Tietämättäni olin toinen nainen...
...mutta se loppui lyhyeen kun sain asian selville. Tapasin kesällä mukavan miehen. Meillä klikkasi heti. Asutaan yli tunnin ajomatkan päässä toisistamme, kummallakin työ vie paljon aikaa ja harrastukset. Välillä viestiteltiin enemmän, välillä vähemmän. Mies ei kutsunut ikinä luokseen ja kun kävi luonani (mitä sitä valehtelemaan, panemassa) niin viipyi vain pari tuntia. Epäilin koko ajan että miehellä on parisuhde, kysyin, ja hän sanoi että on sinkku. Se oli helppo uskoa koska emme käyttäneet mitään ehkäisyä (itselle vauva olisi lottovoitto), järkeilin, että kukaan parisuhteessa oleva ei ottaisi raskausriskiä. Mutta toisaalta mies viesti paljon töistä, kotoa ei juuri ollenkaan. Katsoin Facen, oli kuvia naisten kanssa, mutta onhan itsellänikin miehiä ystävinä. Nyt Facessa oli kuitenkin kuva jossa hän oli lähdössä yhden "ystävänsä" kanssa reissuun ja kommenteista ymmärtää että ovat seurusteleva pari. Oksettaa. Toki olen pettynyt, mutta oksettaa miehen käytös pettää omaa naistaan ja oksettaa sekin tieto että olen tietämättäni sekaantunut varattuun mieheen. Poistin miehen tiedot, kuvat ja muut puhelimestani ja en ole vastannut miehelle enää, en soittoihin, en viesteihin. Jos olisit tuo hänen tyttöystävänsä, haluaisitko tietää minusta? Nainen vaikuttaa Facen perusteella mukavalta. Välillä mietin että annan olla koko asian, ehkä mies kärähtää jossain vaiheessa, toisaalta mietin nimettömän paketin lähettämistä, paketissa liukuvoide jonka mies tänne jätti...En tunne tarvetta kostaa, mutta jos olisin itse tuo tyttöystävä niin haluaisin tietää jos mieheni pettää. Mitä teen, teenkö mitään?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatta kertoa,autat kyllä sillä tätä naista pitkässä juoksussa eli vuosien päästä on varmasti sinulle kuitenkin kiitollinen.
Mielenkiintoista... että olisi vielä tehnyt sen naisen kanssa joka haluaa lähetellä minulle kuvia... vähän voisi olla vaikea uskoa... ja vielä vaikeampi sitä että tuolla naisella ei olisi mitään aavistusta minusta, mutta ehkä ne kuvat sitten kertoisi kaiken.
No en ole lähettämässä kuvia kellekään, totesin vain, että todisteet siitä että mies on pettänyt häntä kanssani on olemassa. Kuten sanoin, epäilin miehen olevan parisuhteessa, hän kielsi olevansa. Facebookista ei näkynyt mitään viitettä parisuhteeseen ennen kuin näistä viimeisistä kuvista, mitkä nähtyäni lopetin yhteydenpidon.
Miksi nainen uskoisi todisteiden olemassa oloon jos et edes aio niitä näyttää. Toisaalta miksi se haittaisi vaikka hän ei uskoisi tarinassa pettämisestä tai siitä että sinä et miehen parisuhteesta tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatta kertoa,autat kyllä sillä tätä naista pitkässä juoksussa eli vuosien päästä on varmasti sinulle kuitenkin kiitollinen.
Mielenkiintoista... että olisi vielä tehnyt sen naisen kanssa joka haluaa lähetellä minulle kuvia... vähän voisi olla vaikea uskoa... ja vielä vaikeampi sitä että tuolla naisella ei olisi mitään aavistusta minusta, mutta ehkä ne kuvat sitten kertoisi kaiken.
No en ole lähettämässä kuvia kellekään, totesin vain, että todisteet siitä että mies on pettänyt häntä kanssani on olemassa. Kuten sanoin, epäilin miehen olevan parisuhteessa, hän kielsi olevansa. Facebookista ei näkynyt mitään viitettä parisuhteeseen ennen kuin näistä viimeisistä kuvista, mitkä nähtyäni lopetin yhteydenpidon.
Miksi nainen uskoisi todisteiden olemassa oloon jos et edes aio niitä näyttää. Toisaalta miksi se haittaisi vaikka hän ei uskoisi tarinassa pettämisestä tai siitä että sinä et miehen parisuhteesta tiennyt?
Tarkoitin että en ole näyttämässä niitä nyt, kun en edes tiedä otanko naiseen mitään yhteyttä. Kuvat kuitenkin on todisteeksi olemassa, jos nainen jotain todisteita kysyisi. Tuo jälkimmäinen kysymyksesi, niin JOS otan naisen yhteyttä, hän voi luulla että olen tiennyt miehen olevan varattu ja tahallani sekaantunut heidän suhteeseen. En halua ketään kimppuuni, koska en ole tehnyt mielestäni mitään väärää. Se mieshän tässä mulkku on.
Haluaisin, että kerrot tilanteen rehellisesti ja suoraan. Kyllä naisella on oikeus tietää ja tehdä omat ratkaisunsa, sinulla ei ole oikeutta päättää hänen puolestaan.
Rehellisyys maan perii, faktat tiskiin, kaikkien kannalta reiluinta.
Minulle on vastaavassa tilanteessa kerrottu (luojan kiitos), tosin nainen tiesi mieheni olevan varattu. Ei tullut kuitenkaan mieleenkään 'ampua viestintuojaa' vaikka moraaliton mielestäni oli hänkin, kyllä mies sai vastata yksin teostaan minulle.
Ja kyllä minulla oli oikeus tietää, onneksi edes joku kertoi ja oli rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
En halua ketään kimppuuni, koska en ole tehnyt mielestäni mitään väärää. Se mieshän tässä mulkku on.
En ehkä kertoisi jos haluaisin olla varma siitä että nainen ei hupi silmille koskaan kun ei voi olla varma miten ihmiset reagoi. Enkä kyllä kieltämättä itsekään kovin suorasti suhtautuisi jos saisin liukuvoiteen tai kuvia postipaketista. Ilmiannon joskus olen saanut että puolisollani. Onneksi se oli hyvinkin neutraali toteamus asiasta. Tilivelvollinen ilmiantajalle ole koe olevani sen suhteen miten tilanne sen jälkeen eteni uskooko vai en, päättyikö parisuhde vai ei
Minä olen miettinyt sellaista, että tekisin nimettömän fb-profiilin ja lähestyisin tätä tyttöystävää/vaimoa siten, että kysyisin, onko hän suhteessa tämän miehen kanssa. Saisin ainakin selvyyden, jos hän vastaisi. Sitten saattaisin sanoa miehelle, että onko tämä tyttöystävä/vaimo myös tietoinen, että he ovat eronneet. En ehkä kuitenkaan uskaltaisi kertoa tälle naiselle mitään.