Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, loukkaantuko nainen tällaisesta syntymäpäivälahjasta?

Vierailija
30.09.2017 |

Olen ollut suhteessa vuoden ajan naisen kanssa ja ajattelin tällaista lahjaa syntymäpäivänä. Eli kolme punaista ruusua, suklaarasia naisen lempisuklaata, valkokultainen kaulakoru ja lahjakortti kylpylään.

Voiko tällaisesta loukkaantua ja jos, niin miksi? Ja mikä olisi parempi idea?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen muuten on nainen, joka on hapan ja hellan lettas oikeen loukkaantunut lahjasta ja tuhisee ettei lahja miellytä? Vaikka lahjaan on käytetty mietintää, aikaa ja vaivaa, selkeästi yritetty? Kiittämätön huonosti kasvatettu aikuinen kakara, typerä kuin aidanseiväs, sanon minä.

Vierailija
22/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja :) ehkä vähän liian iso. Mutta jos haluaa antaa ja on rahaa niin mikäs siinä. Toivottavasti naisesi tykkää.

Itsellä eilen synttärit, en saanut lahjaksi mitään mieheltäni. Hieman harmittaa ettei edes kukkia tuonut. Vaikka tietää että tykkään niistä. Ei edes onnittelut. Ja tiesi kyllä että on synttärini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, täällä joku antoi joskus naiselleen lahjaksi mukin ja suklaapatukan, siitä "ymmärrän" loukkaantumisen mutta ruusuja, suklaata, koru, ja kylpylkäreissu - ja joku loukkaantuu siitäkin (kommenteista päätellen) Onneksi en ole mies.

Vierailija
24/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin pelkät ruusut ja suklaan. Muu on liikaa noin tuoreessa suhteessa ja voi siksi olla creepyä jopa.

Vierailija
25/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoivat naarasketut pihlajanmarjoista :D

Nyt kun luki kommentit niin herää ajatus kuinka vaikea joitakin naisia, ei kun ämmiä onkaan vaikea miehen miellyttää. Ei käy ruusut, suklaat, kylpylät eikä valkokultakorut. Tuossa oikeen ihmetytti, että mies oli valkokultaa valikoinut eikä tavanomaista kultaa tai heikkoa hopeaa.

Ihan sama onko juttu provo tai överi, naisten kommentit olivat parasta antia. Ei minua noin miellytetä, no joo, niin vastaa nainen, joka ei ole koskaan oikein saanut lahjoja ja suuntaa pettymyksensä "johonkin parempaan".

Minä miehenä (olen nainen enkä kiittämätön narttu) ostaisin mälsälle naiselle afrikkalaisen vuohen. "Tässä kulta, nyt sulla on ikioma vuohi jossain helekutin kaukana, ja niin kaunis on ajatus ettet sinä oikeen mitään voi sanoa kuin kiitos. " Ei kannata antaa nihkeän naisen viedä kuin pässiä narussa, joku roti narttuilulle.

Jos mä haluan mieluummin vuohen kuin valkokultaa, ja olen jopa mielipiteeni sanonut ääneen, niin mitä vaikeaa tässä on? Muutama kymppi vuohikauppaan ja lahjakortti käteen, homma hoidettu. Olen nimittäin kerran sen vuohen saanutkin, ja oli aivan erinomainen valinta.

Vierailija
26/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en loukkaantuisi, mutta varmaan tulisin vähän surulliseksi. Minä nimittäin inhoan kylpylöitä, ja jos minulle ostaisi lahjakortin sinne, niin kyllä pettyisin siitä, että mies ei näköjään yhtään tunne minua tai välitä siitä että mistä pidän tai en pidä, vaan pitää minua jonain naisen arkkityyppinä, joka median mukaan pitää kukista ja kylpylöistä. Lisäksi tuo lahja on niin persoonaton, että ihan kuin mies ei olisi käyttänyt sekuntiakaan sen miettimiseen vaan suunnilleen sanonut sihteerilleen, että naisellani on kohta synttärit, hanki sille puolestani jotain josta "naiset pitävät".

Voi kuulostaa hullulta, mutta paras synttärilahja mitä olen ikinä keltään mieheltä saanut oli eräs pieni kivi. Kyseisenlaisiin kiviin liittyi meillä yhteisiä kokemuksia ja yhteisiä muistoja, ja eräs sellainen vain meidän kahden "insidejuttu". Ja mies oli nähnyt ison vaivan hakeakseen minulle sen kiven eräästä minulle merkityksellisestä paikasta, ja puhdistanut. Ja paketoinut kauniisti. Siitä on vuosia aikaa, mutta muistan sen varmaan ikuisesti. 

Vierailija
27/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin omaperäinen

Vierailija
28/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lahjaan on käytetty mietintää, aikaa ja vaivaa, selkeästi yritetty?

Kukkia, suklaata ja koruja naiselle ei minusta ole mitenkään hirveästi päänvaivaa aiheuttava valinta. Sama kun ostaisi miehelle asennussarjan ja pönikän moottoriöljyä, koska kyllähän kaikki miehet on sellaisesta kiinnostuneita.

Vierailija
29/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on sosiaalitaidoissaan idiootti..

"Kai kylpylälahjakortti on sitten kahdelle niin naisesi voi ottaa mukaan ystävän? Yksin kylpylälomalle rentoutumaan ei ihan nappaa. "

Ystävän? Ehkä bingosta tutun Pentin? Tai sitten sen saamarin joka paikassa roikkuvan Annelin.

Tarkoitus olisi varmaankin mennä kylpylään sen miehen kanssa, jonka kanssa seurusteleekin. Daa? Jos saat miesystävältäsi lahjakortin kylpylään niin ilmeisesti joku nainen todella lähtee sinne kaverinsa kanssa tai yksin. Luoja mitä tonttuja.

Vierailija
30/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Minä inhoan suklaata, joten pitäisin kummallisena, jos mies ei tuon vertaa tietäisi. Keltakulta on paljon mieluisampaa, kylpylä ok, mutta ruusuja rakastan. Ei tuosta silti loukkaantuisi, ne epäsopivat osat jäisivät vain käyttämättä. N38

Vierailija
31/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsi hyvä mies ainakin puolet pois! Minulle riittäisi kaunis ammattitaidolla sidottu ruusukimppu, siis enemmän kuin kolme kukkaa, ei siis marketin ämpäristä poimittua. Suklaasta saan ripulin, joten konvehdit saisit syödä itse. Toisit mieluummin vaikka hyvät leivokset kahville. Korut ja kylpylät siirrä vuosien päähän, koru esim. huomenlahjaksi tuoreelle vaimolle hääyön jälkeen, ja kylpyläkortti, kun lapset ovat uuvuttaneet äidin. Kylpylä ja suht. nuoret seurustelevat tuntuu aika hassulta. Eri asia sitten, jos olette jo kuusikymppisiä.

Vierailija
32/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsi hyvä mies ainakin puolet pois! Minulle riittäisi kaunis ammattitaidolla sidottu ruusukimppu, siis enemmän kuin kolme kukkaa, ei siis marketin ämpäristä poimittua. Suklaasta saan ripulin, joten konvehdit saisit syödä itse. Toisit mieluummin vaikka hyvät leivokset kahville. Korut ja kylpylät siirrä vuosien päähän, koru esim. huomenlahjaksi tuoreelle vaimolle hääyön jälkeen, ja kylpyläkortti, kun lapset ovat uuvuttaneet äidin. Kylpylä ja suht. nuoret seurustelevat tuntuu aika hassulta. Eri asia sitten, jos olette jo kuusikymppisiä.

Entä jos toinen osapuoli on suht nuori ja toinen vanha? 

Vierailija
33/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän erillisen lahjan antaminen on ylimitoitettua. antaa vaikutelman henkilöstä joka ei kykene tekemään päätösiä. kun et tietä mitä antaa, niin annat kaikki mieleen tulevat jutut. jos luettelemasi jutut kiinnostavat naista, niin annat ruusut ja yhden kolmesta muusta vaihdoehdosta.

Vierailija
34/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun luki kommentit niin herää ajatus kuinka vaikea joitakin naisia, ei kun ämmiä onkaan vaikea miehen miellyttää. Ei käy ruusut, suklaat, kylpylät eikä valkokultakorut. Tuossa oikeen ihmetytti, että mies oli valkokultaa valikoinut eikä tavanomaista kultaa tai heikkoa hopeaa.

Ihan sama onko juttu provo tai överi, naisten kommentit olivat parasta antia. Ei minua noin miellytetä, no joo, niin vastaa nainen, joka ei ole koskaan oikein saanut lahjoja ja suuntaa pettymyksensä "johonkin parempaan".

Minä miehenä (olen nainen enkä kiittämätön narttu) ostaisin mälsälle naiselle afrikkalaisen vuohen. "Tässä kulta, nyt sulla on ikioma vuohi jossain helekutin kaukana, ja niin kaunis on ajatus ettet sinä oikeen mitään voi sanoa kuin kiitos. " Ei kannata antaa nihkeän naisen viedä kuin pässiä narussa, joku roti narttuilulle.

Jos mä haluan mieluummin vuohen kuin valkokultaa, ja olen jopa mielipiteeni sanonut ääneen, niin mitä vaikeaa tässä on? Muutama kymppi vuohikauppaan ja lahjakortti käteen, homma hoidettu. Olen nimittäin kerran sen vuohen saanutkin, ja oli aivan erinomainen valinta.

Sinä todellakin ansaitset vuohen, kotiovellesi ja käteen toimitettuna. Olet median luoma arkityyppi naisesta, joka haluaa vain vuohen eikä koruja, ruusuja, suklaata ja kylpylöitä. Kaikki naiset haluavat syntymäpäivänään vuohen.

Vierailija
35/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole kivoja ja romanttisia kylpylöitä, vaan ne ovat joko tunnelmaltaan eläkeläisten kuntoutuslaitoksia tai sitten lapsiperheiden vesipuistoja. Lahjakortti tai yhteinen viikonloppu sellaiseen ei ole kiva lahja. No sitten on sellaiset ns. day spat, joista luxuksimmat on ihan kivoja ja rauhallisia ja elegantteja aikuisten hemmottelupaikkoja. 

Kumpaa ap tarkoitit, perinteistä kylpylää vai day spata?

Vierailija
36/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, täällä joku antoi joskus naiselleen lahjaksi mukin ja suklaapatukan, siitä "ymmärrän" loukkaantumisen mutta ruusuja, suklaata, koru, ja kylpylkäreissu - ja joku loukkaantuu siitäkin (kommenteista päätellen) Onneksi en ole mies.

Lukutaito hoi. Lahja on hyvä, jos se sopii saajalleen. Loukkaantumisen mahdollisuus syntyy silloin, jos antaja ei ole vuodessa vaivautunut yhtään tutustumaan saajan ajatusmaailmaan, vaan antaa tälle jotain "mistä kaikki naiset tykkäävät".

Mietin omalle kohdalle: mä olisin vuoden verran ehtinyt hehkuttaa miehelle kirjoja, konsertteja, teatteria ja pitkiä patikkaretkiä. Mitään korua en olisi kertaakaan käyttänyt, ja kylpylöistä olisin taatusti ehtinyt sanoa negatiivisen mielipiteeni useaan otteeseen. Sitten tulis lahjaksi koru ja kylpylä. Joo, en tykkäis, koska kyseessä on selvästi jollekulle muulle tarkoitettu lahja.

Vierailija
37/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja, mutta mielestäni ihan liikaa. Sun on tuosta vaikea enää parantaa. Tietysti jos rahaa on niin sitten anna palaa vaan. Tommosta vois odottaa pyöreillä vuosilla tai hääpäivälahjana.

Vierailija
38/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä todellakin ansaitset vuohen, kotiovellesi ja käteen toimitettuna. Olet median luoma arkityyppi naisesta, joka haluaa vain vuohen eikä koruja, ruusuja, suklaata ja kylpylöitä. Kaikki naiset haluavat syntymäpäivänään vuohen.

Ei. Minä haluan sen vuohen. Sinä voit haluta ihan mitä sielu sietää. Tai se median luoma arkkityyppi naisesta, joka haluaa kukkia, suklaata ja koruja, jos näin haluat asian ilmaista.

Vierailija
39/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen loukkaantuu, niin todennäköisesti koska hän ei lainkaan pidä noista asioista, ja sinä et vuoden jälkeen tunne häntä riittävän hyvin antaaksesi lahjan joka oikeasti sopii vastaanottajalle. Mutta yleisesti ottaen aika turvallinen valinta, en uskoisi puolisosi loukkaantuvan.

Vierailija
40/102 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito hoi. Lahja on hyvä, jos se sopii saajalleen. Loukkaantumisen mahdollisuus syntyy silloin, jos antaja ei ole vuodessa vaivautunut yhtään tutustumaan saajan ajatusmaailmaan, vaan antaa tälle jotain "mistä kaikki naiset tykkäävät".

Mietin omalle kohdalle: mä olisin vuoden verran ehtinyt hehkuttaa miehelle kirjoja, konsertteja, teatteria ja pitkiä patikkaretkiä. Mitään korua en olisi kertaakaan käyttänyt, ja kylpylöistä olisin taatusti ehtinyt sanoa negatiivisen mielipiteeni useaan otteeseen. Sitten tulis lahjaksi koru ja kylpylä. Joo, en tykkäis, koska kyseessä on selvästi jollekulle muulle tarkoitettu lahja.

Minäkään en käytä koruja enkä niistä erityisesti pidä. Eräs mies kuitenkin otti riskin, vaikka tiesi että en ole koruihmisiä, ja vuoden seurustelun jälkeen antoi minulle lahjaksi korun. Se oli kuitenkin sellainen aika erikoinen käsin tehty uniikkikoru, jonka hän oli löytänyt sellaisesta pienestä käsityö-hopeasepän myymälästä ulkomaan reissullaan, ja oli kuulemma heti ajatellut, että juuri se koru olisi minulle sopiva, koska se ei ollut yhtään tyypillinen koru ja oli uniikki ja minun lempiväriä (ei siis mikään perinteinen kultaviritys). Se lahja osui ihan nappiin, mutta riskillä hän veti:) .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi