Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset villasukat on juuri nyt jaloissasi?

Vierailija
03.10.2017 |

Minulla omatekemät Socki Vintage Cottage -tavikset eli joustinta 15 cm ja siitä sitten sukkaosa normaaliin tapaan. Langatkin vielä päättelemättä :) Tuo Socki-lanka on todella mukavaa neuloa, olen ostanut useampaa väriä useamman kerän Adlibriksestä.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin neulomat pinkit villasukat.

Vierailija
42/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmy -sukat. Mustavalkoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen perussukkia pehmeästä langasta,

sukulaistyttö kutoo mulle ihania pitsivillasukkia.

http://www.haaraamo.fi/2012/03/pitsi-palmikkoa-villasukkaan-ohje.html

Vierailija
44/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ole sukat, vaan kantareiälliset säärystimet, vaaleanpunaiset.

Vierailija
45/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjavat, ohuet perussukat. Kakkosen puikoilla neuloin itse, langan toi äiti Tallinnasta, sellainen syksyn värinen. Käytän villasukkia kotona ympäri vuoden. Niiden pitää olla ohuet ja istua hyvin jalkaan. Minulla on hankala jalka, oli pakko opetella neulomaan itse, että sai sopivat. 

Vierailija
46/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta-harmaaraitaiset körttisukat 7 Veljestä-langasta, sain juuri langat pääteltyä ja kokeilin heti jalkaan. Ensimmäistä kertaa kokeilin kuviota, kiva neuloa. Vähän liian leveät tuli, joten pitää tehdä toiset pienemmällä silmukkamäärällä. Nämä annan ehkä äidilleni.

Vierailija
47/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat jossa valkoiset hevoset. Villasukat käytössä kesät talvet .

Vierailija
48/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brrh, onpa paljon 7 Veljestä -langasta neulottuja. Lörpsähtää ja nyppyyntyy alle aikayksikön eikä tunnu kivalta ihoa vasten.

Vierailija
49/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handun harmaasta sukkalangasta neulomani Kalajoki-sukat. Ihanan lämpimät ja pehmeät ja kiva tukea suomalaista langanvalmistajaa!

Vierailija
50/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanvihreää ja vaaleampaa sammaleenvihreää raitoina.

Mistä tiesit?

Vierailija
51/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tekemät raitavillasukat. Väreinä näyttäis olevan vihreää kahtena eri sävynä, tummaa violettia ja "punajuurta".

Vierailija
52/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetit villasukat jotka aloitin seiskaluokalla vuonna 2000, ja jotka jäivät kesken kun lukuvuosi loppui eikä kiinnostanut enää sen jälkeen jatkaa niitä, ja lankakin loppui. Muutama vuosi sitten äiti löysi ne jostain kaapinperältä, teki loppuun ja antoi mulle joululahjaksi. :-D Ihan on hienot, tummaa ja vaaleaa violettia ja sydänkuviota yksi raita.

Vierailija
53/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän Veljestä, viininpunaiset sukat, joissa varressa valkoisia raitoja.

Alkaa käydä villasukat vähiin, pitäisikin tilata kutojalta lisää.

Vierailija
54/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon vaimolta saadut oliivinvihreät luonnonvalkoisilla raidoilla, 7 veljestä luultavasti. Olen saanut monet kivat sukat häneltä.

Vierailija
55/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaonruskeat, perusmallia ja palmikko kulkee ylhäältä kärkeen asti. Omatekoiset.

Minulla on aina villasukat. Kuumalla säällä paljaassa jalassa, muuten sukka välissä.

Vierailija
56/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin tekemät, luulen, että seitsemää veljestä tai nallea.

Äiti tekee aina perusharmaita joillain raidoilla. Nyt on toisessa viininpunaiset raidat ja toisessa turkoosit. Juu, eriparia, kun näiden parit oli jo niin puhki, ettei parsia kannattanut.

Mäkin pidän villiksiä kesät talvet. Villa myös viilentää.

Vierailija
57/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaharmaasta Drops Fabelista tehdyt pohjemittaiset perussukat. Puikoilla Lumi Karmitsan joulusukat.

Vierailija
58/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla omatekemät Socki Vintage Cottage -tavikset eli joustinta 15 cm ja siitä sitten sukkaosa normaaliin tapaan. Langatkin vielä päättelemättä :) Tuo Socki-lanka on todella mukavaa neuloa, olen ostanut useampaa väriä useamman kerän Adlibriksestä.

Austemann Step 6 Irish Rainbow 3 color 624. Ihana pehmeä Aloe Vera, Jojoba lanka, tilasin viime keväänä muistaakseni Saksasta, sain paljon edullisemmin sieltä, Suomessa kun kyseinen lanka maksaa 12 e/ 150 g kerä. Lempparini tällä hetkellä, mutta uudet villasukat jo työn alla : )

Vierailija
59/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brrh, onpa paljon 7 Veljestä -langasta neulottuja. Lörpsähtää ja nyppyyntyy alle aikayksikön eikä tunnu kivalta ihoa vasten.

Ihan turhaa parjaamista Novitan langoista, mikään villa-/villasekoitelanka ei pysy kaiken ikää hyvänä jos käytössä, ei se ole nimestä kiinni. 

Vierailija
60/71 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen siskon kutomat, sekaväriset sukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi