Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähemmän kauniiden naisten suhtautumisesta "enemmän" kauniisiin

varmasti p*** tyyppi?
29.09.2017 |

Sisäinen kauneus?

Olen itse aika näyttävän näköinen naisihminen, pitkä ja hoikka, siihen päälle vielä ihan kauniit kasvot. (Ei ole tarkoitus kehua eikä nostaa itseäni jalustalle.) Koko elämäni olen saanut kokea kanssasisariltani ikävää käytöstä sekä ennakkoluuloja. Esim tietyt työkaverit ei moikkaa, ei haluta edes tutustua jne. Tietyistä ihmisistä näkee jo ilmeestä että eivät hyväksy minua. Yritä siinä sitten jututtaa ja tutustua. Tämä sama ihmisryhmä jaksaa toitottaa sitä kuuluisaa sisäistä kauneutta, mutta eivät ymmärrä etteivät itsekään sitä edusta. Eikö kaikkia ihmisiä ulkonäköön tms katsomatta pitäisi kohdella samalla tavalla. Ollaan kaikki yhtä arvokkaita, vai ollaanko..

Sitä joutuu tekemään paljon enemmän töitä tutustuakseen, ja näyttääkseen, että hei oon oikeasti ihan tosi hyvä tyyppi. Välillä haluttaisi vaan olla ihan tavallisen näköinen, vähän pyöreämpi ja massaan sekoittuva. Kukaan tuskin alkaisi hylkimään ulkonäön takia. Miksi olette naiset niin ilkeitä ja inhottavia toisillenne?

Huoh. Onneksi aina välillä vastaan tulee myös poikkeuksia.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kadehdin kauniita naisia, mutta silti melkein poikkeuksetta kaikki kaverini ovat minua kauniimpia. Ei se ole heidän syytänsä, etten voittanut geenilotossa.

Älä turhaan kadehdi. Olet varmaan aika nuori vielä.

Mitä ikinä elämässä saatkin, parisuhteen, työpaikan yms. , tiedät etteivät ne ole tulleet kauneuden takia vaan siksi että olet monessa muussa suhteessa hyvä paketti.

Kauneus katoaa ja vaikka olisi esim kaunis 40v niin " markkinoilla" on jo valtava joukko nuorempia ja kauniita.

Ja kun se kauneus vähenee, pitää olla jotain muuta että pärjää.

Vierailija
62/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä väitettä, että vähemmän kauniit naiset olisivat yleisestikin ilkeitä kauniille, toitottavat lähinnä miehet. He haluavat saada naiset uskomaan että toisiin naisiin ei voi luottaa, että nainen on naiselle susi, aina valmis puukottamaan selkään. Miesten kannaltahan on kätevää että naiset saadaan kyräilemään ja epäilemään toisiaan, suhtautumaan toisiinsa vihamielisesti. Vanginvartijalle kun on helpompaa jos vangit kyttäävät toisiaan, silloin ei ole pelkoa siitä että he ryhtyisivät kapinaan. Miehelle on edullista istuttaa naisiin se kuvitelma että jokaiselle naisella on tärkeintä olla kaunis ja miellyttää miehiä ja tämän vuoksi nähdä muut naiset pelkkinä kilpailijoina. Sitten voikin itse esiintyä muiden naisten hyljeksimän kauniin naisen ymmärtäjänä ja lohduttajana vaikka oikeasti haluaa vain hyötyä naisesta seksuaalisesti.

Uskoisin että aloittajakin on omaksunut tämän uskomuksen naisten muka loputtomasta kateudesta ja ylitulkitsee näiden "rumien" naisten käytöksen kateudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä väitettä, että vähemmän kauniit naiset olisivat yleisestikin ilkeitä kauniille, toitottavat lähinnä miehet. He haluavat saada naiset uskomaan että toisiin naisiin ei voi luottaa, että nainen on naiselle susi, aina valmis puukottamaan selkään. Miesten kannaltahan on kätevää että naiset saadaan kyräilemään ja epäilemään toisiaan, suhtautumaan toisiinsa vihamielisesti. Vanginvartijalle kun on helpompaa jos vangit kyttäävät toisiaan, silloin ei ole pelkoa siitä että he ryhtyisivät kapinaan. Miehelle on edullista istuttaa naisiin se kuvitelma että jokaiselle naisella on tärkeintä olla kaunis ja miellyttää miehiä ja tämän vuoksi nähdä muut naiset pelkkinä kilpailijoina. Sitten voikin itse esiintyä muiden naisten hyljeksimän kauniin naisen ymmärtäjänä ja lohduttajana vaikka oikeasti haluaa vain hyötyä naisesta seksuaalisesti.

Uskoisin että aloittajakin on omaksunut tämän uskomuksen naisten muka loputtomasta kateudesta ja ylitulkitsee näiden "rumien" naisten käytöksen kateudeksi.

Tähän uskon minäkin.

Ihmettelen että missä ne kaikki kateelliset naiset ovat kun en itse törmää heihin muuta kuin satunnaisesti.

Miehissä on kateellisia myös,satunnaisesti.

Enkä uskokaan että minulle oltaisiin kateellisia mutta kai sitä näkisi sivusta jos se olisi niin yleistä kuin väitetään.

On paljon naisia joita kiinnostaa tässä maailmassa niin moni muu asia kuin ulkonäkö.

Ja niitä ikäviä ihmisiä on niin rumissa kuin kauniissakin ja samoin ihania.

Vierailija
64/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kadehdin kauniita naisia, mutta silti melkein poikkeuksetta kaikki kaverini ovat minua kauniimpia. Ei se ole heidän syytänsä, etten voittanut geenilotossa.

Juuri näin. On sairasta puuttua kenenkään ulkonäköön joka on lahjaksi annettu. Voitit viisauden geenilotossa monet kuitenkin.

Heh, no kiitos tästä lohdusta. Tänään on juuri sellainen päivä kun ei tekisi mieli lähteä ihmisten ilmoille lähinnä ulkonäköni takia. Meikillä ja vaatteilla voi vähän hämätä. Nykyään en edes osaa pysyä mulle istuvimmassa painossa. Ihmettelen joskus todella, että yhdistelmällä huono itsetunto + välttävä ulkonäkö + ongelmaisuus mulla edes on niitä kavereita (ja miehiäkin ihan sopivasti).

Vierailija
65/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenkähän " sattuu olemaan huonot sosiaaliset taidot" ?

Haloo?

Tarkoitin tuolla sitä, että minun on todella vaikeaa puhua vieraille ihmisille. Heidän seurassaan puhun vain, jos joku kysyy minulta jotain, ja silloinkin yleensä hyvin lyhyesti. En vain keksi mitään sanottavaa. En kuitenkaan ole niin epäkohtelias, että alkaisin haukkumaan ketään (joko päin naamaa tai sitten selän takana) tai jotain muuta vastaavaa, mutta minun puhumattomuuteni antaa aika ikävän vaikutelman minusta. Ja aika ikävä ihminen minä kyllä olenkin. Mutta minun pointtinani oli se, että olen ihan yhtä epäkohtelias kaikille tuntemattomille, olivat he sitten rumia, kauniita tai tavallisen näköisiä.

Niin jatkat epärehellisyyttäsi :

Ja kyllä pointtisi onkin juuri se että olet epäkohtelias

Tuota sietäisi edes hiukan miettiä. Asennehan sinulla oikeuttaa epäkohteliaaseen käytökseen. Väärä asenne. Katsot sen oikeudeksesi viis muitten tunteista yhtään.

Vierailija
66/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. On sairasta puuttua kenenkään ulkonäköön joka on lahjaksi annettu. Voitit viisauden geenilotossa monet kuitenkin.

Heh, no kiitos tästä lohdusta. Tänään on juuri sellainen päivä kun ei tekisi mieli lähteä ihmisten ilmoille lähinnä ulkonäköni takia. Meikillä ja vaatteilla voi vähän hämätä. Nykyään en edes osaa pysyä mulle istuvimmassa painossa. Ihmettelen joskus todella, että yhdistelmällä huono itsetunto + välttävä ulkonäkö + ongelmaisuus mulla edes on niitä kavereita (ja miehiäkin ihan sopivasti).

Olet aika ihana tyyppi :)! En ihmettele että on kamuja ja vientiä!

Vierailija
67/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut peiliin koskaan (kuvainnollisessa merkityksessä)?

Usein kuulee kauniiden valittavan kuinka muut ovat heille ilkeitä kauneuden takia. Olen vissiin itse ihan kaunis, pitkä ja urheilullinen sekä mensa-älykäs. En ole koskaan aikuisiällä kokenut että minua kohdeltaisiin ilkeästi tai ei haluttaisi tutustua. Olen aina ystävällinen muille ja hymyilen. Itse ei tee mieli tutustua ihmisiin jotka murjottavat ja luulevat olevansa parempia kuin muut.

Vierailija
68/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri, joka usein kokee, että hänestä ei pidetä, tai että häntä tuijotetaan pahasti jne., vaikka muut ihmiset hänen ympärillään eivät huomaa mitään. Hänkin on normaalia pidempi. Ehkä pituus jotenkin aiheuttaa tuon ihmisten oudon käyttäytymisen, tai ehkä ap ja tuo minun kaveri vain kuvittelevat, ettei heistä pidetä.

Osa rumista on muuten saattanut joutua kiusatuiksi ulkonäkönsä takia. Voi olla, että jos ap muistuttaa tyyliltään ja eleiltään noita kiusaajia, entiset kiusatut rumat karttelevat häntä.

Minä itse en ole kaunotar. Jos ap tapaisi minut, hän varmaan laskisi minut noihin häneen huonosti suhtautuviin rumiin, koska hän ei voisi tietää, että olen lähes aina yhtä tyly tuntemattomille ihmisille, heidän ulkonäöstään riippumatta. Minulla vaan sattuu olemaan niin onnettomat sosiaaliset taidot.

Sosiaaliset taidot eivät vaan satu olemaan. Valehtelet itsellesi. Tiedostat olevasi kauniille tyly ja lässytät itsesi ulos muka noin. Olisitko hieman rehellisempi meille? Etuoikeutat tylyä asennettasi väärin.

Hyvähän sinun on sosiaalisista taidoista jauhaa, kun kauniina saat asiallista ja ystävällistä kohtelua. Rumat ihmiset eivät koskaan kehity sosiaalisesti viehättävien ihmisten tasolle. Vuorovaikutustaidot jäävät pakostikin puutteellisiksi, kun ihmistä torjutaan, nälvitään, arvostellaan ja sätitään senkin edestä vuositolkulla. Sama koskee itsetuntoa, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki rumat ihmiset olisivat todella ikäviä persoonia. Sinun inhottava omahyväisyytesi ja halveksuva ennakkoasenteesi rumia ihmisiä kohtaan huokuu tuosta tekstistäsi läpi todella vahvasti. Kannattaa katsoa sinne peiliin, jos olet kaunis ja ihmiset eivät sinusta pidä. Kuten joku tässä ketjussa tuolla edellä jo totesikin, niin kauniit ihmiset ovat todella suosittuja ja heistä pidetään automaattisesti. Heihin liitetään paljon positiivisia luonteenpiireitä, ja tätä ilmiötä kutsutaan halo-efektiksi. Voit vaikka Googlettaa aiheesta lisää.

Vierailija
69/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikinä elämässä saatkin, parisuhteen, työpaikan yms. , tiedät etteivät ne ole tulleet kauneuden takia vaan siksi että olet monessa muussa suhteessa hyvä paketti.

Kauneus katoaa ja vaikka olisi esim kaunis 40v niin " markkinoilla" on jo valtava joukko nuorempia ja kauniita.

Mutta täytyy kuitenkin sanoa että hyvä ulkonäkö on lyömätön etu, etenkin naisen kohdalla. Kauniilla tytöillä on paremmat mahdollisuudet pärjätä elämän eri osa-alueilla.

Vierailija
70/73 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa sillä kauniillakin olla huonot sosiaaliset taidot tai olla peruskateellinen.

Kun aina löytyy joku vielä kauniimpi.

Meillä on töissä yksi " kaunotar". Hän on se joka arvostelee muiden kiloja ja pukeutumista ja muuta ulkonäköä.

Kyllä, tätä tekevät myös ne kauniit mutta harvoinpa he itse sitä tiedostavat. Mutta kun heille huomauttaa epäasiallisesta käytöksestä, tulkitsevat he sen automaattisesti merkiksi kateudesta vaikka se huomautus ei koske ulkonäköä yhtään mitenkään. Kai joillakin heistä on korkea luotto siihen, että he saavat ulkonäkönsä takia anteeksi huonoa käytöstä. 

Vierailija
71/73 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta täytyy kuitenkin sanoa että hyvä ulkonäkö on lyömätön etu, etenkin naisen kohdalla. Kauniilla tytöillä on paremmat mahdollisuudet pärjätä elämän eri osa-alueilla.

Jep, olen huomannut että kauniita ystäviäni kuunnellaan ja heidän mielipiteensä otetaan huomioon paremmin kuin omani. Heille myös tavallaan annetaan anteeksi pienet kiukunpuuskat tmv. Heidän ei tarvitse ehkä samalla tavalla vakuuttaa ulkopuolisia ja uusia tuttavuuksia kivasta luonteestaan ja muusta. Itsekin sain parempaa kohtelua kun olin edes laiha, vaikka en koskaan ole ollut kuin enintään soma. Tai äitini mukaan se kuuluisa "erikoisen ja mieleenpainuvan" näköinen..

Yritän olla sinut lapsekkaiden kasvojeni, silmänalusteni, päärynävartaloni, pottunenäni ja pienten rintojeni kanssa. En silti kiellä ettenkö unelmoisi olevani kaunis. Tärkeää on olla katkeroitumatta asiasta. Se kun ei auta mitään.

T. Tuo kauniiden kadehtija

Vierailija
72/73 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät että varastat niiden miehet. Huono itsetunto siis.

Kyllä naiset on naisille susia, varsinkin kauniille naisille.

ps. minä olen se poikkeus, jokseenkin en ihan susi itsekään ole :)

Vierailija
73/73 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävät että varastat niiden miehet. Huono itsetunto siis.

Kyllä naiset on naisille susia, varsinkin kauniille naisille.

ps. minä olen se poikkeus, jokseenkin en ihan susi itsekään ole :)

Tässä vielä tuo äskeinen kauniiden kadehtija. Kerroin tuolla aiemmin, että lähes kaikki kaverini ovat itseäni viehättävämpiä ainakin ulkoisesti. Olemme kuitenkin ystäviä, enkä kadehdi heitä miesten vuoksi. Enemmänkin vain esteettisen tajuni takia - olisi ihanaa yksinkertaisesti nähdä peilissä korkeat poskipäät, ylväämpi nenä, hoikka tiimalasikroppa jne. Tykkäisin itsestäni enemmän aika varmasti.

Ehkä sitten joillain motiivina on tuo mainitsemasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän