Naiset, loukkaantuko nainen tällaisesta syntymäpäivälahjasta?
Olen ollut suhteessa vuoden ajan naisen kanssa ja ajattelin tällaista lahjaa syntymäpäivänä. Eli kolme punaista ruusua, suklaarasia naisen lempisuklaata, valkokultainen kaulakoru ja lahjakortti kylpylään.
Voiko tällaisesta loukkaantua ja jos, niin miksi? Ja mikä olisi parempi idea?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika siirappinen... Itse ainakin inhoan kukkia.
Kuka INHOAA kukkia? Pitää olla jo vieraantunut luonnosta tai jotain.
Haaskaaminen inhottaa. Leikkokukkia kasvatetaan kasvihuoneissa, kuljetetaan tänne pääasiassa ulkomailta. Ovat maljakossa muutaman päivän ja rupsahtavat, jolloin ne pitää heittää roskiin. Nuupahtaneet ruusut ovat niin surullinen näky, ettei se ainakaan minua saa iloiseksi.
Ja ajattele, toisille ihmisille se on työ, vanhat perinteet omaava työ, tuhat vuotta sitten viljeltiin tulppaaneita Turkissa.
Koetko vanhat rupsahtaneet ihmisetkin ahdistavina? Tai syksyn kun kaikki kellastuu ja kuolee. Ei se vaan ole sama asia juhlia pelakuulla kuin tulppaanilla tai katsoa sen sijaan ojan reunan horsmia.
Ei tietenkään ole sama asia. Kasvit ja ihmiset elävät aikansa ja sitten kuolevat pois. Leikkokukkien tapauksessa puututaan luonnonkulkuun, tehokasvatetaan tiettyjä lajikkeita, leikataan kukat kasvualustaltaan ja laitetaan maljakkoon kuolemaan.
No mutta sittenhän ihmistä ei saisi hoitaa lääketieteen keinoin. Mitä ihmettä sinä selität..logiikka ontuu.
Minulle kelpaisi. Ihana lahja.