Millaiset villasukat on juuri nyt jaloissasi?
Minulla omatekemät Socki Vintage Cottage -tavikset eli joustinta 15 cm ja siitä sitten sukkaosa normaaliin tapaan. Langatkin vielä päättelemättä :) Tuo Socki-lanka on todella mukavaa neuloa, olen ostanut useampaa väriä useamman kerän Adlibriksestä.
Kommentit (71)
Langantähteistä neulotut puna-harmaa-vihreät palmikkosukat. Lankana Novitan Venla. Tykkään neuloa ohuesta, se ei rasita käsiä ja hartioita niin kuin paksusta neulottaessa.
Musta-valko-oranssi-pinkki raidalliset polveen ylettyvät, itsekutomat 7veljeksestä
Ohuet, oisko kakkosen puikoilla kudotut, valmiskuviolliset vaaleansiniset/valkoiset nilkkasukat. Villasukat on parhaat, en muita sukkia käytäkään.
Vähän liian isot villasukat. Tumman vihreät ja varressa punaisia ja valkoisia raitoja.
Ihana ketju, tulee hyvä mieli kun näitä lukee :)
Austerman step 6 langasta tehdyt vihreävalkoraidalliset sukat. Lanka ilmeisesti sisältää jojobaöljyä ja on mukava neuloa.
Ei sukkia lainkaan vielä, pelkät avokassukat ja tennarit. Töissä olen. Kotona sit paljain jaloin.
Saappaissa ainoastaan villasukat ja joskus todella harvoin kotona. On niin liukkaat ettei niillä voi kotona kävellä.
Punaiset. Ostin cafe Regattasta. Ihanat.
Itse tehdyt seiskaveikasta. Vaaleanharmaa pohjaväri ja sydämiä violetilla ja tummanpunaisella. Lähes aina on sisällä jalassa villasukat, oli sitten kesä tai talvi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla omatekemät Socki Vintage Cottage -tavikset eli joustinta 15 cm ja siitä sitten sukkaosa normaaliin tapaan. Langatkin vielä päättelemättä :) Tuo Socki-lanka on todella mukavaa neuloa, olen ostanut useampaa väriä useamman kerän Adlibriksestä.
Ei minkäänlaisia. Kuulun FB:n Terroristien ja sukkien vastaiseen ryhmään. Suckat pois Soumesta! Emme altistu, emme huovuta!
Vierailija kirjoitti:
Äidin monivärisestä (sinistä, keltaista ja punaista ainakin) Seitsemästä veljeksestä neulomat ihan tavalliset sukat ilman krumeluureja.
Saako AdLibriksestä lankojakin? En tiennyt lainkaan!
Ihan kuin meillä olisi sama äiti. Sama lanka ja samat värit ja samat perussukat ilman extroja.
Villasukat jalassa kesät talvet kaikkein kuumimpia kesäpäiviä lukuunottamatta. On varmaan maailmankaikkeuden mukavimmat asusteet. Kiitos äiti :)
Vierailija kirjoitti:
http://www.merinovilla.fi/merinovillasukat70n/
Mukavan ohuet, mahtuvat kenkiin.
Kenkiin mahtumisesta tuli mieleen ärsytyksen aiheeni. Käytän talvella ainoastaan villasukkia, kun jalat palelee muuten kaikissa kengissä ja varsinkin sisällä ilman kenkiä. Kun sitten menen kenkäkauppaan näissä villasukissa, niin myyjä paasaa aina, että villasukat eivät nyt sovi näihin (goretex) kenkiin ja kun käyttää ohuempaa sukkaa niin voi ottaa pienemmän numeron kengästä... Välillä tuntuu, että villasukkani ovat kenkämyyjien pahin vihollinen.
No Converset tietenkin. Hölmö kysymys. Mustat.
Käytän sitten vasta joskus talvella kun on kylmä.
Toistaiseksi vain tavalliset mustat (40 den) sukkikset.
Paljain jaloin tepsuttelen vielä täällä töissäkin. Inhoan villasukkia!
Villatossut. Ruskeavalkoraitaiset. Vähän kuin mummolan kissa 😊