Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä jota v#tuttaa kaikki ja kiroilee koko ajan?

Vierailija
02.10.2017 |

Tällainen tapaus työkaverina, valitettavasti.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanhallinnassa ongelmia ja vääristynyt ulosilmaisu.

Vierailija
2/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä hän puhuu on negatiivista. Kritisoi, valittaa, ärsyyntyy. Ja sitä kiroilun määrää. Tuntuu ettei hän löydä mistään mitään muuta kuin valitettavaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut?

Vierailija
4/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneeksi veikkaisin.

Vierailija
5/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut?

Minäkin olen ollut masentunut ja lievästi masentunut tälläkin hetkellä. Ei se oikeuta noin huonoja käytöstapoja. Tuo tyyppi on moukka, ilkeän oloinen ihminen enkä minä edes usko, että hän on masentunut. Tuntuu kuitenkin tekevän asioita eikä vain makaa kotona kuten vakavassa masennuksessa usein tehdään.

Ap

Vierailija
6/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tollanen ja häpeän usein jälkikäteen kuinka rumasti olen puhunut.  En tiedä mikä mua vaivaa, en kai ajattele sen enempää muita, puhun sen mitä ajattelen ja moni asia ottaa päähän ja se kuuluu mun puheesta.

Jos työkaverisi sanoo esim. "voi vittu", kysy, että mikä tippu?  tms... :)

Vierailija
7/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista: Vihaa työtään.

Vierailija
8/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajatela. - Jotenkin tollainen jatkuva negatiivisuus ja kiroilu vetää ensiksi vain hiljaiseksi. - Tulee mieleen lähinnä, että miksi? - Miten tilanne etenee, pitäisikö itse osata olla varuillaan, vaan kuinka(?)  Onkohan kaikki hänellä kohdallaan; ei kovin sanoisnko aikuismaista -käytöstä. 

Vierailija
9/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos etsisit vaikka ihan vaan oman elämän.

Vierailija
10/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oon tommone, ku kyrsii, eli, jos ei oo kivaa, nii en jaksa teeskennellä ja mielistellä.

Vierailija
11/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikuismaista käytöstä eikä kuulu työpaikalle. Onkohan sulla työkaverina mun ex-työkaveri? Sillä oli tapana purkaa turhautumisensa ja huono fiiliksensä lähiympäristöön, kiroili ja paiskoi kamoja, aikuinen ihminen. Hävetti sen mimmin puolesta. Kukaan ei uskaltanut sanoa sille mitään, kun se oli sellanen hemmetin diiva ja esimiesten mielestä kai varsinainen työyhteisön kulmakivi.

Vierailija
12/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tollanen töissä kun mulla on menkat. Mut en todellakaan käy avautumaan siitä miespuoliselle työnantajalle. Vaikka joku toinen kertoiskin omistaan. Kännissä voisin sanoa, mut kuka on töissä kännissä, nii..

Vierailija
13/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tuollaisen tapauksen, n 60v. nainen. Mikään ei ikinä ole hyvin, ulkona on aina liian kylmä tai kuuma, hänen kotimaansa on ihan peestä muttei tästäkään maasta mitään hyvää löydy.

Kritisoi avoimesti muiden ulkonäköä ja tapoja toimia, itse ei siedä minkäänlaista kritiikkiä, eikä edes sitä, jos vastapuoli puolustautuu.

En vielä kertaakaan ole kuullut mitään positiivista tämän tädin suusta, enkä ymmärrä kuinka hän ei vielä ole tukehtunut omaan negatiivisyyteensä.

Mikä tällaisen ihmisen ongelma on, en todella osaa sanoa, mutta raskasta juttuseuraa nämä kyllä ovat.

Vierailija
14/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen työkaveri. Todella raskasta seuraa ja monesti oli jopa uhkaava. En onneksi joutunut usein olemaan hänen kanssaan kahdestaan töissä. Viimeisen yhteisen työvuoron jälkeen huokaisin helpotuksesta ja taputin itseäni olalleni kun olin jaksanut hänen kiukutteluaan ja raivokohtauksiaan niinkin pitkäpinnaisesti. Valitettavasti tilanteelle on vähän huono tehdä mitään ilman että työkaverilla menee tunteisiin. Mietin myös aivan tosissani, että saakohan hän tarpeeksi seksiä. Oli tyly myös asiakkaille.

Vierailija
15/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikuismaista käytöstä eikä kuulu työpaikalle. Onkohan sulla työkaverina mun ex-työkaveri? Sillä oli tapana purkaa turhautumisensa ja huono fiiliksensä lähiympäristöön, kiroili ja paiskoi kamoja, aikuinen ihminen. Hävetti sen mimmin puolesta. Kukaan ei uskaltanut sanoa sille mitään, kun se oli sellanen hemmetin diiva ja esimiesten mielestä kai varsinainen työyhteisön kulmakivi.

Onko käyny edes mielessä, et ehkä kaikki revittiin juuri hänen selkänahasta?

Vierailija
16/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla uudempia haasteita tarjolla vai mistä aattelit, että lähtisin hakemaan uutta suuntaa? - Miksi meidän, jotka käyttäydymme, sanosinko asiallisesti pitäisi kestää ja tai sietää, että joku on -ilman erityistä syystä tai, ainakin meille vieraasta syystä jatkuvasti joka-asiaan hapan (negatiivinen) ja kiroilee? - Kyllä tuollainen käytös väkisinkin vaikuttaa enemmän tai vähemmän ympäristöön, eikä suinkaan kovin positiiviseksi tai työtehoa parantavasti, pikemminkin päinvastoin. - Herkemmät saattavat jopa alkaa pelkäämään tai jännittämään ja kulkemaan varpaillaan.       

Vierailija
17/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlainen työkaveri. Todella raskasta seuraa ja monesti oli jopa uhkaava. En onneksi joutunut usein olemaan hänen kanssaan kahdestaan töissä. Viimeisen yhteisen työvuoron jälkeen huokaisin helpotuksesta ja taputin itseäni olalleni kun olin jaksanut hänen kiukutteluaan ja raivokohtauksiaan niinkin pitkäpinnaisesti. Valitettavasti tilanteelle on vähän huono tehdä mitään ilman että työkaverilla menee tunteisiin. Mietin myös aivan tosissani, että saakohan hän tarpeeksi seksiä. Oli tyly myös asiakkaille.

Tuo uhkaavuus on luultavasti vaan sun oman pään tuotosta. Oletko kokenut lapsuudessa väkivaltaa, kun noin ylireagoit?

Vierailija
18/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla uudempia haasteita tarjolla vai mistä aattelit, että lähtisin hakemaan uutta suuntaa? - Miksi meidän, jotka käyttäydymme, sanosinko asiallisesti pitäisi kestää ja tai sietää, että joku on -ilman erityistä syystä tai, ainakin meille vieraasta syystä jatkuvasti joka-asiaan hapan (negatiivinen) ja kiroilee? - Kyllä tuollainen käytös väkisinkin vaikuttaa enemmän tai vähemmän ympäristöön, eikä suinkaan kovin positiiviseksi tai työtehoa parantavasti, pikemminkin päinvastoin. - Herkemmät saattavat jopa alkaa pelkäämään tai jännittämään ja kulkemaan varpaillaan.       

Koita nyt vaan selviytyä siitä nykysestä työstäs. Itse en ole työelämässä, kun ei haluta, joten evvvk.

Vierailija
19/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin liian herkkä työelämään, niin kun minäkin?

Vierailija
20/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaiden mielestä sä voit olla "ihan paska", vaikka tekisit työs hyvin. Tällasta palautetta sai kerran työkaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän