Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen espoolainen ja pitäisi Vantaalle muuttaa..

Vierailija
02.10.2017 |

Vantaalle muutto olisi tässä elämäntilanteissani kaikin puolin järkevämpää. Ahdistaa. En halua Vantaalle! Missä siellä on jotain hyviä alueita? Mulla on tosi huono kuva Vantaasta se on vaan yks valtava ghetto pk-seudulla. Espoo on paljon parempi kauheeta muuttaa pois Espoosta. En tiedä pystynkö tähän.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Vantaalla koulussa, mutta asun Espoossa. Julkiset naurettavan kalliita (seutulippu), joten hommasin auton. Ei mitään ongelmaa. Miksi sun on aivan pakko muuttaa sinne Vantaalle? Ne on sen verran lähellä toisiaan, että aivan varmasti voit asua Espoossa ja kulkea sieltä käsin Vantaalle.

Vierailija
2/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on noin valtava nii mikset vaan asu siellä Espoossa? Eipä se kaukana Vantaasta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä muuta. Espoolaisena ymmärrän sinua oikein hyvin.

Vierailija
4/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samassa tilanteessa sun kanssa, ap. :( Ensiasunnon osto edessä, ja rahallisesti kaikinpuolin järkevämpää olis ostaa Vantaalta, kun täällä on hinnat pilvissä ja kai sieltäkin pääsee hyvin Helsingin suuntaan. En vaan missään helkkarin nimessä haluaisi. Vantaalla ajellessa tulee nimenomaan toi ghettofiilis, tuntuu että koko alue on yhtä epämääräistä teollisuusaluetta ja sinne tänne on ripoteltu asutusta. Jotenkin ahdistava mesta kaikinpuolin.

Näillä näkymin teen kompromissin ja muutan "Espoon ghettoon", toi Vantaa ahdistaa vaan ihan liikaa, vaikka tajuan itsekin ettei siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
5/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Vantaa on tuhat kertaa kivempi kuin Espoo. Mutta en mä kans ymmärrä, asu siellä Espoossa sitten, sehän on kiinni Vantaassa, asut siinä metrin päässä rajalta vaikka.

Vierailija
6/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurila ja Kaivoksela on ihan kivoja paikkoja. Ja erittäin nopeasti pääsee Helsinkiin tai Espooseen jos alkaa ahdistaa :D

Vierailija
7/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa eri paketissa.

Vierailija
8/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurila ja Kaivoksela on ihan kivoja paikkoja. Ja erittäin nopeasti pääsee Helsinkiin tai Espooseen jos alkaa ahdistaa :D

Onko nuo alueina hirveen levottomia?

Vierailija
9/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo alueina hirveen levottomia?

Omasta mielestäni ei ollenkaan. Kaivokselassa paljon ihan uusia taloja eikä näytä lainkaan ghetolta, toki lähettyvillä on myrtsin seutu joka vähän.. Noh. Mutta Kaivoksela mielestäni ihan kiva.

Tikkurilassa taas mielettömän hyvät kulkuyhteydet kaikkialle.

Mutta itse en ole vantaalainen, joten he kertokoot vielä enemmän. :)

Vierailija
10/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä ainakin Louhelaa ja Myyrmäkeä!!

Vierailija
11/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali vali vali vali. Etkö parempaa keksinyt?

Vierailija
12/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Espoo on aina Espoo. Mulle oli valtava kriisi muuttaa sieltä Helsinkiin.

Vierailija
13/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva aloitus on naurattanut minua yhtä paljon. 😂

Vierailija
14/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Vantaalla ainoa ok paikka voisi olla Tikkurila.

Kivistö on uutta hienoa seutua ja Jumbon läheisyys myös ok.

Vierailija
15/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Vantaalla on korkeampi kunnallisvero kuin Espoossa... En tosin tiedä kuink aplajon tämä sinun verotuksessa vaikuttaa...

Vierailija
16/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossahan on ihania alueita kuten Suvela, Kirstinmäki, Espoon keskus, Tuomarila, Matinkylä, ja kyllä Leppävaarakin on niin valoisa, väljästi rakennettu ja kaunis alue.

Vierailija
17/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Toisaalta ymmärrän kyllä ap:ta

Vierailija
18/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutan vantaalle myös. Siihen lähelle Jumboa.  

Vierailija
19/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Vantaalla on korkeampi kunnallisvero kuin Espoossa... En tosin tiedä kuink aplajon tämä sinun verotuksessa vaikuttaa...

Siis mitä helkkaria? Ja silti siellä näyttää tolta? Mihin se kaikki fyffe menee

Vierailija
20/68 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossahan on ihania alueita kuten Suvela, Kirstinmäki, Espoon keskus, Tuomarila, Matinkylä, ja kyllä Leppävaarakin on niin valoisa, väljästi rakennettu ja kaunis alue.

Kirstinmäki on Suvelassa. Tuomarila on ihan hyvää seutua ja samoin Leppävaara ja Matinkylä. Paljon uusia hienoja taloja.