Tietämättäni olin toinen nainen...
...mutta se loppui lyhyeen kun sain asian selville. Tapasin kesällä mukavan miehen. Meillä klikkasi heti. Asutaan yli tunnin ajomatkan päässä toisistamme, kummallakin työ vie paljon aikaa ja harrastukset. Välillä viestiteltiin enemmän, välillä vähemmän. Mies ei kutsunut ikinä luokseen ja kun kävi luonani (mitä sitä valehtelemaan, panemassa) niin viipyi vain pari tuntia. Epäilin koko ajan että miehellä on parisuhde, kysyin, ja hän sanoi että on sinkku. Se oli helppo uskoa koska emme käyttäneet mitään ehkäisyä (itselle vauva olisi lottovoitto), järkeilin, että kukaan parisuhteessa oleva ei ottaisi raskausriskiä. Mutta toisaalta mies viesti paljon töistä, kotoa ei juuri ollenkaan. Katsoin Facen, oli kuvia naisten kanssa, mutta onhan itsellänikin miehiä ystävinä. Nyt Facessa oli kuitenkin kuva jossa hän oli lähdössä yhden "ystävänsä" kanssa reissuun ja kommenteista ymmärtää että ovat seurusteleva pari. Oksettaa. Toki olen pettynyt, mutta oksettaa miehen käytös pettää omaa naistaan ja oksettaa sekin tieto että olen tietämättäni sekaantunut varattuun mieheen. Poistin miehen tiedot, kuvat ja muut puhelimestani ja en ole vastannut miehelle enää, en soittoihin, en viesteihin. Jos olisit tuo hänen tyttöystävänsä, haluaisitko tietää minusta? Nainen vaikuttaa Facen perusteella mukavalta. Välillä mietin että annan olla koko asian, ehkä mies kärähtää jossain vaiheessa, toisaalta mietin nimettömän paketin lähettämistä, paketissa liukuvoide jonka mies tänne jätti...En tunne tarvetta kostaa, mutta jos olisin itse tuo tyttöystävä niin haluaisin tietää jos mieheni pettää. Mitä teen, teenkö mitään?
Kommentit (27)
En haluaisi että ottaisit yhteyttä millään tavalla.
Kannatta kertoa,autat kyllä sillä tätä naista pitkässä juoksussa eli vuosien päästä on varmasti sinulle kuitenkin kiitollinen.
Oliko itse kirjoittanut siihen, että kyseessä on ystävä? Oletteko kavereita facessa? Voihan olla, että hänellä kysessä on suhde, jossa eivät asu yhdessä, ja tapailevat harvakseltaan.
Kyllä kahden kanssa voi seurustella. Mutta naimisiin voi mennä toistaiseksi vain yhden kanssa. Mieshän saattoi olla leikattu eikä sellaiset tarvitse kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Kannatta kertoa,autat kyllä sillä tätä naista pitkässä juoksussa eli vuosien päästä on varmasti sinulle kuitenkin kiitollinen.
Kiitollinen mistä?
Mä laittaisin sen liukuvoiteen menemään, ja jos mahdollista, sen naisen osoitteeseen. Saatelappu mukaan, että tätä saattaa se sun miehesi tarvita. Kiusa se on pienikin kiusa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitollinen mistä?
Siitä että saa tietää puolisonsa olevan pettävä m*lkku ja tietää heittää mokoman pihalle?
Minulla vähän samankaltainen tilanne. Olen tavannut miehen muutaman kerran hänen luonaan ja hän itse kertoin jossain vaiheessa entisestä tyttöystävästään, joka muutti ulkomaille, joten he erosivat tuolloin. Olen stalkannut fb-profiilia sen verran, että osasin yhdistää, kuka tämä entinen tyttöystävä oli. Nyt huomasin, että tämän tyttöystävä on vaihtanut sukunimensä samaksi kuin miehelläkin on, eli ovat menneet naimisiin! Tai sitten tässä on jokin todella suuri väärinkäsitys ja yhteensattuma. Kun mies viimeksi kysyi, koska tapaamme seuraavan kerran, sanoin, että heti kun hän on jättänyt tyttöystävänsä (en kehdannut sanoa, että vaimonsa, koska en halunnut paljastua stalkkaamisesta). Hän sanoi, ettei ymmärrä, mitä tarkoitan. En todellakaan tiedä, mitä pitäisi ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Oliko itse kirjoittanut siihen, että kyseessä on ystävä? Oletteko kavereita facessa? Voihan olla, että hänellä kysessä on suhde, jossa eivät asu yhdessä, ja tapailevat harvakseltaan.
Me emme ole facekavereita. En nähnyt mikä miehellä on parisuhdestatuksena. Kuvassa oleva nainen näkyy myös aiemmissa kuvissa, tagitettuna, ovat siis facekavereita. Selasin ne kuvat mitkä näin ja nainen on klikannut usein sydäntä, toisaalta, niin on miehen siskotkin. Tähän viimeisimpään kuvaan jätetyistä kommenteista ymmärtää että ovat yhdessä, tapa miten toiset kommentoi paljastaa sen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitollinen mistä?
Siitä että saa tietää puolisonsa olevan pettävä m*lkku ja tietää heittää mokoman pihalle?
Epäilen kyllä tuntevani puolisoni paremmin kuin se mahdollinen toinen nainen joten sitä vaivaa ei kannata ehkä nähdä että hän yrittäisi kertoa millainen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kahden kanssa voi seurustella. Mutta naimisiin voi mennä toistaiseksi vain yhden kanssa. Mieshän saattoi olla leikattu eikä sellaiset tarvitse kondomia.
Voi olla että oli leikattu, kyseli kyllä jälkeenpäin kävikö käry, mutta onhan sekin saattanut olla pelkkää näyttelemistä....
ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten? Ei sellaista asiaa voi faceviestillä kertoa? Ja uskooko nainen jos sanon että en tiennyt miehen olevan varattu?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten? Ei sellaista asiaa voi faceviestillä kertoa? Ja uskooko nainen jos sanon että en tiennyt miehen olevan varattu?
ap
Uskooko hän sitäkään että miehellä olisi ollut oikeasti suhde kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän samankaltainen tilanne. Olen tavannut miehen muutaman kerran hänen luonaan ja hän itse kertoin jossain vaiheessa entisestä tyttöystävästään, joka muutti ulkomaille, joten he erosivat tuolloin. Hän sanoi, ettei ymmärrä, mitä tarkoitan. En todellakaan tiedä, mitä pitäisi ajatella.
Just. Olisiko nainen vaihtanut sukunimensä piruuttaan? Että eivät oikeasti ole naimisissa. Mietin tätä "omaa" tapaustani, että luuliko mies että en osaa katsoa Facesta hänen profiilia, että kumppani pysyisi salassa...Ehkä niin, en tiedä. Tai sitten ei vain välittänyt. Mietin viimeisimpien viestien kanssa, kun mies kirjoitti että yrittää tulla pian käymään, että vastaanko että tuo XX:n mukanaan, niin tutustutaan...En kuitenkaan vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuvat nähtyään varmasti, pilvessähän ne on tallessa...
ap
Et käytänyt ehkäisyä, vaikka kyseessä oli vain panosuhde? Sen verran olen vanhanaikainen, että mielestäni pitäisi ainakin asua yhdessä ennen kuin ollaan valmiita yhteiseen lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuvat nähtyään varmasti, pilvessähän ne on tallessa...
ap
Mielenkiintoista... että olisi vielä tehnyt sen naisen kanssa joka haluaa lähetellä minulle kuvia... vähän voisi olla vaikea uskoa... ja vielä vaikeampi sitä että tuolla naisella ei olisi mitään aavistusta minusta, mutta ehkä ne kuvat sitten kertoisi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Et käytänyt ehkäisyä, vaikka kyseessä oli vain panosuhde? Sen verran olen vanhanaikainen, että mielestäni pitäisi ainakin asua yhdessä ennen kuin ollaan valmiita yhteiseen lapseen.
Minulle itselle se ei ollut pelkkä panosuhde, kyllä olin miehestä ihan tosissani kiinnostunut.
Niin pitäisi asua, olen kanssasi samaa mieltä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista... että olisi vielä tehnyt sen naisen kanssa joka haluaa lähetellä minulle kuvia... vähän voisi olla vaikea uskoa... ja vielä vaikeampi sitä että tuolla naisella ei olisi mitään aavistusta minusta, mutta ehkä ne kuvat sitten kertoisi kaiken.
No en ole lähettämässä kuvia kellekään, totesin vain, että todisteet siitä että mies on pettänyt häntä kanssani on olemassa. Kuten sanoin, epäilin miehen olevan parisuhteessa, hän kielsi olevansa. Facebookista ei näkynyt mitään viitettä parisuhteeseen ennen kuin näistä viimeisistä kuvista, mitkä nähtyäni lopetin yhteydenpidon.
Hoh hoijaa