olla onnellisia. Heillä on kaikki edellytykset näyttää siistiltä. Lisää siihen vielä kankea kroppa, jossa on ryhtiä, ja jämpti elämäntyyli. Itse näytän siinä vieressä pörröiseltä peikolta.

Vierailija
20/96 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset vain ovat luonnostaan siistejä ja perusteellisia ja selkeän- ja hyvännäköisiä. Toki asiaan vaikuttavat myös monet ulkonäölliset seikat, pituus, hoikkuus, hiusten paksuus, hyvä iho, ryhti, siisti, luonnollinen meikki, terveys yleensäkin. Hyvä leikkaus hiuksissa, vaatevalinnat ='yksinkertaiset, laadukkaat perusvaatteet, joiden yhdisteleminen onnistuu aina. Nämä henkilöt eivät käytä halpoja , erikuvioisia vaatteita ja tuntevat oman tyylinsä. Hyvälaatuiset ja hoidetut kengät, oikeanlaiset joka tilanteeseen. Osaavat kantaa vaatteensa.

Olisko "vähemmän on enemmän" yksi tällaisten tyyppien peruspilari.

Ai. Minusta pikemminkin nämä ovat niitä ihmisiä, jotka voivat laitta vaikka minkälaisen leopardikuvioisen jätesäkin päälleen ja näyttävät silti hyvältä. Siis sellaisia vaatteita, joita itse en ikipäivänä uskaltaisi laittaa päälleni. Itse pysyn tiukasti niissä yksinkertaisissa ja tylsissä vaatteissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan