Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä jota v#tuttaa kaikki ja kiroilee koko ajan?
Kommentit (52)
Ilmeisen vähän on tullut huudeltua kuukautisvaivoja, vaikka kivut vastasikin ennen lähes synnytyskipuja, kun eniten kuitenkin töitä tein.
Ihan niin kun kärsimyksiä ei voi verrata, niin työyhteisöjä ja niissä toimimista ei voi mitenkään verrata suoraan keskenään. Et voi tietää, miten itse käyttäytyisit tietyssä työyhteisössä.
Varsinkin jos mahdollinen kiusaaminen jatkuis vielä kotonakin nettikiusaamisen muodossa. Eikö ahdistaiskin, jos "missään et pääsis pakoon" ja pakko vaan olis jaksaa töissä käydä, koska ilmaisia lounaita ei ole. Nro 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos joku on oikeasti AINA pahalla tuulella, niin onhan se ankeaa. Etenkin kumminkin hänelle itselleen, se kannattaa muistaa.
En kuitenkaan tunne ketään, joka olisi AINA pahalla tuulella ja kiroilisi. Ehkä tuo ap:n työkaverikin on pahalla tuulella vain duunissa, duuniin tai duunikavereihin liittyvistä syistä? Enkä nyt siis vittuile ap:lle, vaan ehkä teidän työpaikalla ei porukkahenki toimi.
Tosin, eipä tuollainen selän takana puhuminenkaan kauhena rakentavaa ole, voisit ihan hyvin joskus sanoa työkaverille kahden kesken, että hän on välillä aika pelottava ja ahdistava, koska on niin vihainen.
Jos osaat sanoa sen nätisti, niin se voi saada hänet miettimään esiintymistään.
Minä olen pahalla tuulella yleensä syystä. Pomo perseilee, koneet ei toimi. Silloin voin kyllä kiroilla aika suoraan. Minusta aikuisilla ihmisillä aikuisseurassa on se mahdollisuus, sanoja ne vain ovat.
Mutta osaan olla myös iloinen ja hyvällä tuulella ja työkavereita autan aina.
Toivottavasti se kompensoi ajoittaiset voivitut.
Mitä selän takana puhumista se on että kertoo tällaisesta anonyymisti keskustelupalstalla? Eikö keskustelupalsta ole juuri sitä varten että voidaan keskustella asioista mistä ei livenä voi ja saadaan muiden näkökulmia mieltään painaviin asioihin?
No on se selän takana kiukuttelua, eikä ainakaan MUUTA asiaa mihinkään suuntaan. Jos asia on sinulle ongelma, tee jotain äläkä valita.
Sitä tarkoitin, ettei selän takana valittaminen ole RAKENTAVAA eli ratkaise asiaa.
Kyllä näiden palstojen tarkoitus on ollut ennen keskustella ihan muista asioista ja muokata tekstiä niin, että siitä ei tunnista. Tunnistettavuus on tarkoitushakuista mustamaalausta ja kiusaamista. Siis muidenkin tunnistettavissa oleva teksti kun niiden ihmisten kun siihen kuuluu. Jos joku osa ei täsmää, niin sittenhän se ei voi kertoa susta tai tutusta joka siitä tulee mieleen.
Ajattelen, että siinä on ihminen, joka on lapsena saanut kaiken mitä haluaa eikä ole koskaan kokenut oikeita vastoinkäymisiä. Todella raskasta. Melkeinpä kannattaisi jopa vaihtaa työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että siinä on ihminen, joka on lapsena saanut kaiken mitä haluaa eikä ole koskaan kokenut oikeita vastoinkäymisiä. Todella raskasta. Melkeinpä kannattaisi jopa vaihtaa työpaikkaa.
Itse ajattelen, että siinä on ihminen joka on kokenut rnemmän kun minä ja enemmän kun yksi ihminen kantaa jaksaa ja jonka todellakin kannattais tyhjentää pää kaikesta siitä paskasta ja olla muutama vuosi pois raadollisesta työelämästä, koska pumpulissa kasvaneet ei voi mitenkään häntä ymmärtää. Se on heiltäkin liikaa vaadittua.
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan usko tai edes välitä.
Eikä toisten asiat sinulle myöskään kuulu. Omat rajat. Nro 52
Voisin pyytää anteeksi, mutta se olisi vain sarkasmia sua kohtaan..
Mitä selän takana puhumista se on että kertoo tällaisesta anonyymisti keskustelupalstalla? Eikö keskustelupalsta ole juuri sitä varten että voidaan keskustella asioista mistä ei livenä voi ja saadaan muiden näkökulmia mieltään painaviin asioihin?