Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä jota v#tuttaa kaikki ja kiroilee koko ajan?

Vierailija
02.10.2017 |

Tällainen tapaus työkaverina, valitettavasti.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos joku on oikeasti AINA pahalla tuulella, niin onhan se ankeaa. Etenkin kumminkin hänelle itselleen, se kannattaa muistaa.

En kuitenkaan tunne ketään, joka olisi AINA pahalla tuulella ja kiroilisi. Ehkä tuo ap:n työkaverikin on pahalla tuulella vain duunissa, duuniin tai duunikavereihin liittyvistä syistä? Enkä nyt siis vittuile ap:lle, vaan ehkä teidän työpaikalla ei porukkahenki toimi.

Tosin, eipä tuollainen selän takana puhuminenkaan kauhena rakentavaa ole, voisit ihan hyvin joskus sanoa työkaverille kahden kesken, että hän on välillä aika pelottava ja ahdistava, koska on niin vihainen.

Jos osaat sanoa sen nätisti, niin se voi saada hänet miettimään esiintymistään.

Minä olen pahalla tuulella yleensä syystä. Pomo perseilee, koneet ei toimi. Silloin voin kyllä kiroilla aika suoraan. Minusta aikuisilla ihmisillä aikuisseurassa on se mahdollisuus, sanoja ne vain ovat.

Mutta osaan olla myös iloinen ja hyvällä tuulella ja työkavereita autan aina.

Toivottavasti se kompensoi ajoittaiset voivitut.

Vierailija
22/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uhkaavuus on luultavasti vaan sun oman pään tuotosta. Oletko kokenut lapsuudessa väkivaltaa, kun noin ylireagoit?

:D

Mitähän ihmettä? Työkaveri siis alkoi huutamaan päin naamaani ja tilanne oli uhkaava. Mitähän sä oikein luulet tietäväsi muiden ihmisten asioista ja ylireagoinneista? En ole kokenut lapsuudessa väkivaltaa, mutta kiva että huolehdit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä vituttaa esimiehen alatyyliset henkilökohtaisista asioista vihjailut. Muusta puhumattakaan.

Vierailija
24/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ressukalla elämä pieleen eikä osaa tehdä asialle mitään.

Vierailija
25/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo uhkaavuus on luultavasti vaan sun oman pään tuotosta. Oletko kokenut lapsuudessa väkivaltaa, kun noin ylireagoit?

Mitähän ihmettä? Työkaveri siis alkoi huutamaan päin naamaani ja tilanne oli uhkaava. Mitähän sä oikein luulet tietäväsi muiden ihmisten asioista ja ylireagoinneista? En ole kokenut lapsuudessa väkivaltaa, mutta kiva että huolehdit :D

Korottiko ääntään vai huusiko? Siinäkin on eroa. Ei mua kiinnosta sun draamailut tippaakaan.

Vierailija
26/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ressukalla elämä pieleen eikä osaa tehdä asialle mitään.

Ehkä joku pilaa sitä tarkoituksella ja koska on syyntakeeton, häntä ei voi vaatia tilille.

Vierailija
27/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korottiko ääntään vai huusiko? Siinäkin on eroa. Ei mua kiinnosta sun draamailut tippaakaan.

Hahaa, täällä on meillä marttyyri joukossamme, joka tunnisti itsensä ap:n kuvauksesta ja suuttui.

En siis ole tuo jolta kysyit asiasta lisää (vaikka sinua ei toki kiinnosta asia tippaakaan, muuten vaan kyselit) :D

Vierailija
28/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se syy sulle vielä selviää, jos sulla on yhtään älliä päässäs. Ennemmin tai vaikka vasta vuosien päästä. Se syy et ole sinä, lohduttaudu sillä. Ehkä se on joku muu.

Vierailija
29/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, täällä on meillä marttyyri joukossamme, joka tunnisti itsensä ap:n kuvauksesta ja suuttui.

En siis ole tuo jolta kysyit asiasta lisää (vaikka sinua ei toki kiinnosta asia tippaakaan, muuten vaan kyselit) :D

Jaa suutuin. Kiva tietää, haukotus.. Kyllä muistan vuosien takaa erään kohtauksen, joka oli monen tekijän summa, mut en mä siitä enää mitään tunne. En näe edes tarvetta keskustella asiasta..

Vierailija
30/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos etsisit vaikka ihan vaan oman elämän.

Oliko sinulla uudempia haasteita tarjolla vai mistä aattelit, että lähtisin hakemaan uutta suuntaa? - Miksi meidän, jotka käyttäydymme, sanosinko asiallisesti pitäisi kestää ja tai sietää, että joku on -ilman erityistä syystä tai, ainakin meille vieraasta syystä jatkuvasti joka-asiaan hapan (negatiivinen) ja kiroilee? - Kyllä tuollainen käytös väkisinkin vaikuttaa enemmän tai vähemmän ympäristöön, eikä suinkaan kovin positiiviseksi tai työtehoa parantavasti, pikemminkin päinvastoin. - Herkemmät saattavat jopa alkaa pelkäämään tai jännittämään ja kulkemaan varpaillaan.       

Koita nyt vaan selviytyä siitä nykysestä työstäs. Itse en ole työelämässä, kun ei haluta, joten evvvk.

Kyllähän minä, mutta ei ole milestäni liikaa vaadittu työkaverilta, että hän hallitsee normaalit ja tavanomaiset käytöstavat; johon mielestäni kuuluu -ainakin omalla alalliani- se, ettei jatkuvasti kiroile tai suhtaudu joka asiaan negatiivisesti; hieman voi saada jatkuvaa negatiivisuuttaan anteeksi, jos osaa perustella "negatiivisuutensa" jotenkin rakentavasti.  Jatkuvan kiroilun taas voi korvata olemalla vaikka välillä kokonaan hiljaa, jollei osaa sanoa, mitään fiksummalta kuullostavaa.

Vierailija
31/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli tuollainen. Oikeasti vihainen aivan koko ajan, haukkui päivän aikana suunnilleen kaikki tuntemansa ihmiset lyttyyn vähintään selän takana, käytös sitä luokkaa ettei yksikään työpaikka katsellut kovin pitkään. Vaikeasti mielisairashan hän oli. Apua ei voinut tietenkään hakea koska lääkärit vasta hulluja ovatkin eivätkä tiedä mistään mitään...

Vierailija
32/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä oli tuollainen. Oikeasti vihainen aivan koko ajan, haukkui päivän aikana suunnilleen kaikki tuntemansa ihmiset lyttyyn vähintään selän takana, käytös sitä luokkaa ettei yksikään työpaikka katsellut kovin pitkään. Vaikeasti mielisairashan hän oli. Apua ei voinut tietenkään hakea koska lääkärit vasta hulluja ovatkin eivätkä tiedä mistään mitään...

Eli sä olet lääkäri? Mikä oli hänen pisin työuransa?

Vierailija
33/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on jo luultavasti ymmärtäneet yskän.

Vierailija
34/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite oon tommone, ku kyrsii, eli, jos ei oo kivaa, nii en jaksa teeskennellä ja mielistellä.

Ja töissähän pitää aina olla kivaa....

Vierailija
35/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me on kaikissa aiemmissa työpaikoissa puitu asiat ihan siinä, mut ne onkin ollu vielä niitä normaaleja ihmisi. Nämä nykyajan tyttöset luulee olevansa jossain salkkareissa ehkä. Tirsk.

Vierailija
36/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ite oon tommone, ku kyrsii, eli, jos ei oo kivaa, nii en jaksa teeskennellä ja mielistellä.

Ja töissähän pitää aina olla kivaa....

Ei pidä. Siks pitääkin olla oma itsensä. Sivusta.

Vierailija
37/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentunut?

Minäkin olen ollut masentunut ja lievästi masentunut tälläkin hetkellä. Ei se oikeuta noin huonoja käytöstapoja. Tuo tyyppi on moukka, ilkeän oloinen ihminen enkä minä edes usko, että hän on masentunut. Tuntuu kuitenkin tekevän asioita eikä vain makaa kotona kuten vakavassa masennuksessa usein tehdään.

Ap

Vastasit juuri omaan kysymykseesi. Kyseessä on sivistymätön moukka. Masennuksella ei ole mitään tekemistä käytöstapojen puuttumisen suhteen.

Vierailija
38/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käytöstapojakin voi oppia ja käytös voi olla ihan erilaista ei narsistin seurassa.

Vierailija
39/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos etsisit vaikka ihan vaan oman elämän.

Oliko sinulla uudempia haasteita tarjolla vai mistä aattelit, että lähtisin hakemaan uutta suuntaa? - Miksi meidän, jotka käyttäydymme, sanosinko asiallisesti pitäisi kestää ja tai sietää, että joku on -ilman erityistä syystä tai, ainakin meille vieraasta syystä jatkuvasti joka-asiaan hapan (negatiivinen) ja kiroilee? - Kyllä tuollainen käytös väkisinkin vaikuttaa enemmän tai vähemmän ympäristöön, eikä suinkaan kovin positiiviseksi tai työtehoa parantavasti, pikemminkin päinvastoin. - Herkemmät saattavat jopa alkaa pelkäämään tai jännittämään ja kulkemaan varpaillaan.       

Koita nyt vaan selviytyä siitä nykysestä työstäs. Itse en ole työelämässä, kun ei haluta, joten evvvk.

Kyllähän minä, mutta ei ole milestäni liikaa vaadittu työkaverilta, että hän hallitsee normaalit ja tavanomaiset käytöstavat; johon mielestäni kuuluu -ainakin omalla alalliani- se, ettei jatkuvasti kiroile tai suhtaudu joka asiaan negatiivisesti; hieman voi saada jatkuvaa negatiivisuuttaan anteeksi, jos osaa perustella "negatiivisuutensa" jotenkin rakentavasti.  Jatkuvan kiroilun taas voi korvata olemalla vaikka välillä kokonaan hiljaa, jollei osaa sanoa, mitään fiksummalta kuullostavaa.

Työyhteisössä pitää olla pelinsäännöt kuinka käyttäydytään. Tuollainen raivoaminen ei todellakaan töihin kuulu, eikä se kotioloissakaan ole kovin henkisesti kehittyneen ihmisen merkki. Huutamalla ja kiroamalla vain levittää sitä pahaa mieltä ympärilleen, ketä se auttaa. Ja jos selitykset on tasoa - mulla on menkat - saisi kyllä ihan vakavissaan miettiä omaa psyykettään. Jos työpaikalla kaikki huutaisivat sairauksiensa, kuukautisten, PMS:n , vaihdevuosien tai lasten valvottamien öiden vuoksi kuka ne työt kerkeäisi tekemään ja kuka oikeasti haluaisi moisessa paikassa työskennellä?

Vierailija
40/52 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentunut?

Minäkin olen ollut masentunut ja lievästi masentunut tälläkin hetkellä. Ei se oikeuta noin huonoja käytöstapoja. Tuo tyyppi on moukka, ilkeän oloinen ihminen enkä minä edes usko, että hän on masentunut. Tuntuu kuitenkin tekevän asioita eikä vain makaa kotona kuten vakavassa masennuksessa usein tehdään.

Ap

Vastasit juuri omaan kysymykseesi. Kyseessä on sivistymätön moukka. Masennuksella ei ole mitään tekemistä käytöstapojen puuttumisen suhteen.

Itse en ole koskaan kuvitellutkaan olevani parempi kun olenkaan. Musta on oletettu niin. Tyhmile ihmisille ei tarvitse edes valehdella vaan he tekevät sen sun puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä